Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-12 vuotiaat pulskat tytöt minishortseissa!

Vierailija
31.07.2018 |

Vanhemmat ovat ruokkineet lapsensa valehtelematta pulskiksi. Säälittää nämä tytöt, kun kulkevat liian niukoissa vaatteissa. Kuka äiti antaa lapsensa lihoa muodottomaksi möykyksi ja sen jälkeen ei edes hienovaraisesti ohjaa lastaan pukeutumisessa. Järkkyä!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs miesvihaaja ap oikein on, kun poikien lihominen ei säälitä yhtään?!?

Ylipainoiset pikkupojat eivät käytä perseshortseja.

Että poikien terveydellä ei ole mitään väliä? Olet kunnon feminatsi.

Vierailija
22/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toisten lasten ulkonäkö sinulle kuuluu? Lapset saavat pukeutua miten haluavat. Kammottava ajatus, että kymmenvuotiaille menisi joku sanomaan, että olet liian lihava johonkin vaatteeseen. Jos koet ahdistusta ympärillä näkyvistä ”väärinlaisista” ihmisistä, mene hyvä ihminen terapiaan tutkailemaan sitä, miten sinut on kasvatettu ja ulkonäköäsi arvotettu lapsena, voi auttaa käsittelemään noita tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs miesvihaaja ap oikein on, kun poikien lihominen ei säälitä yhtään?!?

Ylipainoiset pikkupojat eivät käytä perseshortseja.

Haittaako sinua siis perseshortsit ylipainoisilla tytöillä vai perseshortsit yleensä? Tämä on nyt jäänyt epäselväksi.

Vierailija
24/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat lihapiirakka mammat taas alapeukuttaa. Eiköhän se lapsen ylipaino ole yhtä järkyttävää sukupuolesta riippumatta. Nyt oli kyse pukeutumisesta.

Vierailija
25/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat lihapiirakka mammat taas alapeukuttaa. Eiköhän se lapsen ylipaino ole yhtä järkyttävää sukupuolesta riippumatta. Nyt oli kyse pukeutumisesta.

Jos kyse oli pukeutumisesta, miksi esiin tuotiin vain lihavat tytöt? Eikä perseshortsien pitäisi olla yhtä järkyttävät hoikilla 10-12-vuotiailla? Tuntuu että tässä on nyt kuitenkin lihavuus aika isossa roolissa, koska sinulla ainakin on selvästi asenteita lihavia ihmisiä kohtaan. Olet hyvä esimerkki siitä, millaiset kaksoisstandardit yhteiskunnassa on lihaville ja laihoille, sekä naissukupuolelle.. Lihavien haukkumisen voi vaikka kätevästi naamioida huoleksi vaatteista. Ja kyse on tietenkin tyttöjen pukeutumisesta. Poikien painoa tai vaatteita kukaan ei kyttää.

Vierailija
26/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekin ylipainoinen ja äiti, että se niistä oletuksistasi. Näillä kiloilla kehtaa tätä asiaa ihmetellä! Mun kilot on mun kiloja, eikä ole aikomustakaan pilata lasteni ruokavaliota tai pukeutumista. Oletko itse ylipainoisten ja paljastavasti pukeutuvien tyttöjen äiti? Ps. Mun lapset syö terveellisesti ja ovat hoikkia. Lapset eivät ole tyhmiä ja pukeutumisessa olisi syytä ohjata asiallisesti tyttöjä pukeutumaan fiksummin ja neuvoa terveellisempi ruokavalio. Tätä se on, kun suomalaiset tuppisuut eivät uskalla ottaa asioita lastensa kanssa puheeksi. Annetaan vaan lisää rasvaista ruokaa ja muita herkkuja. Vastuu on vanhemmilla! Ap

Vierailija
27/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmekymppisenä olen 166cm/62kg, olen vartaloltani tiimalasi ja koen olevani täysin sopiva. Ei ole myöskään miehiltä tullut valitusta, päinvastoin.[/quote]

Ihan namusen kuuloiset mitat.

Rouvallani pituus/paino-suhde samoissa lukemissa.

Oli myös joskus lapsena pulska tyttö.

