Miesystävä sanoo että kaikki hänen aiemmat naisensa ovat saaneet orgasmin yhdynnässä, vihjaa että olen jotenkin viallinen
Monta kertaa seksin jälkeen on tiuskahtanut vihaisena että mene johonkin tutkimukseen, ei ole aiemminkaan naiset tarvinneet mitään "ylimääräistä rassausta" panon jälkeen. Minä en saa kun ainoastaan klitorista hyväilemällä. Tämän miehen kanssa en ole saanut ikinä, kun hän jaksaa ehkä 20 sekuntia hieroa ja sitten alkaa se hokeminen "no joko sä sait" "kauanko vielä menee" Ja sitten en ainakaan saa kun stressaan siitä että pitäisi saada nopeasti. Mitä tehdä kun aiheesta ei voi keskustella tai hän menee marttyyri-moodille "No et saa kun mä oon niin paska" "No saisitko jos mulla olis isompi"
Kommentit (113)
Vaihda miestä, hölmö ja tietämätön.
Ompas lapsellinen ja hyväuskoinen mies.
No huhhuh. Otan osaa. Suurin osa naisista ei todellakaan saa helposti orgasmia. Tulee mieleen, että entiset on feikanneet.
Paska rakastaja, muut muijat valehdellut kun sanoneet, että olevat tulleet pannessa kun ei ole jaksaneet kuunnella tommoista itsekeskeistä urpoa.
Mulla tällä hetkellä fuckbuddy joka pannut kymmeniä naisia ja olen kuulemma myös ainoa joka ei saa pelkällä muna p*lluun työntelyllä :O Feikkaavatko nuoret naiset tosiaan noin paljon vai olenko mä oikeasti viallinen? Saan myöskin pelkästään klitoriksen kautta joko käsin tai nuolemalla.
Paljonkos tällä "miehellä" on ikää?
Pakkohan siitä on keskustella. Sanot miehelle mitkä jutut sulla toimii ja mitkä ei. Laita vaihtoon koko ukko jos ei halua keskustella tai muuttaa tapojaan.
Tuon miehen asenne on sellainen että et koskaan tule saamaan hyvää seksiä hänen kanssaan. Tiedosta se jos aiot jäädä tuohon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tällä hetkellä fuckbuddy joka pannut kymmeniä naisia ja olen kuulemma myös ainoa joka ei saa pelkällä muna p*lluun työntelyllä :O Feikkaavatko nuoret naiset tosiaan noin paljon vai olenko mä oikeasti viallinen? Saan myöskin pelkästään klitoriksen kautta joko käsin tai nuolemalla.
Nuoret ja epävarmat feikkaavat ja nämä tällaiset osaamattomat ja tietämättömät miehet ovat syynä siihen miksi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole viallinen!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan feikkaavat, sillä pelkällä työnnöllä tulee niin harvoin. Oma fuckbuddy onneksi tykkää nuolla ja käyttää leluja. Miksi niitä pieniä klitoriskiihottimia sitten on keksitty edes, jota voi käyttää pannessa jos suurin osa tulee vaan työnnöillä.
Mies ei voi koskaan todella tietää saako hänen naisensa orgasmin vai ei. Moni mies luulee tietävänsä, mutta varmoja merkkejä ei todellakaan ole olemassakaan ja naiset valehtelevat tästä asiasta useinkin syystä tai toisesta.
Omat kädet ovat hyvä apu hommassa mukana, mutta ongelmia tulee, jos mies on hölmö ja luulee, että pelkällä peniksellä painamalla pitää orgasmin aina naiselta irrota. Keskusteleminen aiheesta voi tällaisessa tilanteessa olla todella vaikeaa ja hienotunteisuutta vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole viallinen, vaan tavallisista tavallisin. Tuo mies valehtelee tai sitten naiset feikanneet.
Sano miehelle, että suuri osa naisista joka tapauksessa teeskentee orgasmit.
Jos miehen asenne on tuo, niin moni feikkaa hänelle.
Olet käyttänyt liian isoa dildoa aiemmin?
Olet ehkä melko nuori tai kokematon. En usko, että hieman kolemusta ja ikää kerännyt nainen voisi sulattaa tuollaista urpoa "miehekseen". Totuus on se, että suurin osa naisista tarvitsee klitoriksen stimulointia tullakseen. Me esim. mieheni kanssa teemme monesti niin, että hän nuolee mut melkein huipulle ja sitten panee ja minä hyväilen samalla itseäni -ihana orkku munalla ja klitan hyväilyllä. Pistä äijä vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Mä saan ihan sillä muna p*lluun menetelmällä. Ois kyllä kiinnostavaa tietää miten nämä jakautuu eli feikkaako naiset, kuinka moni oikeasti saa vai eikö saa? Kyselyä tuskin kannattaa tehdä kun se kuitenkin poistetaan heti.
Ja tommosen miehen kanssa sä haluat olla?