Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko naiset tosissaan tyttöporukoissa

Vierailija
01.08.2018 |

Ja vertailee miestensä munien kokoa ja sänkytaitoja ja muuta?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan omassa kaveripiirissäni ole koskaan puhuttu enkä usko että ketään edes kiinnostaisi puida asiaa.  

N24

Oletko jossakin Marttojen ompelukerhossa? Nuoret naiset nimittäin todellakin puhuvat seksielämästään avoimesti ja kyllä siinä munan koot käydään läpi, samoin miehen taidot muutenkin.

Melko siveellisiä neitoja suoraan 50-luvulta näyttää eksyneen tähän ketjuun :)

Loput elävät nykyajassa eivätkä vaikene juuri mistään asiasta. Ei niitä juttuja ole miesten korville tarkoitettu mutta eipä niistä oikein voi loukkaantuakaan.  Muuten mennään jo sensuurin puolelle ja lisäksi antaa miehestä aika epävarman kuvan jos tuollaisesta suuttuu.

Taitaa vähän tosiaankin riippua piireistä joissa liikutaan. Tuollainen yksityisasioiden julkinen rääpiminen kuulostaa aika wt-meiningiltä, olivatpa kyseessä minkäikäiset hyvänsä, miehet tai naiset.

Mistäs teidän porukassa sitten jutellaan? Osakkeista? Lapsistanne? Tulevista illalliskutsuista joissa sielläkään ei saa puhua oikein mistään..? Kuulostaa tosi hauskalta.

Jollain oikein kunnon stereotypiat päällä siellä.

Mistään muusta kuin seksistä TAI lapsista, illalliskutsuista tai osakkeista ei voi puhua?

Kovin on suppea maailmasi, jos seksi on siinä ainoa kiinnostava ja puhumisen arvoinen asia.

Vierailija
42/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen seurusteli pitkään miehen kanssa. Kun erosivat, nainen löysi jonkun uuden miehen. Nainen kertoi bileissä ihan julkisesti, että miehellä on iso penis ja ihmetteli, miten seksi voikaan tuntua niin paljon paremmalta tämän kanssa. Ja kyseessä koulutettu nainen, ei mikään wt-pubiruusu, eikä hän varmaan ajatellut että sellainen loukkaisi sitä exää. Toisaalta eihän se exä sitä koskaan kuullutkaan, mutta me muut kuulimme.

Hyväksykää se, että seksuaaliasioista puhutaan. Mielestäni ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen seurusteli pitkään miehen kanssa. Kun erosivat, nainen löysi jonkun uuden miehen. Nainen kertoi bileissä ihan julkisesti, että miehellä on iso penis ja ihmetteli, miten seksi voikaan tuntua niin paljon paremmalta tämän kanssa. Ja kyseessä koulutettu nainen, ei mikään wt-pubiruusu, eikä hän varmaan ajatellut että sellainen loukkaisi sitä exää. Toisaalta eihän se exä sitä koskaan kuullutkaan, mutta me muut kuulimme.

Siis tuoko normaalia? No ei todellakaan ole. Jokin psykoosi ollut akalla päällä.

Vierailija
44/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan omassa kaveripiirissäni ole koskaan puhuttu enkä usko että ketään edes kiinnostaisi puida asiaa.  

N24

Oletko jossakin Marttojen ompelukerhossa? Nuoret naiset nimittäin todellakin puhuvat seksielämästään avoimesti ja kyllä siinä munan koot käydään läpi, samoin miehen taidot muutenkin.

Loput elävät nykyajassa eivätkä vaikene juuri mistään asiasta. Ei niitä juttuja ole miesten korville tarkoitettu mutta eipä niistä oikein voi loukkaantuakaan.  Muuten mennään jo sensuurin puolelle ja lisäksi antaa miehestä aika epävarman kuvan jos tuollaisesta suuttuu.

Taitaa vähän tosiaankin riippua piireistä joissa liikutaan. Tuollainen yksityisasioiden julkinen rääpiminen kuulostaa aika wt-meiningiltä, olivatpa kyseessä minkäikäiset hyvänsä, miehet tai naiset.

Ei kun nimenomaan ei-julkisesti, oman ystäväporukan kesken :).

Tuollaisissa ystäväporukoissa aina joku vuotaa, ja juttu on julkinen ennen kuin ehdit kissaa sanoa. Luulis aikuisten ihmisten tietävän. (Ette taida olla aikuisia?)

Luulen, ettet tunne ystäväporukkaani, joten "tuollaisissa ystäväporukoissa" on joku oma oletuksesi vain.

Eivät ole tähän mennessä vuotaneet kyllä mitään, enkä minä heidän juttujaan. Lojaaleja ystäviä, Googleta.

Ollaan ihan aikuisia.

Vierailija
45/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei omista rakkaista miehistä. Vaikka ollaan muuten ronskia porukkaa ja synnytys- ja muut jutut jaetaan, niin puolisoiden kahdenkeskiset jutut on vain meille kahdelle. Me vastaan muu maailma.

Tervetuloa 50-luvulle, kuulemma (siellä se yksityisyys kai sitten luuraa). Ja kiitos ajatukseni muotoilusta. N39

Vierailija
46/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuoko normaalia? No ei todellakaan ole. Jokin psykoosi ollut akalla päällä.

Ei todellakaan mikään psykoottinen ihminen, vaan hyvin menestynyt ja mukava ihminen. Se, että hänen tuntemuksensa ärsyttävät sinua, ei tee hänestä yhtään huonompaa. Jos hän nautti enemmän isomunaisen kanssa, sitten nautti. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, joten anna olla.

Vierailija
47/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee niin, toiset ei. Ja joillain on tietyt rajat siinä... esimerkiksi sen hetkistä kumppania, jonka kaverit tuntee, ei ruodita niin raadollisesti kuin jotain exää.

Vierailija
48/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan juu seksuaalisuudesta, mutta ei tuohon sävyyn. Jonkun eksän oletettavasti iso penis ei kiinnosta ketään.

Vierailija
49/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tabuinen tyttöporukka.

Ei vaan mä rakastan ja kunnioitan mun miestä. Muista miehistä voin puhua vaikka miten, mutta hänestä en.

Vierailija
50/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei kun nimenomaan ei-julkisesti, oman ystäväporukan kesken :).

Tuollaisissa ystäväporukoissa aina joku vuotaa, ja juttu on julkinen ennen kuin ehdit kissaa sanoa. Luulis aikuisten ihmisten tietävän. (Ette taida olla aikuisia?)

Luulen, ettet tunne ystäväporukkaani, joten "tuollaisissa ystäväporukoissa" on joku oma oletuksesi vain.

Eivät ole tähän mennessä vuotaneet kyllä mitään, enkä minä heidän juttujaan. Lojaaleja ystäviä, Googleta.

Ollaan ihan aikuisia.

Noin luulet, kunnes kuulet joltain randomilta, että "miehelläs on kuulemma pieni - eikö oo tullut mieleen, että römpsäs vois olla aika iso..."

Vierailija
51/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan mikään psykoottinen ihminen, vaan hyvin menestynyt ja mukava ihminen. Se, että hänen tuntemuksensa ärsyttävät sinua, ei tee hänestä yhtään huonompaa. Jos hän nautti enemmän isomunaisen kanssa, sitten nautti. Mitään rikosta ei ole tapahtunut, joten anna olla.

Ei kai hänen nautintonsa tässä ole ihmettelyn aiheena vaan se, että hän julkisesti vertailee panojensa munien kokoa. Ei kuulosta normaalilta toiminnalta ollenkaan. Melkoista myötähäpeää lienee aiheuttanut.

Vierailija
52/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ainakaan koskaan missään minun kaveriporukoissani ole puhuttu. Ei opiskelijaporukoissa, ei urheiluseuran porukoissa eikä vanhojen koulukavereiden kanssa, eikä missään työporukoissa. Ei ole paljoa kiinnostanut. Ovat varmaan kaikki sitten olleet "marttoja". ...Vai voisiko mahdollisesti olla niin, ettei ne jutut kaikkia kiinnosta.........................................Ei voi olla. Kyllä ollaan varmasti "marttoja" kaikki.

Vierailija
53/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei omista rakkaista miehistä. Vaikka ollaan muuten ronskia porukkaa ja synnytys- ja muut jutut jaetaan, niin puolisoiden kahdenkeskiset jutut on vain meille kahdelle. Me vastaan muu maailma.

Tervetuloa 50-luvulle, kuulemma (siellä se yksityisyys kai sitten luuraa). Ja kiitos ajatukseni muotoilusta. N39

Mä olen pahoillani että sulla ei ole ihmistä, jonka intiimiasioita pitäisit liian loukkaavana levitellä. Meidän seksielämässä ei ole mitään siveää eikä pidättyvää, mutta enempää en sano mieheni kyvyistä kuin anonyymisti.

Ystäville mun ei tarvitse repostella mitään. Ne näkee mun naamasta kyllä että saan hyvää ja riittävästi.

Vierailija
54/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pahoillani että sulla ei ole ihmistä, jonka intiimiasioita pitäisit liian loukkaavana levitellä. Meidän seksielämässä ei ole mitään siveää eikä pidättyvää, mutta enempää en sano mieheni kyvyistä kuin anonyymisti.

Ystäville mun ei tarvitse repostella mitään. Ne näkee mun naamasta kyllä että saan hyvää ja riittävästi.

Siis etkö kertoile ystävillesi miehesi munasta ja sen käyttötaidoista? Mikset?

Vierailija
55/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori taisinkin ymmärtää väärin sun kommentin. Tämä oli tarkoitettu sille jonka mielestä tavat ja yksityisyys on 50-lukulaista.

Vierailija
56/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n21v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ainakaan koskaan missään minun kaveriporukoissani ole puhuttu. Ei opiskelijaporukoissa, ei urheiluseuran porukoissa eikä vanhojen koulukavereiden kanssa, eikä missään työporukoissa. Ei ole paljoa kiinnostanut. Ovat varmaan kaikki sitten olleet "marttoja". ...Vai voisiko mahdollisesti olla niin, ettei ne jutut kaikkia kiinnosta.........................................Ei voi olla. Kyllä ollaan varmasti "marttoja" kaikki.

Tai sitten on puhuttu, mutta ei sinun aikaan. Syitä voi miettiä.

Vierailija
57/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus, ymmärsit väärin. Mä olen tuolla samalla ajatusmaailmalla siellä kanssa, aiemman kommentoijan mukaan. N39

Vierailija
58/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisistä ei puhuta, menneet sen sijaan on vapaata riistaa. Tiedän ystävien entisistä asioita, joilla voisin tuhota poliittisen uran...

Vierailija
59/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tekee niin, toiset ei. Ja joillain on tietyt rajat siinä... esimerkiksi sen hetkistä kumppania, jonka kaverit tuntee, ei ruodita niin raadollisesti kuin jotain exää.

Tuoreita suhteita myös ruoditaan enemmän kuin vakiintuneita. Kai se suhteen yksityisyyden kunnioitus jotenkinkin on suurempaa, kun toiseen on sitoutunut.

Vierailija
60/104 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus, ymmärsit väärin. Mä olen tuolla samalla ajatusmaailmalla siellä kanssa, aiemman kommentoijan mukaan. N39

Ja marttakerhossakin vielä. :D Ei, jotkin asiat ovat ja pysyvät kahdenvälisinä, ja lojaliteetti on lujempi puolisoa kuin ystäviä kohtaan (ei sillä, että olisivat udelleetkaan)...liekö katoavaa kansanperinnettä? Seuraan mielenkiinnolla, kuinka keskustelu etenee. -ed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan