Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Kesä jonka kerran kadotin' - Instrun mainos - hyi h***o!!!

Vierailija
29.07.2018 |

Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!

Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Ellinoora eikä Evelina.

Vierailija
2/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiai ai ai aijaijai ei innosta ostamaan suklaata kyseiseltä puljulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö määä tunnen sen mun hetken siniseen aiai aijai jai...

Vierailija
4/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Ellinoora eikä Evelina.

Potato, potato.

Vierailija
5/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejsan hopsan falleralleraa! 

Vierailija
6/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VOI LAITTAA SUKLAASEEN EI VOI LAITTAA SUKLAASEEEENNNN

Vierailija
7/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suorastaan sietämättömästi se Ferratumin mainos, jossa nainen kertoo juosseensa Helsingin puolimaratonin. "Nämä kengät ostin kymmenen kuukautta sitten, juoksemisen aloitin vuosi sitten. Ja sitä ennen hain lainaa Ferratumilta!"

Mitä ihmettä lainan hakeminen Ferratumilta liittyy tämän naisen juoksuharrastukseen? Oliko ne lenkkarit niin järjettömän kalliit ettei ilman lainanottoa ollut varaa ostaa niitä, vai miksi hän haki lainaa Ferratumilta?

Sitten tämä nainen kehottaa vielä katsojiakin hakemaan lainaa Ferratumilta. Siis niinkuin miksi? Yhtälailla huvikseen, hetken mielijohteesta ja ilman järjellistä syytä, kuten hän itsekin ilmeisesti teki? En vaan ymmärrä...

Vierailija
8/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten s-marketin mainos jossa se muija horii sitä sekavaa satua mahojen toiminnasta pojalle joka on selvästi jo tarpeeksi vanha tietääkseen miten ruoansulatus oikeasti toimii.

Vierailija
9/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää nää kaiken yökkiät, ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
10/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyörivät auringonlaskun ex-hipit rannalla hmmn... fiiliksissään ja veltostunein kehoin joukkioalastonuinnilla. Ei vaan kolahda ei.

Vierailija
11/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kulahtaneet hipit on ehkä hieman outoja, mutta ”Muistan kesän” on kyllä ihana biisi.

Vierailija
12/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan sitä K-marketin mainosta, missä joku laulaa todella narisevalla ja honottavalla äänellä Jäätelökesää. Inhoan kyllä sitä biisiä ylipäältään, mutta tuo on jo jotain aivan kamalaa.

Vierailija
13/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki mainitut mainokset ovat todella huonoja. Laahaava ja puolivillainen toteutus tai väkisin kiva kuten S-market. Se pyrkii olemaan pirteä ja veikeä, joten lapselle on näytetty sata kertaa Yksin kotona ykkönen ja ohjattu siitä ilmeet. Ei suju nyt tarinankerronta miltään mainostiimiltä.

Vierailija
14/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää Oikotien "Kun aika on" mainokset. Jotenkin tosi alakuloisia ja ahdistavia, ihmiset eroaa, katoaa toisiltaan. Kaikkea muuta kuin posiitivisia mielikuvia tulee. Muuttamisesta kun voisi saada myös positiivisia mainoksia.

Vierailija
15/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne kulahtaneet hipit on ehkä hieman outoja, mutta ”Muistan kesän” on kyllä ihana biisi.

Ihana biisi, yksi parhaista. Hyi Kattinen (Kai Hyttinen) laulaa, tulee muistoja. Niin, ja ne "kulahtaneet hipit" muistelevat nuoruutta. Ehkä mainos on juuri kohdennettu meille vanhemmille.  Se kuuskytluvun-seiskytluvun aika oli parasta. Koettakaa nuoremmat kestää, tulee se teidänkin "muistan kesän"-aika.

Vierailija
16/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pyööriii, mä ooon paaaaiikoiillaaaan!

Vierailija
17/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Storytelin sirkusmusiikki?

Vierailija
18/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia on pihvi.

Toisiks tärkein se toinen pihvi.

Jeah, pihvi.

Eli asia pihvi!

Vierailija
19/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on ihan hyvä mainos. sama ihminen se ihminen on vanhanakin..

Vierailija
20/48 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi h***o! Minkä takia pitää laittaa tollaisia ällöttäviä biisejä mainoksiin, ja itse mainoskin on kuvottava!!!

Toinen on ns. "Eveliinan" oksettava biisi jostain Fazerin sinisen mainoslaulusta. Hyi!!! Tuo hirveä rääkyminen pilaa koko television.

Mitä ihmeen biisejä? Tee kuten minä, kun mainoskatko tulee, laitan mykistykselle niin ei tarvii kärsiä tyhmiä rallatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi