Huomenna on elokuu ja viikonloppuna viilenee. Täydellistä!
Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)
Kommentit (340)
Onneksi kohta pääsee takaisin Espanjaan, jos kelit alkaa viilenemään.
Nauttikaa ihan rauhassa syksystä, minä nautin silloin 25 C + keleistä.
Vierailija kirjoitti:
Jee, ensi viikolla voi jopa pystyä siivoamaan! Ja lenkkeilemään! Ja kesälomakin alkaa juuri sopivasti!
Päätin jo vuonna 2010, etten valita enää koskaan liian kylmästä säästä. Tämän lupauksen olen tähän päivään pitänyt, ja pidän myös jatkossa. Saa sataa mitä tahansa, tuulla miten paljon tahansa ja myrskytä ihan niin paljon kun sielu sietää. Ei haittaa. Pimeyskin on mukavaa, iltaisin ja öisin kuuluukin olla pimeää. En kärsi mistään kaamosmasennuksista. Viileällä säällä energiatasoni nousevat, nyt olen ollut jo lähes neljä viikkoa kuin joku unissakävelijä. Onneksi tämä loppuu.
Nyt ei kyllä kukaan pääse ainakaan valittamaan kylmästä kesästä.
Ootko läski ja kaiken lisäksi laiska? Ilmalämpöpumppu viilentää asunnon 22 C ja ihan hyvä on siivota. Lenkkeily mitä mukavinta tässä kelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, ensi viikolla voi jopa pystyä siivoamaan! Ja lenkkeilemään! Ja kesälomakin alkaa juuri sopivasti!
Päätin jo vuonna 2010, etten valita enää koskaan liian kylmästä säästä. Tämän lupauksen olen tähän päivään pitänyt, ja pidän myös jatkossa. Saa sataa mitä tahansa, tuulla miten paljon tahansa ja myrskytä ihan niin paljon kun sielu sietää. Ei haittaa. Pimeyskin on mukavaa, iltaisin ja öisin kuuluukin olla pimeää. En kärsi mistään kaamosmasennuksista. Viileällä säällä energiatasoni nousevat, nyt olen ollut jo lähes neljä viikkoa kuin joku unissakävelijä. Onneksi tämä loppuu.
Ootko läski ja kaiken lisäksi laiska? Ilmalämpöpumppu viilentää asunnon 22 C ja ihan hyvä on siivota. Lenkkeily mitä mukavinta tässä kelissä.
Kerropa osoitteesi niin tullaan viilentymään luoksesi, onhan teillä se Ilmalämpöpumppu. Sellainen Ilmalämpöpumppu pitäisi olla yhtä selviö kuin äitiyspakkaus.
Kiva kun kohta on taas syksy ja sitä Ilmalämpöpumppua ei enää tarvita viilennykseen.
Hauskaa myös, että jaoit meille Ilmalämpöpumppu- kertomuksen.
Taidat muuten olla ns. retard?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo helvetin hyvä. Näitä säästä valittajia ei jaksais enää ollenkaan kuunnella. On ollu sellanen itkujen kuukausi, että parempi, että saadaan taas sitä räntää.
Nimenomaan. Tämä "kuumuutta" (lue: tyypillistä eurooppalaista kesäsäätä) valittavien kuoro lienee innoissaan kun vesi-räntä-loska-paskakelit taas valtaavat syyskuusta eteenpäin seuraavat 9 kuukautta :)
Tiedän kans minkä tyyppiset ihmiset on näitä jatkuvia valittajia. Niille kun kelpaa vaan se yks syksyinen viikko, kun aurinko paistaa, mutta ei liikaa ja puissa on kivan väriset lehdet. Ja keväällä on kans sen kaks päivää ihan ok. Ne odottaa kesääkin, mutta sit onkin liian kuuma heille, niin armoton itku alkaa. Samoiten talvea ne mukamas odottaa, mutta sit kun se on päällä, niin kyllä on pimeää ja märkää ja kun se -5 ois hyvä, mutta ei ku pakko olla -10 tai +5 ja kylmää on ja voi että kun töihin pitää mennä pimeässä ja oispa kesä. Ja sitten kun kesä tulee, niin kyllä. Se ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listalta unohtui vielä köyhä. Eli ootko läski, laiska ja kaiken lisäksi köyhä? Niin ja työtön?
Summa summarum, veikkaan, että eiköhän ne tortut ala jäähtyä joulua kohden, olipa nyt kelit mitkä hyvänsä (:
Olen helleneutraali. Mulle käy sää kuin sää. Säälle ei kukaan voi mitään, siitä on ihan turha kitistä ja varsinkaan riidellä, oli se sitten kylmä tai kuuma.
Koittakaa nyt ihmiset aikuistua, ihan naurettava tämäkin ketju.
Ilmalämpöpumppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa osoitteesi niin tullaan viilentymään luoksesi, onhan teillä se Ilmalämpöpumppu. Sellainen Ilmalämpöpumppu pitäisi olla yhtä selviö kuin äitiyspakkaus.
Kiva kun kohta on taas syksy ja sitä Ilmalämpöpumppua ei enää tarvita viilennykseen.
Hauskaa myös, että jaoit meille Ilmalämpöpumppu- kertomuksen.
Taidat muuten olla ns. retard?
Taidat olla Helsinkiläinen neukkukuution kasvatti, jos et tiedä että ilmalämpöpumpusta on hyötyä talvellakin.
Retard mikä retard :D
Eiköhän ne oo ne hellehullut jotka siitä talven kylmästä ja loskasta valittaa, kummallista olettaa että me kylmästä pitävät siitä valittaisimme vaikka nyt kuumasta kiukuttelemmekin.
Otsikkoon viitaten: ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen helleneutraali. Mulle käy sää kuin sää. Säälle ei kukaan voi mitään, siitä on ihan turha kitistä ja varsinkaan riidellä, oli se sitten kylmä tai kuuma.
Koittakaa nyt ihmiset aikuistua, ihan naurettava tämäkin ketju.
Helppohan se on työttömänä jaella neuvoja, kun ei tarvitse kuin maata ja litkiä erilaisia nesteitä.
Eiköhän suurinosa ihmisistä siedä valittamatta monenlaisia säitä. Sittenkun mennään ääripäähän,alkaa valitus. Ääripää voi olla kovat helteet,kovat pakkaset,kova tuuli,rankka lumisade,liukkaat ja jäiset kadut..mikä tahansa jatkuessaan pitkään alkaa hankaloittaa arkea ja elämää monilla,ymmärrettävää että se kirvoittaa valitusta. Täysin inhimillistä. Lapset,vanhukset,sairaat ja eläimet kärsivät ääripää-säistä erityisesti.
Elokuuhan on ihan kesäkuukausi? Euroopan lämpimin kuukausi. Naurettavaa puhua heinäkuussa jostain syksystä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne oo ne hellehullut jotka siitä talven kylmästä ja loskasta valittaa, kummallista olettaa että me kylmästä pitävät siitä valittaisimme vaikka nyt kuumasta kiukuttelemmekin.
Ei. Tietyt ihmiset on semmosia valittajatyyppejä. Saavat mielihyvää valittamisesta ja aina täytyy olla joku huonosti. Nimenomaan ihan samat ihmiset valittaa täällä palstalla oli kesä tai talvi. Se on just niin uskomatonta miltä kuulostaakin, mutta täysin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ihmiset aikuistua, ihan naurettava tämäkin ketju.Helppohan se on työttömänä jaella neuvoja, kun ei tarvitse kuin maata ja litkiä erilaisia nesteitä.
Ihan työssäkäyvä ihminen olen. Tuliko tuosta nyt hyvä mieli? Ihme touhua, ei voi muuta taas sanoa😂
Ei elokuu ole syksyä. Elokuu on kesää.
Mulle sopii kaikki muut säät paitsi sade ja loskap*ska kuukausi tolkulla! Mieluummin lunta ja -30 ku sitä h e l v e t I m loskaa Tai tihkusadetta ja säkkipimeää puoli vuotta, se vasta kamalaa on ja se on ihan normaalia "talvea" Helsingissä!!!! Normaali luminen talvi on ihana eikä yhtään masentava, mutta kun ei sellaista ole enää nykyään pk-seudulla!!!!
Nautitteko te siitä kun menette töihin= aivan mustaa
Kun tulette töistä klo 16 = aivan mustaa
Valoa ei edes nää koko päivän aikana. Mun mielestä se on aivan kauheaa. Ihmiset masentuu ja kuihtuu kokoon. Huhhuh, onneksi tulevaisuudessa muutan pois täältä.
Näköjään kaikki oudot kesän vihaajat - siis maapallon elämänedellytysten vihaajat - kerääntyneet taas ylistämään kylmiä vuodenaikoja tänne.
No, enemmistö pitää kesää kuitenkin parhaana vuodenaikana ja ymmärtävät sen, että ilman kesää maapallolla ei olisi mitään elämää.