Miesystävä sanoo että kaikki hänen aiemmat naisensa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä, vihjaa että olen jotenkin viallinen
Monta kertaa seksin jälkeen on tiuskahtanut vihaisena että mene johonkin tutkimukseen, ei ole aiemminkaan naiset tarvinneet mitään "ylimääräistä rassausta" panon jälkeen. Minä en saa kun ainoastaan klitorista hyväilemällä. Tämän miehen kanssa en ole saanut ikinä, kun hän jaksaa ehkä 20 sekuntia hieroa ja sitten alkaa se hokeminen "no joko sä sait" "kauanko vielä menee" Ja sitten en ainakaan saa kun stressaan siitä että pitäisi saada nopeasti. Mitä tehdä kun aiheesta ei voi keskustella tai hän menee marttyyri-moodille "No et saa kun mä oon niin paska" "No saisitko jos mulla olis isompi"
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen usein teeskennellyt orkkua kun kyllästyn jyystämiseen. Se ikäänkuin antaa miehellekin luvan tulla ja saan puulta maistuva homman loppumaan sillä. Sori miehet, näin se menee.
Mä en ole ikinä teeskennellyt. Siinä lähtee ongelma kiertoon seuraavalle naiselle, että sikäli ap mielestäni oikein hyvin teki. Ehkä nuori mies tuosta saa vähän ajattelemisen aihetta.
Pahimmassa tapauksessa tekee vain itselleen hallaa, jos on pitkästä suhteesta kysymys. Musta olisi kamalaa, jos mieheni luulisi minun tulevan pelkällä jyystämisellä, jos oikeasti en tule. Yhtä kamalaa olisi, jos mies teeskentelisi pitävänsä jostain minun tekemästäni, jos se ei oikesti tuntuisi hänestä hyvältä.
tässä 3Dmallinnus klitoriksesta.https://www.google.fi/amp/s/amp.theguardian.com/commentisfree/2016/sep/…
Vierailija kirjoitti:
Saako mies orkun jos kosketaan vaan peniksen varteen ja ei kosketa peniksen kärkeen? Ei taida saada, eli stimulaatiota tarvitaan myös herkille tuntoalueille.
Väärin meni. Mies voi saada orgasmin koskematta penikseensä ollenkaan, ihan pelkällä ajatustensa kiihottamisella. Sitä taasen kutsutaan nimellä "hands free orgasm".
Sinäkin voit muistella, kuinka eksilläsi oli VALTAVAT - ja loistavia taitoja sängyssä.
Miehesi on juntti. Pahoitteluni.
Miksi miehen tulisi kestää kauemmin yhdynnässä tai osata ties mitä sirkustemppuja jotta nainen sattuisi laukeamaan? Miksi nainen ei opettele laukeamaan nopeammin ja helpommin?
Lähtökohtaisesti kyse siitä, että nainen saa olla oma itsensä, mies muuttukoon sellaiseksi että palvelee naisen tarpeita mahdollisimman hyvin?
Mun miesystävä luulee kans, että jos oikeen hartaasti ja pitkään jyystää, niin saan orgasmin. No en saa. Hyvä tietää, etten olekaan viallinen tässä asiassa. Pitääpä muistuttaa sille asiasta, ettei sen takia ''pidättele'' itseään mahollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulisi kestää kauemmin yhdynnässä tai osata ties mitä sirkustemppuja jotta nainen sattuisi laukeamaan? Miksi nainen ei opettele laukeamaan nopeammin ja helpommin?
Lähtökohtaisesti kyse siitä, että nainen saa olla oma itsensä, mies muuttukoon sellaiseksi että palvelee naisen tarpeita mahdollisimman hyvin?
Kyllä se mies saa tulla nopeasti, mutta se joka tulee ensin hoitaa sitten sen toisen esim nuolemalla loppuun. Ei ole mitään sirkustemppuja mielestäni vaan normaalia seksielämää. Jos kiinostaa pelkkä oma nautinto niin silloim voi yhtä hyvin runkata. Jos minä satun saamaan orgasmin ennen miestä niin silloinko sinusta on reilua että seksi loppuu siihen paikkaan ja nousen vain ylös ja painun suihkuun?
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse muuttua jos ei halua, eikä naisen tarvitse harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka kanssa se on lähinnä ikävää.
Naisille tiedoksi, on olemassa oikeasti fiksuja miehiä, joiden kanssa nämä asiat eivät ole ongelma. Ei tarvitse tyytyä idioottiin.
En oikein jaksa ymmärtää näitä miehiä jotka eivät ”jaksa” koskea klitorikseen. Ihmeellistä nirsoilua.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö nainen voi räplätä klittaansa yhdynnän aikana? Vai onko miehen tehtävä sekin, jolloin nainen voi vain maata selällään silmät kiinni?
Voi toki, mutta mihin siinä sitten miestä tarvitaan?
No vaikka ihan siihen elämään yleensä johon kuuluu normaalissa tapauksessa emätinyhdyntää, tämän jokainen varmaan tajuaa koska penis ja emätin sopii niin hyvin yhteen.
Jos miehen ainoa missio olisi saada orgasmi kuten naisen tässä räpläys-keississä niin mihin mies naista tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas mies joka ihmettelee että on sinkku ja ei saa naista. Eikä tule saamaan.
Peräkammarista huutelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas mies joka ihmettelee että on sinkku ja ei saa naista. Eikä tule saamaan.
Alle 10 minuutin heti henkilöön meneminen. Ei yllätä AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö nainen voi räplätä klittaansa yhdynnän aikana? Vai onko miehen tehtävä sekin, jolloin nainen voi vain maata selällään silmät kiinni?
No vaikka ihan siihen elämään yleensä johon kuuluu normaalissa tapauksessa emätinyhdyntää, tämän jokainen varmaan tajuaa koska penis ja emätin sopii niin hyvin yhteen.
Jos miehen ainoa missio olisi saada orgasmi kuten naisen tässä räpläys-keississä niin mihin mies naista tarvitsisi?
Siinä tapauksessahan sitä seksiä tarvii harrastaa vain kaksi kertaa, molempien lasten aikaansaamiseksi. Mies voi sitten tumputella ja nainen vaikka harrastaa naissuhteita. Mutta on katsos sellaisiakin miehiä joiden kanssa seksi on harrastus eikä pitkästyttävä patjan paukutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 minuutin heti henkilöön meneminen. Ei yllätä AV:lla.
Johtuu siitä että olet poikkeava, normaalimiehet eivät ajattele noin. Nimimerkillä kokemusta on ja paljon. Onko sinulla?
Mistä ihmeestä te löydätte noin ristuksen tyhmiä miehiä. Vai puhutaanko jostain keskenkasvuisesta tapauksesta?
Olen ihan paska panemaan ja molempia tyttöystäviäni olen joutunut nuolemaankin sellaisen 20 minuuttia, että ovat saaneet orgasmin. Onneksi eivät ole sanoneet mitään, että edellisen kanssa sain 5 minuutissa pelkästään panemalla. Jotenkin mystisesti nykyinen viihtyy silti kanssani onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla elämääsi täysin kyllästynyt siiderivalas joka ei jaksa nousta yhtä kerrosta rappusia ilman että tarvitsee pitää hengähdystaukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies saa tulla nopeasti, mutta se joka tulee ensin hoitaa sitten sen toisen esim nuolemalla loppuun. Ei ole mitään sirkustemppuja mielestäni vaan normaalia seksielämää. Jos kiinostaa pelkkä oma nautinto niin silloim voi yhtä hyvin runkata. Jos minä satun saamaan orgasmin ennen miestä niin silloinko sinusta on reilua että seksi loppuu siihen paikkaan ja nousen vain ylös ja painun suihkuun?
Voi olla, että naisia kiinnostaisi seksi paljon vähemmän jos heillä olisi siinä hommassa työt, sanotaanko alkuun pari kymmentä vuotta putkeen useita kertoja viikossa. Ensi kiihotat miehen pelikuntoon, sitten ratsastat miehen päällä vartin hikipäässä ja kun laukeat niin olet VELVOLLINEN tyydyttämään miehen. Suihinottoa päälle tai olet huono akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä nainen haluaisi yhdyntää miehen kanssa, joka ei vastaavasti halua tuottaa naiselle nautintoa?
On se kuitenkin mukavaa/kivaa/mahtavaa kun muija saa panemallakin. Hitto että muuten panettaa näin of topic.