10-12 vuotiaat pulskat tytöt minishortseissa!
Vanhemmat ovat ruokkineet lapsensa valehtelematta pulskiksi. Säälittää nämä tytöt, kun kulkevat liian niukoissa vaatteissa. Kuka äiti antaa lapsensa lihoa muodottomaksi möykyksi ja sen jälkeen ei edes hienovaraisesti ohjaa lastaan pukeutumisessa. Järkkyä!
Kommentit (54)
Tämän ketjun olisi hyvä herätellä vanhempia puuttumaan lasten liikalihavuuteen.
Lasten lihavuus on lisääntynyt selkeästi viimeisten vuosikymmenten aikana. Kun itse olin koululainen 80 ja 90 luvulla niin ei sillon ollut lihavia lapsia. Koko yläasteella taisi olla vain pari muita pulskempaa ikätoveria, lukiosta tai ala-asteelta en muista ketään lihavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kenellekään pikkutytölle ei sovi ne liian pienet trikookuteet, eikö kukaan tajua että ne altistaa lapsen pedofiilien katseille ja senkin toiminnan yleistymään, kun alaikäisiä puolialastomia pikkutyttöjä vilisee joka puolella.
Mulla on oma kokemus kaukaisesta lapsuudestani. Juoksenneltiin tyttökaverini kanssa uimapukusillamme kylän keskustassa hellepäivänä, oltiin menossa yhteen kauppaan mistä sai paperinukkeja. Siinä kaupan portailla istui mies, joka tarrasi kiinni jalkaani ja alkoi hivellä reittäni ja takapuoltani, olin siis 7-vuotias. Rimpuilin itseni irti ja aloin itkeä, kaupan täti sattui näkemään ja tuli ulos, mies lähti vilkkaasti. Täti sanoi meille vaan, että älkää tytöt tulko pelkissä uimapuvuissa tänne kylälle, jotkut miehet on vähän sellaisia että ne luulee, että teihin saa koskea. Muistan tämän aina.
Oikeinko katseille? Silmät kiinnikö pitäisi kulkea? XD
Minkä toiminnan?
Etkö muka todellakaan ymmärtänyt?
No, opiskele aihetta.
No joo, kyllä minuakin vaivaannuttaa katsella selvästi ylipainoisia ihmisiä, jotka pukeutuvat tosi niukasti/tiukasti. Siinä maailma on tainnut muuttua, sillä kyllä minun nuoruudessani oli tapana pukeutua niin, ettei ihan erikseen korostettu kropan huonoimpia puolia. Ehkä tuo nykyinen on jotain kehopositiivisuutta sitten, mutta kyllä minusta vielä enemmän sitä on se, että koettaa tehdä itsestään nätin näköisen, korostaa parhaita puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kyllä minuakin vaivaannuttaa katsella selvästi ylipainoisia ihmisiä, jotka pukeutuvat tosi niukasti/tiukasti. Siinä maailma on tainnut muuttua, sillä kyllä minun nuoruudessani oli tapana pukeutua niin, ettei ihan erikseen korostettu kropan huonoimpia puolia. Ehkä tuo nykyinen on jotain kehopositiivisuutta sitten, mutta kyllä minusta vielä enemmän sitä on se, että koettaa tehdä itsestään nätin näköisen, korostaa parhaita puoliaan.
Pirkko "Maskarakraateri" Arstilako se siellä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kenellekään pikkutytölle ei sovi ne liian pienet trikookuteet, eikö kukaan tajua että ne altistaa lapsen pedofiilien katseille ja senkin toiminnan yleistymään, kun alaikäisiä puolialastomia pikkutyttöjä vilisee joka puolella.
Mulla on oma kokemus kaukaisesta lapsuudestani. Juoksenneltiin tyttökaverini kanssa uimapukusillamme kylän keskustassa hellepäivänä, oltiin menossa yhteen kauppaan mistä sai paperinukkeja. Siinä kaupan portailla istui mies, joka tarrasi kiinni jalkaani ja alkoi hivellä reittäni ja takapuoltani, olin siis 7-vuotias. Rimpuilin itseni irti ja aloin itkeä, kaupan täti sattui näkemään ja tuli ulos, mies lähti vilkkaasti. Täti sanoi meille vaan, että älkää tytöt tulko pelkissä uimapuvuissa tänne kylälle, jotkut miehet on vähän sellaisia että ne luulee, että teihin saa koskea. Muistan tämän aina.
Oikeinko katseille? Silmät kiinnikö pitäisi kulkea? XD
Minkä toiminnan?
Etkö muka todellakaan ymmärtänyt?
No, opiskele aihetta.
Katseet tunnetusti aiheuttavat kaikenlaisia iho-ongelmia.
Ikävään sävyyn kirjoitatte lapsista. Lasten ja nuorten lihavuus on todellinen ongelma, mutta ei ulkonäön pilkkaaminen ongelmaa ratkaise vaan päinvastoin lisää sitä. Miettikää nyt, jos lihava Adalmiina 10v saa kuulla vaikka kaupassa joltain, että hän on yököttävän ruma ihrapallo, hän saattaa ostaa suruunsa lisää suklaata ja hampurilaisia, eikö suinkaan marssia salille ja ottaa yliannostusta ulostuslääkkeitä.
No minusta on muutenki ihan kamalaa, että tuommoset esiteini-ikäiset rimpulakintut liikkuu tuolla minisortseissa ja tissitopeissa. Yhtä kamalaa se on, olkoon paino mikä hyvänsä. Ja jotkut pukee tollasia tissitoppeja pikkutytöille :o Ihan kamalaa. Ei me 90-luvun teinit noin pukeutuneet eikä olis muutenkaan tullut mieleen pukeutua noin aivottomasti. Voisitte vanhemmat vähä kahtoa millasia vaatteita osteletta tytöilenne. Sitä ei ikinä tiiä mitä joskus joku saa päähänsä tuolla jossain.
Pitäiskö sanoa, että syyttäkää itteänne, jos laitatte penskanne puolialastomina ihmisten ilmoille ja jos jotain inhottavaa tapahtuu, se on lapselle kauhea trauma. Vai onko tääkin asia jo menettävässä merkityksensä?
Aikoinaan kiisteltiin raiskausoikeudenkäynneissä siitä, kuinka syyllinen uhri itse oli tapahtumaan kulkiessaan jossain liian lyhyt minihame päällä. Oikeasti sen katsottiin olevan ikään kuin kutsu tai lupa kiinnikäymiseen. Se saattoi lieventää tekijän tuomiota.
Nykyään ei taida olla enää mitään väliä. Jos joku yrittää jotain sanoa, niin häntähän käsketään vaan pitämään huoli omista asioistaan. Joten juoskaa ihmeessä pyllyt puolipaljaina kaupungilla, ihan pikkutytötkin. Seksuaalisuus on päivän sana! Oppikaa jo pienestä, että pitää olla mahdollisimman alasti! Ukkelit tykkää!
Ei ole tytärtä, mutta mulla oli pieni poika (on tietenkin vieläkin, mutta ei enää pieni). Poika oli varsinainen kerubi pikkuisena, tavattoman puhdas vaalea iho ja valkoiset runsaat kiharat, hoikkajäseninen kaunis pikkupoika. Kerran huomasin ulkoilmakahvilassa ollessamme, että yksi vähän oudon näköinen vanhempi mies tuijotti poikaa kummallisella ilmeellä ja koko ajan. Muistan tunteen, mikä mulle silloin nousi, tajusin salamana, mitä se äijä tuijotti ja ajatteli. Sen vain näki. Otin poikani ja lähdimme. Vieläkin nousee kuin raivo sisältäni kun ajattelenkin.
Eikö nykyiset pikkutyttöjen äidit ajattele yhtään mitään, luuleeko he, että maailma on kaunis paikka? Voin vakuuttaa, että ei läheskään ole. Mutta mitään suojelunhalua ei sitten näköjään ole. Ei tietenkään kukaan pääse käsiksi juuri silloin, kun lapsi on vanhempansa kanssa, mutta halu voi viritä niin, että se ensimmäinen, johon sitten käsiksi pääsee, joutuu uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se vieraiden lasten ulkonäön kyttääminen ja mollaaminen, ilkiöt.
Minua hämmästytti viikko sitten kun näin hoikan tytön, jolla taisivat olla jalassa joko alushousut tai miniminishortsit t-paidan alla. Erottui vain paidanhelma ja pakarat. Olisi hyvä jos vanhemmat laittaisivat hienovaraisesti vaikka käsipeilin kokovartalopeilin viereen että tytöt oppisivat peilaamaan.
Joku pedofiili olisi taatusti ollut liekeissä nähdessään tyttöparan, joka kulki yksin laivalla ilman vanhempiaan tai kavereita.
Näin tänäänkin alastomia tyttösiä rannalla. Paloin kuin soihtu ja minusta jäi vain tuhkat jäljelle. Voin nyt jo paremmin.
Meillä tyttö on kyllä hoikka, mutta silti näytti todella pahalta kun huomasin eräät tytön itse leikkaamat shortsit. Niistä näkyi pakarat ja pikkuhousut. En anna enää niitä käyttää, tyttökin vasta 10v. Ihan yhtä kamalalta se näyttää koosta riippumatta, kun kekkuloidaan tuolla persposket vilkkuen.
Olisin ollut minäkin onnellinen, jos syömisiäni olisi joku vahtinut. Usein käy niin, että ylipainoiset lapset ovat ylipainoisia myös aikuisina. Puhun nyt kunnon ylipainosta. Nättiä ei ole kenenkään ylipainoisen pukeutua makkarankuoriin mistä läski puristuu ulos. Hyi! Asiaan täytyy puuttua tiekemmin. Tehdäänkö lasuja lapsista joita vanhemmat syöttävät?