Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaista naista kohden on kaksi miestä.

Vierailija
31.07.2018 |

Alle 40 vuotiaissa. Arvatkaa miksi.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa vain hyvin esim helsingissäkin että ei ole väliä jos siellä on naisia enemmän kuin miehiä kun naiset ovat niin toivottoman nirsoja miesten suhteen..

Mutta kun otetaan huomioon Espoo, Vantaa, Kerava ja muut ympäryskunnat, miehiä onkin äkkiä enemmän. Ja arvatkaa, minkä kaupungin baareissa ne miehet käyvät.

Vierailija
22/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sukupuolijakauma vääristellään keinotekoisesti. Mikä huuto siitä tulisikaan kun alkaisi tulemaan naisille kilpailijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan.

Vierailija
24/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa vain hyvin esim helsingissäkin että ei ole väliä jos siellä on naisia enemmän kuin miehiä kun naiset ovat niin toivottoman nirsoja miesten suhteen..

Mutta kun otetaan huomioon Espoo, Vantaa, Kerava ja muut ympäryskunnat, miehiä onkin äkkiä enemmän. Ja arvatkaa, minkä kaupungin baareissa ne miehet käyvät.

Ympäryskuntien tilanne ei riitä kattamaan Helsingin miespulaa:

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/477658-hs-joka-toisessa-kunnassa-on…

Vierailija
25/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle naiselle mies ja rakastaja. Onnistuu kyllä 50:50 -tilanteenakin.

Vierailija
26/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ainuttakaan miestä. Mihin voin valittaa?

Vierailija
27/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa missään päin maailmaa edes lähelle. Ei edes Kiinassa mutta, vaikka siellä on poikia suosiva kulttuuri ja oli pitkään yhden lapsen politiikka. Pääsitpä kuitenkin huutelemaan...

Jep, Kiinassa on 113 miestä vs. 100 naista.

Tosin sekin on varsin katastrofaalinen lukema ja inhimillisten tragedioiden määrä tulee olemaan suuri. 

Vierailija
28/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.miten löydän ne miehet?

Vierailija
29/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sukupuolijakauma vääristellään keinotekoisesti. Mikä huuto siitä tulisikaan kun alkaisi tulemaan naisille kilpailijoita.

Siitä tulisi valtava poru. 

Ukrainasta niitä saisi. Naisista ylitarjontaa ja siellä on vielä sotakin ja muutenkin kaaosta, eli kaiken järjen mukaan sikäläisten naisten pitäisi päästä pak*laisina Suomeen. Vaan eivätpä pääse. 

Vierailija
30/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naimaikäisiä miehiä tulee koko ajan lisää. Kilpailu kiristyy meillä miehillä. Mutta se ei saa suututtaa.

Ei tietenkään. Naimaikäiset naiset muuttavat rannikolle opiskelemaan ja töihin, miehet jäävät keskenään sisämaahan syyttelemään muualta tulevia kilpailijoita omasta kurjuudestaan.

Suurin osa 18-40-vuotiaista sinkkumiehistä asuu kaupungeissa. Mites tämä fakta sopii yhteen tuon myyttisi kanssa?

Vierailija
31/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia miettinyt, että tarvisin useamman miehen. Ei yksi pysy tahdissani. Teettekö lakialoitteen vai teenkö minä? N

Vierailija
32/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit valittaa itsellesi, kun et ole miestä hommannut. Yksin voi jäädä kuka tahansa nainen, joka linnoittautuu kotiinsa kissan kanssa.

Vierailija
33/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit valittaa itsellesi, kun et ole miestä hommannut. Yksin voi jäädä kuka tahansa nainen, joka linnoittautuu kotiinsa kissan kanssa.

Ja miesten naisettomuus on tietenkin naisten vika? XD

Vierailija
34/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä voi. Nainen ei säästy mieheltä edes tuolla. Joku tulee kuitenkin parvekkeen alle vetämään jotain banjoa tai punoo ruusuista köyden millä kiipeää naisen luokse.

Vierailija
35/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja on verrattain enemmän kuin homoja?

Vierailija
36/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten naisettomuus on tietenkin naisten vika? XD

Jos sä olet sitä mieltä, niin sitten sä olet. 

Vierailija
37/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä voi. Nainen ei säästy mieheltä edes tuolla. Joku tulee kuitenkin parvekkeen alle vetämään jotain banjoa tai punoo ruusuista köyden millä kiipeää naisen luokse.

No kyllähän se melkein näin on. Niin paljon enemmän miehet lähestyvät miehiä romanttisessa mielessä, että lähes tuosta vertauksesi tilanteesta on kyse.

Vierailija
38/155 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosia miettinyt, että tarvisin useamman miehen. Ei yksi pysy tahdissani. Teettekö lakialoitteen vai teenkö minä? N

Lakialoitteen mistä? Sä voit ottaa ihan niin monta miestä kuin haluat, kunhan et yritä mennä kaikkien kanssa naimisiin yhtä aikaa.

Vierailija
39/155 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukrainasta niitä saisi. Naisista ylitarjontaa ja siellä on vielä sotakin ja muutenkin kaaosta, eli kaiken järjen mukaan sikäläisten naisten pitäisi päästä pak*laisina Suomeen. Vaan eivätpä pääse. 

Mikseivät pääse? On ne turvapaikkoja hakeneet ja saaneet Puolastakin. Jos niillä on oikea hätä niin Migri hakemukset kyllä hyväksyy samalla lailla kuin muissakin maissa ja jos ei ole, niin ne naiset sitten palautetaan vaikka pakolla. Niinhän muillekin tehdään.

Vierailija
40/155 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulee prostituoituja välimereltä. Heidän on hyvin vaikea saada turvapaikkaa. Miksi ette auta heitä esim avioitumalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän