Penpuoluetentti TV1 21
Ja taas mennään. Nyt haukutaan taas kimpassa kommarit, foliohatut, sienipäät, russofiilit ja muut friikit. Jedimummo pakoilee lakia.
Uusi suosikkini ihana Rosa Kettumäki vetää. Yleensä nämä ovat olleet hilpeitä.
Kommentit (106)
Pienpuolue :) Pen on toki hieno järjestö.
Miksi näitä uuwatteja näytetään verovaroilla telkkarissa.
Olen äänestänyt ysärillä semivakavasti Skp:tä protestina demokratiavajeelle.
Nää on aina parhaita. Super hassuja tyyppejä tupa täynnä. Pennaska, ja taas tuo good old commie 😄nainen/mies.
Aika uudennäköinen Paleliina kommaritädillä. Omani ostettu kasarilla paikan päältä.
Parasta huumoria,popparit pöytään ja. naurua kolmannella!
Petruksella shortsit ja sienet kertoneet totuuden. Ennemmin häntä äänestääisin, kuin persua.
Ja Veljet komppaavat. Rosalla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan demokratian takia. Pienpuolueiden haastattelukin tulee tehdä ja näyttää, niin ei jää suurempien varjoon. Se, että nuo puolueet ovat olemassa, kertoo taas äänestäjistä. Mutta kuten todettua, elämme demokratiassa. Onneksi melko halpa ohjelma, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Ja Veljet komppaavat. Rosalla haastavaa.
Varmaan kenellä tahansa olisi noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää niillekin antaa mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan demokratian takia. Pienpuolueiden haastattelukin tulee tehdä ja näyttää, niin ei jää suurempien varjoon. Se, että nuo puolueet ovat olemassa, kertoo taas äänestäjistä. Mutta kuten todettua, elämme demokratiassa. Onneksi melko halpa ohjelma, luulen.
Nämä pitäisi olla samassa tentissä valtapuolueiden kanssa, muuten niiden haastaminen on lähes mahdotonta. Tästä on tarkoituksella tehty viihdettä.
Kommari puhuu vielä Jugoslaviasta. Lila-täti vasemmalla on omissa sfääreissä. Puolueen ainoa eurovaaliehdokaskin on eri mieltä puoluejohdon kanssa. Hyvää viihdettä.
Mariapori saattoi harhoissaan osua vahingossa ytimeen puhuessaan Usasta.
Miksi pienpuolueet saivat oikean tv-studion ilman merisäätä?
Illan komediapläjäys!