Vierailija
28/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikeassa. Lasten pitää saada vinkkejä pukeutumiseen omilta vanhemmilta. Tyttöni kaveri on tosi lihava tyttö ja hän käyttää välillä ihan liian pieniä shortseja. Pihan pojat haukkuvat häntä läskiksi jo muutenkin... Eräänä päivänä tytöllä oli kesämekko joka oli oikean kokoinen ja tyttö näytti oikein sievältä. Minä toki kehuin häntä tyyliin "tosi hieno ja ihana mekko, mekko on minusta paljon tyylikkäämpi kuin shortsit". Tyttö kommentoi tähän että hänen äitinsä ei koskaan ole kehunut mitään hänen vaatteitaan. Luulen että tyttö on halunnut olla shortseissa kuten muutkin ja ei ollut vaan ise tajunnut että ne ovat ihan liian pienet. Fiksu äiti ostaisi oikeaa kokoa, nyt alesta saa muutamalla eurolla. Tytöllä ikää 10 v.

Vierailija
29/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itsekin ylipainoinen ja äiti, että se niistä oletuksistasi. Näillä kiloilla kehtaa tätä asiaa ihmetellä! Mun kilot on mun kiloja, eikä ole aikomustakaan pilata lasteni ruokavaliota tai pukeutumista. Oletko itse ylipainoisten ja paljastavasti pukeutuvien tyttöjen äiti? Ps. Mun lapset syö terveellisesti ja ovat hoikkia. Lapset eivät ole tyhmiä ja pukeutumisessa olisi syytä ohjata asiallisesti tyttöjä pukeutumaan fiksummin ja neuvoa terveellisempi ruokavalio. Tätä se on, kun suomalaiset tuppisuut eivät uskalla ottaa asioita lastensa kanssa puheeksi. Annetaan vaan lisää rasvaista ruokaa ja muita herkkuja. Vastuu on vanhemmilla! Ap

Mitäpä jos keskityt muiden elämien kyttäämisen sijaan ihan omaan elämääsi ja laitat itsesi kuntoon. Sinun kilosi eivät ole sinun, mikäli arvostelet samasta asiasta muita. Lisäksi sinun ylipainosi tulee vielä maksamaan yhteiskunnalle paljon, ellei jo maksa. 

Vierailija
30/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kyllä tosi ikävältä, kun itse olin lapsena ylipainoinen ja äiti ei suostunut ostamaan mulle jotain sellasia vaatteita, joita olisin halunnut, koska olin niihin mielestään liian pullea. Ei sitä tietenkään suoraan sanonut, mutta tiesin kyllä että siitä oli kyse.

Vierailija
31/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio AP:lta. Ainoastaan seksikkäiden pikkutyttöjen pitäisi saada pukeutua minishortseihin, muiden pitäisi peittää vartalonsa.

Vierailija
32/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa pari isoa tyttöä ja aivan liian tiukoissa ja pienissä vaatteissa. On muuten kurjaa, kun pitää selvästi ylipienet ja lyhyet shortsit laittaa jalkaan ja lisätään tähän vielä napapaita. Yksi syy jonkun alkaa kiusaamaan. Kiusaaminen on kamalaa ja sitä ei kenenkään tulisi kokea. Eihän kukaan pahaa halua kenenkään lapsille, mutta ihan oikein olisi, että vanhemmat ystävällisesti ohjaisivat lapsiaan pukeutumaan.

Vierailija
33/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä aloitus. Pitäisi lapsesta asti tajuta, että ylipainoinen ei saa pukeutua kuin muut. Oma tyttöni ei ole ylipainoinen mutta hiukan ihannetta pyöreämpi, ja harmittaa, miten hän tuntuu tämän kyllä huomanneen, eikä käytä shortseja lainkaan, vaikka todellista syytä ei ole.

Vierailija
34/54 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa pieni pömppömaha tytöillä. Silti ovat kauniita katsella.

Vierailija
35/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tapaa ketju on hyvä. Toivottavasti tavoittaisi näiden tyttöjen vanhempia miettimään asiaa. Näissä perheissä todennäköisesti on ruokavalio myös kurja. Hyvä, että ap uskaltautuu avautua asiasta.

