Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen

Vierailija
30.07.2018 |

Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.

Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.

Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.

Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.

En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.

Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.

Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Kommentit (424)

Vierailija
161/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kirjoittaa mahdollisimman epäuskottavan kesä-romanssijutun. Vain muutama epäili, vaikka kirjoitin monta epäuskottavaa kohtaa, mm. anoppiin ja Piltti-purkkien lämmittämiseen liittyen.

Tämä oli antoisa kokeilu - tulen jatkamaan toisilla tarinoilla jatkossakin, niissäkin esiintyvät "mieheni ja minä" ja mies näyttäytyy tarinassa pahana hahmona.

Ap

Vierailija
162/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kirjoittaa mahdollisimman epäuskottavan kesä-romanssijutun. Vain muutama epäili, vaikka kirjoitin monta epäuskottavaa kohtaa, mm. anoppiin ja Piltti-purkkien lämmittämiseen liittyen.

Tämä oli antoisa kokeilu - tulen jatkamaan toisilla tarinoilla jatkossakin, niissäkin esiintyvät "mieheni ja minä" ja mies näyttäytyy tarinassa pahana hahmona.

Ap

mä niin tiesin tän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tämä tarina provo tai ei, niin itse samassa tilanteessa, muutaman kuukauden pidemmällä, haluaisin hyvin painokkaasti kaikille kohtalotovereille sanoa, että tästä eteepäin et valitettavasti voi etkä saa uskoa enää mitään, mitä niin sanotun puolisosi sanoo tai kirjoittaa. Itse en tätä heti uskonut, joten jouduin sen kovemman kautta opiskelemaan.

Alussa on sokkivaihe. Ja siihen sitten monta muuta vaihetta päälle.

Ehkä joku on onnistunut kääntämään laivan kurssin, mutta itse olen tässä nyt saanut myös todistaa aikamoista sekoamista puolison taholta. Ei sitä kai turhaan sanota, että rakastuminen on psykoosin kaltainen tila.

Olen myös saanut hämmästyä kerta toisensa jälkeen, mihin kaikkeen sitä voi ihminen pystyäkään.

Juuri nyt ehkä raskain ajatus on se, että mitä kaikkea on vielä edessä. Helpotus on se, että omat tunteet puolisoa kohtaan tuntuisivat nyt onneksi sammuneen. Kaikki oli niin paljon tuskallisempaa, kun tunteita vielä oli. On tämä tuskallista toki vieläkin. Lasten muuttuvan elämän kannalta eniten. Ja sitten kaikki korventavat ajatukset, jotka haluaisi pois päältä. Fyysinen terveys romuna. Kunpa oma pää kestäisi ehjänä.

Eivät ne pettäjät pysty tajuamaan, mitä tekevät toiselle ihmiselle. Minun mielestäni tämän pitäisi olla edelleen rikos.

Ei kymmentä käskyä mihinkään ole kumottu, niistä kuudes kuuluu:

Älä tee aviorikosta.

Vierailija
164/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi mitään tämänkaltaista ei tapahdu todellisessa elämässä, vaan "he elivät elämänsä onnellisina loppuun saakka"

Vierailija
165/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanoisin, että hyvän stoorin olet kirjoittanut. Kiitos siitä. Sanoisin myös että, totuus on usein tarua ihmeellisempi. Kymmenen vuotta seurasin vierestä kahden henkilön salasuhdetta ja jos niistä koukeroista tänne kirjoittaisin, huutaisivat kaikki kurkku suorana provoa.

Vierailija
166/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi :DDDDDD Näille te sekopäät omistatte nimiänne. Kautta historian miehet ovat olleet moniavioisia ja pitäneet useita naisia, samalla kun kieltävät naiselta vapaudet tähän. En ymmärrä miten voitte olla uskollisia miehille ja sitoutua, kun näitä "toinen nainen" juttuja on aivan koko ajan. Julkisuudessakin vilisee pettäjämiehiä, naisia ei niinkään.

Miksi suostutte olemaan teitä koko historian ajan vihanneiden miesten kanssa, jotka eivät edes suhteisiin tuo muuta kuin petosta?

Että pitää ihmisen olla katkera. Kaikki eivät petä. Itse asiassa kyselytutkimusten mukaan alle puolet pettää.  Eli yli puolet on uskollisia puolisolleen.

Vierailija
167/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle sanoisin, että hyvän stoorin olet kirjoittanut. Kiitos siitä. Sanoisin myös että, totuus on usein tarua ihmeellisempi. Kymmenen vuotta seurasin vierestä kahden henkilön salasuhdetta ja jos niistä koukeroista tänne kirjoittaisin, huutaisivat kaikki kurkku suorana provoa.

Mielestäni tästä ei paistanut provo läpi niinkään itse juonesta, vaan ap:n kirjoitustyylistä, joka oli kuin suoraan jostain naistenlehden jatkonovellista. Ihmettelin jo eilen, ettei siitä maininnut kuin muutama kommentoija, vaikka viestejä on toistasataa.

Vierailija
168/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla totta. Itse kokenut yhtä tarinamaista ja tuttavapiirissä myös. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Pettämisestä voi selvitä mutta kannattaako siihen prosessiin joka vie voimia ja aikaa ruveta? Jos ei oo lapsia niin ei kannata.

Maailmassa on rehellisiäkin miehiä ja meillä on vain yksi elämä. Ei pettäminen koskaan unohdu.

Ero vie myös voinia mutta sen jälkeen saat uuden puhtaan elämän.

Vierailija
169/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin, että eilinen sotku elämässäni kuulostaa joistakin palstalaisista sekametelusopalta. Silti tässä tilassa,joka itselle on julman todellinen ne kirjoitukset loukkaavat.

Toisaalta, olen itse hädässäni päättänyt eilen palstailla ja ymmärtämättä silloin ottanut myös riskin, että osa ihmisistä alkaa tekemään raskausvedonlyöntejä ja kyselemään viinisuosituksia.

Kuitenkin osaa avaa ajatuksia viisaasti ja niitä on apua. Vaikka tarinat ovat henkilökohtaisia,uskon että jokainen petetyksi tullut kokee samankaltaisia tuntemuksia. On ollut myös mielenkiintoista lukea pettäjien ajatuksia, heidän pään sisälle on vaikea päästä. Ainakaan kun se on oma puoliso, rakkain ihminen ja paras ystäväsi. Tai ainakin oli.

Anoppini on hieno ihminen, ketään puolustelematon, lämmin ja sydämellinen. Voitte uskoa, kuinka pahalta hänestä tämä kaikki tuntuu. Vaikka sanoin olevani hyvin itsenäinen ihminen, joskus pitää myös osata olla heikko,kääriytyä peittoon ja antaa jonkun lohduttaa.

Sitä lohtua tarvitsin ja sitä myös sain. En mitään viisaita neuvoja tai oppeja. Miuta kuin, että pitää tehdä ratkaisut oman itsensä kautta ja omien tunteiden mukaan. Oli ratkaisut mitä tahansa.

Tämä tatuoitu nainen, ei ole mikään parikymppinen tytönhupakko, vaan reilusti yli kolmekymppinen parisuhteessa oleva kahden lapsen äiti. Vanhempaa ei tietenkään järkisyistä voi ottaa mukaan mökkeilemään. Toisin kuin tämän ihan pienen ihmisen.

Tämä nainen ei ole mieheni kolleega vaan hän on linkittynyt mieheni työhön muuta kautta. Ammattejamme en viitsi lähteä avaamaan, koska se ei ole tässä niin oleellista.

Olen puhunut aamulla miehen kanssa puhelimessa, sanonut mielellä olevia asioita ja kertonut kuinka "perheleikki" satuttaa. Ymmärrän myös tänään hyvin miksi tämä nainen halusi eilen puhua kanssani rauhoittaakseen tilannetta. Koska hänen parisuhteensa on myös tässä pelissä. Enpä sitä eilen tajunnut, että niinpä tietenkin.

Mieheni kertoman mukaan heillä ei ole ollut milloinkaan aikeita tavoitella yhteistä tulevaisuutta. Hän pysyy edelleen kertomassaan, että tapaaminen oli heidän kolman. Ensimmäisellä kerralla he ovat olleet kahvilla ja ajelulla ( olin vanhemmillani toisella puolella suomea) . Toisen kerran syömässä ja mies on ajanut tämän naisen kotipaikkaansa. (Olin ystävän polttareissa) Ja nyt kolmannen kerran mökillä vuorokauden. Josta te tiedättekin.

Pihaa laatoittavat miehet tulivat ennen kahdeksaa viimeistelemään tuon surullisen kuuluisan kesäkeittiön edustan. Tuntuu niin turhalta ja kornilta tämäkin.

Lupasin harkita kasvotusten keskustelua, jossain vaiheessa on pakko puhua käytännön asioista.

Tänään ei ole yhtään niin sanaton ja jäätynyt olo. Pinnan alla kuohuu ja oikeasti ketuttaa tämä pilalle pantu elämä. Paino sanalla pantu!

En edelleenkään tiedä miten olisi viisainta toimia.

Huonosti nukuttu yö ja paljon sekavia ajatuksia.

Ap

Vierailija
170/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ainakin helpompi kommentoida tarinaa kuin olla empaattinen kirjoittajalle, jonka kokemuksia aidosti luultiin käsiteltävän. Hyvää tekstiä ja voisi olla vaikka jonkun Anna-lehden kesäjuttu :)

Vierailija
171/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ainakin helpompi kommentoida tarinaa kuin olla empaattinen kirjoittajalle, jonka kokemuksia aidosti luultiin käsiteltävän. Hyvää tekstiä ja voisi olla vaikka jonkun Anna-lehden kesäjuttu :)

Tämä "Anna-lehden kesäjuttu" on minun pirstaleina oleva elämä, jota yritän hahmottaa teille ja itselleni kirjoittamalla tätä kaikkea ulos.

Tosi tässä tilassa jossa olen, en tiedä teenkö sillä enemmänkin hallaa itselleni. Kun en tunnu itkuitta kestävän sinunkaan kommenttiasi.

Ap

Vierailija
172/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut petetyksi (miehellä oli puoli vuotta kestävä suhde toiseen), enkä nyt mitään kadu yhtä paljon kuin sitä, etten silloin pienten lasten äitinä jaksanut erota. Mikään ei palannut enää ennalleen, vaikka yritystä oli. Enää en halua yrittääkään saada sihteestamme edes välttävää., sillä luottamus ei tule koskaan palaamaan. En myöskään välitä enää mieheni tekemisistä. Itse neuvon kaikkia petettyjä eroamaan.

Vierailija
173/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt soitat ystävälle tai äidille tai isälle tai jollekin. Jollekin. Älä jää yksin ajatustesi kanssa äläkä ainakaan ala "häpeämään" tilannetta mihinkään suuntaan. Vielä on shokki päällä, ja se turruttaa tunteita. Mutta tulee hetki, jolloin ne lyövät kovaa päälle ja tarvitse muita ympärillesi kuuntelemaan.

Kun oma mieheni jäi kiinni, halusin puhua toisen naisen kanssa. Keskustelu helpotti. Tuli olo, että minä tunnen miehen ja tuo nainen tuntee vain yhden pintaraapaisun. Ei se anteeksiantamista helpottanut, mutta sai voimakkaamman olon. Olon siitä, että mies todellakin menettää paljon kun meidän suhteemme laittoi peliin.

Unohtaa ei voi koskaan ja miehen on venyttävä äärimmilleen jotta voi voittaa luottamusta pala palalta takaisin. Elämän aikana sitä luottamusta ei koskaan saa täysin kasaan, mutta Sinulla on valta päättää koko ajan haluatko jatkaa. Älä tee mitään päätöstä jatkosta, mutta elä hetki kerrallaan sen mukaan mikä tuntuu itsellesi hyvältä teidän suhteessa. Sinun ei ole aika tehdä kompromisseja.

Ja sinä suostuit jäämään kynnysmatoksi pettävälle miehelle? Eletään kuitenkin 2000-lukua...

Jos kynnysmatolla tarkoitat sitä, että kotiinpalaamiseni hetkestä lähtien mies on keittänyt joka aamu kahvit ja tuonut sänkyyn, hieroo iltaisin jalat, on aloittanut kanssani uuden yhteisen harrastuksen ym. niin sitten olen kynnysmatto. Siihen nähden, että aikaisemmin hoidin arjen asioita paljon yksin ja nyt voin huilata niiden suhteen, niin olen enemmän levollinen matto kuin tehokas monitoimikone.

Ei elämä ole helpompaa, kun luottamus on mennyt. Jokainen hetki on omansa eikä suunnitelmia voi tehdä pitkälle tulevaisuuteen. Mutta mies oli valmis muuttumaan monin tavoin. Jos uskaltaisi sanoa, että jotain hyvää toisesta naisesta koitui, niin sen että liehittelyä ja romanttisia eleitä mahtuu vanhaankin suhteeseen ja että hänestä löytyy miestä sillä tavoin toimimaan.

T. Vierailija, jonka viestiin kommentoit

Vierailija
174/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajateltuani asioita pidemmälle - aion tavata tämän tarinan toisen naisen. Haluan kuulla yksityiskohdat heidän tapaamisistaan.  Mukava on myös saada selville, mitä mieheni on hänelle kertonut minusta ja ovatko he suunnitelleet jo yhteistä tulevaisuutta.

Mieheni pyysi kesäkeittiön remonttimiehiltä kustannusarviota sähköjen vetämisestä mikroaaltouunille, jotta voi toisen naisensa lapselle lämmittää Pilttejä. Mies pyysi lisätyöt erilliselle laskulle omalle nimelleen. Mieheni ajattelee, että aikoo lunastaa kesäpaikan itselleen omaan ja tämän toisen naisen käyttöön.

Mieheni on edelleen pahoillaan, että olen ottanut yhteyttä maailman ihanimpaan anoppiin eli hänen äitiinsä. Anoppini on upea ihminen ja aikoo nyt tukea meitä molempia valitsemallamme elämänsuunnalla.

Anoppini (pian ex-anoppini) kertoi, että haluaa olla tekemisissä edelleen kanssani ja, kun mieheni (pian ex-mieheni) uusi nainen ja lapsipuoli tutustuu häneen kunnolla, hän kertoo kyllä heidänkin kuulumisiaan minulle, jos vain haluan

Ap

Vierailija
175/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ajateltuani asioita pidemmälle - aion tavata tämän tarinan toisen naisen. Haluan kuulla yksityiskohdat heidän tapaamisistaan.  Mukava on myös saada selville, mitä mieheni on hänelle kertonut minusta ja ovatko he suunnitelleet jo yhteistä tulevaisuutta.

Mieheni pyysi kesäkeittiön remonttimiehiltä kustannusarviota sähköjen vetämisestä mikroaaltouunille, jotta voi toisen naisensa lapselle lämmittää Pilttejä. Mies pyysi lisätyöt erilliselle laskulle omalle nimelleen. Mieheni ajattelee, että aikoo lunastaa kesäpaikan itselleen omaan ja tämän toisen naisen käyttöön.

Mieheni on edelleen pahoillaan, että olen ottanut yhteyttä maailman ihanimpaan anoppiin eli hänen äitiinsä. Anoppini on upea ihminen ja aikoo nyt tukea meitä molempia valitsemallamme elämänsuunnalla.

Anoppini (pian ex-anoppini) kertoi, että haluaa olla tekemisissä edelleen kanssani ja, kun mieheni (pian ex-mieheni) uusi nainen ja lapsipuoli tutustuu häneen kunnolla, hän kertoo kyllä heidänkin kuulumisiaan minulle, jos vain haluan

Ap[/quoteJoku on keksinyt elämälleni jatkoa, tuo ei ole minun kirjoittama teksti.

Alkuperäinen Ap

Vierailija
176/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?

Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Ovat rakastelleet.

Ovat rakastelleet.

Ovat... Panneet, nussineet, hässineet.

Ei vieraiden lumppujen naiminen mitää rakastelua ole.  :DDDD

Älä ota sitä sikaa takaisin. ÄOSST.

Vierailija
177/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisen luonteessa on, että aina pitää saivarrella, härppiä,kyseenalaistaa ja sotkea?

Minä en ole tapaamassa tätä naista. Enkä myöskään härppimässä hänen parisuhdettaan.

Haluan vain oman elämäni siedettäväksi.

Kukaan ei ole vielä lunastamassa keneltäkään mitään osuutta tai asuntoa tai astiaa. Tässä hetkessä ne ovat aivan toissijaisia asioita.

Ainoa asia mikö tiedetään on se, että tänään ehkä tavataan.

Ap

Vierailija
178/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä ihan oikeasti ajatellut kirjoittavani kirjan näistä petetyksi tulemisen kokemuksista. Tarinassa on nimenomaan niin uskomattamia juttuja, etten olisi ennen tätä voinut koskaan kuvitella. Minulla on aika paljon aineistoa, jolle joskus vielä varmaan pystyn nauramaan, kunhan olen itkuni itkenyt. Ja olen omin silmin nähnyt, miten mies on minusta valehdellut ja haukkunut viesteissä. Mies antoi minun lukea. 

Vierailija
179/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä ihan oikeasti ajatellut kirjoittavani kirjan näistä petetyksi tulemisen kokemuksista. Tarinassa on nimenomaan niin uskomattamia juttuja, etten olisi ennen tätä voinut koskaan kuvitella. Minulla on aika paljon aineistoa, jolle joskus vielä varmaan pystyn nauramaan, kunhan olen itkuni itkenyt. Ja olen omin silmin nähnyt, miten mies on minusta valehdellut ja haukkunut viesteissä. Mies antoi minun lukea. 

Luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat, olen myös itse aivan ulkona siitä,miten minun kauniista ja kohtuu hyvästä elämästä tuli näin sietämätöntä ja sekavaa, että alan itsekkin kuulostaa aikuisen naisen sijasta teiniltä...

En ole mitenkään tynnyrissä kasvanut, kuullut kyllä kaikenlaista. Mutta kun soppa osuu omalle kohdalle on tämä melkoista tunneheittoa.

Ap

Vierailija
180/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen mies hankkii prepaid liittymän että voi viestitellä vosujen kanssa ja toisen puhelimen?

Ja kuljettaa sitä hansikaslokerossa vuoden. No mun mies!!!!!

Että on näitä ap sikoja monenlaisia täs

maailmassa. Onx sun mies keksinyt hyviä temppuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi