Puhuuko naiset tosissaan tyttöporukoissa
Ja vertailee miestensä munien kokoa ja sänkytaitoja ja muuta?
Kommentit (104)
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen puhuin, nykyisestä en puhu. On meidän kahden välinen asia, ja tiedän ettei mieheni halua että "rehentelen" noin intiimeillä asioilla. Ärsyttää myös kun (tyttö)kaverit siitä aina utelevat että ovatko urbaanilegendat a*abeista totta. (Ovat ne, voin anonyymina kertoa ;) )
Ai että ovat pienimunaisia? Juu on ne.
Enpä puhunut nyt elimen koosta, vaan libidosta ja kyvystä ottaa nainen huomioon. Ensimmäistä en tosin kutsuisi pieneksi myöskään.
Jälkimmäinen ei taida kuulua tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen puhuin, nykyisestä en puhu. On meidän kahden välinen asia, ja tiedän ettei mieheni halua että "rehentelen" noin intiimeillä asioilla. Ärsyttää myös kun (tyttö)kaverit siitä aina utelevat että ovatko urbaanilegendat a*abeista totta. (Ovat ne, voin anonyymina kertoa ;) )
Ai että ovat pienimunaisia? Juu on ne.
Enpä puhunut nyt elimen koosta, vaan libidosta ja kyvystä ottaa nainen huomioon. Ensimmäistä en tosin kutsuisi pieneksi myöskään.
Jälkimmäinen ei taida kuulua tapoihin.
Mihin "tapoihin"? Ai sinun tapoihin vai?
Ei puhuta ellei ole jotain isoja ongelmia. Esimerkiksi raskauksien aikana ja synnytysten jälkeen ollaan lähimpien kavereiden kanssa ratkottu seksipulmia. Mutta nekin vain naisten näkökulmasta.
"Mitä tehdä kun sattuu?"
"Mikä asento ois paras?"
"Voiko seksiä harrastaa asennossa se ja se?"
"Kuinka pian te harrastitte seksiä?"
Mutta ei koskaan puhuta miesten taidoista tai koosta. Joskus ollaan vertailtu seksikertojen määriä. Lähinnä siksi, että onko normaalia harrastaa seksiä x määrä/viikossa. Mutta sitäkin tosi harvoin.
Oli semmonen ja tämmönen hoito, tinderipano tms. Mutta sitten kun kyse alkaa olla "oikeista ihmisistä" niin ei.
Te ketkä keskustelette miesten peniksen koosta niin onko teillä esiintynyt kilpailua kenen miehellä on isoin ja millä olette todistelleet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan omassa kaveripiirissäni ole koskaan puhuttu enkä usko että ketään edes kiinnostaisi puida asiaa.
N24
Oletko jossakin Marttojen ompelukerhossa? Nuoret naiset nimittäin todellakin puhuvat seksielämästään avoimesti ja kyllä siinä munan koot käydään läpi, samoin miehen taidot muutenkin.
Melko siveellisiä neitoja suoraan 50-luvulta näyttää eksyneen tähän ketjuun :)
Loput elävät nykyajassa eivätkä vaikene juuri mistään asiasta. Ei niitä juttuja ole miesten korville tarkoitettu mutta eipä niistä oikein voi loukkaantuakaan. Muuten mennään jo sensuurin puolelle ja lisäksi antaa miehestä aika epävarman kuvan jos tuollaisesta suuttuu.
Kumman epävarmoja ne on naisetkin. Jostain syystä eivät tykkää jos heidän anatomiaansa kuvaillaan muille miehille. Varsinkaan jos kuvaus ei ole ylistävä. Eikä niitä taitojakaan kuulemma saa kertoa.
Minulla on aina ollut myös naispuoleisia ystäviä ja viimeistään opiskeluaikana tuli selväksi, että naiset ei todellakaan ole yhtään siveämpiä tai huomaavaisempia kuin miehet. Tekisi jopa mieli väittää että pahempia. Ei toki kaikki, mutta paljon on naisia, jotka kertovat ystävilleen kaiken, siis ihan kaiken.
Ja kyllähän noita kuulee kaupungillakin jos istuu jonkun naisporukan lähellä terassilla tai junassa. Sen takia ihmettelen kovasti, kun jotkut naiset vielä kuvittelevat ettei ne jutut leviä. Minusta on todella törkeää levitellä tietoja kumppanin intiimeistä asioista. Miehet todellakaan tee niin. Silloin harvoin kun aiheesta puhutaan niin se jää yleiselle tasolle (onko seksiä riittävästi).
Itseäni ärsyttää kun vaimo esittää minulle jotain siveyden sipulia. Olen yrittänyt kysellä mistä tykkää tai haluaisiko kokeilla jotain uutta. Kaikki on kuulemma hyvin meidän seksielämässä eikä osaa/kehtaa puhua seksistä suoraan.
On kuitenkin itse sanonut että kavereidensa kanssa on meidänkin seksielämästä puhunut. Tuli esille kun ihmettelin erään ystävänsä kommentteja. Miksi näin? Mitä ideaa siinä on, että puhuu muille, mutta ei minulle? En minä halua että minun seksielämäni on muiden tiedossa.
