Jokaista naista kohden on kaksi miestä.
Kommentit (155)
Tuo ei pidä paikkaansa missään päin maailmaa edes lähelle. Ei edes Kiinassa mutta, vaikka siellä on poikia suosiva kulttuuri ja oli pitkään yhden lapsen politiikka. Pääsitpä kuitenkin huutelemaan...
Maaseudulla ollaan kovaa vauhtia menossa tuohon, sukupuolijakauma on jo 134/100 eli vinoutuneempi kuin Kiinassa.
Nuoria naimaikäisiä miehiä tulee koko ajan lisää. Kilpailu kiristyy meillä miehillä. Mutta se ei saa suututtaa.
Ja ne kaksi miestä olisivat onnellisempia keskenään kuin sen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naimaikäisiä miehiä tulee koko ajan lisää. Kilpailu kiristyy meillä miehillä. Mutta se ei saa suututtaa.
Ei tietenkään. Naimaikäiset naiset muuttavat rannikolle opiskelemaan ja töihin, miehet jäävät keskenään sisämaahan syyttelemään muualta tulevia kilpailijoita omasta kurjuudestaan.
Ja jokaista kymmentä naista kohti on yksi alffa.
Mitä väliä kun miehistä noin 99 prosenttia on kelpaamattomia?
Pitää siis etsiä vielä toinen itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Vievät naiset ja työt.
Hei toi on jo rasismia.
Jos noin on, niin mitä vaihtoehtoja on olemassa? Itse näen helpoimpana sen, että sallitaan naisille pariutuminen kahden miehen kanssa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin on, niin mitä vaihtoehtoja on olemassa? Itse näen helpoimpana sen, että sallitaan naisille pariutuminen kahden miehen kanssa samaan aikaan.
Tuskin moni haluaa yhtäkään.
Sen huomaa vain hyvin esim helsingissäkin että ei ole väliä jos siellä on naisia enemmän kuin miehiä kun naiset ovat niin toivottoman nirsoja miesten suhteen..
Vierailija kirjoitti:
Vievät naiset ja työt.
Onneksi voi aina olla ideologisesti työtön mgtow vai mikä se oli.
Mutta jos kummallekaan niistä ei kelpaa, niin laiha lohtu.
Tossa moniaviotumisen sallimisessa (jota en itse kannata) olisi kyllä ap:n esittämään ongelmaan ratkaisu. Mutta sallittaisiinko VAIN kaksi aviomiestä per nainen? Vai jopa kolme tai neljä aviomiestä...? Koska jos sallittaisiin enemmän kuin kaksi niin silloinhan kaikki kelvolliset miehet haluaisivat alfanaisten mieshaaremeihin? Jolloin beetanaiset jäisivät ilman yhtäkään kelvollista miestä.
Ei hyvää päivää.
Hei mullekin kelpaisi vaikka isompikin haaremi miehiä! :P
Ei ole.