Hei vaan, täällä yksi pullean 10-vuotiaan tytön äiti. Tyttö ei tosin halua itsekään käyttää minishortseja, vaan yleensä leggareita ja isoja teepaitoja. Ruokavalio ei ole perheessämme kurja, itse asiassa isosisko on hyvin hoikka ja on aina ollutkin. Jos sinulla on vinkkejä, mitä minun kannattaisi tehdä, kerro ihmeessä.

Vierailija
36/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kenellekään pikkutytölle ei sovi ne liian pienet trikookuteet, eikö kukaan tajua että ne altistaa lapsen pedofiilien katseille ja senkin toiminnan yleistymään, kun alaikäisiä puolialastomia pikkutyttöjä vilisee joka puolella. 

Mulla on oma kokemus kaukaisesta lapsuudestani.  Juoksenneltiin tyttökaverini kanssa uimapukusillamme kylän keskustassa hellepäivänä, oltiin menossa yhteen kauppaan mistä sai paperinukkeja.  Siinä kaupan portailla istui mies, joka tarrasi kiinni jalkaani ja alkoi hivellä reittäni ja takapuoltani, olin siis 7-vuotias.  Rimpuilin itseni irti ja aloin itkeä, kaupan täti sattui näkemään ja tuli ulos, mies lähti vilkkaasti.  Täti sanoi meille vaan, että älkää tytöt tulko pelkissä uimapuvuissa tänne kylälle, jotkut miehet on vähän sellaisia että ne luulee, että teihin saa koskea.  Muistan tämän aina. 

Vierailija
37/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kenellekään pikkutytölle ei sovi ne liian pienet trikookuteet, eikö kukaan tajua että ne altistaa lapsen pedofiilien katseille ja senkin toiminnan yleistymään, kun alaikäisiä puolialastomia pikkutyttöjä vilisee joka puolella. 

Mulla on oma kokemus kaukaisesta lapsuudestani.  Juoksenneltiin tyttökaverini kanssa uimapukusillamme kylän keskustassa hellepäivänä, oltiin menossa yhteen kauppaan mistä sai paperinukkeja.  Siinä kaupan portailla istui mies, joka tarrasi kiinni jalkaani ja alkoi hivellä reittäni ja takapuoltani, olin siis 7-vuotias.  Rimpuilin itseni irti ja aloin itkeä, kaupan täti sattui näkemään ja tuli ulos, mies lähti vilkkaasti.  Täti sanoi meille vaan, että älkää tytöt tulko pelkissä uimapuvuissa tänne kylälle, jotkut miehet on vähän sellaisia että ne luulee, että teihin saa koskea.  Muistan tämän aina. 

Oikeinko katseille? Silmät kiinnikö pitäisi kulkea? XD

Minkä toiminnan?

Vierailija
38/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien lihominen vasta säälittää kun varmasti niitä hävettää manboobsit ja voi joutua kiusatuksi sen takia.

Vierailija
39/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko vaikka joku kiva löysä mekko mitään. Ei tulisi mieleenkään pukeutua minishortseihin ja kyllä olen lievästi ylipainoinen.

Oletko jo 12v?

Vierailija
40/54 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullinen keskustelu. Olen itse aina ollut lihava, sairastuin BED syömishäiriöön ollessani 6v. Söin salaa ja piilottelin ruokaa, saatoin syödä yöllä, 10-vuotiaana mukaan tuli oksentelu ja laksatiivit. Niitä olen käyttänyt nyt 6 vuotta, sydän, vatsa ja hampaat pilalla mutta sentään jo lähellä normaalipainoa.

Puuttukaa heti lasten ylipainoon, kun sellaista alatte huomata. Tässä iässä on jo huomattavasti vaikeampaa laihduttaa ja lapselta puuttuu oikeanlainen tieto ja taito, jonka seurauksena paino voi vaikka lisääntyä.

Hakkaa apua, jos yhtään siltä tuntuu. Joka kerta kun näen lihavia lapsia, tulen valtavan surulliseksi. Lihavan identiteetti on ikuinen.