Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5751)
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraisin mielelläni Christinen ja Davidin sekä Janellen elämää. Merin ja Kodyn+Robynin voi heittää ulos sarjasta.
Mä näkisin mielelläni myös Merin elämää, jos hänellä sellaista on.
Kiitos sarjan päivittäjille. Tätä saagaa on mielenkiintoista seurata, niin omituisia käänteitä ja persoonia sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan jo vähän kuinka naiset ottavat codyyn yhteyksiä. Mistäköhän se mahtaa johtua, että kirjottelevat?
Tää on surkea ilmiö kyllä, että kaikenlaiset pöntöt, linnavenkulat, toniniemiset jne. vetävät naisia puoleensa.
Uusimassa usan jaksossa.
Nähdään alku Christinen ja Davidin sekä Kodyn tapaamisesta. Kodyn mukaan Christinen pitäisi kiittää häntä nykyisestä onnestaan.
Meri järjestää Jenin miehelle joka taistelee syöpää vastaan varainkeruu juhlan.
Itsestä tuntuu aina vaan vahvemmin siltä että sarja on tullut tiensä päähän.
Mietin voisiko kyse olla myös siitä, että jos/kun tämä on viimeinen kausi tätä sarjaa, exät eivät halua näyttää elämästään kuin "minimin"?
Ainakin Janelle (ja varmasti myös Meri ja Christine) se verran bisnesälyisiä, että ymmärtävät ettei ns. kuolleeseen hevoseen kannata panostaa. Esim. Janellen tonttia on näytetty todella vähän, Christine lapsia ei juurikaan, Merin pätkät lähinnä kaverinsa kanssa jutustelua, vaikka varmasti on matkustellut ja varmaan deittailut ja tehnyt muutakin.
Jos noilla on alkamassa uusi sarja (telkkarissa tai vaikka netissä) tai somejuttuja tmv. heidän olisi fiksua säästää kaikki mehukkaimmat jutut sinne. Tuolla saisivat ison yleisön kiinnostumaan, verrattuna siihen että kaikki olisi jo nähty, kokonaan tai osittain, tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraisin mielelläni Christinen ja Davidin sekä Janellen elämää. Merin ja Kodyn+Robynin voi heittää ulos sarjasta.
Minä en, muiden kuin Janellen ja Merin, Christine on jotenkin ollut ilkeän oloinen ja niinhän se tunnustikin että tietoisesti Meristä erkani ja sitten se että ei tehnyt muuta kuin oli äiti, eli eleli "äitinä" Janellen ja Merin rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en, muiden kuin Janellen ja Merin, Christine on jotenkin ollut ilkeän oloinen ja niinhän se tunnustikin että tietoisesti Meristä erkani ja sitten se että ei tehnyt muuta kuin oli äiti, eli eleli "äitinä" Janellen ja Merin rahoilla.
Mutta Christinehän hoiti ja kasvatti myös niitä Janellen lapsia, ja siksi heillä on niin lämpimät välit keskenään, niillä lapsillakin. Christine on tästä monesti kertonut. Janelle oli töissä, Christine hoiti lapset ja kodin.
Nyt ylempi muistaa vähän väärin. Christine ei missään nimessä ollut vain "äiti". Sarjan alkaessa ja ennen sarjaa Christine hoiti päivät lapsia ja teki yöt töitä. Muistaakseni jossain huoltoasemalla. Siitä nousi kirjasta yksi kohu kun Christine paljasti että Aspyn tyylin 10-12v joutui hoitaan sisarukset nukkumaan kun Kody ei voinut tulla Christinen puolelle taloa jos ei ollut hänen ilta.
Christine on jotenkin ollut ilkeän oloinen
Mun mielestä Christine on jotenkin ärsyttävä nykyään. Selkeästi sitä hiertää ihan tosi paljon, että perhettä alkaa kasaantua P-Carolinaan. Christine kaipaa tietynlaista huomiota melkein koko ajan. Ja jotenkin tosi kiusallista, kun David joutuu aina vaan kuuntelemaan Kody-tarinoita. En usko pätkääkään, että Christinen ja Davidin keskustelut, joissa ollaan ihan eri mieltä asioista, kävisivät Christinelle pidemmän päälle. Christinessä on tiettyjä kodymaisia piirteitä, vaikka tätä ei ehkä saisikaan sanoa ääneen.
Christinelle on eniten annettu "äiti-vastuuta", eli hän huolehti muita enemmän lapsista kun muut olivat töissä. Kuten joku kirjoittikin jo, Janellen ja Christinen lasten välit siksi läheiset, kun kasvoivat 'laumassa', Merin tyttö lienee myös ollut joukon jatkona?
Varmasti Christineä harmittaa väen keräytyminen Janellen lähelle, eritoten kun muistelen hänen muuttaneen eron jälkeen lähelle (omia) lapsiaan, jos lapset nyt muuttuavatkin sitten pois. Mahdollisesti jopa voisi hänkin harkita tuonne suunnalle muuttamista, mutta veikkaan että Davidin työ (ja hänen lapsensa?) pitävät heidät tuolla missä nyt asuvansa. Toisaalta Janellen tulevalla farmilla lienee on tulevaisuudessa vuokramökkejä (muistelen näin suunnitelleen?) ja toki varmasti tuolla suunnalla asuvien kodeissakin tilaa Christinelle, mikään ei estäne häntä tulevaisuudessa viettävän tuolla pitkiäkin aikoja kerrallaan.kerrallaan.
Minä pidän Janellen rauhallisuudesta, omanarvon tunteesta ja itsenäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Janellessa on jotain tosi voimakasta, tuntuu että on sellainen henkilö kuka voisi hiljentää porukan pelkällä katseella. Mutta samalla jotenkin tosi lempeä ja äidillinen, ehkä se on just tuo omanarvon tunto mikä huokuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri ei elä vaan esiintyy näissä sarjoissa. Se New Yorkin matkakin oli ihan yhtä tyhjän kanssa, samoin taulutaulumaalauksien teko tylsää pastaa. Istuis ennemmin sohvalla ja kertoisi rehellisesti omia mielipiteitään sisarvaimona olosta olisi paljon mielenkiintoisempaa kuin tyhjä pelleily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvataanko sarjaa vielä? Onko Suomessa näytetty kaikki tehdyt jaksot?
Ainakin tänä vuonna on tullut uusi kausi, he sitä facessa kovasti mainostivat. En tiedä onko päätetty tehdä uutta kautta. Uusinta ei ole näytetty Suomessa vielä.
Olen katsonut Hob Marsin kautta ja eikös suuntaisin tule ihan telkkaristakin TLC ltä
Kody on TV ohjelmassa erikoisjoukot USA. Ruutu + katsottavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri ei elä vaan esiintyy näissä sarjoissa. Se New Yorkin matkakin oli ihan yhtä tyhjän kanssa, samoin taulutaulumaalauksien teko tylsää pastaa. Istuis ennemmin sohvalla ja kertoisi rehellisesti omia mielipiteitään sisarvaimona olosta olisi paljon mielenkiintoisempaa kuin tyhjä pelleily.
Meri on kertonut, oli syrjitty, maksoi yhteiseen kassaan kuitenkin maksoi itse omat ja lapsensa kulut, siihen päälle lapsensa koulutuksen, ei yhteisestä kassasta siihen sijoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen sitä, että hän aikoinaan meni yhteen Kodyn kanssa. Vaikka oli ensin ollut naimisissa Merin veljen kanssa. Haiskahtaa aikamoiselta itsekkyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä uudessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukot USA. Seikkailureality. 4. kausi on kuvattu Marokossa ja saanut ensi-iltansa syksyllä 2025.
Tässä ohjelmassa Kody jossain välihaastattelussa kertoi, että hänellä on nyt yksi vaimo. ( ap lle)
Vaihtelee niin paljos se hänen rakkaus näitä vanhoja vaimoja kohtaan. Joka toinen jakso ei ikinä raksatanut ja sitä taas selittelee näitä sanomisia sillä, et oli vihainen. Kunnes on taas vihainen.