Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käynyt toisin päin. Seksi oli niin mahtavaa ja mieltymyksetkin kohtasi täydellisesti, että kuukauden päivät niitä hommia harrastellessa havahduin ettei meidän suhteessa oikein mitään muuta ole ollutkaan. Siinä sitten koitettiin keksiä jotain muuta tekemistä jolla tutustua ja lopputulos oli pelin poikki puhaltaminen, elämäntilanteet ja asenteet liian erilaiset.
Näin se minusta menee, että ne kenen kanssa toimii seksi, ei ole niitä kenen kanssa voisi jakaa arkielämän. Sitten taas ne, kenen kanssa sujuu arki ja yhteistä tekemistä on vaikka kuinka, ei sytytä makkarissa.
Koska olen jo keski-ikäinen, niin tätä on tullut mietittyä. Jotenkin se arkinen puoli lässäyttää himon, kun näet toisen ihan kulahtaneenakin ja haistelet sen paskoja vessassa. Ei siis tieten tahtoen :D vaan käytännön pakosta
Näin se oikeasti tuntuu menevän. Eikö antiikin kreikassakin jaettu rakkaus muistaakseni kolmeen: romanttinen rakkaus, eroottinen rakkaus ja veljellinen rakkaus.
Siksi kai on aina ollut niin yleistä rakastajien ja rakastajattarien pitäminen puolison ohella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, en tajua miksi nämä tahtoo mennä niin ristiin aina. Parasta ja päräyttävintä seksi on ollut joidenkin kaveripohjaisten jurripäähänpistojen kanssa, kun taas niiden ihastusten kanssa joka kerta se kemiallinen viehätysvoima häviää savuna ilmaan sillä sekunnilla kun on päästy alasti sänkyyn. Ensirakastumisen kohteeni kanssa en taas koskaan päässyt edes suutelemaan, mitä suren, sillä hän tuntui kehossani niin voimallisesti vetovoimana että pelkästään samassa huoneessa oleminen oli vaikeaa </3
Ei ole rima kovin korkealla, jos jurrissa harrastettu seksi on parasta, mitä on kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kannata loukkaantua jos joku kirjoittaa netissä että yhdyntä ei ollut nautinnollista miehen ohuen peniksen vuoksi. Ei se ole naureskelua tai haukkumista, vaan (traaginen) tosiasia.
Asia ei vertaudu esim. naisen rintojen ulkonäölle yököttelyyn, vaan vaikka siihen että toteaisi että syöpähoitojen vuoksi naisen emätin oli kuroutunut umpeen, eikä yhdyntä onnistunut.
Älä viitsi naisselittää mistä miehet saavat ja eivät saa loukkaantua. Ja päälle perinteinen "ööööööö siis eri asia". Ei ole.
Vierailija kirjoitti: Ennen seksiä siinä on aina sellainen odottava, latautunut seksuaalisenerginen tunnelma. Vähän sama kuin ennen ja jälkeen suudelman. Se suudelma/seksi jotenkin laukaisee sen jännitteen siitä. En tämän paremmin osaa selittää, mutta ei tuo varmaan useimmiten mitään tarkoituksellista tai esitystä ole. The Chase is better than the catch, niin sanoakseni.
On se silti vähän surullista, että miehen kiinnostus naiseen ja liehittelyyn loppuu siihen ensimmäiseen seksikertaan, ja sitten kuitenkin mies haluaa suhteen?
Ettekö te ihmiset keskustele seksistä ja mieltymyksistä ollenkaan ennen ensimmäistä seksikertaa? Ainakin osa pettymyksistä olisi sen myötä vältettävissä, ja toisaalta seksikin olisi parempaa, kun kumpikin tietäisi jo, mistä toinen tykkää. Ei menisi hakuammunnaksi eikä miksikään geneeriseksi tylsäksi panoksi. Ainakin osa yhteensopimattomuuksista tulisi ilmi jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin ihanan naisen, olin tosi ihastunut. Päädyimme lopulta sänkyyn ja seksi oli pettymys. Hän makasi vain liikkumatta kuin kuollut lahna ja toosa oli valtava löysä kolo. Tissitkin oli piebet riipat ja perässä oli selluliittia. Se juttu lopahti kyllä siihen. Koitin ehdotella muita asentoja ja suuseksiä, mutta hän loukkaantui.🥺😩
Lahnamaisuuteen pettymisen ymmärrän, mutta pienet riipat ja selluliitti tuskin on mikään suuri yllätys, jos on yhtään kokemusta. Kuulostaa aika normaalilta. Valtaviin koloihin en ole törmännyt itse.
Omalla kohdalla ihastus loppui siihen, kun nainen jostain syystä kehuskeli seksikokemuksillaan. Ei mua haittaa että kokemusta on, mutta en halua silti tietää yksityiskohtia.
Tuohon viimeiseen: itselläni kävi sanat yhden entisen kanssa. Oli hyvinkin kokenut joka ei itsessään minua haitannut mutta en olisi halunnut siitä kuulla ihan joka käänteessä. Kun mainitsin joskus asiasta ihan rakentavasti sain kunnon kilarit päälleni ja vielä syytökset että pidän itseäni parempana ja häntä huorana vaikka miten siihen viittaavaa en sanonut enkä tarkoittanut.
Niin ja ne runsaat mieskokemukset eivät kyllä olleet erityisesti makuuhuonetaitoja tuoneet, oli hyvin passiivinen eikä oikein halunnut mitään erilaista kokeilla koska "oon jo tehnyt tota" jonkun yhdenyön tuttavuuden kanssa. Niin tulihan siinä väkisinkin olo et joku muu sai spesiaalit ja minulle jäi arki sekä vanilja. Seksiä sängyssä max kahdesti viikossa, illalla. Hän taisi tehdä sen vajaan vuoden aikana kaksi kertaa aloitteen seksiin ylipäätään. Toisella kertaa minua ei huvittanut ollenkaan kun olin rättiväsynyt ja huonolla fiiliksellä niin tästä hän otti aivan hirveästi itseensä, itkien sulkeutui vessaan ja minun piti lepytellä ja silitellä vaikka kuinka kauan "hyvitykseksi". Eipä tehnyt enempää aloitteita. Minut kyllä torjuttiin monen monta kertaa enkä ikinä jäänyt vonkaamaan vaikka miten olisi tehnyt mieli eikä tullut mieleenkään suuttua asiasta vaikka joskus se pahalta tuntuikin. Jälkeenpäin ajatellen hyvin epätasapuolinen suhde jossa olin ihan liian pitkään vaikka kesti vain vuoden.
Jotenkin hyvin rikkinäinen ihminen. Tein sen virheen että olin hänelle myös keittiöterapeutt, kuuntelin tunteja ja tunteja hänen traumoistaan, existään, vanhempien eron aiheuttamista traumoista ym. Mutta eniten niistä existä. Ei sellaisten kuuntelu kuulu oikeasti uudelle kumppanille ainakaan tuossa määrin, ymmärrän sen nyt mutta olin silloin nuori ja jotenkin hyväsydäminen, halusin auttaa ja kuunnella mutta eihän siitä jäänyt kuin kourallinen sontaa itselle. Nainen oli jonkin verran minua vanhempi. Jälkeenpäin jäi jotenkin tosi hyväksikäytetty olo, varsinkin kun palasi viikko eromme jälkeen sen exän kanssa yhteen josta eniten tilitti. Jostain syystä koki tarpeelliseksi ilmoittaa tämän minulle. Ei se kestänyt ilmeisesti tosin montaakaan viikkoa kun erosivat ja nainen soitti että kaipaisi kuuntelijaa kun yhyy ja byää. Minulle oli kuitenkin siinä vaiheessa jo mitta aivan täynnä ja ihan kiltisti ilmoitin että olisi parempi jos emme olisi enää tekemisissä.
No samaa nylkytystähän se aina on. Komeaa naamaa on kivempi kattella. Joskus ne osaa jotain..
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ihmiset keskustele seksistä ja mieltymyksistä ollenkaan ennen ensimmäistä seksikertaa? Ainakin osa pettymyksistä olisi sen myötä vältettävissä, ja toisaalta seksikin olisi parempaa, kun kumpikin tietäisi jo, mistä toinen tykkää. Ei menisi hakuammunnaksi eikä miksikään geneeriseksi tylsäksi panoksi. Ainakin osa yhteensopimattomuuksista tulisi ilmi jo etukäteen.
On hyvä, jos otat sen ihan kivasti, kun nainen kysyy suoraan, että onko sinulla jotain outoja fetissejä, tykkäätkö purra varoittamatta kovaa, tuletko minuutissa, nuoletko, kiinnostaako sinua lainkaan naisen orkut?
Jotkut kuitenkin ovat ehkä estoisia keskustemaan tai suhtautuvat muuten kielteisesti toisen kyselemiseen. Toisaalta kaikki luultavasti eivät vastaa ihan rehellisesti. Sitten se, että riittääkö mielikuvitus kysyä kaikkea merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Kummoisia keskusteluja en ole saanut aikaiseksi. Miehet siirtyy joo joo-linjalle tasan siinä vaiheessa kun ajattelevat, että kohta pääsee sänkyyn. En osaa kuvitella tilannetta, missä mies olisi sanonut, että "ei, en mä tykkää tollasesta, annetaan olla".
Homma on mennyt monen kanssa niin, että lyhyesti kerron etukäteen toiveeni. Kuitenkaan sängyssä mitään vastakaikua ei tule tai se on joku hätäinen suoritus, jotta mies itse pääsee jyystämään.
Parhaat seksikeskustelut olen käynyt miespuolisen kaverini kanssa. Koskaan ei olla pantu vaan puhuttu kokemuksistamme. Hän on naisilleen ihan törppö romanttisessa mielessä, joten ei tulisi mieleenkään (ainakaan usein, heh) harrastaa seksiä hänen kanssaan. Kaverina on aivan mahtava tyyppi.
Sulla on sattunut se suuri ihastus olemaan sukulainen.
Vaikea sanoa kun en edes muista koska olen viimeksi pettynyt.
Nykyisellä naisystävällä on maailman paras p illu, siitä olen tosi tyytyväinen. On kyllä niin hyvä että on pakko kehua, vaikka monta olen kokeillut, yhtä hyvää en muista koskaan kokeneeni. Sitä joskus kesken naimistakin alkaa miettimään miten voi olla näin hyvän tuntuinen, miksi kellään muulla ei ole ollut näin upea?
Itsellä vain positiivisia yllätyksiä ja kokemuksia lukemattomista naisista+100.
Joskus oikein extra ilahduttavaa, kun mielikuva naisesta on ujohko, mutta sitten yllätyy toisen päästäessä irti kontrollista ja meno on villiä, kihkeää ja "tuhmaa".
Surkeita naisia en ole vielä tavannut, mahtaako sellaisia olla edes olemassa?
Koska tavallinen biologinen perusrakastuminen on aivan sekopäistä, niin en oikein ymmärrä mikä on se raja, että pitäisi puhua limerenssistä. Kai sekoilussa on aste-eroja, mutta kyllähän se aina on vähän hullua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä mielellään keskustelisi, mutta näin miehenä saa hyvin hyvin helposti annettu itsestään negatiivisen ja pervon kuvan tapailukumppanilleen, jos yrittää ruveta juttelemaan seksistä. Onhan se nyt lähes jokaisen naisen inhokkilistalla se että mies rupee pyytämättä jotain alapääjuttuja vetämään. Näissä asioissa aloitteen pitää kyllä tulla naiselta, kun hän on asiaan valmis. Ainakin mun kohdalla tapailukumppanit eivät vaan syystä tai toisesta ole kokeneet tarvetta jutella näistä etukäteen. Yleensä sitten jälkeenpäin käy ilmi että syynä on lakoninen "en mä vaan osaa jutella tollasia".
_mutta_seksi_on_mahdollista_
Ei kukaan sanonut että se olisi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen miesystävään olin aivan tolkuttoman rakastunut. Odotin että kun saadaan kondomi pois välistä, niin seksi muuttuu tajunnanräjäyttäväksi. Mutta ei, paljaalla hävisi se vähäkin tuntuma. En käsitä missä oli vika, koska hänen peniksensä ei ollut edes mitenkään pienimmästä päästä.
Yksi aivan nimettävä juttu seksissä kyllä häiritsi, sillä hän ei oikein antanut minulle aikaa rauhassa tunnustella ja esim. lämmitellä ratsastaen itselleni mieluisassa asennossa. Hän oli heti kääntämässä ja vääntämässä minua asentoihin, jotka itsestäni tuntuivat teennäisiltä. Aloin tuntea että olin miehen mielestä aina jotenkin väärin, ja se söi haluani ja tunnetta yhteen sulautumisesta.
Suhde kosahti monenlaisiin ongelmiin, mutta tuo seksin hankaluus varmasti oli yksi määräävimmistä.
Kai se on vain erilaisista mieltymyksistä kiinni. Minulle kiihottava seksi on juuri melko alkukantaista ja jopa hieman "väkivaltaista" naimista, ei siis kuitenkaan mitään lyömistä tms vaam semmoista rajumpaa. Niin sellainen hidas lääpintärakastelu jossa verhot hulmuaa ja careless whispers soi taustalla tappaa lähinnä intohimon ja mielenkiinnon koko touhuun. Pääasia et löytää itselleen sopivan parin tässäkin asiassa.
Harva asia voi tuottaa yhtä jäätävän pettymyksen kuin että muuten viehättävällä miehellä on joku surkea nysämuna :D Saa olla muuten lähes täydellinen että sen jälkeen viitsisi enää tavata.
Isosta melasta taas saa tyydytystä, vaikka mies ei muuten sängyssä niin loistaisikaan.
Raaka peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummoisia keskusteluja en ole saanut aikaiseksi. Miehet siirtyy joo joo-linjalle tasan siinä vaiheessa kun ajattelevat, että kohta pääsee sänkyyn. En osaa kuvitella tilannetta, missä mies olisi sanonut, että "ei, en mä tykkää tollasesta, annetaan olla".
Homma on mennyt monen kanssa niin, että lyhyesti kerron etukäteen toiveeni. Kuitenkaan sängyssä mitään vastakaikua ei tule tai se on joku hätäinen suoritus, jotta mies itse pääsee jyystämään.
Parh
Itselläkin on hyvä naispuolinen ystävä jonka kanssa voin puhua paljon vapaammin kuin kenenkään muun kanssa ikinä ihan kaikesta, myös seksin saralla. Ilmeisesti tunne on molemminpuolinen koska olemme molemmat puhuneet toisillemme asioita joita emme ole kertoneet kellekään muulle. Salaisia fantasioita, tunnepuolen asioita ym. Jossain kohtaa tunsimme ja varmaan edelleen tunnemme vetoa myös toisiimme, "silläkin" tavalla. Kuitenkin olen jostain syystä täysin varma että seksi pilaisi ystävyytemme jota ehdottomasti halua vaalia enemmän joten vaikka välillä flirtti on aika kuumaakin, koskaan ei mennä sen pidemmälle. Kun joidenkin naispuolisten tuttujen kanssa voi kyllä olla seksiäkin ja that's it folks, minkään muuttumatta mutta meillä on jotenkin henkisesti niin intiimi suhde, semmoinen sielunkumppanuus, ettei siihen vain sovi fyysinen puoli.
Ja molemmat siis olemme jo keski-ikäisiä elämän marinoimia. Tunteneet olemme kuitenkin vasta muutaman vuoden mutta heti ensinäkemältä mieltymys toisiimme oli selvää. Kuin olisi tavannut pitkästä aikaa vanhan ystävän vaikka juuri kohtasimme ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva asia voi tuottaa yhtä jäätävän pettymyksen kuin että muuten viehättävällä miehellä on joku surkea nysämuna :D Saa olla muuten lähes täydellinen että sen jälkeen viitsisi enää tavata.
Isosta melasta taas saa tyydytystä, vaikka mies ei muuten sängyssä niin loistaisikaan.
Raaka peli.
Älä viitsi. Mieltymyksiä on monia. Minä joskus luulin olevani lepso, kun en kaipaa sisääni mitään. Kunhan muilla tavoin asiat hoituu, niin se on mun mieleen. Mies sen pitää olla, mutta en välitä yhtään, mitä on muualla kuin korvien välissä.
Ennen seksiä siinä on aina sellainen odottava, latautunut seksuaalisenerginen tunnelma. Vähän sama kuin ennen ja jälkeen suudelman. Se suudelma/seksi jotenkin laukaisee sen jännitteen siitä. En tämän paremmin osaa selittää, mutta ei tuo varmaan useimmiten mitään tarkoituksellista tai esitystä ole. The Chase is better than the catch, niin sanoakseni.