10-12 vuotiaat pulskat tytöt minishortseissa!
Vanhemmat ovat ruokkineet lapsensa valehtelematta pulskiksi. Säälittää nämä tytöt, kun kulkevat liian niukoissa vaatteissa. Kuka äiti antaa lapsensa lihoa muodottomaksi möykyksi ja sen jälkeen ei edes hienovaraisesti ohjaa lastaan pukeutumisessa. Järkkyä!
Kommentit (54)
Olisko vaikka joku kiva löysä mekko mitään. Ei tulisi mieleenkään pukeutua minishortseihin ja kyllä olen lievästi ylipainoinen.
No mutta nythän asia korjaantuu kun sinä mollaat näitä lapsia vauva-palstalla.
Olin itse 11-12v pyöreä, vaikka söin samaa ruokaa kun hoikat vanhempani ja isoveljeni. Sitten alle vuoden sisällä kasvoin ja hoikistuin mittoihin 162cm/49kg. Nyt kolmekymppisenä olen 166cm/62kg, olen vartaloltani tiimalasi ja koen olevani täysin sopiva. Ei ole myöskään miehiltä tullut valitusta, päinvastoin.
Lopettakaa se vieraiden lasten ulkonäön kyttääminen ja mollaaminen, ilkiöt.
Mua enemmänkin harmittaa miten ne lapset joutuu kuuntelemaan ilkeilyä jo nuoresta iästä asti ja kärsii sen tuomien itsetunto-ongelmien takia mahdollisesti pitkälle aikuisikään. Tottakai ylipainoon pitää puuttua, mutta tällaisista alotuksista ei ole mitään apua.
Itsekin äiti ja ihmettelen ihan samaa. En ostaisi edes omille hoikille tytöilleni.
Varmasti kiusataan ja saavat osakseen kyttäämistä. Eikö olisi jo näiden vanhempien aika herätä. Kiusattuna ei ole kivaa.
Mikäs miesvihaaja ap oikein on, kun poikien lihominen ei säälitä yhtään?!?
Samaa olen ihmetellyt. Olen itsekin ylipainoinen (170cm ja 65kg) mutta käytän kesämekkoja ja olen laihduttanutkin pari kiloa tässä kesän aikana.
Lihavat on leppoisia, ei ne keksi kepposia.🐖
Ei ole tullut vastaan vielä lihavia poikia minishortseissa. Eipä sekään sen parempi olisi.
🐷🍦🍩🍰🍪🍨🍫🍬🍭🍮🍯🍳🍔🍟🍕🍌🍤
Kaikki kehot on kauniita! Röh röh! 🐖
Mullakin oli kyllä pulskana ala-asteikäisenä trikoiset minisortsit, ei tuntunut ketään häiritsevän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan vielä lihavia poikia minishortseissa. Eipä sekään sen parempi olisi.
Ajattelinkin, että tytöt ovat sinulle vain objekteja.
:D Näin just rannalle pari. Arvatkaa vaan menivätkö uimaan?
Jep, olisi parempi että vain hoikat tytöt käyttävät minishortseja.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs miesvihaaja ap oikein on, kun poikien lihominen ei säälitä yhtään?!?
Ylipainoiset pikkupojat eivät käytä perseshortseja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Olen itsekin ylipainoinen (170cm ja 65kg) mutta käytän kesämekkoja ja olen laihduttanutkin pari kiloa tässä kesän aikana.
Ylipainoinen av-mittapuulla. Painon pitäs kai olla pituus-110, mielellään huomattavasti vähemmän, niin kuin meillä kaikilla av-mammoilla yleensäkin on. Lisäksi rinnat on vähintään D-kuppia, ja ulkonäkö hillitty, klassisen kaunis. Ja tietty yliopistotutkinto ja miehen tulot 5-8000e/kk. Av-mamma pyörittää omaa yritystä ja tienaa helposti tuplasti sen mitä miehensä. Ja lapset, joita on 2,8, ovat hoikkia, urheilullisia, äärettömän hyviä koulussa ja niillä on ollut kesätöitäkin jo viitenä kesänä muualta kuin äidin verkkokaupasta. Av-mammalla pn tottakai hevonen, koira, pari kissaa ja kanoja omalla maatilalla, jossa viljellään yrttejä kaupallisiun tarkoituksiin. Lusäksi av-mamma ja miehensä on palkittuja panimomestareita ja tuottavat hipsteriolutta, jota tarjoillaan tarkasti valikoiduissa michelinravintoloissa.
Tietyllä tapaa ketju on hyvä. Toivottavasti tavoittaisi näiden tyttöjen vanhempia miettimään asiaa. Näissä perheissä todennäköisesti on ruokavalio myös kurja. Hyvä, että ap uskaltautuu avautua asiasta.
No pitkissä Hyvoneissako pitäis kulkea 33 asteen lämmössä? On se kauheeta.