Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttää olla ruma nainen

Vierailija
31.07.2018 |

Harmittaa joka päivä oma ulkonäkö ja tuntuu, että rumuuden vuoksi olen jäänyt paitsi paljosta sellaisesta mikä kuuluu normaalien ja kauniiden naisten elämään. En tiedä miten voisin lakata suremasta tätä asiaa ja menetettyä elämää. Kauniimmaksi en pysty muuttumaan, joten uutta kampausta tai laittautumista on turha ehdottaa.

Kommentit (296)

Vierailija
241/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmemies kirjoitti:

Mikä siinä kropassasi nyt on niin kovin epäsuhtaista? Onko sinulla pariton määrä raajoja tms?

Epäsuhtaista kroppaa voi muuttaa sopusuhtaisemmaksi treenaamalla - ei siitä ehkä täydellistä tule, mutta harva oikeasti täydellisyyttä etsiikään.

Minulla on myös epäsuhtainen kroppa, yläkroppa lihaksikas ja kapeat jalat. Ainiin ja silmätkin katsovat ihan kieroon. Mutta eihän omia virheitä ole järkevää tuijottaa vaan miettiä niitä hyviä puolia joita varmaan sinullakin on. Ja ellei ole niin opettele valehtelemaan itsellesi ja uskottele olevasi kaunis ja mielenkiintoinen tai vaikkapa sitten kylän kiihkein suihinottaja. Kunhan jotain jonka uskot kiinnostavan miehiä.

Ihan sama mistä sinulle tulee hyvä mieli koska itsevarman onnelliset ja säteilevät ihmiset ovat niitä haluttavia. Kauneus ja treenaaminen vain helpottavat hyvän itseluottamuksen rakentamista

Vastasin jo aikaisemmin tähän, en aio alkaa himotreenaamaan koska sitä ei ole minun tapauksessani hyötyä. Normaali 3 krt vko hikiliikunta saa riittää. En näe mitään syytä alkaa rehkiä salilla, jos tuloksena on korkeintaan välttävä kroppa. Vartalon mittasuhteethan eivät treenillä muutu. Minulla on keskimittaisen hoikan naisen yläkroppa ja lyhyen ja paksun naisen alakroppa. Vaikka miten treenaisin tämä epäsuhta ei tule korjaantumaan. Alipainon rajallakaan en saa karistettua riittävästi rasvaa sääristä ja reisistä. Ja alaosa tietenkin pysyy lyhyempänä kuin yläosa vaikka mitä tekisin. Tämä ei suinkaan ole ainoa ulkoin epäkohta minussa, mutta kokonaisuuden kannalta merkittävin. Minun vartalossani ainoat normaalit kohdat on korvat, käsivarret ja jalkaterät. Näiden varaan on tuskin mahdollista lähteä rakentamaan positiivista kehonkuvaa. Mielestäni itselleen on turha yrittää valehdella ja uskotella sellaista mikä ei pidä paikkaansa, pidemmän päälle se tuskin johtaa mihinkään hyvään.

Ap

Vierailija
242/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen hyvinvointi ja mielenrauha tulee laittaa nyt etusijalle. Ulkonäkö on sitten sivuseikka.

Henkinen hyvinvointi ja mielenrauha on vaikea saavuttaa, jos on susiruma. 

Siitähän tässä koko ketjussa on kysymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen hyvinvointi ja mielenrauha tulee laittaa nyt etusijalle. Ulkonäkö on sitten sivuseikka.

Ehkäpä tässä yritettiin vihjaista, että koskapa ruma nainen saa muutenkin elää nunnan elämää, voisi olla hyvä ajatus vetäytyä luostariin.

Ap

Vierailija
244/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruman ikääntymisessä on se hyvä puoli, että kavereiden kauneus rapistuu, mutta itse on aina yhtä viehättävä.

Mikäs ihmeen teoria tämä nyt oli? :D Eiköhän se rumakik vaan rumennu entisestään vanhetessaan, aivan niinkuin me kaikki.

Kyllä se ruma tulee vain rumemmaksi. Se ei vain ole identiteetille suuri muutos. 

Itse olen ollut todella kaunis ja on tosi kova paikka muuttua ns. näkymättömäksi. 

Ruma en ole vieläkään. Ihan hyvännäköinen viisikymppinen, mutta en saa huomiota enää ulkonäölläni paitsi ehkä jossain eläkeläiskerhossa voisin saada :D

Vierailija
245/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimenomaisesti KAUNIILLA ja NORMAALIN NÄKÖISILLÄ on niin suuri tarve tulla tätä aihetta koskeviin ketjuihin selittämään meille rumille, kuinka he mukamas tietävät millaista on olla ruma, miltä se tuntuu ja kertovat meille että meidän tulisi vain unohtaa koko asia? Miltä se tuntuisi, jos minä menisin kauniille suunnattuun ketjuun julistamaan oikein suureen ääneen, kuinka kauniit ihmiset valittavat ihan turhasta ja kuinka heillä ei ole mitään oikeita ongelmia? Jo se että meidän kärsimyksiemme olemassa olo kielletään, on ihan selvä merkki siitä että fyysinen rumuus on ilmiönä todellinen. Jo pelkkä sana ruma provosoi ja ärsyttää ihmisiä. Tällaisen vastaanoton olen saanut joka kerta, kun olen avautunut rumuudestani ja siitä, millaisia ongelmia se aiheuttaa elämässäni. Rumat ihmiset saavat niin paljon kuraa niskaansa muutenkin, joten miksi tahallaan ja tietoisesti lisätä tuskamme määrää? Kyllä kauniskin ihminen voi vaikkapa sairastua syöpään tai joutua onnettomuuteen, mutta se ei siltikään poista sitä päivänselvää tosiasiaa, että kauniilla ihmisillä on etuoikeuksia ja että heidän elämänsä on keskimääräisesti paljon helpompaa monessa suhteessa kuin rumien ihmisten elämä. Eikö meille rumille sallittaisi edes yksi ketju avautua tästä ongelmasta ilman että ongelmaamme vähätellään tai että sen olemassa olo kielletään ihan kokonaan?

Olet puoliksi oikeassa. Rumuus on todellista, ja aiheuttaa ongelmia.  Kenenkään kokemusta ei saisi vähätellä vaikka monet niin tekevät kun eivät osaa toimia fiksummin. Mutta kun sama pätee jokaiseen vähän isompaan ongelmaan: ongelmat nyt ylipäätään tulevat harvoin yksin. Jotkut ovat todella onnekkaita ja elävät elämänsä ilman isompia vaikeuksia, mutta heitä on vähän. Useimmat kohtaavat elämässään vaikeuksia joita ei ihan tuosta vaan voiteta. Sellaisia mistä voi sanoa että ihmiset joilla ei näitä vaikeuksia ole, on paljon helpompaa. Mutta vaikeuksiaan ei voi valita, voi vain valita miten koittaa selviytyä.

Esimerkkejä: Kaverini tapasi kivan miehen joka yhteen muuton jälkeen muuttui väkivaltaiseksi ja eron myötä vielä stalkkeriksi. Nyt hänen elämässään on koko tukku ongelmia joiden olemassaolosta hänellä ei ennen ollut aavistustakaan, mukaan lukien jatkuva ahdistus ja pelko. Varmasti olisi ikionnellinen jos voisi peruuttaa tuon suhteen, mutta ei voi.

Siskoni on täyttä päätä alkoholisoitumassa. Hän ei vielä sitä pysty myöntämään, mutta ongelmia on alkanut kasaantua ja vaikka hän pistäisi korkin kiinni huomenna, jotkut ongelmat mm. töissä ja perhesuhteissa jäävät vielä pitkäksi aikaa jos korjautuvat ollenkaan. Alkoholismi on sellainen mistä voi sanoa että itsepä valitsee, mutta siskonikin tapauksessa kulutus lisääntyi huomaamatta ja taustalla on ehkä jonkinlaista itsensä lääkitsemistä alkoholilla. Ei tee mieli tuomita häntä "mitäs läksi"-tyyliin vaikka en hyväksykään monia hänen tekojaan.

Vierailija
246/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tässä yritettiin vihjaista, että koskapa ruma nainen saa muutenkin elää nunnan elämää, voisi olla hyvä ajatus vetäytyä luostariin.

