Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tuntuu kelpaavan vain meikatut näyttävät diivat tai...

Turhautunut seinäruusu
02.08.2018 |

luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.

Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaadi mitään miljonääriyttä niin ihan varmaan löytyy miesseuraa. 

Kyllä, seuraa löytää kuka vaan mutta kai tässä oli kysymys parisuhteen löytämisestä. Minä olen aina saanut seksitarjouksia tai sitten minut halutaan pelkäksi kaveriksi kun kuulemma olen niin mukava nainen. Parisuhteessa pitää tietysti olla sekä kaveruutta että seksiä mutta tähän yhdistelmään en koskaan kelpaa. Nykyään koen jo loukkaavana sen että kelpaan vain kaveriksi, en minä hemmetti vieköön ole mikään aseksuaali enkä lesbo vaan nainen kaikilla mausteilla. En ole myöskään pelkkä ilotyttö joka mukavana naisena jakelee itseään sinne ja tänne. Kai se on liikaa vaadittu.

Vierailija
62/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat nutturan ja pari ylänappia sekä pyyhit kasvoiltasi marttyyrilmeen niin kyllä kelpaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomampikin nainen saa helposti hyvän miehen jos on fiksu, sivistynyt, koulutettu ja tyylikäs.

Jos on sinitukkainen feministi-rääväsuu tai muuten vaan wt niin eihän se mikään ihme ole ettei flaksi käy. Ei ne rasvaa tihkuvat makkaraperuna-peratkaan mitään yo-tyttösiä saa.

Vierailija
64/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.

Köyhä työtön alkoholisti on koettu, pitäisikö mennä seuraavaksi vankilan portille? Ei kai sekään ole itseisarvo että mikä tahansa turjake pitäisi kelvata vaan kyllä sitä haluaa kunnon miehen vaikka ei kaunotar olisikaan. Tavallinen kunnon mies kelpaa oikein hyvin mutta he tosiaan katselevat vaan kaunottaria.

Tämä köyhä alkoholisti oli varmaan sitten hyvännäköinen. Kokeile tällä kertaa rumaa mutta kunnollista miestä, jos kunnon miestä etsit. Voit olla varma, että ovat onnellisia, jos saavat minkäänlaisen naisen. Aivan varmasti eivät kuvittele saavansa mitään kaunottaria.

Ihan tavallisen näköinen se oli niin kuin olen itsekin. Hän oli kiltti luonteeltaan ja siihen kai aluksi haksahdin. Kuitenkaan täysin lapamatotyyppisen äijän kanssa ei vaan oysty elämään eikä perustamaan perhettä.

Vierailija
65/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin miehillä tarkoitetaan vain niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Muut miehethän eivät ole miehiä ollenkaan.

Valehtelisin jos väittäisin, etteikö minunkin "ruman" naisen silmät silloin tällöin salaa harhaile ihailemaan mieskomeutta. Mutta komeita miehiä en silti koskaan yritä (en uskalla edes haaveilla niistä!). Tiedän kyllä varsin hyvin, että ne on varattu "parhaimmille" naisille. Sitäpaitsi uskon, että voin löytää rakkauden ihan samalla tavalla myös ulkoisesti keskiverrosta, tai epäviehättävästäkin, miehestä. Ei siihen koreaa ulkokuorta tarvita, vaan kaunis avoin sisin. Mutta siihen kauniiseen avoimeen sisimpään on nykyään niin vaikea törmätä. Se on tässä se ongelma.

AP

Oletko itse tehnyt aloitteita?

Kyllä. Paljon koko elämäni aikana, niin livenä kuin netissä. Miehet ovat olleet ikäisiäni, kaiken pituisia/-kosoisia ja sieltä vaatimattoman ulkonäön omaavan puolelta. Nämä aloitteet ovat poikineet korkeintaan sen, että olisin päässyt seksiseikkailemaan, koska ilmeisesti aloitteen tekevää naista pidetään helppona/epätoivoisena. Tällainen ei minua kuitenkaan koskaan ole kiinnostanut, koska etsin kestävää parisuhdetta. Yleensä aloitteeni kuitenkin vain ignataan. Nyt kun mietin, niin taidan olla jonkinlainen luonnonoikku... ei muilla naisilla tunnu olevan näin huono tuuri! Joku sanoi tuolla aikaisemmin, ettei pidä taistella luonnonvalintaa vastaan. Hän taitaa valitettavasti olla oikeassa.

AP

Vierailija
66/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs lyhyt jäbä?

Harvemmin törmään lyhyeen jäbään. Olen 155cm :). Minulle kelpaa.

Vierailija
67/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa painosi ja pituutesi

Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.

En ole ap mutta olen läski ja mies löytyy. Tiedän myös muita läskejä joilla on mies. Tunnen jopa todella rasittavan ja laiskan läskin jolla on mies.

Vierailija
68/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa painosi ja pituutesi

Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.

Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään. 

AP

Se että on normaalipainoinen ei kerro mitään. Ei ne miehet sitä painoindeksiä mieti vaan sitä miltä oikeasti näytät. Ja totuus on, että vaikka BMI 24,5 on "normaalipainoinen", on tällaisilla ihmisillä vähän ylimääräistä. Jos geenilotossa ei käynyt hyvä tuuri, kerääntyy tämä ylimääräinen vääriin paikkoihin, eivätkä miehet syty.

Eli myönnät, että ongelma on miesten pinnallisuudessa? Et sattumoisin ole huomannut, ettei kaikki miehetkään ole mitään täydellisen muotoisia timmejä ilmestyksiä. Kun ihmiset on noin pinnallisia, ei mitään aitoa voi löytääkään. Uskon vakaasti näin. 

AP

Totta kai miehet ovat pinnallisia. Ja niin ovat naisetkin. Kaikki ovat tavalla tai toisella pinnallisia. Jos eivät olisi, niin kaikkihan olisivat biseksuaaleja, sillä tällöin viimeistään ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.

Totta. Kaikki ovat jonkin verran pinnallisia. Mutta siinä vaiheessa kun aletaan osoittelemaan, että "sinä et kelpaa, koska sinulla on tuollainen outo kuhmu tuossa ja tuollainen pieni luomi tuossa..." niin voi jeesus sentään! Kyllä ihmisten pitäisi olla vähän armollisempia toisiaan kohtaan mitä tulee ulkonäköön. Tai sitten jos se ulkonäkö on se tärkein asia, niin sitten ei pidä itkeä, että sai pinnallisen, itsekeskeisen diivan palveltavakseen. Jos sellaisen diivan nyt joku vähemmän hyvännäköinen edes onnistuu saamaan. Minkä takia vaatimattoman näköiselle ihmisille ei kelpaa vaatimattoman näköinen puoliso? Tätä en ymmärrä. Esimerkiksi täydellisyyttä vaativat miehet voisivat vilaista peiliin: ovatko he itse täydellisiä?

AP

Vierailija
69/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä.

Jos olen baarissa rujonnäköisen, narisevalla äänellä puhuvan ja erikoisesti käyttäytyvän assi-kaverini kanssa, miehet lähestyvät jopa häntä mutta eivät minua. :D Ja sitten kuitenkin esim. netissä satelee yhteydenottopyyntöjä eri-ikäisiltä miehiltä, joista osa on huomattavan komeita. On minua kosiskeltu myös varakkaan miehen rakastajaksikin...ulkonäköäni koskevat kommentit ovat aina "luonnollista kauneuttani" ylistäviä, ja niitä tulee kamalasti. Joten...

MIKSI KUKAAN EI LÄHESTY MINUA OIKEASSA ELÄMÄSSÄ?? Olen 30-vuotias, eikä kukaan ole KOSKAAN tullut juttelemaan baarissa/iskemään jossain/mikä tahansa kuvio, johon liittyisi tutustuminen! Ja ei, EN pidä itseäni kaunottarena tai nyrpistele vaikkapa lyhyille miehille, siitä on turha syyttää. Olen myös ihan miellyttävää seuraa, osaan käyttäytyä ja nauran paljon. Ulkonäöltäni olen hillitty.

Miksi et sitten poimi parhaita niistä netissä yhteyttä ottavista. Eiköhän sieltä joku hyvä löydy. Livenä lähestymisessä jotkut ilmeisesti ovat luonnostaan vaikeasti lähestyttävän oloisia. Ehkä sinun on vaan hyväksyttävä se asia. Joko lähestyt itse tai sitten netti on sinun juttusi.

70/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos katsoisit tyylisi uudestaan? Hymyiletkö? Pidätkö itsestäsi huolta? En ole voittanut geenilotossa, mutta todelöa kovalla työllä tein itsestäni kauniin, pukeudun hyvin, aina mieluummin vähän yli kuin ali. Ja hymy. Ja se kun tiedät panostaneesi itseesi huokuu ja miehet kyllä kiinnittävät huomiota, sen jälkeen keskustelun avaukset onnistuvat. Ala elämään sellaista elämää mitä kuvittelet eläväsi sen ihanan miehen kanssa ja kuinka huomaatkaan sellainen löytyy!

Tuo hymy on kyllä yksi käänteentekevä tekijä. Se ei ole helppoa, jos ei ole hymyillyt säännöllisesti, mutta sen, kuten kaiken muunkin, oppii kyllä. Se vaatii vain vähän kärsivällisyyttä. Ja rupeat tekemään elämästäsi oman näköistäsi, harrastat jotakin, joka saa sinut hymyilemään jo pelkästään kun ajatteletkin sitä. 

Tsemppiä kaikille asian parissa tuskasteleville. Pienin askelin kohti vuoren huippua:)

Vierailija
71/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinde-seksikin _voi_ olla väylä mukavaan mieheen!

Mukavan miehen mielestä tinderistä itseään jakavat naiset ovat turn off, tiedoksi vaan...

Vierailija
72/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaajatVihaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos katsoisit tyylisi uudestaan? Hymyiletkö? Pidätkö itsestäsi huolta? En ole voittanut geenilotossa, mutta todelöa kovalla työllä tein itsestäni kauniin, pukeudun hyvin, aina mieluummin vähän yli kuin ali. Ja hymy. Ja se kun tiedät panostaneesi itseesi huokuu ja miehet kyllä kiinnittävät huomiota, sen jälkeen keskustelun avaukset onnistuvat. Ala elämään sellaista elämää mitä kuvittelet eläväsi sen ihanan miehen kanssa ja kuinka huomaatkaan sellainen löytyy!

Tuo hymy on kyllä yksi käänteentekevä tekijä. Se ei ole helppoa, jos ei ole hymyillyt säännöllisesti, mutta sen, kuten kaiken muunkin, oppii kyllä. Se vaatii vain vähän kärsivällisyyttä. Ja rupeat tekemään elämästäsi oman näköistäsi, harrastat jotakin, joka saa sinut hymyilemään jo pelkästään kun ajatteletkin sitä. 

Tsemppiä kaikille asian parissa tuskasteleville. Pienin askelin kohti vuoren huippua:)

Kiitos tsempeistä! Ja yritän muistaa hymyillä enemmän.

Ennen jaksoin hymyillä, mutta nyt epäilys ja katkeruus vain kalvaa mieltä. Niistä tuntemuksista pitäisi kyllä yrittää päästä eroon. Kunpa jonain päivänä törmäisin ihanaan mieheen joka sulattaisi sydämeni karkoittaisi epäilykset tiehensä.

AP

Vierailija
73/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin miehillä tarkoitetaan vain niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Muut miehethän eivät ole miehiä ollenkaan.

Valehtelisin jos väittäisin, etteikö minunkin "ruman" naisen silmät silloin tällöin salaa harhaile ihailemaan mieskomeutta. Mutta komeita miehiä en silti koskaan yritä (en uskalla edes haaveilla niistä!). Tiedän kyllä varsin hyvin, että ne on varattu "parhaimmille" naisille. Sitäpaitsi uskon, että voin löytää rakkauden ihan samalla tavalla myös ulkoisesti keskiverrosta, tai epäviehättävästäkin, miehestä. Ei siihen koreaa ulkokuorta tarvita, vaan kaunis avoin sisin. Mutta siihen kauniiseen avoimeen sisimpään on nykyään niin vaikea törmätä. Se on tässä se ongelma.

AP

Kyllä. Paljon koko elämäni aikana, niin livenä kuin netissä. Miehet ovat olleet ikäisiäni, kaiken pituisia/-kosoisia ja sieltä vaatimattoman ulkonäön omaavan puolelta. Nämä aloitteet ovat poikineet korkeintaan sen, että olisin päässyt seksiseikkailemaan, koska ilmeisesti aloitteen tekevää naista pidetään helppona/epätoivoisena. Tällainen ei minua kuitenkaan koskaan ole kiinnostanut, koska etsin kestävää parisuhdetta. Yleensä aloitteeni kuitenkin vain ignataan. Nyt kun mietin, niin taidan olla jonkinlainen luonnonoikku... ei muilla naisilla tunnu olevan näin huono tuuri! Joku sanoi tuolla aikaisemmin, ettei pidä taistella luonnonvalintaa vastaan. Hän taitaa valitettavasti olla oikeassa.

AP

Ok, harmi juttu. Olisin luullut, että omatoimisuus auttaisi. Vaikutat minusta ainakin ihan kivalta naiselta ja voisin treffailla sinua.

M

Vierailija
74/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että suurinosa miehistä hakee baareista seksiä. Eli silloin kiinnostaa mahdollisimman trashy lookki. Tää on niin nähty..ystäväni on just tämmöinen, juo paljon ja rintavako on aina näkyvissä, äänekäs. Kiinnostuneita riittää, vapaita sekä varattuja;)

Vierailija
75/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Ok, harmi juttu. Olisin luullut, että omatoimisuus auttaisi. Vaikutat minusta ainakin ihan kivalta naiselta ja voisin treffailla sinua.

M

Kiitos rohkaisevista sanoista.

AP

Vierailija
76/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa voit löytää vaikka täältä. Mistä päin olet? Laita sposti-osoite (rekisteröi vaikka väliaikainen). Lähtisin kanssasi treffeille. Itse asun Tampereella. En ole työtön (it-insinööri), alkoholia käytän vähän. Luonteeltani hiljainen introvertti, joka ei pidä suurta melua itsestään, mutta myös avoin ihmisen kanssa, jonka tunnen ja johon luotan.

Vierailija
77/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa voit löytää vaikka täältä. Mistä päin olet? Laita sposti-osoite (rekisteröi vaikka väliaikainen). Lähtisin kanssasi treffeille. Itse asun Tampereella. En ole työtön (it-insinööri), alkoholia käytän vähän. Luonteeltani hiljainen introvertti, joka ei pidä suurta melua itsestään, mutta myös avoin ihmisen kanssa, jonka tunnen ja johon luotan.

Olen pääkaupunkiseudulta. Laita itse sähköpostisi, niin voin harkita ottavani yhteyttä. 

AP

Vierailija
78/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita meikkaaminen ja paremmin pukeutuminen. Kyllä miestenkin pitää tehdä kaikenlaisia pelletemppuja kelvatakseen, miksei sinun?

Vierailija
79/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita meikkaaminen ja paremmin pukeutuminen. Kyllä miestenkin pitää tehdä kaikenlaisia pelletemppuja kelvatakseen, miksei sinun?

Ai siis mitä pelletemppuja miehiltä odotetaan? Minä odotan mieheltä ennenkaikkea vain aitoutta ja lämminhenkisyyttä. Sellaista kutsuvaa ihanaa persoonaa, ymmärrätkö mitä tarkoitan...

AP

Vierailija
80/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.

Nyt on pakko kysyä, että miksi miehen pituus olisi negatiivinen asia?

Terveisin nainen 164cm, naimisissa miehen 169cm kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän