Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Kesä jonka kerran kadotin' - Instrun mainos - hyi h***o!!!

Vierailija
29.07.2018 |

Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!

Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Ellinoora eikä Evelina.

Eikös se ole sama asia nykyaikana? Yhdentekevää, onko joku Mälliloota tai Jokusaara, samaa mössöä kaikki.

Vierailija
42/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Ellinoora eikä Evelina.

Eikös se ole sama asia nykyaikana? Yhdentekevää, onko joku Mälliloota tai Jokusaara, samaa mössöä kaikki.

Ihanasti sanottu , nauroin niin Mällilootalle. Olen aivan samaa mieltä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras mainos on  tämä. Ihan realistinen kuvaus tämän päivän suomalaisesta naisesta.

Vierailija
44/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!

Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.

Se Fazerin mainoksen valittava aijaijaijaaaiijj raastaa hermoja.

Mutta se instrun mainos on aika kiva. Vanhat hipit muistelee nuoruuttaan :)

Vierailija
45/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras mainos on  tämä. Ihan realistinen kuvaus tämän päivän suomalaisesta naisesta.

Ja miehestä.

Vierailija
46/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahaha!!! Niin on!!! : D Sotanorsut

Vierailija
47/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Mua ärsyttää suorastaan sietämättömästi se Ferratumin mainos, jossa nainen kertoo juosseensa Helsingin puolimaratonin. "Nämä kengät ostin kymmenen kuukautta sitten, juoksemisen aloitin vuosi sitten. Ja sitä ennen hain lainaa Ferratumilta!"

Mitä ihmettä lainan hakeminen Ferratumilta liittyy tämän naisen juoksuharrastukseen? Oliko ne lenkkarit niin järjettömän kalliit ettei ilman lainanottoa ollut varaa ostaa niitä, vai miksi hän haki lainaa Ferratumilta?

Sitten tämä nainen kehottaa vielä katsojiakin hakemaan lainaa Ferratumilta. Siis niinkuin miksi? Yhtälailla huvikseen, hetken mielijohteesta ja ilman järjellistä syytä, kuten hän itsekin ilmeisesti teki? En vaan ymmärrä...

Nämä pikavippien asiakkaat on just niitä, jotka joutuu lenkkaritkin ostamaan pätkällä.

Sama minulle tuli mieleen. Tosin epäilen että Ferratum ei ehkä ihan tähän mielikuvaan tähdännyt...😂

Vierailija
48/48 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi h***o" minkä sanan olet sensuroinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi