Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi nolasi minut totaalisesti!

Vierailija
17.07.2008 |

Olin vauvan kanssa kaupungilla, joka tyytyväisenä nukkui vaunuissaan. Poltin tupakan tavaratalon edessä ja anoppihan se siihen jostain pamahti ja alkoi minulle räyhätä tupakoinnistani. Kuinka en ajattele lastani ja kuinka äidin maitokin maistuu pahalle nyt ym. Olin niin nolona, kun akka vaan paasaa ja ohikulkijat ihmettelevät vieressä. Tosi noloa!

En siis ole koskaan polttanut appivanhempieni nähden ja nyt kai vanha pieru oli niin shokissa moisesta synnistä, että meinasi saada kohtauksen.

Ei kyllä kiinnosta enää nähdä koko anoppia. :(

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitenkään mieltä ylentävä näky. Eikä kyllä mieskään, mitä niikseen tulee. Äidistä tulee vaan mieleen, että on tainnut polttaa raskausaikanakin.

Tyhmät ja nolot polttaa.

Vierailija
2/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja nolot polttaa.

t. ex-tupakoitsija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoitseminen on tyhmää.

Vierailija
4/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käydä keskustelemassa anoppisi kanssa tuosta pahasta tavastasi ja halustasi päästä siitä eroon? Ehkä saisit hänen tukensa lopettamispäätökseen? Nyt on paras aika lopettaa. Isänikin lopetti tupakoinnin pian syntymäni jälkeen=) Muuten olet ikuinen polttaja, jos et lasten myötä pysty lopettamaan.

Naapuri käy parhaillaan syöpähoidoissa tupakoinnin seurauksena. Ollaan mieheni kanssa vitsailtu ennenkuin kuultiin tästä, että jospa saisi syövän, jotta päästäis tuosta ketjupolttajasta ja kesällä voisimme pitää terassin oven auki. No saas nähdä, että kuinka käy...

Mutta eihän tällä ole mitään väliä, että mitä minä täällä kirjoitan. Kirjoitin vain, että miten tupakointi on koskettanut omaa elämääni. Itse en ole koskaan aloittanutkaan, onneksi.

Vierailija
5/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun rakkaan lapseni lapsen vaunujen vieressä miniä tupakkaa vetelisi!!

Vierailija
6/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi kyllä ihan itse nolasit

Vierailija
7/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos polttaa kun lapset on isompia niin on polttanut jo odottaessa.

Minä lopetin kun aloin odottamaan esikoista ja aloitin taas uudestaan kun lopetin kuopuksen imetyksen.

Eiköhän jokainen päätä omasta elämästään,polttaako vai ei.Sitäpaitsi on turha saarnata aikuiselle ihmiselle,joku tappaa itsensä tupakalla,joku läskiperse ylensyömisellä.

Vierailija
8/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa lopettaa tupakoinnin ja kaipaa siihen anopin tukea? Teillä tupakoimattomillaon sitten hauskat käsityksen, että okainen tupakoitsija kärsii ja ajattelee vain lopettamista. Minä voin ainakin sanoa, että en tupakoimista halua lopetttaa, enkä lopeta muutakun pakonedessä. Raskaudet olen ollut polttamatta, eikä ole koskaan ollut ongelmia lopettaa. Itse vaan näen, että tupakoinnin antama hyöty on paljon suurempi kun haitta. Tätähän te tupakoimattomat ette ole koskaa pystyneet ymmärtämään, ja aina jos joku näin sanoo on kyse teidän mielestänne vain siiitä, että kyseinen ihminene i vaan pysty lopettamaan, ja on luovuttanut, ja nyt puolustaa itseänsä. Juuri niin.

Vierailija
9/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omat poikani eivät valitse sellaista vaimoa ja lapselleen äitiä, joka polttaa.

Vierailija
10/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi sulla. Senkin huono äiti!

Vierailija
11/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku puhuu tupakoinnin antamasta hyödystä. Kertoisitko minulle mitä hyötyä siitä on?

Vierailija
12/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä hyötyä tupakoinnista on? Olen itse polttanut ennen ja mitään hyvää siitä en kyllä keksi.

Vierailija
13/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksi yhtään hyvää asiaa siitä.

Ap:lle ihan vaan tiedoksi että tupakoitsijat kyllä haistaa jo kaukaa vaikka eivät juuri sillä hetkellä polttaisikaan. Varmasti anoppisikin on tiennyt jo pitkään että poltat vaikkei ole nähnyt sinua sätkä huulessa.

Vierailija
14/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyden tai talouden kannalta, tai muuten?

Vierailija
15/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitähän se hyöty mahtaa olla?

Itse vaan näen, että tupakoinnin antama hyöty on paljon suurempi kun haitta. Tätähän te tupakoimattomat ette ole koskaa pystyneet ymmärtämään

Vierailija
16/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onhan siinä hyviä puolia. sosiaalisesti niitä on paljonkin, toisekseen on rauhoittaa ja ihanaa tekemistä. ja vielä yksi iso pointti on se että pysyy hoikkana.

ohis

Vierailija
17/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin tekisin :D tupakka...*thyij* arvatkaas miksi ennenaikaan on sanottu naisia jotka tupakoi ja vetää viinaa??huoriksi..jännä..ei ehken ihan tänä päivänä pidä paikkansa..mut maailma muuttuu.

Vierailija
18/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onhan siinä hyviä puolia. sosiaalisesti niitä on paljonkin, toisekseen on rauhoittaa ja ihanaa tekemistä. ja vielä yksi iso pointti on se että pysyy hoikkana.

ohis

Vierailija
19/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama yritänkö selittää teille kun ette sitä voi tietää.

-Minulla tupakka on yksi niistä harvoista suurista nautonnoista.

Joinakin päivinä se on ainoa asia mikä auttaa jatkamaan, toisina päivinä se on juuri se, joka auttaa pitämään jalat maassa. Melkein parempi kun paras ystävä.

Ilman tupakkaa minulla ei olisi nyt yhtäkään niistä ystävistä jotka minulla on. Tupakointi ja tupakkapaikat ovat yksi sosiaalisimmista ja huumorintajuisimmista paikoista. Mikään ei voita tupakkapaikakeskusteluja.

Kun herää huonoon päivään, ja haluaisi vain jäädä sängynpohjalle, tupakanhimo saa liikkeelle, ja käynistää päivän.

Tupakka rentouttaa, purkaa stressiä ja auttaa vitutukseen.

9

Vierailija
20/81 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tupakoimattomillaon sitten hauskat käsityksen, että okainen tupakoitsija kärsii ja ajattelee vain lopettamista. Minä voin ainakin sanoa, että en tupakoimista halua lopetttaa, enkä lopeta muutakun pakonedessä. Raskaudet olen ollut polttamatta, eikä ole koskaan ollut ongelmia lopettaa. Itse vaan näen, että tupakoinnin antama hyöty on paljon suurempi kun haitta. Tätähän te tupakoimattomat ette ole koskaa pystyneet ymmärtämään, ja aina jos joku näin sanoo on kyse teidän mielestänne vain siiitä, että kyseinen ihminene i vaan pysty lopettamaan, ja on luovuttanut, ja nyt puolustaa itseänsä. Juuri niin.

Tottahan se on, että vain puolet tupakoijista kuolee keuhkosyöpään. Eli aika hyvät tsäänssit että sitä keuhkosyöpää ei tulekaan.

Ja tuosta "pakon edessä": kun keuhkosyöpä on todettu, tupakoinnin lopettamisesta ei ole enää juurikaan hyötyä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän