Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut naiset, vilkuiletteko muita miehiä?

Vierailija
31.07.2018 |

Olen parisuhteessa oleva nainen, mutta huomaan silti usein vilkuilevani muita miehiä ollessani yksin ulkona tai kaupungilla. Sinällään ihan harmitonta, mutta aloin miettimään onko sittenkään ihan tavallista ja mitä tämä kertoo musta ihmisenä? Eli klassiset pitäisikö olla huolissaan ja mites te muut varatut, tsekkailetteko muita?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitän aika vähän huomiota tuntemattomiin ihmisiin. Joskus jos tulee esim. kiva printtipaita vastaan niin sen saatan huomata, mutta muuten ihmiset ovat aikalailla vain samaa massaa.

Vierailija
22/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sinkkujen touhua. Parisuhde on sitä varten, että on löytänyt ”totuutensa”. Ei tarvita tekosyytä tyyliin ”haluan katsella kauniita ihmisiä - olen esteetikko!”

Ja minä olen Kiinan keisari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erityisesti pitkiä yli 183 cm ja tummahiuksisia. Komeat miehet ovat harvassa.

Moni 180-182 kuvittelee olevansa pitkä.Eurooppalainen mies on pitkä n.184 alkaen <3 sitä lyhyempikin tavallinen on tietty ok.

Pitkät kuolee nuorempina.

Vierailija
24/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy niin, että jos näen komean miehen kaupungilla käännyn huomaamattani ajattelemaan omaa miestäni ja seksiä hänen kanssaan, en tiedä mistä johtuu että pidän häntä niin kuumana ja kiihottavana. Näköjään ollaan jossain onnistuttu?!

Hankala kuvitella edes enempiä kiinnostuvansa, ei niin etteikö niin voisi käydä, mutta epäilen vahvasti. :)

Vierailija
25/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, vaikka te kuinka hokisitte ettette katsele muita miehiä, kun teillä on jo oma ihana täydellinen mies, niin se ei muuta sitä, että ne teidän ihanan täydelliset miehet katselevat muita naisia.

Vierailija
26/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, vaikka te kuinka hokisitte ettette katsele muita miehiä, kun teillä on jo oma ihana täydellinen mies, niin se ei muuta sitä, että ne teidän ihanan täydelliset miehet katselevat muita naisia.

Ja tämä liittyi otsikkoon siten että!

Vierailija
27/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, katselenhan minäkin muita miehiä. Ei se mitään tarkoita.

Vierailija
28/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi dieetillä saa menua lukea :)

Vierailija
29/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, katselenhan minäkin muita miehiä. Ei se mitään tarkoita.

Kyllä se tarkoittaa. Pinnistä ja mieti lisää.

Vierailija
30/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erityisesti pitkiä yli 183 cm ja tummahiuksisia. Komeat miehet ovat harvassa.

Moni 180-182 kuvittelee olevansa pitkä.Eurooppalainen mies on pitkä n.184 alkaen <3 sitä lyhyempikin tavallinen on tietty ok.

Taidat tarkoittaa Hollantia, Belgiaa ja Saksaa. Nimittäin nuorten miesten keskipituus koko Eurooppa huomioiden on 177.6 ja Suomessa 178.9 cm. Espanjassa ja Italiassa saatat olla jo "pitkähkö" kun olet sen 181 cm.  Pohjois-Italiassa miesten keskipituus on 176.9 ja eteläisessä osassa maata 174cm.

Vierailija
31/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa vaikka katselisikin (mun seurassa ei katsele), johan hän minut valitessaan olisi saanut jonkun minua kauniimman ja nuoremman, mutta valitsi silti minut. <3 Saa siis katsella vaikka maailman tappiin asti, tiedän että pysyy minun kanssani, kunnes kuolen. 

Vierailija
32/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti huomaan jotkut miehet kaupungilla, mutta kukaan, ei kukaan, ole edes lähellä sitä, miten komeana ja seksikkäänä omaa miestäni pidän. Muut miehet eivät siis sytytä minua ollenkaan. 

Mua saisi houkutella nuoret versiot Leonardo di Capriosta ja Brad Pittistä kolmen kimppaan, ja silti vaan hymyilisin ja sanoisin kiitos, mutta ei kiitos. 

Mutta kun mukaan tulee vielä nuori Sean Connery alkaa jäinen sydän vihdoin sulaa ja lämmete... ❤

:D Juuei. Ei vaikka tulis vielä Johnny Weismüllerkin. :D 

Saati Gerard Depardieu :D

Vierailija
33/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa vaikka katselisikin (mun seurassa ei katsele), johan hän minut valitessaan olisi saanut jonkun minua kauniimman ja nuoremman, mutta valitsi silti minut. <3 Saa siis katsella vaikka maailman tappiin asti, tiedän että pysyy minun kanssani, kunnes kuolen. 

Ei kukaan voi tuommoista tietää. Eiköhän suurin osa pariutuessa noin usko/toivo, mutta tietää ei voi. Vai mistä kummasta ne pettämiset ja erot kumpuavat? Annas kun arvaan: ne koskettavat vain muiden pariskuntien todellisuutta, koska sinun suhteesi on lähtökohtaisesti vakaammalla pohjalla.

Vierailija
34/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassahan ne on. Naisten mielestä alle 1% on todella komeita.

Vierailija
35/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee toiselle mitään sellaista, josta en itsekään pitäisi. Eli ei, en katsele muita.

Vierailija
36/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi tuommoista tietää. Eiköhän suurin osa pariutuessa noin usko/toivo, mutta tietää ei voi. Vai mistä kummasta ne pettämiset ja erot kumpuavat? Annas kun arvaan: ne koskettavat vain muiden pariskuntien todellisuutta, koska sinun suhteesi on lähtökohtaisesti vakaammalla pohjalla.

Sepä se. Moni ”tyytyy” hiljaa itsekseen. Oma taso ei riitä paremmille, niille joita haluaisi. Sitten vilkuillaan, petetään ja hu@rataan.

Vierailija
37/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä keskimääräiset miehet kuvittelevat?

Jälleen yksi harhainen luulee tietävänsä miesten ajatukset... huoh.

Vierailija
38/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sama mistä sen ruokahalun hommaa, kunhan ruokailee kotona.

Tämän viisauden turvin olen itsekin herännyt ihan uusiin maailmoihin.

Vierailija
39/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos parisuhteessa ollessaan sattuu tiedostamaan kauniin/komean henkilön katukuvassa/työpaikalla/metrossa jne.? Jos oma parisuhde on kunnossa, niin tietenkin sitä haluaa omistautua omalle puolisolleen.

Kyllä minä rehellisesti voin miehenä tunnustaa, että varsinkin kesällä näkee tosi seksikkäitä naisia siellä sun täällä keveissä kesäasuissa. Se on vain ihanaa! Muutenkin ihmisen viehätys perustuu monelle asialle ja mulle kaikkein tärkeintä on se, että yhdessä menee hyvin arkielämässä ja läheisyyttä riittää oman kumppanin kanssa. Ei ne kaupungilla nähdyt kaunottaret tee muuta kuin piristävät päivää. Ei ne mun verkkokalvolle jää pyörimään, enhän heitä edes tunne lainkaan.

Itseasiassa monet vastaukset yllä huokuvat itsetunnon puutetta ja epävarmuutta oman suhteen laadusta, jos "vilkuilu" nähdään jo ikäänkuin pettämisen/mielenkiinnon hiipumisen esiasteena ja omaa "vilkuilua" hävetään tai yritetään peittää tyyliin: "mun silmät on joka hetki ainoastaan mun miehessä/naisessa".

On epärehellistä väittää itselleen, että "mun miehen silmät eivät edes huomaa sitä edessä/ohi kävelevää tosikaunista beibeä". Jos miehelläsi on vähänkään testosteronia jäljellä, niin aivan satavarmasti hän on vähintään sekunnin murto-osan silmäkulmastaan sitä herkkupeppua vilkaissut. Mitä sitten? Terveen miehen merkki! Sama naisten kohdalla. Ei mua häiritse lainkaan, jos vaimo tiedostaa komeita miehiä ympärillä.

Vierailija
40/101 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti huomaan jotkut miehet kaupungilla, mutta kukaan, ei kukaan, ole edes lähellä sitä, miten komeana ja seksikkäänä omaa miestäni pidän. Muut miehet eivät siis sytytä minua ollenkaan. 

Mua saisi houkutella nuoret versiot Leonardo di Capriosta ja Brad Pittistä kolmen kimppaan, ja silti vaan hymyilisin ja sanoisin kiitos, mutta ei kiitos. 

Entä Tom Cruise vielä sekaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän