Miesystävä sanoo että kaikki hänen aiemmat naisensa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä, vihjaa että olen jotenkin viallinen
Monta kertaa seksin jälkeen on tiuskahtanut vihaisena että mene johonkin tutkimukseen, ei ole aiemminkaan naiset tarvinneet mitään "ylimääräistä rassausta" panon jälkeen. Minä en saa kun ainoastaan klitorista hyväilemällä. Tämän miehen kanssa en ole saanut ikinä, kun hän jaksaa ehkä 20 sekuntia hieroa ja sitten alkaa se hokeminen "no joko sä sait" "kauanko vielä menee" Ja sitten en ainakaan saa kun stressaan siitä että pitäisi saada nopeasti. Mitä tehdä kun aiheesta ei voi keskustella tai hän menee marttyyri-moodille "No et saa kun mä oon niin paska" "No saisitko jos mulla olis isompi"
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulisi kestää kauemmin yhdynnässä tai osata ties mitä sirkustemppuja jotta nainen sattuisi laukeamaan? Miksi nainen ei opettele laukeamaan nopeammin ja helpommin?
Lähtökohtaisesti kyse siitä, että nainen saa olla oma itsensä, mies muuttukoon sellaiseksi että palvelee naisen tarpeita mahdollisimman hyvin?
Siellä taas mies joka ihmettelee että on sinkku ja ei saa naista. Eikä tule saamaan.
Peräkammarista huutelija.
Alle 10 minuutin heti henkilöön meneminen. Ei yllätä AV:lla.
Johtuu siitä että olet poikkeava, normaalimiehet eivät ajattele noin. Nimimerkillä kokemusta on ja paljon. Onko sinulla?
Normaali mies ei ajattele, että naisessa voisi olla mitään vikaa? Millainen l@ssukka ajattelee, ett' lähtökohtaisesti on hänen velvollisuus muuttua sen mukaan mitä nainen haluaa ja vaatii?
Jos haluaa seksiä, järkevä ihminen haluaa, että molemmat saavat orgasmin. Jos haluaa seksiä yhdessä toisen ihmisen kanssa, haluaa jollain lailla myötävaikuttaa toisen orgasmiin, jotta tämä pitäisi seksistä sinun kanssasi enemmän kuin yksin. Sinulla on täysi vapaus ajatella vain itseäsi, ja naisilla on täysi vapaus pysyä kaukana sinusta. Kummallakaan ei ole mitään velvollisuutta.
Naiselta on silti liikaa vaadittu, että räpläisi itse sitä klittaansa siinä panon aikana kun se helposti on mahdollista? Ei, kun on pakko suurinpiirtein nukkua alla ja sälyttää kaikki homma miehelle koska "onhan mulla sentään tää pillu".
Millanen on ihmisen ajatusmaailma, joka kirjoittaa noin inhottavaa tekstiä..
Jokatapauksessa vastaan omasta puolestani, että ei onnistu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulisi kestää kauemmin yhdynnässä tai osata ties mitä sirkustemppuja jotta nainen sattuisi laukeamaan? Miksi nainen ei opettele laukeamaan nopeammin ja helpommin?
Lähtökohtaisesti kyse siitä, että nainen saa olla oma itsensä, mies muuttukoon sellaiseksi että palvelee naisen tarpeita mahdollisimman hyvin?
Kyllä se mies saa tulla nopeasti, mutta se joka tulee ensin hoitaa sitten sen toisen esim nuolemalla loppuun. Ei ole mitään sirkustemppuja mielestäni vaan normaalia seksielämää. Jos kiinostaa pelkkä oma nautinto niin silloim voi yhtä hyvin runkata. Jos minä satun saamaan orgasmin ennen miestä niin silloinko sinusta on reilua että seksi loppuu siihen paikkaan ja nousen vain ylös ja painun suihkuun?
Voi olla, että naisia kiinnostaisi seksi paljon vähemmän jos heillä olisi siinä hommassa työt, sanotaanko alkuun pari kymmentä vuotta putkeen useita kertoja viikossa. Ensi kiihotat miehen pelikuntoon, sitten ratsastat miehen päällä vartin hikipäässä ja kun laukeat niin olet VELVOLLINEN tyydyttämään miehen. Suihinottoa päälle tai olet huono akka.
Kuulostatpa katkeralta. Miksi ihmeessä kenelläkään olisi "töitä" seksissä? Seksiä harrastetaan koska se on nautinnollista ja hauskaa (ainakin meillä). En usko että terveessä parisuhteessa ja hyvässä seksielämässä yhteistä nautintoa koetaan "työlääksi". Kun minä haluan ainoastaan orgasmin, kaivan esiin vibran tai masturboin käsin. Kun haluan seksiä niin on itsestäänselvää että keskityn myös miehen hyvään oloon. Eikä se ole mikään velvollisuus vaan ihana kiihottava asia ja eiköhän tuo mieskin koe samoin.
Eihän ne työt ja velvollisuudet olekaan ongelma, siis kun niitä ei ole naisella.
No hyvänen aika, lopeta ne hommat, kun et kerran niitä halua tehdä. Meillä ainakin mies kovasti haluaa. Siitä huolimatta, että aina näkee vaivaa myös minun takiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas mies joka ihmettelee että on sinkku ja ei saa naista. Eikä tule saamaan.
Peräkammarista huutelija.
Alle 10 minuutin heti henkilöön meneminen. Ei yllätä AV:lla.
Johtuu siitä että olet poikkeava, normaalimiehet eivät ajattele noin. Nimimerkillä kokemusta on ja paljon. Onko sinulla?
Normaali mies ei ajattele, että naisessa voisi olla mitään vikaa? Millainen l@ssukka ajattelee, ett' lähtökohtaisesti on hänen velvollisuus muuttua sen mukaan mitä nainen haluaa ja vaatii?
Jos haluaa seksiä, järkevä ihminen haluaa, että molemmat saavat orgasmin. Jos haluaa seksiä yhdessä toisen ihmisen kanssa, haluaa jollain lailla myötävaikuttaa toisen orgasmiin, jotta tämä pitäisi seksistä sinun kanssasi enemmän kuin yksin. Sinulla on täysi vapaus ajatella vain itseäsi, ja naisilla on täysi vapaus pysyä kaukana sinusta. Kummallakaan ei ole mitään velvollisuutta.
Naiselta on silti liikaa vaadittu, että räpläisi itse sitä klittaansa siinä panon aikana kun se helposti on mahdollista? Ei, kun on pakko suurinpiirtein nukkua alla ja sälyttää kaikki homma miehelle koska "onhan mulla sentään tää pillu".
Jos ei mies viitsi tehdä yhtään mitään naisen eteen, niin kyllä se on ehdoton ei. Jos nainen ei saa mitään yhteisestä seksistä, miksi miehen pitäisi saada. Voit sinäkin räplätä itse itseäsi ihan vapaasti. Tuo sinun ’kaikki homma’ kun ilmeisesti tarkoittaa vain sellaista, mistä itse nautit.
Niin kuin sanoin, en ottaisi suhteeseen naista jolle yhdyntä on "ei siitä saa mitään"-osastoa. Minusta yksi vaatimus naiselle on, että hänellä on sellaista tuntoa emättimessä että haluaa penistä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mikä mies. Omani tekee mulle orgasmin usein käsin tai suulla ensin. Sitten myöhemmin saan uudelleen yhdynnässä, jos saan, useimmiten saan.
Miksi ei pane heti ja jos et laukea, niin nuolee sitten kun on itse lauennut? Paljon näppärämpää. Itsellä paras kiima menee ohi, kun tekee ihan hulluna mieli työntää sisään, mutta sitten pitääkin ensin nuolla 15 minuuttia ja pitää kalu pystyssä runkkaamalla samalla. Hemmetin työlästä varsinkin näillä keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mikä mies. Omani tekee mulle orgasmin usein käsin tai suulla ensin. Sitten myöhemmin saan uudelleen yhdynnässä, jos saan, useimmiten saan.
Miksi ei pane heti ja jos et laukea, niin nuolee sitten kun on itse lauennut? Paljon näppärämpää. Itsellä paras kiima menee ohi, kun tekee ihan hulluna mieli työntää sisään, mutta sitten pitääkin ensin nuolla 15 minuuttia ja pitää kalu pystyssä runkkaamalla samalla. Hemmetin työlästä varsinkin näillä keleillä.
Siksi, kun lauenneena on kiva vaan makoilla, ei tehdä enää hommia. Tällä miehellä ei ole ongelmia kalun pystyssä pysymisessä. Tai ehkä siitä on vaan kiihottavaa nuolla mun ajeltua pillua ja katsoa kun nautin. Kyllä minäkin tykkään ottaa suihin. Pääasiassa siksi, koska on mukavaa nähdä kumppanin nauttivan.
Harrastaakaa 69:ä, jos on ongelma pysyä sen aikaa kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun lauenneena on kiva vaan makoilla, ei tehdä enää hommia. Tällä miehellä ei ole ongelmia kalun pystyssä pysymisessä. Tai ehkä siitä on vaan kiihottavaa nuolla mun ajeltua pillua ja katsoa kun nautin. Kyllä minäkin tykkään ottaa suihin. Pääasiassa siksi, koska on mukavaa nähdä kumppanin nauttivan.
Harrastaakaa 69:ä, jos on ongelma pysyä sen aikaa kovana.
Mies ei siis runkkaa samalla kun nuolee. Keskittyy silloin minuun. Se on ihanaa. Saa siitä palkinnoksi sen, että teen melkeinpä mitä vain mitä keksii haluta enkä ole vielä koskaan kieltäytynyt seksistä, saa siis monta kertaa viikossa. Olemme olleet yhdessä vuosia.
Kyllä, tiedän olevani onnekas.
No minä saan kyllä ihan yhdynnässäkin, jos mies ei tule ihan parissa minuutissa tai saan sittenkin, josolen valmiiksi kunnolla kiihottunut. Pari minuuttia voi riittää ja sitä enemmän on jo hyvä. Sekin oli liikaa exälle ja sen jälkeen olenkin ollut vuosia yksin ja selibaatissa, joten kukaan ei ole harrastanut seksiä taas yhden naisen kanssa, joka saa melko helposti orgasmin ihan perusyhdynnässä joka kerta.
Olispa vaan mies, mutta kun ei löydy. Edellisestä olen jälkeenpäin vähän sitä mieltä, että nainen, joka halusi seksiä ja olisi halunnut sitä useammin kuin 1 - 2krt viikossa, oli miehelle liikaa. Ja sitä edellisessä suhteessa mies paljastui vähitellen introvertiksi aseksuaaliksi, vaikka ei heti kertonut mitään ja esitti muuta aluksi.
Ja minä sitten haaveilin seksistä yksikseni vuosia, kunnes luovutin.
Jos ap:n tarina on totta niin miestä ei vain kiinnosta ap:n nautinto millään tavalla. Juokse, ap!
Taivas taas näitä kommentteja ... "opettele saamaan nopeammin ja helpommin", "räplää klitorista", "vaatimuksia", "työtä".
HUH HUH. Kun toista rakastaa ja himoitsee, tekee mitä vain toisen nautinnon eteen - molemmin puolin. Niin meillä. Se ei ole vaatimuksia, työtä eikä velvollisuuksia vaan iloa toisen nautinnosta. En takuuvarmasti saisi koskaan, jos toinen kyselisi saiksäjo, eksäjotuu, eimuahuvitaenää.
Kiitän kaikkia seksin jumalia miehestä, jonka olen löytänyt ja siitä, etten ole eksynyt sänkyyn noiden naisvihaajien kanssa.
Olen itse erittäin aktiivinen sängyssä tai missä sitten olemmekin. Iloa ja nautintoa. Mieheni nautinto ja orgasmi saa minutkin aivan huumaantuneeksi onnesta, himosta ja rakkaudesta.
Jaksan aina ihmetellä, että jos vihaa ja halveksii naisia noin ääretttömän paljon, pakkoko se on naisten kanssa olla?
Vai onko tämä taas perinteinen "reikä" juttu: vihaan naista, haluan reikää. Kun olen reiän avulla saanut niin homma loppuu ja sanon, että kaikki huolehtii omistaan.
En saa orgasmia yhdynnässä. Lue tutkimuksia; valtaosa on kaltaisiani. Hienoa, että saa jollain lailla. Voi opetella itsekseen ja erilaisilla leluilla, mistä tykkää. Parisuhteessa on normaalia, että molemmat toivovat toisen nauttivan. Kerro partnerillesi, mitä haluat, tai tehkää hauskoja kokeiluja, mikä toimii. On olemassa myös yhdessä käytettäviä leluja. Muuten kyllä, todella todella moni nainen feikkaa, etenkin nuorena, kun ei kehtaa sanoa, mitä tarvii, että saisi oikeasti, tai lopettaakseen toivottoman kännipanon.
Miksi joku olisi miehen (pojan) kanssa, jonka asenne on toi? Tuskin muutenkaan on kovin rakastava.
No kirjoitti:
Naisten jolla on orgasmin saannin kanssa vaikeuksia, kannattaa kokeilla l-arginiinia. Kahden kolmen kuukauden päästä laukeat jo melkein ajattelun voimasta.
Kerrotko tästä vähän lisää? Millaista annosta pitäisi käyttää?
Ap katos, kun provo otti tulta alleen.
Eihän ne työt ja velvollisuudet olekaan ongelma, siis kun niitä ei ole naisella.