Ap[/quote

:D

En voi uskoa, että yhdenkään naisen tarvitsisi olla ilman seksiä. Parisuhde on sitten eri asia. 

Ehkä joku ei usko, mutta olen 56-vuotias ja silloin tällöin vonkaa monta vuosikymmentä nuoremmat. 

En anna, koska mitään halua ei ole minun puoleltani. Mutta mistä on kyse? Jopa vähän inhottaa. 

Ei edes ole sen näköisiä, ettei nyt muuta saisi. Ei tietenkään mitään bradpittejä, mutta ihan tavallisia. 

Vierailija
247/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimenomaisesti KAUNIILLA ja NORMAALIN NÄKÖISILLÄ on niin suuri tarve tulla tätä aihetta koskeviin ketjuihin selittämään meille rumille, kuinka he mukamas tietävät millaista on olla ruma, miltä se tuntuu ja kertovat meille että meidän tulisi vain unohtaa koko asia? Miltä se tuntuisi, jos minä menisin kauniille suunnattuun ketjuun julistamaan oikein suureen ääneen, kuinka kauniit ihmiset valittavat ihan turhasta ja kuinka heillä ei ole mitään oikeita ongelmia? Jo se että meidän kärsimyksiemme olemassa olo kielletään, on ihan selvä merkki siitä että fyysinen rumuus on ilmiönä todellinen. Jo pelkkä sana ruma provosoi ja ärsyttää ihmisiä. Tällaisen vastaanoton olen saanut joka kerta, kun olen avautunut rumuudestani ja siitä, millaisia ongelmia se aiheuttaa elämässäni. Rumat ihmiset saavat niin paljon kuraa niskaansa muutenkin, joten miksi tahallaan ja tietoisesti lisätä tuskamme määrää? Kyllä kauniskin ihminen voi vaikkapa sairastua syöpään tai joutua onnettomuuteen, mutta se ei siltikään poista sitä päivänselvää tosiasiaa, että kauniilla ihmisillä on etuoikeuksia ja että heidän elämänsä on keskimääräisesti paljon helpompaa monessa suhteessa kuin rumien ihmisten elämä. Eikö meille rumille sallittaisi edes yksi ketju avautua tästä ongelmasta ilman että ongelmaamme vähätellään tai että sen olemassa olo kielletään ihan kokonaan?

Olet puoliksi oikeassa. Rumuus on todellista, ja aiheuttaa ongelmia.  Kenenkään kokemusta ei saisi vähätellä vaikka monet niin tekevät kun eivät osaa toimia fiksummin. Mutta kun sama pätee jokaiseen vähän isompaan ongelmaan: ongelmat nyt ylipäätään tulevat harvoin yksin. Jotkut ovat todella onnekkaita ja elävät elämänsä ilman isompia vaikeuksia, mutta heitä on vähän. Useimmat kohtaavat elämässään vaikeuksia joita ei ihan tuosta vaan voiteta. Sellaisia mistä voi sanoa että ihmiset joilla ei näitä vaikeuksia ole, on paljon helpompaa. Mutta vaikeuksiaan ei voi valita, voi vain valita miten koittaa selviytyä.

Esimerkkejä: Kaverini tapasi kivan miehen joka yhteen muuton jälkeen muuttui väkivaltaiseksi ja eron myötä vielä stalkkeriksi. Nyt hänen elämässään on koko tukku ongelmia joiden olemassaolosta hänellä ei ennen ollut aavistustakaan, mukaan lukien jatkuva ahdistus ja pelko. Varmasti olisi ikionnellinen jos voisi peruuttaa tuon suhteen, mutta ei voi.

Siskoni on täyttä päätä alkoholisoitumassa. Hän ei vielä sitä pysty myöntämään, mutta ongelmia on alkanut kasaantua ja vaikka hän pistäisi korkin kiinni huomenna, jotkut ongelmat mm. töissä ja perhesuhteissa jäävät vielä pitkäksi aikaa jos korjautuvat ollenkaan. Alkoholismi on sellainen mistä voi sanoa että itsepä valitsee, mutta siskonikin tapauksessa kulutus lisääntyi huomaamatta ja taustalla on ehkä jonkinlaista itsensä lääkitsemistä alkoholilla. Ei tee mieli tuomita häntä "mitäs läksi"-tyyliin vaikka en hyväksykään monia hänen tekojaan.

Ymmärrän pointin, ongelmansa kullakin, mutta nuo esimerkkisi ovat hiukan ontuvia. Ystäväsi valitsi mennä suhteeseen kyseisen miehen kanssa ja siskosi valitsee lääkitä itseään alkoholilla esim liikunnan tai keskusteluavun sijasta. Kukaan ruma ei kuitenkaan ole valinnut syntyä rumaksi.

Ap

Vierailija
248/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itseä ahdistaa, kun kaikki naiset painosta riippumatta ovat tosi siroja ja itse olen leveä harteinen ja vahva jalkainen. Haluaisin pukeutua sieviin tai seksikkäisiin vaatteisiin mutta häpeän kroppaani liikaa, olisi edes suuret rinnat, niin näyttäisin sopusuhtaiselta huoh..  

Vierailija
249/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 211 jatkaa: Pienileukaisia esim. Selena Gomez, Emma Stone, Miranda Kerr, Michelle Williams, Christina Ricci.

Näyttäisi monet heistäkin tasapainoisemmilta jos leukaa olisi enemmän. Ainakin Selena.

Kukaan heistä ei ole pienileukainen siinä mielessä miten itse sen ymmärrän, eli muihin kasvoihin verrattuna epäsymmetriassa.

Pieni leuka ja pienileukaisuus on kaksi eri asiaa. Naisella pieni leuka on kauniimpi kuin iso ja jykevä.

Kyllä näin. Naisella pieni selväpiirteinen leuka on sievä. Toki isoleukainenkin voi olla kaunis, vaikka Anna Nicole Smith. 

Käyttäisin termiä heikkoleukaisuus eli leukaa ei juuri kaulasta erota. Tähän päälle vielä iso nenä, niin rumuus on valmiina. 

Vierailija
250/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmemies kirjoitti:

Mikä siinä kropassasi nyt on niin kovin epäsuhtaista? Onko sinulla pariton määrä raajoja tms?

Epäsuhtaista kroppaa voi muuttaa sopusuhtaisemmaksi treenaamalla - ei siitä ehkä täydellistä tule, mutta harva oikeasti täydellisyyttä etsiikään.

Minulla on myös epäsuhtainen kroppa, yläkroppa lihaksikas ja kapeat jalat. Ainiin ja silmätkin katsovat ihan kieroon. Mutta eihän omia virheitä ole järkevää tuijottaa vaan miettiä niitä hyviä puolia joita varmaan sinullakin on. Ja ellei ole niin opettele valehtelemaan itsellesi ja uskottele olevasi kaunis ja mielenkiintoinen tai vaikkapa sitten kylän kiihkein suihinottaja. Kunhan jotain jonka uskot kiinnostavan miehiä.

Ihan sama mistä sinulle tulee hyvä mieli koska itsevarman onnelliset ja säteilevät ihmiset ovat niitä haluttavia. Kauneus ja treenaaminen vain helpottavat hyvän itseluottamuksen rakentamista

Vastasin jo aikaisemmin tähän, en aio alkaa himotreenaamaan koska sitä ei ole minun tapauksessani hyötyä. Normaali 3 krt vko hikiliikunta saa riittää. En näe mitään syytä alkaa rehkiä salilla, jos tuloksena on korkeintaan välttävä kroppa. Vartalon mittasuhteethan eivät treenillä muutu. Minulla on keskimittaisen hoikan naisen yläkroppa ja lyhyen ja paksun naisen alakroppa. Vaikka miten treenaisin tämä epäsuhta ei tule korjaantumaan. Alipainon rajallakaan en saa karistettua riittävästi rasvaa sääristä ja reisistä. Ja alaosa tietenkin pysyy lyhyempänä kuin yläosa vaikka mitä tekisin. Tämä ei suinkaan ole ainoa ulkoin epäkohta minussa, mutta kokonaisuuden kannalta merkittävin. Minun vartalossani ainoat normaalit kohdat on korvat, käsivarret ja jalkaterät. Näiden varaan on tuskin mahdollista lähteä rakentamaan positiivista kehonkuvaa. Mielestäni itselleen on turha yrittää valehdella ja uskotella sellaista mikä ei pidä paikkaansa, pidemmän päälle se tuskin johtaa mihinkään hyvään.

Ap

En nyt periaatteessa haluais tulla tähän jankkaamiseen mukaan, mutta silti tulen...

On toki totta, että on paljon ihmisiä jotka saavat pienemmän hyödyn treenaamisesta, ja koska treenitulos on tavallaan kerroin alla olevalle viehättävyydelle, hyöty voi olla merkityksetön.

Mutta mainitsevasi merkittävin epäkohta, ei välttämättä ole miesten silmissä yhtä merkittävä. Toki miehetkin tykkää pitkistä koivista, mutta naiset taitavat laittaa huomattavasti enemmän painoarvoa siihen. Kuten kaikkeen, mitä pituuteen liittyy. No, en lähde väittelemään näkemättä. Kuitenkin, tutkitusti lihavuuden lisäksi tärkein kehon mitta naiselle, on lantion ja vyötärön suhde. Siinäkin lantion muodolla on merkitystä. Päärynävartalo ei suinkaan ole huono asia, eikä paksummat reidet välttämättä ole ongelma, etenkin jos on vähän lihasta seassa. 

Vierailija
251/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on viehättävää. Ole älykäs. Älykkyyttä voi kehittää.

ÖÖÖööö.... itseasiassa ei kyllä voi. Tietoa, viisautta, jne. kyllä voi mutta älykkyys pysyy samana.

Vierailija
252/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmemies kirjoitti:

Ap

En nyt periaatteessa haluais tulla tähän jankkaamiseen mukaan, mutta silti tulen...

On toki totta, että on paljon ihmisiä jotka saavat pienemmän hyödyn treenaamisesta, ja koska treenitulos on tavallaan kerroin alla olevalle viehättävyydelle, hyöty voi olla merkityksetön.

Mutta mainitsevasi merkittävin epäkohta, ei välttämättä ole miesten silmissä yhtä merkittävä. Toki miehetkin tykkää pitkistä koivista, mutta naiset taitavat laittaa huomattavasti enemmän painoarvoa siihen. Kuten kaikkeen, mitä pituuteen liittyy. No, en lähde väittelemään näkemättä. Kuitenkin, tutkitusti lihavuuden lisäksi tärkein kehon mitta naiselle, on lantion ja vyötärön suhde. Siinäkin lantion muodolla on merkitystä. Päärynävartalo ei suinkaan ole huono asia, eikä paksummat reidet välttämättä ole ongelma, etenkin jos on vähän lihasta seassa. 

Kiva, että ymmärrät miksi koen treenaamisen suhteellisen hyödyttömäksi. Jos perusrunko on keturallaan tulos ei tietenkään ole niin hyvä, ja vaatii myös paljon enemmän työtä, kuin jos kyseessä olisi vain ns. hienosäätö.

Eikö ne ole juuri miehet, jotka himoavat naisten pitkiä siroja sääriä? En ole ikinä kuullut kenenkään, miehen tai naisenkaan, pitävän paksuja, lyhyitä maatuskan sääriä edes etäisesti viehättävinä. Jonkilainen vyötärö minulta teoriassa ( mittanauha) löytyy , mutta lantio on edestä päin oudon suora ja takapuoli on jäätävä neliskanttinen muodoton möykky . Näky on kauhea. Ulkonäkögeenini ovat ö- luokkaa, erittäin surullista, mutta totta.

Ap

Vierailija
253/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rumana opiskella humanistinen tutkinto. Se kompensoi ulkonäön puutteita edes vähän, vaikka ei tuo tutkinto sitten käytännössä työllistäkään.

Vierailija
254/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään hyötyä kauneudesta...Ihan oikeesti. Nojoo jos tahtoo esim.leffatähdeksi niin onhan siitä hyötyä. Entä miten muuten? Jokainen rumanpuoleinen nainen jonka tunnen, saa miehiltä huomiota ja usein jopa paljon. Kauniit ei taas juuri muuta paitsi pervoilua. Olen joskus toivonut olevani ruma. Olisi mahtavaa jos miehet ei esim.ajattelisi seksiä minut tavatessaan.

Vierailija
255/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään hyötyä kauneudesta...Ihan oikeesti. Nojoo jos tahtoo esim.leffatähdeksi niin onhan siitä hyötyä. Entä miten muuten? Jokainen rumanpuoleinen nainen jonka tunnen, saa miehiltä huomiota ja usein jopa paljon. Kauniit ei taas juuri muuta paitsi pervoilua. Olen joskus toivonut olevani ruma. Olisi mahtavaa jos miehet ei esim.ajattelisi seksiä minut tavatessaan.

Rumaksi on kyllä varsin helppo ryhtyä jos kerran kauneus on mielestäsi suuri taakka ja kärsimyksen aiheuttaja. Vmp, anteeksi nyt vaan.

Ap

Vierailija
256/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja minä tiedän mistä olen jäänyt paitsi, tai että miten paljon tylsempää ja hankalampaa elämäni on rumana, sillä olen päässyt lähietäisyydeltä tarkkailemaan kauniitten ystävieni elämää: jo se miten heitä katsotaan ihmiskontaktissa, hymyillään, jutellaan ja kiinnostutaan. Minä en kiinnosta ketään, ja minuun suhtaudutaan ikäänkuin varauksella. Ei minua kukaan suoraan rumaksi ole haukkunut, mutta tietäähän sen, että on epäviehättävä.

Paitsi, että pelkkä ulkonäkö ei tee kenestäkään epäviehättävää tai -kiinnostavaa. Etteivät vaan ennakko-oletuksesi muiden suhtautumisesta ja heikko itsetuntosi näkyisi olemuksessa ja käytöksessäsi.

Tämä! Itse olen isonenäinen, pienileukainen, ohuthiuksinen, omasta mielestäni ulkonäöllisesti ei niin hyvännäköinen nainen. Asenteeni ja olemukseni on kuitenkin aina ollut iloinen ja positiivinen. Ongelmia ei ole ollut parisuhteen saavuttamisessa tai ylipäätään sosiaalisessa kanssakäymisessä. Uskon, että ihmisen oma asenne on kaikista suurimmassa roolissa.

Pieni leukahan on naisella hyvä asia. En ole koskaan kuullut, että joku olisi kehunut naisen isoa leukaa tai että naiset itse pitäisivät isoa leukaa kauniina itsellään.

Öö. Pieni kalkkunaleuka ei ole hyvä. Chin implant om yleisimpiä julkkisten teettämiä kauneustoimenpiteitä jos selkeää leukalinjaa ei löydy omasta takaa. Googlaa Bristol Palin chin surgery niin ymmärrät minkä eron selkeä leuka tekee. Suurella osalla kauneimpina pidetyistä näyttelijöistä on itse asiassa melko jykevä tai selkeä leuka. Sandra Bullock, Angelina Jolie, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Kim K, Audrey Hepburn, Natalie Portman...

Selkeys leuassa on aina hyvä asia, oli sitten mies tai nainen, mutta noista ainoastaan Jennifer Anistonilla voi sanoa olevan jykevä leuka. Jykevyys tulee nimenomaan siis leuanpäästä, ei leukaperistä. Leuanpää määrittelee sen, kuinka paljon leuka vaikuttaa maskuliinisuuteen ja feminiinisyyteen.

Vierailija
257/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hullua ajatella, ettei olisi rumia ihmisiä. 

Eihän sitten voisi olla vastakohtaakaan eli kauniita. 

Jotkut nyt ovat rakenteeltaan -- niin kasvoista kuin vartaloltaan-- rumia. Mitä tätä faktaa kieltämän? Ketä se hyödyttää elää valheessa?

Mutta fyysinen olemus pelkästään ei tee kenestäkään epäviehättävää tai -haluttavaa, luotaantyöntävää, halveksittavaa, ällöttävää, tms. mitä jotkut tässä ketjussakin kokevat olevansa ja uskovat enemmistön heistä ajattelevan. Että jos rumuudella tarkoitetaan tätä, niin sellaista ei ole olemassa. Ihminen, jossa on yhtään viisautta, syvällisyyttä, kypsyyttä ei ainakaan näin ajattele. "Rumuus" ja "kauneus" ovat subjektiivisia käsitteitä.

Kyllä se fyysinen olemus tekee naisesta epäviehättävän ja -haluttavan. Ei pornoleffoihinkaan haeta rumia naisia. Valtaosa nettipornosta ja strippibaareista tarjoilee silikonirintaisia timmejä, kauniita ja viehättäviä naisia. En menisi katselemaan lattarintaista selluliittireisistä 40+ naista. Valtaosa naisista rumenee 40 täytettyään. Miehistä taas tulee charmikkaita kun ikää tulee lisää. Jopa minulla, kaljulla ja vähän ylipainoista miehellä riittää naisia. Toki varakkuuttakin minulla on.

Totta joka sana. Miksi katselisin epäviehättävää naista? Haluan olla ylpeä puolisostani. Nykyinen vaimoni on entinen malli ja omat kaverini ovat kateellisia...nostattaa kivasti miehen itsetuntoa! Työkaveritkin kyselevät, että mistä olen hänet löytänyt.

Kauneus tekee ihmisestä myös positiivisemman, iloisen ja sosiaalisen. Joskus nuoruudessa tapailin rumaa tyttöä, joka oli arka ja häpesi vartaloaan.

Miksi juuri kauneus on se asia, josta sinä olet ylpeä puolisossasi?

Miehenä vaan tunnen niin. Kun katson kauniin vaimoni hymyä niin sydämeni on täynnä rakkautta häntä kohtaan. Rumilla naisilla on yleensä myös huono itsetunto ja he häpeävät seksin aikana kehoaan. Tyyliin valot pois ja peiton alle.

Mitä jos kaunis vaimosi sairastuisi, kaljuuntuisi ja vammautuisi kasvoistaan jollain tavalla, mitä tuntisit silloin katsoessasi hänen samaa vanhaa hmyä? inhoa ja häpeää?

Luultavasti...jos vaimo ei olisi enää esteettisesti kaunis eikä sytyttäisi minua niin se olisi vähän kuin kynttilä sammuisi. Seksuaaliset tarpeet ovat tärkeä osa elämää. Turha sitä vähätellä.

Hyväksytkö vanhenemisen, vai aiotko vaihtaa systemaattisesti nuorempaan?

Nuorempaan kun siltä tuntuu. Enkä ole ainut mies joka niin on tehnyt. Venäläiset korkeasti koulutetut naiset ovat olleet monesti kiinnostuneita minusta.

Tällä hetkellä olen kuitenkin vaimoni kanssa, mutta koskaan ei voi tietää. Strippibaareista saan vaihtelua seksielämään. Ei kai kukaan mies kulje silmät kiinni.

Uskomatonta, että joku on kaltaisesi huolinut kumppanikseen. Toivottavasti vaimosi herää pian ja jättää sinut kuin nallin kalliolle. Vastenmielinen olet.

Mikä siinä on, että vaimo jaksaa roikkua minussa kiinni vaikka olen ehdottanut joskus eroakin. Pelko jäädä yksin ilman elättäjää? Ainakin hänen elintaso romahtaisi.

Rumana ja vanhana hän tuskin löytäisi uutta miestä.

Vierailija
258/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hullua ajatella, ettei olisi rumia ihmisiä. 

Eihän sitten voisi olla vastakohtaakaan eli kauniita. 

Jotkut nyt ovat rakenteeltaan -- niin kasvoista kuin vartaloltaan-- rumia. Mitä tätä faktaa kieltämän? Ketä se hyödyttää elää valheessa?

Mutta fyysinen olemus pelkästään ei tee kenestäkään epäviehättävää tai -haluttavaa, luotaantyöntävää, halveksittavaa, ällöttävää, tms. mitä jotkut tässä ketjussakin kokevat olevansa ja uskovat enemmistön heistä ajattelevan. Että jos rumuudella tarkoitetaan tätä, niin sellaista ei ole olemassa. Ihminen, jossa on yhtään viisautta, syvällisyyttä, kypsyyttä ei ainakaan näin ajattele. "Rumuus" ja "kauneus" ovat subjektiivisia käsitteitä.

Kyllä se fyysinen olemus tekee naisesta epäviehättävän ja -haluttavan. Ei pornoleffoihinkaan haeta rumia naisia. Valtaosa nettipornosta ja strippibaareista tarjoilee silikonirintaisia timmejä, kauniita ja viehättäviä naisia. En menisi katselemaan lattarintaista selluliittireisistä 40+ naista. Valtaosa naisista rumenee 40 täytettyään. Miehistä taas tulee charmikkaita kun ikää tulee lisää. Jopa minulla, kaljulla ja vähän ylipainoista miehellä riittää naisia. Toki varakkuuttakin minulla on.

Totta joka sana. Miksi katselisin epäviehättävää naista? Haluan olla ylpeä puolisostani. Nykyinen vaimoni on entinen malli ja omat kaverini ovat kateellisia...nostattaa kivasti miehen itsetuntoa! Työkaveritkin kyselevät, että mistä olen hänet löytänyt.

Kauneus tekee ihmisestä myös positiivisemman, iloisen ja sosiaalisen. Joskus nuoruudessa tapailin rumaa tyttöä, joka oli arka ja häpesi vartaloaan.

Miksi juuri kauneus on se asia, josta sinä olet ylpeä puolisossasi?

Miehenä vaan tunnen niin. Kun katson kauniin vaimoni hymyä niin sydämeni on täynnä rakkautta häntä kohtaan. Rumilla naisilla on yleensä myös huono itsetunto ja he häpeävät seksin aikana kehoaan. Tyyliin valot pois ja peiton alle.

Mitä jos kaunis vaimosi sairastuisi, kaljuuntuisi ja vammautuisi kasvoistaan jollain tavalla, mitä tuntisit silloin katsoessasi hänen samaa vanhaa hmyä? inhoa ja häpeää?

Luultavasti...jos vaimo ei olisi enää esteettisesti kaunis eikä sytyttäisi minua niin se olisi vähän kuin kynttilä sammuisi. Seksuaaliset tarpeet ovat tärkeä osa elämää. Turha sitä vähätellä.

Hyväksytkö vanhenemisen, vai aiotko vaihtaa systemaattisesti nuorempaan?

Nuorempaan kun siltä tuntuu. Enkä ole ainut mies joka niin on tehnyt. Venäläiset korkeasti koulutetut naiset ovat olleet monesti kiinnostuneita minusta.

Tällä hetkellä olen kuitenkin vaimoni kanssa, mutta koskaan ei voi tietää. Strippibaareista saan vaihtelua seksielämään. Ei kai kukaan mies kulje silmät kiinni.

Uskomatonta, että joku on kaltaisesi huolinut kumppanikseen. Toivottavasti vaimosi herää pian ja jättää sinut kuin nallin kalliolle. Vastenmielinen olet.

Mikä siinä on, että vaimo jaksaa roikkua minussa kiinni vaikka olen ehdottanut joskus eroakin. Pelko jäädä yksin ilman elättäjää? Ainakin hänen elintaso romahtaisi.
Rumana ja vanhana hän tuskin löytäisi uutta miestä.

Miten tuo voi olla mahdollista? Miehet hokevat kokojan, että jokainen nainen saa aina miehen. Jokainen nainen saa valita päältä parhaimman miehen.

Vierailija
259/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksesi (?) voin kertoa että olen aika monta kertaa kauniiksi sanottu mutta ei se ole onnea tuonut. Miehet on käyneet vain kääntymässä, ei ole ikinä ollut kunnollista parisuhdetta eikä lapsia tullut. Minäkin jäin vaille rakkautta ja kumppanuutta ja kannan siitä ikuisesti surua.

Vierailija
260/296 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon muutakin kun fiksoitua ulkonästä stressaamaan,

kuten esim kulttuuri, opiskelu, taide, kirjat, harrastukset, hyväntekeväisyys, elokuvat, maalaaminen, remontointi, lukeminen, urheilu, kuntosali, shoppailu, uskonto jne jne.jne loputtomiin. Kiinnostu jostain.Kannattaisi keskittyä elämän moninaisuuteen ja kiinnostua asioista, niin ei tuntuisi niin tärkeältä tuo oma ulkokuori