Miehille tuntuu kelpaavan vain meikatut näyttävät diivat tai...
luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.
Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.
Köyhä työtön alkoholisti on koettu, pitäisikö mennä seuraavaksi vankilan portille? Ei kai sekään ole itseisarvo että mikä tahansa turjake pitäisi kelvata vaan kyllä sitä haluaa kunnon miehen vaikka ei kaunotar olisikaan. Tavallinen kunnon mies kelpaa oikein hyvin mutta he tosiaan katselevat vaan kaunottaria.
Sanot tuon niin kuin vankilan porteille meno olisi joku viimeinen vaihtoehto?
Tiedoksesi rikolliset ovat naisten keskuudessa sangen suosittuja. Mitä kauheampi rikos, sitä kiinnostavampi mies on naisten mielestä.
Enemmän kokemattomia miehiä löytyy keskiverrosta insinööritoimistosta kuin vankilasta. Fakta.
Luulen että suurimmalle osalle naisista eivät rikolliset kelpaa vaikka olisivat kuinka jännämiehiä. Minulle se on turn-off. Ei voi mitään. Olen sitten varmaan nirso.
Hei miksi sinä saat kirjoittaa j_ä_n_n_ä_m_i_e_s ? Oletko m_o_d_e ??
Vierailija kirjoitti:
entäs lyhyt jäbä?
Pitää olla väh. 185cm, sori. :)
Vierailija kirjoitti:
Arvostatko sinä itse enemmän komeutta vai päänsisältöä?
Tottakai. Päänsisällöstä lähtee kaikki muu. Mutta eihän sille mitään voi jos ei kiinnosta. Siihen ei pysty pakottamaan. Uskon että meille kaikille on useampia ns oikeita, mutta aina eivät tiet kohtaa tai olosuhteet ovat vastaan esim toinen on jo varattu yms.
Miten tuo ruma tulkitaan?
Itse en omasta mielestä ole ruma, olen myös ihan miehen mitoissa 181cm/85kg silti en saa ikinä mitään huomiota naisilta ja näin on ollut aina.
Tuossa lähikaupassa on joku nuori nainen töissä mikä ei meikkaa vai meikkaako? Tukka on aina vähän miten sattuu, päässä kuitenkin, punertava enkä usko värjätyksi, pukeutuu vähän miten sattuu, kauempaa ei näytä oikein miltään, mutta lähempää katsottuna on aika kaunis, hoikka, tissiä ja persettäkin on, kauniit silmät, hymy, kauniit hampaat, hyvä iho, huithapeli ei niin vakava "hippityttö".
Sanoin kesäpojalle siitä ja sen mielestä ei näytä miltään, lähes ruma sen mielestä, kännissä voisi panna ehkä?
Siitä huomaa miten erillaisia makuja on.
Mun mielestä tuollainen nainen olisi oikein löytö, ainakin ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa painosi ja pituutesi
Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.
Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään.
AP
Se että on normaalipainoinen ei kerro mitään. Ei ne miehet sitä painoindeksiä mieti vaan sitä miltä oikeasti näytät. Ja totuus on, että vaikka BMI 24,5 on "normaalipainoinen", on tällaisilla ihmisillä vähän ylimääräistä. Jos geenilotossa ei käynyt hyvä tuuri, kerääntyy tämä ylimääräinen vääriin paikkoihin, eivätkä miehet syty.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! kirjoitti:
Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.
No hyi jotain rumia. Ja on miehen tehtävä tehdä aloite. Hieno nainen tuntee arvonsa.
Tää on sitä rusinat pullasta- tasa-arvoa
Lähesty miehiä baarissa. Jos ne katselevat vain kaveriasi niin sano sille jossain sivummalla kenestä olet kiinnostunut niin kaverisi voi olla miehelle tyly. Sitten näytät miehelle upean persoonasi. Ole iloinen, hauska, huumorintajuinen. Pyydä miestä tanssimaan. Kysy ja juttele paljon. Kyllä suurinosa arvostaa luonnetta enemmän mutta sen saa selville vasta kun tutustuu.
Netissä voi tehdä kuvattoman profiilin ja sillätavalla tutustua.
Minä olen ruma ja vielä hiton ujo(johtuu ulkonäöstä), niin on tosi vaikea näyttää omaa luonnetta. Siksi olen sinkku. Netissä en taas oikein jaksa kirjoitella.
Parasta olisi jonkun harrastuksen tai kaverin kautta tutustua kivaan mieheen että tuntisi jo vähän. En muutenkaan kiinnostu helposti kenestäkään. Vasta kun jo tunnen hieman niin sekin hankaloittaa omaa tilannettani.
Jos olet sosiaalinen niin käytä se hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kelpaakos köyhä mies?
Kelpaa tottakai! Jos meillä synkkaisi hyvin ja hän olisi se etsimäni ihana mies jolla on kutsuva lämmin sisin. Tietysti heräisi kysymys, että miksi hän on köyhä... jos se köyhyys johtuu esim. laiskuudesta, siitä että mies ei vaan yksinkertaisesti halua tehdä mitään, niin sitten ei ehkä kelpaisi. Itse en ole laiska, olen työssäkäyvä joka kuitenkin elää "köyhäilevää" elämäntyyliä. Olen hieman tällainen hippimäinen tapaus. Raha ei ole minulle tärkeää kuin siihen pisteeseen, että taloudellisesti pärjää.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! kirjoitti:
Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.
No hyi jotain rumia. Ja on miehen tehtävä tehdä aloite. Hieno nainen tuntee arvonsa.
Tää on sitä rusinat pullasta- tasa-arvoa
Tai sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entäs lyhyt jäbä?
Pitää olla väh. 185cm, sori. :)
Siitäkö se on kiinni etten saa pil*ua, olen vain 181cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.
Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään.
AP
Se että on normaalipainoinen ei kerro mitään. Ei ne miehet sitä painoindeksiä mieti vaan sitä miltä oikeasti näytät. Ja totuus on, että vaikka BMI 24,5 on "normaalipainoinen", on tällaisilla ihmisillä vähän ylimääräistä. Jos geenilotossa ei käynyt hyvä tuuri, kerääntyy tämä ylimääräinen vääriin paikkoihin, eivätkä miehet syty.
Eli myönnät, että ongelma on miesten pinnallisuudessa? Et sattumoisin ole huomannut, ettei kaikki miehetkään ole mitään täydellisen muotoisia timmejä ilmestyksiä. Kun ihmiset on noin pinnallisia, ei mitään aitoa voi löytääkään. Uskon vakaasti näin.
AP
Vanhajarru. kirjoitti:
Itse en omasta mielestä ole ruma, olen myös ihan miehen mitoissa 181cm/85kg silti en saa ikinä mitään huomiota naisilta ja näin on ollut aina.
Tuossa lähikaupassa on joku nuori nainen töissä mikä ei meikkaa vai meikkaako? Tukka on aina vähän miten sattuu, päässä kuitenkin, punertava enkä usko värjätyksi, pukeutuu vähän miten sattuu, kauempaa ei näytä oikein miltään, mutta lähempää katsottuna on aika kaunis, hoikka, tissiä ja persettäkin on, kauniit silmät, hymy, kauniit hampaat, hyvä iho, huithapeli ei niin vakava "hippityttö".
Sanoin kesäpojalle siitä ja sen mielestä ei näytä miltään, lähes ruma sen mielestä, kännissä voisi panna ehkä?
Mun mielestä tuollainen nainen olisi oikein löytö, ainakin ulkoisesti.
Oot naisen mitoissa.
T. 194/90
Voin ottaa sinut toiseksi vaimoksi, jos polygamia kiinnostaa.
mhina olla pitka komea. Olla sina neitsut? mina auta
Tunnen erään naisen joka on kaikilla aavee termeillä ruma, huono iho, omena vartalo, perunanenä, ylipainoinen yh ym.ym.
Mutta aina sillä on miehiä riittänyt, ihan komeitakin, ainut positiivinen asia ulkonäössä on hyvät rinnat, oikein kunnon tuutit.
Laihana tissit oli vähän rukkaset, mutta nyt kun on taas omassa normipainossa kuntoilu innostuksen jälkeen on tissit taas aika juhlavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäkin miehillä tarkoitetaan vain niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Muut miehethän eivät ole miehiä ollenkaan.
Valehtelisin jos väittäisin, etteikö minunkin "ruman" naisen silmät silloin tällöin salaa harhaile ihailemaan mieskomeutta. Mutta komeita miehiä en silti koskaan yritä (en uskalla edes haaveilla niistä!). Tiedän kyllä varsin hyvin, että ne on varattu "parhaimmille" naisille. Sitäpaitsi uskon, että voin löytää rakkauden ihan samalla tavalla myös ulkoisesti keskiverrosta, tai epäviehättävästäkin, miehestä. Ei siihen koreaa ulkokuorta tarvita, vaan kaunis avoin sisin. Mutta siihen kauniiseen avoimeen sisimpään on nykyään niin vaikea törmätä. Se on tässä se ongelma.
AP
Oletko itse tehnyt aloitteita?
Vierailija kirjoitti:
Vanhajarru. kirjoitti:
Mun mielestä tuollainen nainen olisi oikein löytö, ainakin ulkoisesti.Oot naisen mitoissa.
T. 194/90
Ok.
En ymmärrä miehiä.
Jos olen baarissa rujonnäköisen, narisevalla äänellä puhuvan ja erikoisesti käyttäytyvän assi-kaverini kanssa, miehet lähestyvät jopa häntä mutta eivät minua. :D Ja sitten kuitenkin esim. netissä satelee yhteydenottopyyntöjä eri-ikäisiltä miehiltä, joista osa on huomattavan komeita. On minua kosiskeltu myös varakkaan miehen rakastajaksikin...ulkonäköäni koskevat kommentit ovat aina "luonnollista kauneuttani" ylistäviä, ja niitä tulee kamalasti. Joten...
MIKSI KUKAAN EI LÄHESTY MINUA OIKEASSA ELÄMÄSSÄ?? Olen 30-vuotias, eikä kukaan ole KOSKAAN tullut juttelemaan baarissa/iskemään jossain/mikä tahansa kuvio, johon liittyisi tutustuminen! Ja ei, EN pidä itseäni kaunottarena tai nyrpistele vaikkapa lyhyille miehille, siitä on turha syyttää. Olen myös ihan miellyttävää seuraa, osaan käyttäytyä ja nauran paljon. Ulkonäöltäni olen hillitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli myönnät, että ongelma on miesten pinnallisuudessa? Et sattumoisin ole huomannut, ettei kaikki miehetkään ole mitään täydellisen muotoisia timmejä ilmestyksiä. Kun ihmiset on noin pinnallisia, ei mitään aitoa voi löytääkään. Uskon vakaasti näin.
AP
Totta kai miehet ovat pinnallisia. Ja niin ovat naisetkin. Kaikki ovat tavalla tai toisella pinnallisia. Jos eivät olisi, niin kaikkihan olisivat biseksuaaleja, sillä tällöin viimeistään ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.
entäs lyhyt jäbä?