Puhuuko naiset tosissaan tyttöporukoissa
Ja vertailee miestensä munien kokoa ja sänkytaitoja ja muuta?
Kommentit (104)
Ei me ainakaan. Ei todellakaan kiinnosta kuulla muiden miesten munista ja seksitaidoista.
Kyllä vaan. Olen kerran aloittanut ketjunkin sen jälkeen kun olin kuullut kahdenkin tyttöporukan jutustelevan kikkeleistä ja suihinotoista. Mahtavatko jotkut juuri edes muusta puhua kuin miehistä.
Eivät mitään erityisen korkeasti koulutettuja naisia kuitenkaan.
Noh, en nyt vertailuks sanois.. mutta esimerkkejä elävästä elämästä "x:n kanssa saan ensimmäistä kertaa orgasmeja ilman, että klitorikseen kosketaan" "sillä oli aivan liian iso, teki jo kipeää niin eihän siitä mtn tullut"
Vierailija kirjoitti:
Noh, en nyt vertailuks sanois.. mutta esimerkkejä elävästä elämästä "x:n kanssa saan ensimmäistä kertaa orgasmeja ilman, että klitorikseen kosketaan" "sillä oli aivan liian iso, teki jo kipeää niin eihän siitä mtn tullut"
Törkeetä. Onne naiset sikoja.
Hyi ei! En ikimaailmassa paljastaisi intiimiasioita suhteen ulkopuolisille. Naisen epäkunnioitusta ja miestään kohtaan! Nimettömänä palstailu toinen asia, joskus olen seksi palstalle kirjoitellut, ja niitäkään ei tosissaan tai mielestäni mitään irstasta. Kunhan nimettömänä puran ajatuksia.
En ole koskaan ollut tyttöporukassa, jossa kukaan olisi puhunut tuollaisia juttuja.
Sex and the City ei ole dokumentti.
Mun ex kertoi ystävillensä ihan kaiken munan ja kiveksien koosta ja seksiaktien kestosta lähtien niin sen takia mietin. Oli kyllä narsistinen lehmä. Mietin vaan onko toi yleistäkin. Riideltiin asiasta niin sanoi että "pöh kaikki naiset puhuu nuista asioista kaveriensa kanssa, ei tosta oo mitään syytä suuttua."
-ap
Kyllä todellakin puhutaan munan koosta ainakin parikymppisten naisten kesken. Esimerkiksi jos on ollut joku yön yli kestänyt hoito, kysytään "millainen sillä oli", eli tarkoitetaan munan kokoa. Jos on ollut pieni, sille ehkä vähän naureskellaan, mutta jos on ollut iso, pidetään naista onnentyttönä.
Ja tämä on ihan faktaa. Yllättävän paljon siitä munasta puhutaan. Ei se tarkoita, että ne tytöt olisivat mitään erityisen kevytkenkäisiä; se vaan nyt on sellaista. Vanhempana ei enää jaksa tuollaisia niin puhella.
Kysyin joskus avovaimoltani, että onko siltä kysytty kavereiden toimesta millainen muna minulla on. Sitä rupesi naurattamaan ja sanoi että tietysti on kysytty, heti kun alettiin seurustelemaan ja hän on kertonut. Ei se minua suututtanut, mutta olihan se outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin puhutaan munan koosta ainakin parikymppisten naisten kesken. Esimerkiksi jos on ollut joku yön yli kestänyt hoito, kysytään "millainen sillä oli", eli tarkoitetaan munan kokoa. Jos on ollut pieni, sille ehkä vähän naureskellaan, mutta jos on ollut iso, pidetään naista onnentyttönä.
Ja tämä on ihan faktaa. Yllättävän paljon siitä munasta puhutaan. Ei se tarkoita, että ne tytöt olisivat mitään erityisen kevytkenkäisiä; se vaan nyt on sellaista. Vanhempana ei enää jaksa tuollaisia niin puhella.
En tarkoittanut tässä kuitenkaan yhden illan juttuja, vaan ihan seurustelusuhteita.
-ap
No voi hyvää päivää! Itsekin sanot millainen nainen tuollaisia juttuja kertoo. Jos vastaava olisi mies niin sanoisimme myös että siitä puhe mistä puute. Jos ihmisellä on tarve vouhottaa tuollaisilla asioilla niin kertonee aika paljon?!
Ei ainakaan omassa kaveripiirissäni ole koskaan puhuttu enkä usko että ketään edes kiinnostaisi puida asiaa.
N24
Ei kaikkein intiimeimpiin yksityiskohtiin mennä mutta kyllä seksistä puhutaan (onko sitä usein, onko joskus käynyt jotain noloa ym.). Itse erehdyin yhden ainoan kerran vertaaman munien kokoa ja se on kaduttanut koska siitä epäedullisemmassa valossa esitetystä tulikin poikaystäväni. Hävettää näin jälkikäteen koska en itsestänikään halua kerrottavan tuollaisia juttuja. No, olin nuori ja humalassa.
Jos ukkoporukassa jauhetaan eukoista ummet ja lammet niin eiköhän ne eukotkin tee samoin keskenään ukoista. Kyllä puhutaan kaikki mitä sängyssä tehdään ja miten ja millasia ääniä lähtee yms.
Tähän ikään mennessä en ole tuollaista keskustelua tyttöporukassa käynyt. N42
Kyllähän niistä puhutaan, mitä nuorempi ja kännisempi tyttöporukka niin sitä enemmän. Mun mies erottuu yleensä noissa vertailuissa edukseen :) En ole koskaan nähnyt tuota mitenkään huonona asiana, kyllähän parhaat ystävät varsinkin tietävät aika lailla kaiken, mutta mitä miehet eivät tiedä niin se ei heitä loukkaakaan :)
Ainoastaan yli 20 vuotta sitten 12-v kaverini kysyi multa (olin 17) että Oliks sillä iso, kun kerroin alkaneeni seurustella erään hänen tuntemansa miehen kanssa.
No ei todellakaan, vastasin. Sittemmin olen ollut vain naisten kanssa.
joo