Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen

Vierailija
30.07.2018 |

Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.

Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.

Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.

Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.

En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.

Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.

Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Kommentit (424)

Vierailija
1/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnustaa vain jos on ihan pakko. Yksityiskohtia on sinun turha tivata, kuulet vain valheita joilla juttua yritetään pienentää. Tämmöisen karusellin läpi käyneenä varoitan sinua jäämästä. Liian ahdistavaa. Pelasta itsesi eroamalla. Petturi lähteköön. Aikalisä, keskustelet vain siinä tilanteessa jossa kolmansia pyöriä ei todistetusti ole. Kaikki keskustelut joissa mies vetoaa sinuun ovat turhia, ne lisäävät vain ahdistustasi.

Vierailija
2/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on ohi. Mitään paikattavaa ei ole. Kannattaa alkaa järjestellä käytännön asioita, missä tulet asumaan jatkossa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti uskoo nuo selitykset ja valheet.

Vierailija
4/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äskeinen menikin niin,etten edes kysellyt juuri mitään. Mies selitti panemiset ja tapaamiset ja kuka tämä nainen on. Enemmän kuin olin valmis kuulemaan juuri nyt.

Lopussa kysyin "Miksi?" Mies vastasi,että: Joku siinä kielletyssä houkutti.

Minä luulin että meidän elämä on hyvää. Harrastetaan yhdessä,mieletön ystäväpiiri, yhteinen mökkiprojekti. Hellyyttä ja seksiä usein. En käsitä mitä tästä uupuu,paitsi lapset.

En olisi koskaan uskonut hänen haluavan rikkoa kaiken.

Ap

Vierailija
5/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytti sanaa "rakastelleet"? 

Minä kysyisin, onko tähän naiseen tunteita. Rakastelu vaatii tunteita, seksiä voi harrastaa tai naida tai panna kenen kanssa vaan. 

En tiedä pystyisinkö itse antamaan anteeksi...

Voimia sulle ap <3 

Vierailija
6/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ainoa kerta ja kaksi panoa ei ole koko totuus.

Vierailija
7/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä äskeinen menikin niin,etten edes kysellyt juuri mitään. Mies selitti panemiset ja tapaamiset ja kuka tämä nainen on. Enemmän kuin olin valmis kuulemaan juuri nyt.

Lopussa kysyin "Miksi?" Mies vastasi,että: Joku siinä kielletyssä houkutti.

Minä luulin että meidän elämä on hyvää. Harrastetaan yhdessä,mieletön ystäväpiiri, yhteinen mökkiprojekti. Hellyyttä ja seksiä usein. En käsitä mitä tästä uupuu,paitsi lapset.

En olisi koskaan uskonut hänen haluavan rikkoa kaiken.

Ap

Eihän tuota voi ymmärtää, eikä tarvitsekaan. 

Pidä itsestäsi huolta <3

Vierailija
8/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Miehesi käytti sanaa "rakastelleet"? 

Minä kysyisin, onko tähän naiseen tunteita. Rakastelu vaatii tunteita, seksiä voi harrastaa tai naida tai panna kenen kanssa vaan. 

En tiedä pystyisinkö itse antamaan anteeksi...

Voimia sulle ap <3 

Jotkut miehet käyttävät tuota sanaa silloinkin kun käyvät maksullisissa.

Vierailija
9/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta saa hurvitella,mutta ei minun kanssa parisuhteessa olevana.

Mies käytti sanaa harrastimme seksiä,inä itse kirjoitin rakastelleet,en tiesä miksi. Pää on sekaisin ja ulosanti mitälie.

Asumisjärjestelyiden suhteen peli on selvä, omistusasunto on minun. Vain kesäasunto,jota rakennutamme ja vene ovat yhteisiä.

On niin epätodellinen olo, ja vastaukseksi sille joka kutsui selityksiä uskovaa idiootiksi. Minä olen39v aikuinen nainen, jolle mitkä tahansa sadut eivät uppoa.

Kiitos voimasta,sitä tarvitsen. Olen itsenäinen omillani tuleva nainen, en riippuvainen kenestäkään. Mutta tällainen saa veteläksi väkisin.

Odotan kauhulla iltaa.

Ap

Vierailija
10/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että tuo tuntuu vähän samalta kuin jos joku yhtäkkiä kuolisi. Anna itsellesi aikaa ap. Varmasti on sumuisia päiviä edessä. Mene ystäviesi luo ja anna miehen marinoitua omissa sotkuissaan sen aikaa.

Vierailija
11/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet shokissa.

Älä tee tuossa mielentilassa mitään äkkinäisiä päätöksiä. Vaikka päätyisittekin eroon, käytännönasioita ei tarvitse siitä huolimatta vielä tänään päättää.

Tuo asia on niin suuri, että se vaatii aikaa ja mahdollisesti myös keskusteluapua joko ammattilaiselta tai ihan vaan hyviltä ystäviltä. Älä jää yksin surun kanssa.

Vierailija
12/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pieni Aikalisä. Mieti kaikessa rauhassa. Tunnekuohu ssa

on mahdotonta tehdä järkeviä päätöksiä

Vierailija
13/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne on ohi.

Pettäjä tuossa kiinnijäämispaniikissa sanoo mitä tahansa, todellisuudessa tunteet ovat jo muualla.

Vierailija
14/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin ajamaan kotiin. Kiitos,kun olette niin empaattisia. Päätin etten soita asiasta vielä ystäville. Menen kotiin ja koitan saada ajatuksia kasaan. Mies laittaa viestejä kokoajan. Aivan kuin joku tosiaan olisi kuollut.

Ap

Vierailija
15/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika itsellesi ammattiauttajalle. Sulta vietiin juuri iän takia mahdollisuus äitiyteen. Tuohon suhteeseen ei voi lapsia tehdä ja kenenkään uuden kanssa ei heti aleta lapsia värkkäämään. Niin iso asia, että tarvitset apua.

Vierailija
16/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies viesteissään kertoo sinulle?

Kun mies kotiutuu reissultaan, kysyisin miksi hän ei jättänyt naista samantien? Jos kerran teidän suhde on hänelle niin tärkeä? Miksei jättänyt naista heti ja lähtenyt sinun matkaasi? Mihin tarvitsee vielä useamman tunnin aikaa tuon toisen naisen kanssa, joka ei merkitse mitään? Jos omien sanojensa mukaan aikoo kuitenkin tehdä vielä kaikkensa teidän suhteenne eteen.

Vierailija
17/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti uskoo näitä ”ei se merkinnyt mitään”- juttuja? Joku känninen yhden illan pano ei varmaan merkinnytkään, mutta jos miehellä ollut yhtään pidempi suhde...voi,voi.

Olin vuosia toisena naisena, se mies oli elämäni rakkaus. Me rakastimme toisiamme. Olimme parhaat ystävät ja seksi oli upeaa. Välitimme toisistamme syvästi ja varmasti tulemme välittämään loppuelämän, vaikka emme olekaan tekemisissä enää.

Älkää olko naiiveja ja uskoko miehen hätäselityksiä.

Vierailija
18/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumisjärjestelyiden suhteen peli on selvä, omistusasunto on minun. Vain kesäasunto,jota rakennutamme ja vene ovat yhteisiä.

Ap

Jos olette avioliitossa eikä ole avioehtoa niin nuo kaikki lasketaan yhteiseen jaettavaan varallisuuteen. Ja miehen nimissä oleva omaisuus tietysti myös.

Vierailija
19/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin pettäneenä miehenä voin kertoa, että joskus se toinen nainen ei vain oikeasti merkitse mitään.

Mua kaduttaa suuresti, että menin pettämään vaimoani. Rakastan edelleen ex-vaimoani ja tiedän hänen rakastaneen minua syvästi. Mun elämän kauheinta aikaa oli seurata sitä tuskaa, jonka toiselle aiheutin. Ja vain sen vuoksi, että itselläni oli jonkinlainen ikäkriisi. Toinen nainen ei todellakaan merkinnyt mitään. Sain siitä korkeintaan samanlaista jännityksen tunnetta kun teininä salaa tupakalla käydessäni.

Vaimo ei pystynyt suhdetta enää jatkamaan, minkä ymmärrän. Itse mokasin, vaan joka päivä toivon etten olisi.

M43

Vierailija
20/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin pettäneenä miehenä voin kertoa, että joskus se toinen nainen ei vain oikeasti merkitse mitään.

Mua kaduttaa suuresti, että menin pettämään vaimoani. Rakastan edelleen ex-vaimoani ja tiedän hänen rakastaneen minua syvästi. Mun elämän kauheinta aikaa oli seurata sitä tuskaa, jonka toiselle aiheutin. Ja vain sen vuoksi, että itselläni oli jonkinlainen ikäkriisi. Toinen nainen ei todellakaan merkinnyt mitään. Sain siitä korkeintaan samanlaista jännityksen tunnetta kun teininä salaa tupakalla käydessäni.

Vaimo ei pystynyt suhdetta enää jatkamaan, minkä ymmärrän. Itse mokasin, vaan joka päivä toivon etten olisi.

M43

Oliko sulla pitkäkin suhde toiseen naiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä