Ei ole todellista - S&S julkaisee kirjan Aihe vapaasta
Kommentit (95)
Prototyyppi kirjoitti:
😲
Luulin otsikon perustella provoksi.
Juu, ei ole provo ei...
Ei kun se on itse kirjoittaja joka laittoi viestin!! :DDD
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on itse kirjoittaja joka laittoi viestin!! :DDD
No en kyllä ole. Mun mielestä toi on mauton kirjan idea. Sattumalta huomasin, tulee googlessa osuma heti oikean Aihe vapaan -linkin alapuolelle. Sattumalta huomasin.
Ap
Kuinka jokainen voi päästä oman elämänsä julkkikseks :D
Kannen perusteella kirjassa on "jauhenlihan pesun" lisäksi ainakin legendaariset viestit/ketjut aiheista "paljonko laitan riisiä ja vettä jos suhde on...", ja ehkäpä "Riittääkö makaronilaatikkoa häihin 200 g per vieras?"
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jokainen voi päästä oman elämänsä julkkikseks :D
Tulee lisäämään provoilua, tylsää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannen perusteella kirjassa on "jauhenlihan pesun" lisäksi ainakin legendaariset viestit/ketjut aiheista "paljonko laitan riisiä ja vettä jos suhde on...", ja ehkäpä "Riittääkö makaronilaatikkoa häihin 200 g per vieras?"
Niin. Ketä kiinnostaa? Pahin olis "Lähetä terveiset...". Voi luoja!
Aha, eli täällä tuotetaan ilmaiseksi sisältöä, jonka joku toinen myy. Sikamaista! Törkeää!
1.8. Onko aprillipäivä siirretty?
Toivottavasti edes Munsalan kansallispuku on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Aha, eli täällä tuotetaan ilmaiseksi sisältöä, jonka joku toinen myy. Sikamaista! Törkeää!
Mautonta.
Ap
Nyt jännittämään tunnistaako itsensä kirjasta.
Harmi kun vuosien varrella on poistettu joitakin aivan klassisia ketjuja. Itseäni harmittaa erityisesti ketju, jossa mammalla oli niin salainen työ, että veti ison herneen nenään kun joku random turisti oli ottanut muumimaailmassa valokuvan, jossa tämän supersalaisen äidin lapset olivat mahdollisesti näkyneet.
Nauroin itseni tärviölle, mutta sitä ketjua ei enää löydy.
Mutta tuo tavallaan pilaa koko jutun kun asiat painetaan paperille ja pistetään myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
1.8. Onko aprillipäivä siirretty?
Ei. Kustantamot julkaisee kataloginsa 1.8. Valitettavasti...
Ap
Säälittävää. Kun ei osata/viitsitä enää kirjoittaa, copypastetaan netistä, ja kas! Meillähän on käsissämme "kirja".
Oon sitä mieltä että mikä tapahtuu AV:lla saisi pysyä siellä. :(
😲
Luulin otsikon perustella provoksi.