'Kesä jonka kerran kadotin' - Instrun mainos - hyi h***o!!!
Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!
Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia on pihvi.
Toisiks tärkein se toinen pihvi.
Jeah, pihvi.
Eli asia pihvi!
Ja mainoksessa painellaan lastalla pihvejä useaan kertaan.
Peruskotikokkikin sen jo tietää, ettei pihvejä saa painella, nesteet katoaa...
Musta se on just ihana mainos! Maailmassa on muitakin kuin nuoria ja hyvännäköisiä ihmisiä. Vanhat ihmiset nauttimassa elämästään, mikäs sen kauniimpaa. <3
Mainosten kuvasto on yleensä aina niin sovinnaista: mummon on sopivaa istua kiikkutuolissa ja ja tarjota pipareita, mutta mummo ei saa bilettää rannalla?
Ap:n mainitsema mainos taitaa olla tässä ketjussa mainituista mainoksista itselleni se vähiten ärsyttävä. Jäi kuitenkin vaivaamaan, mikä on tämä ap:n sensuroima "hyi h***o".
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mainitsema mainos taitaa olla tässä ketjussa mainituista mainoksista itselleni se vähiten ärsyttävä. Jäi kuitenkin vaivaamaan, mikä on tämä ap:n sensuroima "hyi h***o".
Hillo? Samaa meinaan mietin...
Haribon mainokset menee ärsyttävyydessään kaikkien näiden yli.
Haribon mainokset on järkyttävää kuraa. Kanava kääntyy myös Fazerin sinisen kohdalla välittömästi, hirveä mulkosilmä siihen löydetty, se mies on kyllä hot.
Vähän samaa genreä on Eckerö Linen hulvattomat vesihiihtävät merenneidot ja -miehet. Mitäs siitä tykkäätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne kulahtaneet hipit on ehkä hieman outoja, mutta ”Muistan kesän” on kyllä ihana biisi.
Ihana biisi, yksi parhaista. Hyi Kattinen (Kai Hyttinen) laulaa, tulee muistoja. Niin, ja ne "kulahtaneet hipit" muistelevat nuoruutta. Ehkä mainos on juuri kohdennettu meille vanhemmille. Se kuuskytluvun-seiskytluvun aika oli parasta. Koettakaa nuoremmat kestää, tulee se teidänkin "muistan kesän"-aika.
Kai Hyttisen biisi on kyllä ihana.
Mua vähän huvittaa tää "yök kulahtaneita hippejä"-kauhistelut mut kai se on nää nykynuoret jotka voivat kuvitella täyttävänsä ja nostavansa persaustakin vuosi vuodelta ettei vaan luonnollinen ikääntyminen paljastu. Niin ja kamalaa vanhat ihmiset pitämässä hauskaa keskenään eikä kyyläämässä jotain tinderiä, onhan se outoa ajanvietettä :)
Toivottavasti uskallan itsekin naturistilomalle, naturistinimeni on sitten kulahtanut punkkari... sitä odotellessa antaa kesätuulen puhaltaa...
Vierailija kirjoitti:
No ne kulahtaneet hipit on ehkä hieman outoja, mutta ”Muistan kesän” on kyllä ihana biisi.
Niin on, todella kaunis kappale!
Kulahtaneet hipit -mainos on ihan paras! Tulee hyvälle mielelle kun sen näkee, elämisen ei tarvitse päättyä ikääntymiseen. Vanhatkin voi bilettää rannalla keskikesän kokon ympärillä. Vanheneminen on rock, mitä vanhempi olen, sen vähemmän kiinnostaa muiden mielipiteet ja sen vapaampi on tekemään ihan just sitä mitä huvittaa.
Siis *Mitä* Te Puhutte!!! Se kaamea "BIISI" Siinä Mainoksessa on kaameinta!!! Yököttävä!
Pahempi kuin 'Kun Aika On', ja se on jo *Hyvin* Paljon Sanottu! On ne vanhuksetkin ällöjä.
- AP!
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää Oikotien "Kun aika on" mainokset. Jotenkin tosi alakuloisia ja ahdistavia, ihmiset eroaa, katoaa toisiltaan. Kaikkea muuta kuin posiitivisia mielikuvia tulee. Muuttamisesta kun voisi saada myös positiivisia mainoksia.
Aivan!!! *Kaamea* "biisi"!!! Yök!
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!
Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.
Et ajatellut siis olla elossa ja nauttia siitä vielä seitsenkymppisenäkin? No toivon että pian kuolet.
Minusta yksi parhaita mainoksia aikoihin, siinä näkyy elämän rikkaus, upeus, ihmisen kauneus. Rakkaus kuuluu kaikille, jotka kykenevät rakastamaan. Sinä et.
Instrun mainos "Rakkauden kesä" kolahti minuun täysillä. Olen 53 ja mieheni 65, ja rakastelemme auton takapenkillä ja mökin kuistilla keskellä päivää. Toki diskreetisti.
Ei rakkaus ja seksi ole vain nuorten juttu, ehei. Ei ap:kään näy tajuavan homman hienouksista yhtään mitään.
... menen lainaamaan naapurin Pekalta. Arghhhh...
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa genreä on Eckerö Linen hulvattomat vesihiihtävät merenneidot ja -miehet. Mitäs siitä tykkäätte?
Tykkään. Mulla on huumorintajua ja tiedän myös, mitä sen vesihiihtohomman taustalla on. Ottakaapa selvää lapset...
Hipeille hippibiisi. Olen löytänyt sisäisen hippini, kiitos Instru!!!
Samoin yököttävä on tämä kaamea mukamainos, jossa mukamas jotkut kaksi typerää duunaria lähtee jollekin "tyttöjen reissulle" (yök) jossa rääkyy joku kaamea äm*än ääni taustalla. Hyi.
Ja lisäksi hyi hitto että ällöttää se siirapin määrä jota se ällöttävä Trivago-äm*ä kaataa siihen *lettujensa* päälle (huom ja ne ovat suomen LETTUJA eivät pannukakkuja - tarkistakaa englantinne typerykset!).
Käy sääliksi sitä K-kaupan jäätelökesä-laulun pilaajaa joka kerta, kun se joutuu kurottamaan siihen korkeaan nuottiin. Jaksa, jaksa...
Kärsimys & kuolema.
Nämä pikavippien asiakkaat on just niitä, jotka joutuu lenkkaritkin ostamaan pätkällä.