Varatut naiset, vilkuiletteko muita miehiä?
Olen parisuhteessa oleva nainen, mutta huomaan silti usein vilkuilevani muita miehiä ollessani yksin ulkona tai kaupungilla. Sinällään ihan harmitonta, mutta aloin miettimään onko sittenkään ihan tavallista ja mitä tämä kertoo musta ihmisenä? Eli klassiset pitäisikö olla huolissaan ja mites te muut varatut, tsekkailetteko muita?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Tietysti huomaan jotkut miehet kaupungilla, mutta kukaan, ei kukaan, ole edes lähellä sitä, miten komeana ja seksikkäänä omaa miestäni pidän. Muut miehet eivät siis sytytä minua ollenkaan.
Mua saisi houkutella nuoret versiot Leonardo di Capriosta ja Brad Pittistä kolmen kimppaan, ja silti vaan hymyilisin ja sanoisin kiitos, mutta ei kiitos.
Entä Tom Cruise vielä sekaan?
Se kääpiöpapparainenhan on ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos parisuhteessa ollessaan sattuu tiedostamaan kauniin/komean henkilön katukuvassa/työpaikalla/metrossa jne.? Jos oma parisuhde on kunnossa, niin tietenkin sitä haluaa omistautua omalle puolisolleen.
Kyllä minä rehellisesti voin miehenä tunnustaa, että varsinkin kesällä näkee tosi seksikkäitä naisia siellä sun täällä keveissä kesäasuissa. Se on vain ihanaa! Muutenkin ihmisen viehätys perustuu monelle asialle ja mulle kaikkein tärkeintä on se, että yhdessä menee hyvin arkielämässä ja läheisyyttä riittää oman kumppanin kanssa. Ei ne kaupungilla nähdyt kaunottaret tee muuta kuin piristävät päivää. Ei ne mun verkkokalvolle jää pyörimään, enhän heitä edes tunne lainkaan.
Itseasiassa monet vastaukset yllä huokuvat itsetunnon puutetta ja epävarmuutta oman suhteen laadusta, jos "vilkuilu" nähdään jo ikäänkuin pettämisen/mielenkiinnon hiipumisen esiasteena ja omaa "vilkuilua" hävetään tai yritetään peittää tyyliin: "mun silmät on joka hetki ainoastaan mun miehessä/naisessa".
On epärehellistä väittää itselleen, että "mun miehen silmät eivät edes huomaa sitä edessä/ohi kävelevää tosikaunista beibeä". Jos miehelläsi on vähänkään testosteronia jäljellä, niin aivan satavarmasti hän on vähintään sekunnin murto-osan silmäkulmastaan sitä herkkupeppua vilkaissut. Mitä sitten? Terveen miehen merkki! Sama naisten kohdalla. Ei mua häiritse lainkaan, jos vaimo tiedostaa komeita miehiä ympärillä.
Olet nuori vielä, poikanen ihan.
Kyllä vilkuilen ja naisia myös :)
Ja mieheni vilkuilee naisia.
Ei ongelmaa puolin eikä toisin, pettämisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
En vilkuile ihan oikeasti. En miehiä, en heidän autoja, en kenkämerkkejä. Huomaan jos joku on poikkeuksellisen tyylikkäästi pukeutunut tai on vaikka ihanat hiukset - on se nainen tai mies tai vaikka mummo.
Enimmäkseen vilkuilen mummoja, koska jotenkin etsin heistä sellaista elämäniloa: mikä saa ihmisen porskuttamaan keski-iän ylitse? Onko noita mummoja petetty? Onko heidänkin miehensä alkanut flirttailla ystävättären kanssa? Ovatko he vieneet ystävänsä miehen lainaksi jossain kohtaa? Niin. Mietin miehiä lähinnä sen kautta, miten paljon tuhoa he aiheuttavat lähipiirinsä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos parisuhteessa ollessaan sattuu tiedostamaan kauniin/komean henkilön katukuvassa/työpaikalla/metrossa jne.? Jos oma parisuhde on kunnossa, niin tietenkin sitä haluaa omistautua omalle puolisolleen.
Kyllä minä rehellisesti voin miehenä tunnustaa, että varsinkin kesällä näkee tosi seksikkäitä naisia siellä sun täällä keveissä kesäasuissa. Se on vain ihanaa! Muutenkin ihmisen viehätys perustuu monelle asialle ja mulle kaikkein tärkeintä on se, että yhdessä menee hyvin arkielämässä ja läheisyyttä riittää oman kumppanin kanssa. Ei ne kaupungilla nähdyt kaunottaret tee muuta kuin piristävät päivää. Ei ne mun verkkokalvolle jää pyörimään, enhän heitä edes tunne lainkaan.
Itseasiassa monet vastaukset yllä huokuvat itsetunnon puutetta ja epävarmuutta oman suhteen laadusta, jos "vilkuilu" nähdään jo ikäänkuin pettämisen/mielenkiinnon hiipumisen esiasteena ja omaa "vilkuilua" hävetään tai yritetään peittää tyyliin: "mun silmät on joka hetki ainoastaan mun miehessä/naisessa".
On epärehellistä väittää itselleen, että "mun miehen silmät eivät edes huomaa sitä edessä/ohi kävelevää tosikaunista beibeä". Jos miehelläsi on vähänkään testosteronia jäljellä, niin aivan satavarmasti hän on vähintään sekunnin murto-osan silmäkulmastaan sitä herkkupeppua vilkaissut. Mitä sitten? Terveen miehen merkki! Sama naisten kohdalla. Ei mua häiritse lainkaan, jos vaimo tiedostaa komeita miehiä ympärillä.
Kiitos! Eipä ennen ole lähes viisikymppistä minua poikaseksi kutsuttu! Ehkä se menee ikäänkuin niin, että sitten kun sinä olet vähän vanhempi, niin ymmärrät hyvän itsetunnon merkityksen?
Vilkuilen ja flirttailen. Varsinkin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vilkuilen ja naisia myös :)
Ja mieheni vilkuilee naisia.
Ei ongelmaa puolin eikä toisin, pettämisen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
Onhan täällä sentään jollakin itsetunto ja elämänasenne kunnossa. Hienoa!
Kun arskat on päässä kuolaan perään salaa mutta häpeilemättä ;) joo ja on parisuhteessa ongelmia ja kohta puolin kai erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat vilkuilulla? Kyllähän komeat miehet huomaa ja miehet, jotka jollakin tavalla herättävät positiivista huomiota (katsovat ja hymyilevät tms) mutta en pidä sitä sinänsä vilkuiluna. Samanlaista silmäniloa kuin vaikkapa söpöt koirat.
Rinnastat miehet koiriin?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Eipä ennen ole lähes viisikymppistä minua poikaseksi kutsuttu! Ehkä se menee ikäänkuin niin, että sitten kun sinä olet vähän vanhempi, niin ymmärrät hyvän itsetunnon merkityksen?
Käytökselläsi ja sen vääntämisellä normaaliksi ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. teillä ei ole rakkausliitto, eikä syvää arvostusta toiseen ihmisenä. Vain pinnallista höyryämistä jonka ikä korjaa. Ehkä sinullakin kun pääset keski-iän kriisistäsi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Tietysti huomaan jotkut miehet kaupungilla, mutta kukaan, ei kukaan, ole edes lähellä sitä, miten komeana ja seksikkäänä omaa miestäni pidän. Muut miehet eivät siis sytytä minua ollenkaan.
Mua saisi houkutella nuoret versiot Leonardo di Capriosta ja Brad Pittistä kolmen kimppaan, ja silti vaan hymyilisin ja sanoisin kiitos, mutta ei kiitos.
Entä Tom Cruise vielä sekaan?
Se kääpiöpapparainenhan on ihan sekaisin.
Nuorena tietty kuten nuo muutkin esimerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat vilkuilulla? Kyllähän komeat miehet huomaa ja miehet, jotka jollakin tavalla herättävät positiivista huomiota (katsovat ja hymyilevät tms) mutta en pidä sitä sinänsä vilkuiluna. Samanlaista silmäniloa kuin vaikkapa söpöt koirat.
Siis just tuota tarkoitan vilkuilulla. Mutta kyllä itse tarkastan vähän melkein jokaisen silmään osuvan miehen sen varalta että olisiko ihana. Ihastun myös tosi helposti johonkin näkemmääni, mutta ihastuksen tunne katoaa yleensä miltei yhtä nopeasti kun on tullutkin...
Ap
No nyt ymmärrän miksi jotkut naiset ovat niin ärhäkästi syyttämässä miehiä naisten katsomisesta. Jos itse katsoo joka miestä arvioiden ja ihastellen, ei voi ymmärtää ettei toinen tee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnastat miehet koiriin?!?
Tietyt ihmiset käyttäytyvät kuin elukat vanhuuteen saakka - viettipohjaisesti.
Tietenkin kaikki naiset katselevat, vaikka kieltäisivätkin. Tai jos eivät katsele, niin heidän pitää pinnistellä ollakseen katselematta. Ei ihminen menetä kiinnostustaan muihin pariuduttuaan, paitsi ehkä pariutumisen aluksi vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, naiset katselevat korkeintaan toisia naisia 🤰
Totuus ei muutu kirjoittamalla epätotuuksia.
T: Komea mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytökselläsi ja sen vääntämisellä normaaliksi ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. teillä ei ole rakkausliitto, eikä syvää arvostusta toiseen ihmisenä. Vain pinnallista höyryämistä jonka ikä korjaa. Ehkä sinullakin kun pääset keski-iän kriisistäsi ohi.
Kyllä meillä on nimenomaan rakkausliitto ja syvä arvostus toisiamme kohtaan. Mikä sinä olet meitä analysoimaan? Minä voisin väittää, että sinulla itselläsi on SUURI itsetunto-ongelma tai olet todella joku parikymppinen vaaleanpunaisissa unelmissa elävä prinsessa tai vaihtoehtoisesti sairaalloisen mustasukkainen kontrollifriikki, joka kuvittelee, että puolisot ikäänkuin "omistavat" toisensa ja viatonkin flirtti tai komeuden/kauneuden tiedostaminen oman puolison ulkopuolella on väärin ja epäkunnioittavaa. Kuvitteletko tosissasi, että miehesi/naisesi on valinnut sinut, koska olet maailman kaunein/komein ja ketään muuta edes etäisesti kaunista/komeaa ei ole olemassakaan eikä tule olemaan? Älä viitsi olla epärehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kaikki naiset katselevat, vaikka kieltäisivätkin. Tai jos eivät katsele, niin heidän pitää pinnistellä ollakseen katselematta. Ei ihminen menetä kiinnostustaan muihin pariuduttuaan, paitsi ehkä pariutumisen aluksi vähäksi aikaa.
Totta ja tämä on kaiken lisäksi yksinkertaista biologiaa. Pitkään liittoon toki tarvitaan lisäksi muuta kuin ajan myötä hiipuva kauneus/komeus ja se on sen aidon rakkauden perusta, että haluaa jakaa elämänsä juuri tietyn ihmisen kanssa. Mutta ei se poissulje, etteikö muitakin vaihtoehtoja olisi olemassa. Vai miten nämä itsetuntovajaat mammat selittävät ihan tuttavapiireissäänkin takuulla olevat onnellisen näköiset toisen tai kolmannen kierroksen liitot vaikka ekalla kierroksella jo oltiin olevinaan niin täydellistä paria?
Vierailija kirjoitti:
Juuri samalla syyllä olen yrittänyt vaimolle selittää noiden bikinityttöjen katselua.
"Samanlaista silmäniloa kuin vaikkapa söpöt koirat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja tämä on kaiken lisäksi yksinkertaista biologiaa. Pitkään liittoon toki tarvitaan lisäksi muuta kuin ajan myötä hiipuva kauneus/komeus ja se on sen aidon rakkauden perusta, että haluaa jakaa elämänsä juuri tietyn ihmisen kanssa. Mutta ei se poissulje, etteikö muitakin vaihtoehtoja olisi olemassa. Vai miten nämä itsetuntovajaat mammat selittävät ihan tuttavapiireissäänkin takuulla olevat onnellisen näköiset toisen tai kolmannen kierroksen liitot vaikka ekalla kierroksella jo oltiin olevinaan niin täydellistä paria?
Siksi muita katsellaanki: koska halutaan pitää vaihtoehdot auki ja omaa puolisoa varalla. Siksi yhtälö on tämä: katselu -> kiinnostus -> pettäminen/parin vaihto. Kaikki tietävät tämän. Katselijat ovat ottaneet ensiaskeleensa.
Parempi kuolla reippaasti kuin kärvistellä dementiakodissa.