Varatut naiset, vilkuiletteko muita miehiä?
Olen parisuhteessa oleva nainen, mutta huomaan silti usein vilkuilevani muita miehiä ollessani yksin ulkona tai kaupungilla. Sinällään ihan harmitonta, mutta aloin miettimään onko sittenkään ihan tavallista ja mitä tämä kertoo musta ihmisenä? Eli klassiset pitäisikö olla huolissaan ja mites te muut varatut, tsekkailetteko muita?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Tietysti huomaan jotkut miehet kaupungilla, mutta kukaan, ei kukaan, ole edes lähellä sitä, miten komeana ja seksikkäänä omaa miestäni pidän. Muut miehet eivät siis sytytä minua ollenkaan.
Mua saisi houkutella nuoret versiot Leonardo di Capriosta ja Brad Pittistä kolmen kimppaan, ja silti vaan hymyilisin ja sanoisin kiitos, mutta ei kiitos.
Mimmoinenkohan kultakumpale olet itse? Veikkaan että pystyyn kuollut siiderivalas. Helvetin hassua muuten typerys, että jos noille tyypeillä ei olisi leffatähden statusta niin ne olisi ihan normi jamppoja niin ei kiinnostaisi lainkaan. Olet tyhmä ja pinnallinen ihminen varsinkin jos olet jo aikuinen.
Tässä kysyttiin ainoastaan, että vilkuilenko minä varattuna naisena muita miehiä, ja vastasin että en. Kai jonkinlainen katinkultakimpale olen ainakin, kun mieheni minut valitsi vaikka olisi saanut helposti 20 vuotta nuoremman ja kauniimmankin (so. omanikäisensä...) ;)
Sulla ei sitten tullut mieleen että mainitsin leffatähdet, koska porukka tietää, minkä näköisiä ne on? :D Että olisin voinut sanoa että Jari ja Kasperkin saisivat houkutella kolmen kimppaan, mutta eipä kukaan sitten tietäisi mitä rantojen arskoja ne ovat, vai joitain tosi komeita miehiä..?
Katselen ja mies katselee naisia ihan varmasti.
Kauniita ihmisiä on mukava katsella.
Mulla on komea mies,saa sitäkin katsella ihan vapaasti. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Katselen ja mies katselee naisia ihan varmasti.
Kauniita ihmisiä on mukava katsella.
Mulla on komea mies,saa sitäkin katsella ihan vapaasti. Olkaa hyvät.
Olette siis ”esteetikkoja”.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, naiset katselevat korkeintaan toisia naisia 🤰
Totuus ei muutu kirjoittamalla epätotuuksia.
T: Komea mies
Kuules komea mies. Se ei sitä muuta, että enempi se nainen haaveilee siitä naapurin suvista kun naapurin keijosta. Jos perusjamppa ja nainen pistetään vastakkain, suurin osa naisista valitsisi sen naisen seksikumppanikseen. Suurin osa naisista on myös bissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, naiset katselevat korkeintaan toisia naisia 🤰
Totuus ei muutu kirjoittamalla epätotuuksia.
T: Komea mies
Kuules komea mies. Se ei sitä muuta, että enempi se nainen haaveilee siitä naapurin suvista kun naapurin keijosta. Jos perusjamppa ja nainen pistetään vastakkain, suurin osa naisista valitsisi sen naisen seksikumppanikseen. Suurin osa naisista on myös bissejä.
Täysin totta. Kuten myös se, että alaston mies voi olla ”komea”, mutta ei koskaan sillä tavalla kiihottava kuin alaston nainen - myöskään naiselle. Letkunpätkä ja nylkytys kiinnostavat muutaman vuoden lusääntymisiässä - sitten se on ohi.
Tsekkailen, ihan Koko ajan! En kuitenkaa siipan kanssa liikkuessa, ettei hän suotta pahoita mieltään. Samoin hänkin tekee, niin uskoisin, on perus-mukava ja uskollinen mies. Muiden tsekkailu on ihan ok minusta, katsoa saa muttei koskea!
Saa olla kyllä aika helvetin komea mies, että joku akka yleensä jaksaa päätään kääntää.
Vierailija kirjoitti:
En tee toiselle mitään sellaista, josta en itsekään pitäisi. Eli ei, en katsele muita.
Mitä pahaa kauniin/komean ihmisen katsomisessa on? Ja tarkoitan nyt sellaista katsomista, joka ei loukkaa omaa kumppania eli joka tehdään vaivihkaa ilman että oma kumppani tai edes katseen kohde huomaa sitä.
No ei ole outoa, vaan kertoo ainoastaan siitä, että sulla on todennäköisesti jonkinlainen hormonitoiminta.
Mulla on ns. silmää mieskomeudelle. Huomaan hyvännäköiset hahmot ja komeat kasvot aivan ohimennen ilman erityistä tarkkailua. Olen esteetikko, ja havaitsen myös kauniit naiset. Tietysti katson heitä eri tavalla.
Näin kesällä myös mukava käydä rannalla, kun miehet ovat vähissä vaatteissa ja pienissä housuissa.
Mutta siis siihen se sitten jääkin. Mies on parhaimmillaan, kun ei tiedostaen objektoi itseään tai tuo itseään esille. Itseään tyrkyttävät ja ahdistelevat miehet eivät ole mieleen, olivatpa sitten kuinka komeita hyvänsä.
Kyllä me puolison kanssa katsotaan kumpikin. Joskus jopa puhumme keskenämme jos näimme kauniin naisen tai komean miehen. Eipä tuossa meille ole mitään erikoista.
No tottakai. Kyllä komeita miehiä on aina ilo katsoa: olin parisuhteessa tai ei. Ei siinä ole mitään kiellettyä. Ei kuitenkaan sovi liian näkyvästi tuijottaa: otetaan liian helposti iskemisyrityksenä.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai. Kyllä komeita miehiä on aina ilo katsoa: olin parisuhteessa tai ei. Ei siinä ole mitään kiellettyä. Ei kuitenkaan sovi liian näkyvästi tuijottaa: otetaan liian helposti iskemisyrityksenä.
Mitä tarkoitat? Haluat tuijottaa, mutta et liian näkyvästi tuijottaa 😁
Kunnon kaksinaismoralisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee toiselle mitään sellaista, josta en itsekään pitäisi. Eli ei, en katsele muita.
Mitä pahaa kauniin/komean ihmisen katsomisessa on? Ja tarkoitan nyt sellaista katsomista, joka ei loukkaa omaa kumppania eli joka tehdään vaivihkaa ilman että oma kumppani tai edes katseen kohde huomaa sitä.
Eli salaa? Salaa pettäminenkääm ei loukkaa, sillä tavalla vaivihkaa! Kyllä on sairasta porukka. Elimet edellä!
Komeat noteeraa tietysti. En ole sillä silmällä vilkuillut. Kaveripiiriin kuuluu tyyppi, joka on aina vilkuillut. Huono itsetunto, liikakiloja. Olemassaololleen pönkitystä kaipaava ihminen. Näin se menee setämiehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli salaa? Salaa pettäminenkääm ei loukkaa, sillä tavalla vaivihkaa! Kyllä on sairasta porukka. Elimet edellä!
Vastaisitko kysymykseeni. Jos mieheni ei näe, että katson toista miestä, eikä katseen kohde ole tietoinen katseestani, niin mitä pahaa siinä on ja ketä kohtaan?
Kun olin suhteessa, niin kyllä. Flirttailin myös. Tosin en ollut onnellinen suhteessani. Silti en olisi koskaan pettänyt vaikka muita kuolasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko kysymykseeni. Jos mieheni ei näe, että katson toista miestä, eikä katseen kohde ole tietoinen katseestani, niin mitä pahaa siinä on ja ketä kohtaan?
Petät itseäsi. Saastainen elin vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petät itseäsi. Saastainen elin vie.
Eli et osannut selittää. Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, vaikka te kuinka hokisitte ettette katsele muita miehiä, kun teillä on jo oma ihana täydellinen mies, niin se ei muuta sitä, että ne teidän ihanan täydelliset miehet katselevat muita naisia.
Entä sitten, katselenhan minäkin muita miehiä. Ei se mitään tarkoita.
Kyllä se tarkoittaa. Pinnistä ja mieti lisää.
Kaikki eivät ole onneksi samanlaisia kuin sinä.
Menikö läpi vai paljastiko seisokki?