En tiedä onko tuollaisia ukkoporukoita. Miehenä en tuollaisiin porukoihin ole tutustunut.Vierailija kirjoitti:
Jos ukkoporukassa jauhetaan eukoista ummet ja lammet niin eiköhän ne eukotkin tee samoin keskenään ukoista. Kyllä puhutaan kaikki mitä sängyssä tehdään ja miten ja millasia ääniä lähtee yms.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää kun vaimo esittää minulle jotain siveyden sipulia. Olen yrittänyt kysellä mistä tykkää tai haluaisiko kokeilla jotain uutta. Kaikki on kuulemma hyvin meidän seksielämässä eikä osaa/kehtaa puhua seksistä suoraan.
On kuitenkin itse sanonut että kavereidensa kanssa on meidänkin seksielämästä puhunut. Tuli esille kun ihmettelin erään ystävänsä kommentteja. Miksi näin? Mitä ideaa siinä on, että puhuu muille, mutta ei minulle? En minä halua että minun seksielämäni on muiden tiedossa.
Naisesi saattaa olla myös niitä naisia jotka odottavat palkintona, että mies tulee ja ottaa ja laittaa naisen nauttimaan siinä kun nainen vaan odottaa. Nainen ei edes tiedä mitä haluaa, kunhan vaatii mieheltä suorituksia ja kykyä lukea naisen sielua.
osalla naisista menee fiilikset jos seksistä pitäisi puhua. Sen pitäisi olla laadukasta mutta sillee sanattomasti
ärsyttävää
Aika vähän, enkä todellakaan ole mistään "marttaporukoista". Joskus nuorena ehkä ehkäisyjutuista lähinnä. Aika noloa olisi näin reilu viisikymppisenä alkaa juttelemaan seksiasioista ystävien kanssa.
Siitä illan keskusteltu, että kuinka paljon mieheltä tulee spermaa ja lentääkö se kaaressa
En ole ikinä puhunut. En sietäisi edes vihjailua. Pitäisin todella loukkaavana jos olisin saanut kaverilta häälahjaksi vaikkapa seksipelikortit tai vastaavat. En ymmärrä edes huumorin näkökulmasta miksi pitää keskustella kavereiden kanssa oman parisuhteen yksityisasioista.
En ole koskaan ennen puhunut kenenkään kaverin kanssa seksielämästäni. Nyt kun vaihdevuodet ovat iskeneet niin ollaan juteltu niiden vaikutuksista intiimielämään, mutta lähinnä omasta näkökulmasta liittyen mm. haluttomuuteen tai halujen lisääntymiseen. Ei olisi reilua puhua miesten ongelmista tai ominaisuuksista.
Ensimmäisen tyttökaverini tyttökaveri oli ainakin kovasti kiinnostunut heti kuulemaan, että oliko minulla ollut iso. Oli rakasteltu toisessa huoneessa ja tuo tyttökavri toisessa. Heti kun tytöt keskenään tapasivat alkoi tuo utelu, jonka satuin kuulemaan. No tuo minun tyttökaveri kehui kovasti minun kalua ,että iso on kalu , vaikka minä itse en niin isona pitänyt omaa kaluani. Tyttö ilmeisesti vain tahtoi kehua poikakaveriaan ja siis minun kaluani.
Ainakaan aikuiset miehet eivät puhu puolisoistaan tai seksielämästään sen kummempia kuin ehkä "heiluuko peitto riittävästi", johon oikea vastaus on aina heiluu kyllä - koska miehen vastuulla on miesten mielessä peittoa heiluttaa.
Varmaan aikuiset naiset samalla tavalla puhuu, yksityiskohtiin ei mennä.
Nuoret ja keskenkasvuiset (ei katso ikää) on sitten erikseen.
Naiset todellakin puhuvat näitä asioita ja nauravat vätysmiehilleen. Mutta jos mies tekisi vastaavaa, niin mies olisi sika, joka pitäisi jättää. Feministit.
Vaimon kanssa asiasta juteltu. Hyvin samanlainen tilanne on molemmilla sukupuolilla, että korkeintaan ihan paras kaveri voi kuulla jostain intiimistä. Ja sekin suodattimen kautta.
Ei ole mitään miesten saunailtoja jossa verrattaisiin kumppaneita seksuaalisesti. Joku vähälahjaisin voi liian kännissä avautua porukan edessä, mutta sekin on enemmän vaivaannuttavaa ja super harvinaista. Kukaan ei siihen mukaan lähde, vaan hakeutuu muualle tilasta. Omat naiset on itse asiassa porukassa aika tabu.
Vaimon mukaan naisissa voi olla semmoisia kovaäänisiä, jotka haukkuu seksielämänsä. Sitten muut saattavat kohteliaisuudesta kompata, vaikka ovat täsmälleen eri mieltä oikeasti. Ei haluta loukata sitä jolla menee huonosti, vaikka muut ei hänen ongelmaansa jakaisikaan omassa parisuhteessaan.
Ap:lle vastaus, ei todellakaan puhuta. En ole koskaan kuullut, että kukaan kertoisi miehensä koosta yhtään mitään tai arvostelisi tämän "taitoja". Yksi ystävä kerran vihjasi roolileikistä, toinen (sinkku) puhuu joskus yleisesti että tarvis munaa.
Ei tulisi mieleenkään puhua miehestäni mitään tuollaista edes siskoillen.
Bestikseni ei tiedä, enkä minä hänen miehestään m.