Mitä naiset haluaisivat kysyä miehiltä?
Mitä te naiset haluaisitte kysyä meiltä miehiltä mutta ette jostain syystä uskalla tai kehtaa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Jos heteromies on paljon tekemisissä jonkun naisen kanssa ei-romanttisessa mielessä (esim. töissä, harrastuksessa, naapureina tms.), niin miettiikö hän naisesta sellaisia kuin miltä tämä näyttäisi nakkena tai millainen olisi sängyssä tms.? Siis jos ei ole edes ihastunut. Vai ajatteleeko samalla tavalla, kun jos tämä henkilö olisi mies?
Itse kyllä huomioin muodot ja muut ulkoiset mutta en ajattele seksuaalisessa mielessä. Totean vain että viehättävä nainen ja piste.
Mikä meissä naisissa nyt on niin ihanaa että aina pitää jahdata ? :)
Vierailija kirjoitti:
Miksette hoida masennustanne asianmukaisesti lääkärin avulla, vaan valitse puolisoillenne?
* valitatte
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten on mahdotonta kokea empatiaa naisia kohtaan? Miksi miehet eivät ajattele naisia ihmisinä vaan panopuina? Miksi miehet eivät hoidata mielenterveyttään?
Ei ole mahdotonta. Itse olen kohtalaisen empaattinen. En ajattele naisia vain panopuina. Olen ollut pitkässä avioliitossakin. Olen käynyt jonkin aikaa terapeutilla eroni jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksette hoida masennustanne asianmukaisesti lääkärin avulla, vaan valitse puolisoillenne?
On hoidettu lääkärillä, terapiassa ja sen jälkeen muutettu elintapoja ja harrastan jatkuvaa itsetutkiskelua, ettei pääsisi uusiutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies rakastua naiseen jos näkee pelkän kuvan(jos nainen on kaunis)
Jotain ennakkopäätelmiä voin tehdä mutta todellinen rakastuminen vaatii toisen tuntemisen ja vahvaa luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasiko kyselet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hoidettu lääkärillä, terapiassa ja sen jälkeen muutettu elintapoja ja harrastan jatkuvaa itsetutkiskelua, ettei pääsisi uusiutumaan.
Olet upea mies 😍
Vierailija kirjoitti:
Jos heteromies on paljon tekemisissä jonkun naisen kanssa ei-romanttisessa mielessä (esim. töissä, harrastuksessa, naapureina tms.), niin miettiikö hän naisesta sellaisia kuin miltä tämä näyttäisi nakkena tai millainen olisi sängyssä tms.? Siis jos ei ole edes ihastunut. Vai ajatteleeko samalla tavalla, kun jos tämä henkilö olisi mies?
Minä en fantasioi kenestäkään tutusta, en edes ihastuksista, ennen seksiä. Voi vaikuttaa käyttäytymiseen tahtomatta.
Vierailija kirjoitti:
Hormonit ja vietit. :) Kysy siltä joka tämän biologian on suunnitellut.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on se ikuinen tarve saada ittensä kus*en, tiedä sitten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen mies komppaa.
Mistä ihmeestä löytäisi miehen joka olisi ihan tosissaan suhteeni ja haluaisi seurustella kanssani eikä vain mitään fwb-viritystä tai ghostausta muutamie treffien jälkeen? Olen hoikka, nätti ja ihan mukava ettei pitäisi niistä olla kiinni
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ollut "paljon tekemisissä jonkun naisen kanssa ei-romanttisessa mielessä" niin kyllä tuollaisia on tullut mietittyä varmaan jokaisesta heistä, osasta ehkä vain ohimenevästi sekunnin, mutta kuitenkin. Osasta sitten enemmän.
Miksi se teidän kikkeli on aina teidän mielessänne?
Miksi mies hakeutuu seuraan ja flirttaileekin, muttei sitten kuitenkaan pyydä ulos?
Onko nainen silloin liian ruma?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä miksi ei halua seksiä kanssani?
Teettekö mitään muutakaan yhdessä? Jaksatko kertoa miehelles joka päivä siitä kun se ei tee mitään tai on liikaa poissa tai mitä on taas tekemättä ja mitä tekee väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä löytäisi miehen joka olisi ihan tosissaan suhteeni ja haluaisi seurustella kanssani eikä vain mitään fwb-viritystä tai ghostausta muutamie treffien jälkeen? Olen hoikka, nätti ja ihan mukava ettei pitäisi niistä olla kiinni
Minulla käänteentekevää oli, kun opin hyväksymään ja rakastamaan itseäni. Sen jälkeen vasta pystyi todella rakastumaan toiseen, kun pystyi uskomaan tunteiden olevan molemminpuolisia. Voisiko olla tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies hakeutuu seuraan ja flirttaileekin, muttei sitten kuitenkaan pyydä ulos?
Onko nainen silloin liian ruma?
Ei saa mielestään tarpeeksi selvää vastakaikua?
Aika varmasti ainakin alussa kuvittelee kaikenlaista, muutta sitten se tasaantuu ajan kuluessa.