Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tuntuu kelpaavan vain meikatut näyttävät diivat tai...

Turhautunut seinäruusu
02.08.2018 |

luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.

Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen nainen joka ei voittanut geenilotossa. Miestä en ole saanut koskaan enkä usko että saankaan. Ei voi mitään.

Vierailija
2/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen nainen joka ei voittanut geenilotossa. Miestä en ole saanut koskaan enkä usko että saankaan. Ei voi mitään.

Sama tilanne. Toivo alkaa olla menetetty. Ikää kuitenkin jo 34 vuotta. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.

Vierailija
4/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani tapasin yliopistolla. Lähipiirissä on tavattu miehiä mm. teatteriharrastuksen parissa, yhteisen tutun kautta, erilaisissa tapahtumissa, kirjastossa, netissä ja ulkomailla.

Vierailija
5/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään... Katsokaa ympärillenne, ovatko vain kaunottaret pariutuneet?

Vierailija
6/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! kirjoitti:

Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.

On yritetty. Mutta kun nekin miehet sivuuttavat yritykseni jutella heille ja jatkavat vain nättien ystävieni ihailevaa tuijotusta. Viimeeksi viikonloppuna koettu tämä minkä johdosta päätin, että ainakin baareissa ravaaminen saa nyt kohdallani loppua. Niistä paikoista ei miestä minulle löydy.

AP

Vierailija
7/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.

Vierailija
8/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa painosi ja pituutesi

Vierailija
9/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässäkin miehillä tarkoitetaan vain niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Muut miehethän eivät ole miehiä ollenkaan.

Vierailija
10/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani tapasin yliopistolla. Lähipiirissä on tavattu miehiä mm. teatteriharrastuksen parissa, yhteisen tutun kautta, erilaisissa tapahtumissa, kirjastossa, netissä ja ulkomailla.

Ulkomaat alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan kiinnostavalta oljenkorrelta. Kiitos.

AP

Vierailija
11/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä se aktiivinen yrittäminen joskus palkitaan, ja kun itse lähestyy niin on sen valinnan jo tehnyt että se ko. Mies on sellainen mikä itseä edes vähän miellyttää.

Vierailija
12/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässäkin miehillä tarkoitetaan vain niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Muut miehethän eivät ole miehiä ollenkaan.

Valehtelisin jos väittäisin, etteikö minunkin "ruman" naisen silmät silloin tällöin salaa harhaile ihailemaan mieskomeutta. Mutta komeita miehiä en silti koskaan yritä (en uskalla edes haaveilla niistä!). Tiedän kyllä varsin hyvin, että ne on varattu "parhaimmille" naisille. Sitäpaitsi uskon, että voin löytää rakkauden ihan samalla tavalla myös ulkoisesti keskiverrosta, tai epäviehättävästäkin, miehestä. Ei siihen koreaa ulkokuorta tarvita, vaan kaunis avoin sisin. Mutta siihen kauniiseen avoimeen sisimpään on nykyään niin vaikea törmätä. Se on tässä se ongelma.

AP

Vierailija
13/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yliopistolta ole löytynyt? Siellä on paljon epäpinnallisia ihmisiä

Vierailija
14/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinde-seksikin _voi_ olla väylä mukavaan mieheen!

Vierailija
15/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua on sanottu monesti kauniiksi  mutta en perustaisi parinvalintaa vain pinnalliselle miehelle? Miten luotettava PELKKÄÄN ulkomuotoon perustuva suhde on?  Mitä jos ulkomuoto ei pysyisikään vakiona , siihenkö suhde loppuisi? Kukin tavallaan, itse en vaan laittaisi suhdetta sen varaan.

Sitten , on käynyt myön niin että ihastuneena se ihastuksen kohde näyttää hyvältä. Minulta on kysytty että "mitä oikein näet tuossa?!", siis toinen ei ole ymmärtänyt että minä olen ihan lääpälläni johonkin ihmiseen johon hän ei edes kiinnittäisi välttämättä huomiota!

Ollaan puhuttu tästä kaveriporukassa, että mitäpä jos geeniasia meneekin niin, että geneettisesti YHTEENSOPIVIMMAT tuntee vetoa.

ps. ulkonäköä voi kohentaa oikeasti paljon, jos asia vaivaa, youtubesta löytyy meikkitutoriaaleja, pidät kunnosta huolta, puet sinua imartelevia (hyvällä maulla tietty)  värejä jne... 

Vierailija
16/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on jotain luonnonvalintaa jota vastaan on ihan turha taistella. Minä ajattelin elää ilman miehiä ellei nyt sitten joku kiinnostu.

Vierailija
17/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on jotain luonnonvalintaa jota vastaan on ihan turha taistella. Minä ajattelin elää ilman miehiä ellei nyt sitten joku kiinnostu.

Ei ole vaan epäaktiivisuutta

Vierailija
18/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos katsoisit tyylisi uudestaan? Hymyiletkö? Pidätkö itsestäsi huolta? En ole voittanut geenilotossa, mutta todelöa kovalla työllä tein itsestäni kauniin, pukeudun hyvin, aina mieluummin vähän yli kuin ali. Ja hymy. Ja se kun tiedät panostaneesi itseesi huokuu ja miehet kyllä kiinnittävät huomiota, sen jälkeen keskustelun avaukset onnistuvat. Ala elämään sellaista elämää mitä kuvittelet eläväsi sen ihanan miehen kanssa ja kuinka huomaatkaan sellainen löytyy!

Vierailija
19/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankaikkimiehet-paskaulinaa jälleen kerran.

Vierailija
20/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Rumat vanhat ja lihavat äijätkin haluaisivat vain nuoria hoikkia kaunottaria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän