Toinen nainen
Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.
Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.
Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.
Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.
En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.
Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.
Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.
Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.
Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?
Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Mietihän nyt ap mitä miehesti selitteli sille likalle saattomatkallaan.... varmaan jotain että eroaa sinusta ja blaablaa koska muutenhan he olisivat eronneet riidoisssa.
Juuri näin. Veti vuokramökillä pikaiset ja sanoi, että nyt teki muija viimeisen temppunsa. Haukkui horoksi, hirviöksi ja stalkkeriksi, josta ottaa oitis eron, ja muutettuaan salamana äänensä jälleen hunajaiselle viettelytaajuudelle, kuiskasi korvaan "Rakastan vain sinua, en ole koskaan tuntenut näin".
Roseen kohdalla meni uskottavuus, sorry. Hyvää kirjoittamista kumminkin, ap. Ja ihailtavasti jengi lähti mukaan tähän. 👍
Kyllä, juuri näin on ukko uinut yh:n liiveihin. Miehet ovat jotenkin niin kovin lapsellisia, saavat päähänsä omasta mielestään hyvänkin idean, esim. painua lähistölle vuokramökille (tutut paikat) kutemaan.
Totuushan on , että mies ei ole enää arvostanut teidän suhdettanne vaan on alkanut katselemaan ympärilleen, liekkö kyllästynyt arkeen kanssasi. Ei kukaan vahingossa herää vuokramökiltä naisen ja lapsen kanssa, kyllä siinä suunnitelmallisuutta tarvitaan. Missä mies kertoi sinulle olevansa? Tiesi varmaan ettei sinne ole menossa joten päätti valehdella aivan päin näköä minne on menossa. Ei varmaan vahingossa? Tai että hänen munansa pakotti hänet valehtelemaan sinulle, itse ei olisi millään halunnut, mutta siis aivan PAKKO.
Nythän hän esiintyy kuin olisi jonkun olosuhteen ja sattuman uhri, vähän niinkuin että maitolasi kaatui vahingossa ja nyt sitten katsellaan valuvaa maitoa lattialla...
Toisen naisen olisi pitänyt sinulle soitella, varmaan satuillut tälle naiselle että sinua reppanaa pitää nyt rauhoitella kun olet vetämässä ranteita auki, hän käy antamassa sinulle tukea ettet tapa itseäsi, epätasapainoinen kun olet. Hän on ollut pakosta kanssasi kun ei voi jättääkään, itsemurha nääs yms.
Ja nyt kuitenkin tämä tatuioitu nainen, hänet tämä häntäheikki haluaa, jahka jaksaa odotella että saa hiljakseen hullun puolisonsa rauhoittumaan.
Miehesi heiluu kahden rajamailla ja miettiin miten voisi helpoiten pitää entisen ja uuden ilman että tarvitsee oikeastaan tehdä yhtään mitään itse, varsinkaan ratkaisuja...mikä helpointa hänelle.
Miehesi on kaksivuotiaan tasolla ja sinä todellakin ansaitset aikuisen miehen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin on ukko uinut yh:n liiveihin. Miehet ovat jotenkin niin kovin lapsellisia, saavat päähänsä omasta mielestään hyvänkin idean, esim. painua lähistölle vuokramökille (tutut paikat) kutemaan.
Totuushan on , että mies ei ole enää arvostanut teidän suhdettanne vaan on alkanut katselemaan ympärilleen, liekkö kyllästynyt arkeen kanssasi. Ei kukaan vahingossa herää vuokramökiltä naisen ja lapsen kanssa, kyllä siinä suunnitelmallisuutta tarvitaan. Missä mies kertoi sinulle olevansa? Tiesi varmaan ettei sinne ole menossa joten päätti valehdella aivan päin näköä minne on menossa. Ei varmaan vahingossa? Tai että hänen munansa pakotti hänet valehtelemaan sinulle, itse ei olisi millään halunnut, mutta siis aivan PAKKO.
Nythän hän esiintyy kuin olisi jonkun olosuhteen ja sattuman uhri, vähän niinkuin että maitolasi kaatui vahingossa ja nyt sitten katsellaan valuvaa maitoa lattialla...
Toisen naisen olisi pitänyt sinulle soitella, varmaan satuillut tälle naiselle että sinua reppanaa pitää nyt rauhoitella kun olet vetämässä ranteita auki, hän käy antamassa sinulle tukea ettet tapa itseäsi, epätasapainoinen kun olet. Hän on ollut pakosta kanssasi kun ei voi jättääkään, itsemurha nääs yms.
Ja nyt kuitenkin tämä tatuioitu nainen, hänet tämä häntäheikki haluaa, jahka jaksaa odotella että saa hiljakseen hullun puolisonsa rauhoittumaan.
Miehesi heiluu kahden rajamailla ja miettiin miten voisi helpoiten pitää entisen ja uuden ilman että tarvitsee oikeastaan tehdä yhtään mitään itse, varsinkaan ratkaisuja...mikä helpointa hänelle.
Miehesi on kaksivuotiaan tasolla ja sinä todellakin ansaitset aikuisen miehen itsellesi.
Kyllä, tunne-elämältään parivuotias, epävakaa persoonallisuushäiriö. Jossakin vaiheessa kiität kun pääset eroon, ei parane tai ihmisty koskaan.
Ohihan tuo suhde on, ainakin olisi minun kohdalla. Pettäjä mikä pettäjä. Anteeksiantamatonta.
M26
Vierailija kirjoitti:
Ohihan tuo suhde on, ainakin olisi minun kohdalla. Pettäjä mikä pettäjä. Anteeksiantamatonta.
M26
Lähes kaikkien kohdalla. Vain läheisriippuvaiset jäävät kiinni näihin sadistisii narsisteihin.
Oli tämä tarina provo tai ei, niin itse samassa tilanteessa, muutaman kuukauden pidemmällä, haluaisin hyvin painokkaasti kaikille kohtalotovereille sanoa, että tästä eteepäin et valitettavasti voi etkä saa uskoa enää mitään, mitä niin sanotun puolisosi sanoo tai kirjoittaa. Itse en tätä heti uskonut, joten jouduin sen kovemman kautta opiskelemaan.
Alussa on sokkivaihe. Ja siihen sitten monta muuta vaihetta päälle.
Ehkä joku on onnistunut kääntämään laivan kurssin, mutta itse olen tässä nyt saanut myös todistaa aikamoista sekoamista puolison taholta. Ei sitä kai turhaan sanota, että rakastuminen on psykoosin kaltainen tila.
Olen myös saanut hämmästyä kerta toisensa jälkeen, mihin kaikkeen sitä voi ihminen pystyäkään.
Juuri nyt ehkä raskain ajatus on se, että mitä kaikkea on vielä edessä. Helpotus on se, että omat tunteet puolisoa kohtaan tuntuisivat nyt onneksi sammuneen. Kaikki oli niin paljon tuskallisempaa, kun tunteita vielä oli. On tämä tuskallista toki vieläkin. Lasten muuttuvan elämän kannalta eniten. Ja sitten kaikki korventavat ajatukset, jotka haluaisi pois päältä. Fyysinen terveys romuna. Kunpa oma pää kestäisi ehjänä.
Eivät ne pettäjät pysty tajuamaan, mitä tekevät toiselle ihmiselle. Minun mielestäni tämän pitäisi olla edelleen rikos.
Vierailija kirjoitti:
Oli tämä tarina provo tai ei, niin itse samassa tilanteessa, muutaman kuukauden pidemmällä, haluaisin hyvin painokkaasti kaikille kohtalotovereille sanoa, että tästä eteepäin et valitettavasti voi etkä saa uskoa enää mitään, mitä niin sanotun puolisosi sanoo tai kirjoittaa. Itse en tätä heti uskonut, joten jouduin sen kovemman kautta opiskelemaan.
Ehkä joku on onnistunut kääntämään laivan kurssin, mutta itse olen tässä nyt saanut myös todistaa aikamoista sekoamista puolison taholta. Ei sitä kai turhaan sanota, että rakastuminen on psykoosin kaltainen tila.
Olen myös saanut hämmästyä kerta toisensa jälkeen, mihin kaikkeen sitä voi ihminen pystyäkään.
Juuri nyt ehkä raskain ajatus on se, että mitä kaikkea on vielä edessä. Helpotus on se, että omat tunteet puolisoa kohtaan tuntuisivat nyt onneksi sammuneen. Kaikki oli niin paljon tuskallisempaa, kun tunteita vielä oli. On tämä tuskallista toki vieläkin. Lasten muuttuvan elämän kannalta eniten. Ja sitten kaikki korventavat ajatukset, jotka haluaisi pois päältä. Fyysinen terveys romuna. Kunpa oma pää kestäisi ehjänä.
Eivät ne pettäjät pysty tajuamaan, mitä tekevät toiselle ihmiselle. Minun mielestäni tämän pitäisi olla edelleen rikos.
Yhtään väheksymättä kokemaasi, olisiko asiat olleet jotenkin helpompia jos miehesi vaan olisi ottanut ja lähtenyt, ilman että taustalta paljastuu toista naista? Tuskin.
on helppoa sanoo, että ohi olis jos mun kohdalle sattuis. Todellisuus on aivan eri asia kuin ajatus siitä, että puoliso pettää.
Mua kiinnostaa kans, että millä verukkeella mies oli pois kotoa? Työreissussa vai missä? Milloin ilmoitti tästä, eli kuinka kauan tiesi tulevasta panoreissustaan? Sitä ihmettelen, että nainen on lapsensa mukaan ottanu. En itse äitinä esittelisi uusia miestuttavuuksia heti lapsilleni, etenkin jos lapsi on yli 3-vuotias. Minkä ikäinen tämän naisen lapsi on? Millainen yhteys heillä työn puolelta on? Ovatko tekemisissä töissä jatkossakin? Milloin tämä todellisuudessa alkoi? Mitä mies on tästä naisesta mieltä ihmisenä? Kielletty kiihottaa, juu, mutta entä syvemmällä tasolla?
Onko tällainen käytös miehellesi uutta? Onko siis koskaan elämänsä aikana pettänyt?
Onko miehesi monogaminen vai kykeneekö tuntemaan rakkautta kahta ihmistä kohtaan yhtäaikaa?
Toivottavasti alkushokista toivuttuasi palaat palstalle kertomaan kuulumiset. Voimia ❤️
En pidä tuotakaan vaihtoehtoa parhaana tapana päättää hyvin pitkä parisuhde ja perhe-elämä. Että ottaa ja häipyy. Tuleeko mieleesi itään muita tapoja? Itse ajattelen, että ensin keskusteltaisiin, jos toinen kokee olonsa suhteessa epämukavaksi, sitten katsottaisiin voiko asioille vielä tehdä jotain, ja sitten jos ei, vaihtoehtona on eroaminen.
Kyllä petetyksi tulemiseen liittyy niin monella tasolla sellaista loukkaavaa, mitä sitten ei pelkkä häipyminen kuitenkaan pidä sisällään. Ja olisiko se häipyjä sitten oletusarvoisesti yhtä sekaisin kuin tämä pettäjä, joka elää läpi hullaantumista? Ja varmaan myös samaan aikaa rasittaa se kaksoiselämän viettäminen. Loppujen lopuksi aika harvan mielenterveydelle sellainen kai on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tunne-elämältään parivuotias, epävakaa persoonallisuushäiriö. Jossakin vaiheessa kiität kun pääset eroon, ei parane tai ihmisty koskaan.
Tämä.
Miksette ota sitä uutta naista mukaan voi olla mukavaa kolmistaan?
Ja tässä pari kuukautta pidemmällä olevana, niin mieshän ei ottanut ja häipynyt, vaan jäi roikkumaan perheensä kanssa, jatkoi valehtelua ja pettämistä samaan aikaan, mutta esitti kotona muuta. Tavallinen tarina siis. Vaimon pitää tehdä rajut ratkaisut kun itse ei kykene. Haluaisi molemmat ja kaiken.
age is just a number kirjoitti:
Miehesi käytti sanaa "rakastelleet"?
Minä kysyisin, onko tähän naiseen tunteita. Rakastelu vaatii tunteita, seksiä voi harrastaa tai naida tai panna kenen kanssa vaan.
En tiedä pystyisinkö itse antamaan anteeksi...
Voimia sulle ap <3
Rakastava ei nai tai pane kenenkään muun kuin sen rakastettunsa kanssa.
Tuo mies ei rakasta ap:tä, vaikka uskottelisi niin itselleenkin.
Varsinainen rakkaudenteko, pettää naisen kanssa, jolla on lapsi, kun kotona sitä ei ole.
Eiköhän sen miehen ole parasta lentää sen päiväperhosensa perään.
Voihan sitä anteeksi antaa, jos on niin suurisydäminen ihminen, mutta ei enää suhdetta petturin kanssa. Hänhän on jo valintansa tehnyt, pettämällä.
Jos tämä tarina vielä jatkuu, niin mitä veikkaatte, kumpi on raskaana: ap vai se tatuoitu nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään väheksymättä kokemaasi, olisiko asiat olleet jotenkin helpompia jos miehesi vaan olisi ottanut ja lähtenyt, ilman että taustalta paljastuu toista naista? Tuskin.
Kyseenalaistamalla toisen kokemuksen ja jossittelemalla väheksyt toisen kokemaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tarina vielä jatkuu, niin mitä veikkaatte, kumpi on raskaana: ap vai se tatuoitu nainen?
Laitan bitcoinit jonoon ap:n raskauden puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Lähdin ajamaan kotiin. Kiitos,kun olette niin empaattisia. Päätin etten soita asiasta vielä ystäville. Menen kotiin ja koitan saada ajatuksia kasaan. Mies laittaa viestejä kokoajan. Aivan kuin joku tosiaan olisi kuollut.
Ap
Puhelin kiinni. Vaihda numero salaiseksi.
Hyvä, että asuntosi on omasi.
Mies maksaa iloisesti osuutesi mökistä ja veneestä.
Voimia sinulle todella paljon.
Mitä rosé:ta valitsit tähän tilanteeseen ja suosittelisit? Itselläni on sama tilanne meneillään nimittäin :(