Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla määräaikainen sähkösopimus!

Vierailija
29.07.2018 |

Paljonko maksatte kilowattitunnilta? Löysin mielestäni suht edullisen tarjouksen (4,61 snt/kWh) mutta kuinkahan sitä uskaltaisi heti alkuun ottaa kahden vuoden määräaikaista sopimusta, kun talossa kuitenkin sähkölämmitys...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 5,07snt ja kk maksu 1,99. Kannattaa katsoa tuo kk maksu myös.

Vierailija
2/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän energiasta saa halvemman kahden vuoden määräaikaisen.

Kyllä määräaikaisen uskaltaa ottaa. Kuitenkin suurin osa menee siirtomaksuihin. Itse sähkö on siihen verrattuna lähes ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota luokkaa taitaa olla.

Vierailija
4/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.99c/kWh ja 0€/kk perusmaksu. Edellä mainitulta Jyväskylän energialta.

Vierailija
5/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse solmin juuri uuden sähkösopimuksen kilpailuttaja.fi sivulla. Heleniltä 12kk määräaikainen, 5,12snt/kwH ja 0e kk-maksua. Oli halvin minkä se löysi.

Vierailija
6/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
7/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia vähemmän murehdittavana kun kela maksaa.

Vierailija
8/29 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt Fortumilta 0€/kk + 3,82snt/kWh, otettu huhtikuussa ja sopimus 10/2019. Ennen tätä oli Heleniltä 0€/kk ja 3,98snt/kWh.

Vierailija
9/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä joillain edullisia sopimuksia. Kannattaisiko tässä ehkä sitten vielä soitella suoraan sähköntarjoajille paremman tarjouksen toivossa? Netissä näiden edellä mainittujen yritysten sähkötarjoukset ovat kyllä melko hintavia.

ap

Vierailija
10/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä otatte tuollaisia määrä-aikaisia sopimuksia? minulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus (ei pörssisähkö), jonka hinta on halvempi kuin valtaosa täällä olleista hinnoista.  Miksi sitoutua kalliilla hinnalla määräajaksi? 

Vierailija
11/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi ihmeessä otatte tuollaisia määrä-aikaisia sopimuksia? minulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus (ei pörssisähkö), jonka hinta on halvempi kuin valtaosa täällä olleista hinnoista.  Miksi sitoutua kalliilla hinnalla määräajaksi? 

Muuttuvatko hinnat miten paljon toistaiseksi voimassa olevassa sopimuksessa?

Vierailija
12/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaihtamassa sähköyhtiötä, eikä tunne sitä ennestään, niin kannattaa googlata nimeä, niin näkeekö heti että miten hommat ovat muilla sujuneet. Markkinoilla on lähes tulkoon rikollisia huijarifirmoja, joiden laskutukset esimerkiksi menee sännön mukaisesti pieleen ja tietysti asiakkaan tappioksi.

Vierailija
13/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuttunut vielä kertaakaan. On ollut nyt voimassa 4 vuotta. Kerran vuodessa tarkistan saako jostain halvemmalla. Ei ole saanut paitsi "huijarienergia.fi":ltä, eli tältä joka vaihtaa kahden viikon välein nimeä ja ykkösenä kuluttaja-asiamiehen valituksissa. Ja tuolta firmalta en ottaisi vaikka lupaisivat maksaa minulle.

Vierailija
14/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sahkonhinta.fi/

Tämä on ainoa viranomaisvoimin ylläpidetty hintavertailu, kaikki muut ovat enemmän tai vähemmän markkinointisivustoja.

Mutta kannattaa tosiiaan selvitellä vähän taustoja vertailun kärkipään yritykistä, kaikilla hommat ei suju kuin srömsöössä.

Nopeasti katsottuna nyt tarjous kallein kahden vuoden määräaikaisessa ja halvin toistaiseksi voimassa olevissa.

Vierailija
15/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakien mukaan ei saa muttua, mutta joissakin yhtiöissä muuttuu silti.

Vierailija
16/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse solmin juuri uuden sähkösopimuksen kilpailuttaja.fi sivulla. Heleniltä 12kk määräaikainen, 5,12snt/kwH ja 0e kk-maksua. Oli halvin minkä se löysi.

Tuskinpa tuossa mainossivustossa on läheskään kaikki sähkön myyjät mukana.

Vierailija
17/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella 3,99 c/kWh. Ja bonukset päälle.

Vierailija
18/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä joillain edullisia sopimuksia. Kannattaisiko tässä ehkä sitten vielä soitella suoraan sähköntarjoajille paremman tarjouksen toivossa? Netissä näiden edellä mainittujen yritysten sähkötarjoukset ovat kyllä melko hintavia.

ap

Esimerkki

http://www.sahkonhinta.fi

Helen Oy Markkinahintasähkö elohinta 3,84 snt/kWh voimassa toistaiseksi

Helen Oy Suomisähkö 12 kk, ennakkotilaajan etuhinta 5,44 snt/kWh vuoden määräaikainen

Helen Oy Kiinteähintainen sähkö - Ennakkotilaajan etuhinta 5,17 snt/kWh Kahden vuoden määräaikainen

Kaikissa kuukausimaksu 0€/kk

Vierailija
19/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?

Vierailija
20/29 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?

vantaan energia. Tällä hetkellä ei näköjään saa tuohon hintaan sopimusta, ilmeisesti koska kuiva kesä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan