Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaan, että pudotan 10kg vuoden loppuun mennessä

Vierailija
29.07.2018 |

Pituuteni on 165cm
Paino tänään 70,4kg
Tarkemmin sanottuna painonpudotus tavoite 10,5kg sillä haaveena on, että paino alkaisi vitosella. Eli tavoite max 59,9kg uudenvuodenaattona!

Jännittää, sillä syksyllä elämässäni tapahtuu muutoksia enkä tiedä kuinka stressi tulee vaikuttamaan. Mutta tää on mulle tosi tärkeä juttu, joten nyt alkaa laihdutuskuuri!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, kiva että on muitakin mukana projektissa! Itse tallensin tämän kirjainmerkkeihin niin löydän ketjun helposti. Jännittää vähän että mitä jos meneekin hetkellisesti ihan plörinäksi ja sit en kehtaa päivittää tilannetta tänne... mut pitää vaa uskaltaa sit olla rehellinen. Sitähän varten tämän ketjun tein, että saa pidettyä itsensä ns. "vastuussa". Tää on mulle kuitenkin niin tärkee juttu, en oo koskaan ollut hoikassa kunnossa.

Tuskin jatkat konttaamalla vaikka kaadut kävellessäsi? Repsahdukset kannattaa unohtaa ja jatkaa alkuperäisen ohjelman mukaan ilman mitään erityisiä nolosteluita tai katumusharjoituksia.

Ja kannattaa nimenomaan unohtaa kuuriluonteiset dietit ja aikarajoitukset. Jos mietit että olisit tehnyt elämäntaparempan esim vuosi sitten niin olisit jo hyvän aikaa ollut tavoitteessasi pienemmilläkin muutoksilla. Aika kuluu jokatapauksessa eli kannattaa ennemmin tähdätä hyvään oloon pitkällä tähtäimellä rääkin sijasta :)

Koen aikarajoitukset ja kuurit motivoiviksi. Kun pudotin 20kg, niin vain reilu 5kg tuli välillä takaisin, yleensä stressaavina aikoina.

Ap

Silti, 5kg tuli takaisin joka on sekin aika paljon. Eikö olisi kivempaa opetella syömään ja liikkumaan niin ettei vaa an lukemat heittele ees taas? Entisenä jojoilijana voin itse ainakin sanoa että on! Minäkin suosittelen tuota 16:8 metodia

Mielestäni 5kg painonheittely on ihan normaalia elämää, eikä sitä ole tarvinnut hampaat irvessä pudottaa. Olen joskus kokeillut 16:8 metodia, mutta se ei sovi elämääni, sillä teen vuorotyötä.

Ap

Vierailija
22/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin asioita pitää ajatella pitkällä tähtäimellä. Onnistujat ovat sitkeitä ja sinnikkäitä, eivätkä lannistu vastoinkäymisistä, vaan jatkavat eteenpäin. Ei saa olla kärsimätön, vaan pitää luottaa siihen, että lopulta paino tippuu halutusti ja myös pysyy siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tavoite, olen nyt 180 cm/80 kg ja jouluun mennessä haluisin painaa 70 kg. Ois kiva jos tästä tulis aktiivinen laihdutusketju :)

Vierailija
24/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin asioita pitää ajatella pitkällä tähtäimellä. Onnistujat ovat sitkeitä ja sinnikkäitä, eivätkä lannistu vastoinkäymisistä, vaan jatkavat eteenpäin. Ei saa olla kärsimätön, vaan pitää luottaa siihen, että lopulta paino tippuu halutusti ja myös pysyy siinä.

Mutta eikö tämä ole aika pitkällä tähtäimellä ajateltua ja maltillista, kun tavoite on pudottaa keskimäärin 0,5kg viikossa? :) Yleisestihän suositellaan juuri 0,5-1kg viikkotahtia.

Vierailija
25/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepajeee kirjoitti:

Mukana! 168cm ja 75kg (hui), 10kg pitäis saada pois.

Mullakin olis tarkoitus vähentää n.80kg mutkun akka ei tahdo ymmärtää....

Vierailija
26/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tavoite saada kymppi pois vuoden loppuun. Painan nyt 79kg, juuri pääsin alle 80 kilon. Kun pääsisi kutosella alkavaan lukuun... 6kg olen jo pikku hiljaa tiputtanut kevään ja kesän aikana.

Vierailija
27/37 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu, kävin tänään vaa’alla kauhun vallassa ja pelkäsin olevani turvoksissa koska olen syönyt sään vuoksi suolaisempaa ruokaa ettei huimaa niin paljon ja aamupaino oli pudonnut 600 grammaa viikossa. Tämä tuntuu uskomattomalta!

Vierailija
28/37 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu, kävin tänään vaa’alla kauhun vallassa ja pelkäsin olevani turvoksissa koska olen syönyt sään vuoksi suolaisempaa ruokaa ettei huimaa niin paljon ja aamupaino oli pudonnut 600 grammaa viikossa. Tämä tuntuu uskomattomalta!

Jee! Itsellä nousi paino puolisen kiloa edeltävään aamuun verrattuna. Kaloreita söin eilen 1500, sama tänään tähän mennessä, tosin otan ehkä pienen iltapalan vielä ennen nukkumaanmenoa, jotta saan unta. Huomenna vika päivä ennen muuttoa ja pakattavaa on vielä, huh. Hirveä hiki kokoajan ja ei ole edes tuuletinta...

Ap

Vierailija
29/37 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! Itsellä nousi paino puolisen kiloa edeltävään aamuun verrattuna. Kaloreita söin eilen 1500, sama tänään tähän mennessä, tosin otan ehkä pienen iltapalan vielä ennen nukkumaanmenoa, jotta saan unta. Huomenna vika päivä ennen muuttoa ja pakattavaa on vielä, huh. Hirveä hiki kokoajan ja ei ole edes tuuletinta...

Ap

Turpoatko helposti helteessä? Kokeile painaa sormi nilkkaan ja jos iho jää kuopalla niin sinulla on nesteen aiheuttamaa turvotusta. Juo paljon mineraalivettä ettet pökerry kesken muuton.

Vierailija
30/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako teillä helle syömiseen? Itsellä ei näillä kuumilla keleillä oikein ruoka maistu ja paino tippuu itsestään sekin takia.

Nyt on lähtenyt 3 kg ihan huomaamatta n kolmessa viikossa. Itse olen 167cm ja painan 70 kg ja yritän päästä vielä viidestä kilosta. Iltapäivällä ei maistu kuin ruisleipä tai joku muu kevyt. Lounaankin annos on pienempi kuin ennen. Jätin nyt myös kaikki ylimääräiset herkutkin pois vauhdittaakseni painonpudosta ja ottaakseni täyden hyödyn tästä:)

Vierailija
31/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Turpoatko helposti helteessä? Kokeile painaa sormi nilkkaan ja jos iho jää kuopalla niin sinulla on nesteen aiheuttamaa turvotusta. Juo paljon mineraalivettä ettet pökerry kesken muuton.

En ole kiinnittänyt huomiota helteen ja turvotuksen yhteyteen. Mua ei sinällään haittaa, että vaaka näyttää enemmän, sillä tiedän syöneeni alle kulutuksen. Luultavasti lukema yhtäkkiä tipahtaa.

Pyrin about 1200-1500 kaloriin, mutta eilen söin 1800. Se on silti alle mun kulutuksen ja nää pari viime päivää on ollu fyysisesti tosi raskaita. Huomenna tuskin lasken kaloreita, kun on itse muuttopäivä.

Ap

Vierailija
32/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako teillä helle syömiseen? Itsellä ei näillä kuumilla keleillä oikein ruoka maistu ja paino tippuu itsestään sekin takia.

Nyt on lähtenyt 3 kg ihan huomaamatta n kolmessa viikossa. Itse olen 167cm ja painan 70 kg ja yritän päästä vielä viidestä kilosta. Iltapäivällä ei maistu kuin ruisleipä tai joku muu kevyt. Lounaankin annos on pienempi kuin ennen. Jätin nyt myös kaikki ylimääräiset herkutkin pois vauhdittaakseni painonpudosta ja ottaakseni täyden hyödyn tästä:)

Aluksi vaikutti todella paljon, hädin tuskin söin. Nyt sit on ruokahalu palannut, mut ei oo yhtä paljon himoja.

Ap

Vierailija
33/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! 177cm ja n. 90 kg massaa. :( Tavoite 65-70 kg, toki ei nyt ihan sinne vuodenvaihteeseen mennessä varmaankaan noin suuri painonpudotus onnistu. 16:8 metodia tässä kokeilen, ekan viikon jälkeen tuntuisi vaikuttavan positiivisesti oloon, painoon ja erityisesti ruuansulatukseen. 

Vierailija
34/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen mukana. 10 kiloa tavoitteena. Nyt olen laskenut kaloreita kaksi viikkoa. Max 1300 kaloria. Käytän apuna sulamo.fi. Yritän käydä päivittäin vähintään puolen tunnin kävelyllä.

Paino pudonnut kahdessa viikossa 2-4 kiloa. Vaa’an mukaan neljä, mutta en usko sen oikeellisuuteen, luulen sen olleen lomapöhötystä, koska tippui pari kiloa heti alkuun.

Pituus 176 cm. Tavoitepaino 67-68 kg.

Ennen lomaa painoin 77 kg, loman jälkeen pöhöttyneenä 80 kg, tänä aamuna 75,5 kg.

Vierailija
35/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tulette mukaan tähän projektiin! Tsemppiä kaikille :)

Ap

Vierailija
36/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten "10 kiloa takaisin kesään mennessä" ?

Vierailija
37/37 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

cambridgemorris kirjoitti:

Onko sitten "10 kiloa takaisin kesään mennessä" ?

Ainoastaan jos uusi hoikempi olemus ei miellytä :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä