Nainen: kumman miehen valitsisit?
1. 31 v mies joka ei koskaan seurustellut, neitsyt
2.31v mies joka on seurustellut 3 naisen kanssa 18-vuotiaasta saakka, nyt sinkku ja harrastanut myös seksiä useiden naisten kanssa
Kommentit (21)
Mitä järkeä on kysyä kumman miehen valitsisi, jos et kerro kummastakaan miehestä mitään parisuhteen kannalta oleellista?
Riippuu tyypistä. Kumpikin voi olla mahdollisia.
Noilla tiedoilla tietysti kakkosen.
Vierailija kirjoitti:
Sen kumpi on mukavempi
Tiedän kirjoitusvirheeni
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on kysyä kumman miehen valitsisi, jos et kerro kummastakaan miehestä mitään parisuhteen kannalta oleellista?
Jos on katkera ikisinkkumies niin ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä ikisinkkuuttaan.
Tällaisessa kyselyssä ei ole mitään mieltä koska kukaan ei valitse elämänkumppania tällä perusteella. Miehen neitsyys poistuu noin minuutissa tarvittaessa, oleellista on vain mitä tapahtuu sitä ennen ja sen jälkeen ja miten ihmiset VIIHTYY toistensa kanssa. Oikea vastaus näihin kyssäreihin on aina sama: hanki elämä. Jos sinulla on jo elämä, hanki erilainen elämä.
1, mut riippuu muistaki tekijöistä.
Kakkonen. Kokemattomuus tarkoittaisi todennäköisesti ihmistä, joka ei ole oppinut elämään toisen ihmisen kanssa kumppanina, ja seksissä en halua olla opettajan roolissa. Mietityttää myös syyt miksi joku on vielä 31-vuotiaana kokematon parisuhteiden ja seksin suhteen. Itsetunto- tai mielenterveysongelmia, kenties?
En kyllä huolisi 31-vuotiasta miestä kuitenkaan.
Mä en kysy uusilta tuttavuuksilta ensimmäiseksi että montaako ne on panneet, joten tuon perusteella en pysty valitsemaan.
Ei mun tarvitse valita kumpaakaan, olen jo parisuhteessa.
Mieluummin 1, mutta tietenkin riippuu enemmän siitä millainen mies on muuten.
Kysyykö ap mahdollisesti naiseltakin heti tutustumisvaiheessa että monenkos kanssa olet ollut silleen? Se ei nimittäin ole kovin tahdikasta tai normaalin ihmisen jutustelua ja voi hankaloittaa aika tavalla kokemusten karttumista.
Todennäköisesti en kumpaakaan, mutta jos ykkönen olisi muuten unelmieni mies (huippulahjakas tiedemies) niin hänet.