Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen nainen

Vierailija
30.07.2018 |

Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.

Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.

Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.

Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.

En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.

Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.

Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Kommentit (424)

Vierailija
221/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuo satunnaiset lynkkaajat ja epäuskoiset jää pikkuhiljaa pois viestiketjusta. Ja mitä väliä vaikka tarina ei olisi tottakaan? Aivan kuin jaettaisiin palkinto "tyhmyydestä" että kuka uskoo tarinan ja voittajat paukuttelevat henkseleitään että mäpä en uskonut :D Naurettavaa jos kyseessä todella on aikuiset ihmiset. Nuoret ovat sitten asia erikseen. 

Nämä jutut voivat oikeasti antaa joillekin jaksamista ja turvaa hetkeen. Niillekin jotka eivät koskaan tänne mitään kirjoita. Toivottavasti antaa jaksamista Ap:llekin.

Mua kiinnostaa erityisesti jako toisiin ja ensimmäisiin naisiin. Voiko kukaan koskaan varmuudella sanoa että minustahan ei toista naista tule? Naisilta odotetaan solidaarisuutta toisiaan kohtaan. On me "hyvät naiset" ja sitten ne toiset naiset. Toisia naisia haukutaan, mutta katsooko ensimmäiset naiset peiliin, mikä suhteen ajoi tähän pisteeseen? En tarkoita syyllistää ketään. Enkä tarkoita nyt tätä käsiteltävää juttua mitenkään erityisesti.

Itseäni on petetty, ja viha ja suru oli suunnaton. Vihasin silloista miestäni ja nuorta (yllättäen :)) naista. Kuulin asiasta tuttavaltani ekaa kertaa, lähdin ajamaan sinne missä tiesin näiden olevan. Ajoin tieltä ulos ja mieheni ja hänen tyttöystävänsä tulivat hakemaan minut. Niinpä istuttiin kolmestaan samassa autossa. Tilanne yhtä uskomaton, kuin minä te tätä juttua pidätte. Tämä on kuitenkin totta. En missään vaiheessa sortunut haukkumaan nuorta naista, vaan olin tyyni. Liian surrealista koko homma. Mieheni oli jostain syystä vihainen kuin ampiainen, mikä vaan lisäsi tyyneyttäni. Ero tuli, ja mieheni jatkoi seurustelua naisen kanssa. Nykyään eivät ilmeisestu ole tekemisissä, koska nainen luuli että pystyy muuttamaan miestä, tuloksetta. Niin minäkin joskus nuorena luulin.

Vierailija
222/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ajateltuani asioita pidemmälle - aion tavata tämän tarinan toisen naisen. Haluan kuulla yksityiskohdat heidän tapaamisistaan.  Mukava on myös saada selville, mitä mieheni on hänelle kertonut minusta ja ovatko he suunnitelleet jo yhteistä tulevaisuutta.

Mieheni pyysi kesäkeittiön remonttimiehiltä kustannusarviota sähköjen vetämisestä mikroaaltouunille, jotta voi toisen naisensa lapselle lämmittää Pilttejä. Mies pyysi lisätyöt erilliselle laskulle omalle nimelleen. Mieheni ajattelee, että aikoo lunastaa kesäpaikan itselleen omaan ja tämän toisen naisen käyttöön.

Mieheni on edelleen pahoillaan, että olen ottanut yhteyttä maailman ihanimpaan anoppiin eli hänen äitiinsä. Anoppini on upea ihminen ja aikoo nyt tukea meitä molempia valitsemallamme elämänsuunnalla.

Anoppini (pian ex-anoppini) kertoi, että haluaa olla tekemisissä edelleen kanssani ja, kun mieheni (pian ex-mieheni) uusi nainen ja lapsipuoli tutustuu häneen kunnolla, hän kertoo kyllä heidänkin kuulumisiaan minulle, jos vain haluan

Ap

Nyt on liian paksua tekstiä, meni uskottavuus tyystin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää tarinaa provona, mutta minä en, koska olen itse kokenut samantyyppisen, ehkä vielä uskomattomamman petoksen exältä. Kun se tapahtui, tilitin siitä mesessä ystävälle, se auttoi. On vaikea uskoa, että mies, jota on pitänyt pari vuosikymmentä luotettavana, järkevänä, rakastavana ja empaattisena miehenä, osoittautuukin kaksoiselämää viettäväksi pettäjäksi. Sitä ei voi uskoa. Mutta pakko.

Mun mies puhui ihan mitä sattui, kertoi eri valheet eri ihnisille - oli uskottava, sellainen taito hänellä. Vaikutti rehelliseltä, mutta valehteli. Kertoi toiselle sitä, mitä uskoi hänen haluavan kuulla. Ei ehkä ainutlaatuista, ehkä ne pettäjät tekevät juuri noin.

Vierailija
224/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi arvata mitä ap ja mies ja tatskanainen on ammatiltaan mitä veikkaisitte? Ps. Rakastan ajatusleikkejä ja mulla on tylsää

Vierailija
225/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ajateltuani asioita pidemmälle - aion tavata tämän tarinan toisen naisen. Haluan kuulla yksityiskohdat heidän tapaamisistaan.  Mukava on myös saada selville, mitä mieheni on hänelle kertonut minusta ja ovatko he suunnitelleet jo yhteistä tulevaisuutta.

Mieheni pyysi kesäkeittiön remonttimiehiltä kustannusarviota sähköjen vetämisestä mikroaaltouunille, jotta voi toisen naisensa lapselle lämmittää Pilttejä. Mies pyysi lisätyöt erilliselle laskulle omalle nimelleen. Mieheni ajattelee, että aikoo lunastaa kesäpaikan itselleen omaan ja tämän toisen naisen käyttöön.

Mieheni on edelleen pahoillaan, että olen ottanut yhteyttä maailman ihanimpaan anoppiin eli hänen äitiinsä. Anoppini on upea ihminen ja aikoo nyt tukea meitä molempia valitsemallamme elämänsuunnalla.

Anoppini (pian ex-anoppini) kertoi, että haluaa olla tekemisissä edelleen kanssani ja, kun mieheni (pian ex-mieheni) uusi nainen ja lapsipuoli tutustuu häneen kunnolla, hän kertoo kyllä heidänkin kuulumisiaan minulle, jos vain haluan

Ap

Nyt on liian paksua tekstiä, meni uskottavuus tyystin.

Tää ei ole alkuoeräsen kirjottajan teksti vaan jonkun idioottin jonka pitikikkailla väliin.

Vierailija
226/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
227/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatit kirjoituksen perusteella:

Ap toimittaja, mies yrittäjä ja toimari ja tatskawoman joku epätoivoinen työnhakija.

Siinä mun rivi.

Vierailija
228/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo elämää laajemmin, tänne tullaan yksin ja lähdetään yksin.

Tämä on vauva.fi, joten monella lienee pariutuminen ja perhe tärkeyslistan kärjessä. Tuntuu siltä, mitä olen nähnyt, että moni suree parisuhdekriiseissä ennen kaikkea turvallisuuden ja ystävän menettämistä. Osa ihmisistä saattaa jopa mitata onnellisuuttaan ja elämänsä laatua parisuhteen laadulla ja pitkäikäisyydellä. Se hyppää aina jotenkin silmilleni. Se, että elämä olisi onnellista jonkun toisen, toisten tai perheen välityksellä. Olkoon, että tämä on perheellisten ym. pesäpaikka, sanon vain sen, että on hyvä katsoa elämää koko sen mitalta ja ajatella siinä olevan kaiken lopuksi vain yksi päähenkilö ja lukematon määrä erilaisia mahdollisuuksia tehdä siitä päähenkilöstä onnellinen.

Vierailija
229/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt. Maailman pahin juttu? Hah.

Vierailija
230/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttuni mies oli pettäjämies, levoton, matkustustyö, mainio seuramies, mahtavan mukava tyyppi. Oli vain aina saatava kehuja naisilta ja oma vaimo ei aavistanut mitään kunnes mies rakastui toiseen naiseen ja vaimo sai selityksen miehen oudolle käytökselle (miespuolinen versio. Mies ja tämä uusi nainen kuulemma pystyivät puhumaan tuntikausia ja nainen oli niin kaunis ja ihmeellinen. Tutulleni ei käynyt kaksoiselämä niin ero tuli. Menivät sitten eron jälkeen kimppaan tämä mies ja uusi nainen.

Totuus alkoi vähitellen näkyä, uusi vaimo ei ollut mitä tutulleni oli kuvailtu vaan lyhempi ja paksumpi ja kaikkea muuta kuin henkevä. Rakkaudella on ruusunpunaiset silmälasit. Tuttuni oli jo riutunut ajatellessaan että hänet vaihdettiin parempaan painokseen niin ällistys oli suuri kun uusi oli meidän kimpassa arvioimana "en panisi" kategoriaa. Se huomio jo piristi tuttuuni kun pitkästä ensimmäisestä liitosta oli kysymys. Nyt vuosien jälkeen mies riitelee tämän ei niin uuden, ei niin ihmeellisen naisen (jota me emme panisi) kanssa ja miehellä on miehen veljen kertoman mukaan useita sivu- ja satunnaisia suhteita. Mutta on niiiin mukava ja seurallinen mies, uskoo ken tahtoo enää.

Tiedän kyllä, että luottamus on sinisilmäisyyttä mutta valitsen luottamuksen ennemmin kuin epäilyn. Asia on näin kunnes toisin kerrotaan tai havaitaan. Tiedän myös, että sekä naiset että miehet pystyvät pettämään. Ja että eroon tarvitaan aina kaksi ihmistä, usein myös kolme ihmistä..

Vierailija
231/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia tällaset tekastut stoorit, joissa on muka tilanne just päällä. Vaikka hyvinhän tuo ap tarinaa tuottaakin. Tositilanteessa ihmiset ei ihan oikeesti tee jatkuvia tilannepäivityksiä kriisistään av:lle. Saahan tällä toki ketjun pysymään tunti- tai jopa päivätolkulla kun aina vähän värittää eteenpäin

Haluan kertoa tarinaa lyhyillä viesteillä eteenpäin, jotta lukijoiden kiinnostus pysyy yllä. Pienenä teaserinä tulevasta voisin kertoa, että anoppini on neuvonut poikaansa, miten saisi vielä pidettyä minut lähellään.

Olen jo päättänyt, kuinka suhtaudun mieheni kosketusyrityksiin. Olen miettinyt jopa jonkinlaista ikävää tapahtumaa hänelle, mutta kerron tarkemmin tulevissa viesteissä. Nyt vain odottelen mieheni saapumista tänne.

to be continued

Ap

Vierailija
232/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on varmasti myös hurmaava ja kohtelias. On pelit ja pensselit kunnossa ja kulissit. Nää idiootti miehet vaan ei ymmärrä että niistä vuokramökki elimistä ei saa kuin riesan itselleen. Kyllä mä farkkushortsini repisin jos mun muija ottaisi lapsen mukaan mökkipanolle. Se olisi kyllä viimeinen naula arkkuun. Lapsia ei saakeli sotketa suhteisiin ennenkuin ne on vakaat ja vakavat. Aikuiset voi panna ketä lystää mutta mukelot on pyhii ja niitä ei sotketa. Oliko toi nyt joku lapsettoman miehen viimenen koulutus ottaa joku sulonen pullamössö taapero messiin...naiset on julmia ja me miehet niin tyhmiä.

Vierailija
233/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kesäasunnollemme, josta alunperin lähdinkin tankille ja kahvia ostamaan kotimatkalle.

En jaksa ajaa kotiin. En pysty. Enkä edes uskalla. Tässä olotilassa jokainen metri on hulluutta.

Tuntuu, että päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Mies meni siis hakemaan naista vuokramökiltä ja heittää hänet bussille tai junalle. Ei ketään voi metsään kai jättää...

Puistattavaa ajatella että heidän "rikospaikkansa" sijaitsee puolen tunnin matkan päässä kesäasunnostamme.

Paha olla. Luin tuon lapsihaaveeseemme liittyneen kommentin. Niin,sellaista ei enään ole.

Ehkäpä tämä tatuoitu kaunis nainen huoltoasemalla, pystyi tarjoamaan hänelle jotakin äidillistä ja ihanaa.

Kaikista surkuhupaisin asia mikä tulee mieleeni, on se, että minä sinisilmäinen vaimo teetätin tänne tontille kesäkeittiön yllätykseksi miehelleni jonka piti saada lahja pe kun saavumme tänne yhdessä.

Jos hän saapuu kodin sijasta tänne, haluan nähdä hänen ilmeensä. Katos,patio, mieletön grilli ja ihanat kalusteet. Joita hän ei koskaan olisi edes ansainnut.

Raksamiehet tekivät kaiken sillä aikaa,kun hän vietti seksihelteitä vuokramökillä. En kestä tätä.

Ap

Kyllä sä jaksat! Nainen, nyt leuka pystyyn ja rohkeasti eteen päin! Soitat vaikka raksamiehet sinne terassille vähän lämmittelemään tunnelmaa... sitten soitat miehesi sinne ja järjestät sille elämänsä yllätyksen....Sitä saa, mitä tilaa. 

Vierailija
234/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia tällaset tekastut stoorit, joissa on muka tilanne just päällä. Vaikka hyvinhän tuo ap tarinaa tuottaakin. Tositilanteessa ihmiset ei ihan oikeesti tee jatkuvia tilannepäivityksiä kriisistään av:lle. Saahan tällä toki ketjun pysymään tunti- tai jopa päivätolkulla kun aina vähän värittää eteenpäin

Haluan kertoa tarinaa lyhyillä viesteillä eteenpäin, jotta lukijoiden kiinnostus pysyy yllä. Pienenä teaserinä tulevasta voisin kertoa, että anoppini on neuvonut poikaansa, miten saisi vielä pidettyä minut lähellään.

Olen jo päättänyt, kuinka suhtaudun mieheni kosketusyrityksiin. Olen miettinyt jopa jonkinlaista ikävää tapahtumaa hänelle, mutta kerron tarkemmin tulevissa viesteissä. Nyt vain odottelen mieheni saapumista tänne.

to be continued

Ap

Et oo ap kirjottaja. Kirjotusasu ja tyyli aivan eri. Mene sekottamasta pakkaa nulikka!

Vierailija
235/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se lapsi oli mukana, voi olla osoitus siitä, että suhde on jatkunut jo ties kuinka pitkään. Mitään, mitä mies tuosta suhteesta kertoo, ei kannata uskoa. Pettäjä ei todellakaan yhtäkkiä muutu rehelliseksi, yrittää vain pelastaa nahkansa keinolla millä hyvänsä. Ripottelee totuuksiakin mukaan vaikuttaakseen uskottavammalta.

Vierailija
236/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = lääkäri

Ap:n mies = lääkäri

2. nainen = lähihoitaja

Vierailija
237/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap tuo. Sen mies tuli paikan päälle jo klo 13 oikean ap:n tekstin mukaan.

Vierailija
238/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille 226: Itse pitäisin ap:tä oikkiksen käyneenä. Mies on opistotason eli AMK insinööri. Toinen nainen joku vielä alemmin koulutettu kuin ap:n mies, mutta ennen tätä tapausta ihan ok:sti perheensä kanssa elelevä. Ehkä lähihoitajatasoa tms.

Hauskaa päivää!

Vierailija
239/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap opettaja, kielet

Ap aviomies joku it-osaaja

Kakkosnainen joku työharkkari apn miehen firmassa

Vierailija
240/424 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä kulu se kuluttaa.

T. Kolmas nainen...

Ps. Jos päädyt tekemään kostomielessä jotain rikollisen ikävää niin vankilaromanssia tiedossa.

Hun.