Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaan, että pudotan 10kg vuoden loppuun mennessä

Vierailija
29.07.2018 |

Pituuteni on 165cm
Paino tänään 70,4kg
Tarkemmin sanottuna painonpudotus tavoite 10,5kg sillä haaveena on, että paino alkaisi vitosella. Eli tavoite max 59,9kg uudenvuodenaattona!

Jännittää, sillä syksyllä elämässäni tapahtuu muutoksia enkä tiedä kuinka stressi tulee vaikuttamaan. Mutta tää on mulle tosi tärkeä juttu, joten nyt alkaa laihdutuskuuri!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle teet tuon lupauksen?

Vierailija
2/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pudotin just kympin noista mitoista, mutta en ole tyytyväinen. Pitää saada vielä 5kg pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun myös painonpudotusurakalle terveyden takia. Parannan nyt ensiksi ruokailutottumuksia terveellisempään ja menen salille. Kyseessä ei ole laihdutuskuuri, vaan elämäntapamuutos.

Itseä myös epäilyttää oma urakka, koska muutoksia on pakko tehdä radikaalisti. Sillä entiset tapani  ovat turmiollisia. Motivaatio on kyllä hyvä.

Vierailija
4/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle teet tuon lupauksen?

Itselleni tietenkin, ja motivaation ylläpidon vuoksi tahdon tuoda asian julki! :)

Vierailija
5/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pudotin just kympin noista mitoista, mutta en ole tyytyväinen. Pitää saada vielä 5kg pois.

Onneksi olkoon kuitenkin! Missä ajassa tämä tapahtui? Millainen oli ruokavaliosi?

Ap

Vierailija
6/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon kuitenkin! Missä ajassa tämä tapahtui? Millainen oli ruokavaliosi?

Ap

Kiitos! Aikaa meni 3.5kk ja vhh-dieetillä. Olisi varmasti pudonnut nopeampaakin, mutta en ihan hampaat irvessä laihduttanut. Liikkuunut olen kyllä aika reippaasti. Suosittelen ja tsempit sinulllekin!

Vierailija
7/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan. Nämä helteet vievät voimat. En jaksa jos ensi vuonnakin kesäloma menee plörinäksi tällaisen kuumuuden vuoksi. Pidetään ketjua upattuna ja kerrotaan kuulumisamme toisillemme.

Vierailija
8/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! 168cm ja 75kg (hui), 10kg pitäis saada pois.

Vierailija
9/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos! Aikaa meni 3.5kk ja vhh-dieetillä. Olisi varmasti pudonnut nopeampaakin, mutta en ihan hampaat irvessä laihduttanut. Liikkuunut olen kyllä aika reippaasti. Suosittelen ja tsempit sinulllekin!

No on kyllä nopea tahti, ei voi kuin hattua nostaa. Ja kiitos!

Ap

Vierailija
10/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteni on 165cm

Paino tänään 70,4kg

Tarkemmin sanottuna painonpudotus tavoite 10,5kg sillä haaveena on, että paino alkaisi vitosella. Eli tavoite max 59,9kg uudenvuodenaattona!

Jännittää, sillä syksyllä elämässäni tapahtuu muutoksia enkä tiedä kuinka stressi tulee vaikuttamaan. Mutta tää on mulle tosi tärkeä juttu, joten nyt alkaa laihdutuskuuri!

Itsehän taas painoin ennen 48 ja olen 164 pitkä. Minä taas haluan olla lihaksikas ja treenatun näköinen painoa alkaa olla 68 kiloa ja lihasta se 40 %kehossa, mutta onnea painon pudotukseen!

Vierailija
11/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kiva että on muitakin mukana projektissa! Itse tallensin tämän kirjainmerkkeihin niin löydän ketjun helposti. Jännittää vähän että mitä jos meneekin hetkellisesti ihan plörinäksi ja sit en kehtaa päivittää tilannetta tänne... mut pitää vaa uskaltaa sit olla rehellinen. Sitähän varten tämän ketjun tein, että saa pidettyä itsensä ns. "vastuussa". Tää on mulle kuitenkin niin tärkee juttu, en oo koskaan ollut hoikassa kunnossa.

Vierailija
12/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, kiva että on muitakin mukana projektissa! Itse tallensin tämän kirjainmerkkeihin niin löydän ketjun helposti. Jännittää vähän että mitä jos meneekin hetkellisesti ihan plörinäksi ja sit en kehtaa päivittää tilannetta tänne... mut pitää vaa uskaltaa sit olla rehellinen. Sitähän varten tämän ketjun tein, että saa pidettyä itsensä ns. "vastuussa". Tää on mulle kuitenkin niin tärkee juttu, en oo koskaan ollut hoikassa kunnossa.

Tuskin jatkat konttaamalla vaikka kaadut kävellessäsi? Repsahdukset kannattaa unohtaa ja jatkaa alkuperäisen ohjelman mukaan ilman mitään erityisiä nolosteluita tai katumusharjoituksia.

Vierailija
13/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan!

Itse tein aloituksen tänne joku päivä sitten, kun painon putoaminen heti alkuunsa on ollut aika hurja. 12 päivässä on lähtenyt jo kohta 4 kg ja päivittäin kun mittaan on poikkeuksetta hävinnyt 100-400 g.

Mun mitat 170 cm, 71 kg. Nyt siis 67.3 kg. Nestettähän tämä enimmäkseen on, mutta tuntuu kivalta katsoa puntarin lukemia.

Isoin muutos on alkoholin poisjättäminen (olin iltatissuttelija punaviinilasillisen tai parin kanssa) ja myös syön vähemmän hiilareita. Proteiinia ja kasviksia olen lisännyt, samoin marjoja ja hedelmiä. Yritän syödä n. 1100-1200 kaloria ja näläntunnetta ei ole ollut. Hyötyliikuntaa, eli muutama kilometri pyöräilyä päivittäin. Joskus myös kävelyä.

Mun tavoite on n. 60 kg. Olishan se kiva jos paino alkaisi vitosella :)

Vierailija
14/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jatkat konttaamalla vaikka kaadut kävellessäsi? Repsahdukset kannattaa unohtaa ja jatkaa alkuperäisen ohjelman mukaan ilman mitään erityisiä nolosteluita tai katumusharjoituksia.

Aivan oikeassa olet.

Vierailija
15/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa nimenomaan unohtaa kuuriluonteiset dietit ja aikarajoitukset. Jos mietit että olisit tehnyt elämäntaparempan esim vuosi sitten niin olisit jo hyvän aikaa ollut tavoitteessasi pienemmilläkin muutoksilla. Aika kuluu jokatapauksessa eli kannattaa ennemmin tähdätä hyvään oloon pitkällä tähtäimellä rääkin sijasta :)

Vierailija
16/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan!

Itse tein aloituksen tänne joku päivä sitten, kun painon putoaminen heti alkuunsa on ollut aika hurja. 12 päivässä on lähtenyt jo kohta 4 kg ja päivittäin kun mittaan on poikkeuksetta hävinnyt 100-400 g.

Mun mitat 170 cm, 71 kg. Nyt siis 67.3 kg. Nestettähän tämä enimmäkseen on, mutta tuntuu kivalta katsoa puntarin lukemia.

Isoin muutos on alkoholin poisjättäminen (olin iltatissuttelija punaviinilasillisen tai parin kanssa) ja myös syön vähemmän hiilareita. Proteiinia ja kasviksia olen lisännyt, samoin marjoja ja hedelmiä. Yritän syödä n. 1100-1200 kaloria ja näläntunnetta ei ole ollut. Hyötyliikuntaa, eli muutama kilometri pyöräilyä päivittäin. Joskus myös kävelyä.

Mun tavoite on n. 60 kg. Olishan se kiva jos paino alkaisi vitosella :)

Oho, aika nopeaan on lähtenyt. Saanko kysyä että mitä syöt jos et ole nälkää noilla kaloreilla tuntenut?

Mainittakoon vielä se, että itselläni siis takana jo painonpudotusta. Vuosia sitten painoin jopa 90kg, ja painonpudotuksen jälkeen paino on sahannut muutaman vuoden noin 70-75kg välillä. Tammikuussa kiipesi jopa 77kg asti. Aina 70kg kohdalla tuntuu, että homma vaikeutuu huomattavasti, vaikka sitä löllyvää tosiaan on ihan reilustikin. 

Ap

Vierailija
17/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy alkaa nyt myös ihan tosissani. Sain jo vitosen pois 16:8:lla mutta kolmen viikon loma sotki tehokkaasti. Palaan siis siihen sekä kovatehoista liikuntaa pakko alkaa harrastamaan heti kun helteen puolesta pystyy.

Tsemppiä kaikille.

Vierailija
18/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa nimenomaan unohtaa kuuriluonteiset dietit ja aikarajoitukset. Jos mietit että olisit tehnyt elämäntaparempan esim vuosi sitten niin olisit jo hyvän aikaa ollut tavoitteessasi pienemmilläkin muutoksilla. Aika kuluu jokatapauksessa eli kannattaa ennemmin tähdätä hyvään oloon pitkällä tähtäimellä rääkin sijasta :)

Koen aikarajoitukset ja kuurit motivoiviksi. Kun pudotin 20kg, niin vain reilu 5kg tuli välillä takaisin, yleensä stressaavina aikoina.

Ap

Vierailija
19/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oon aikalailla tehny juuri tämän vuodessa, viime vuonna painoin 120 , nyt 109, vielä täytyy jatkaa tavoitteena alle 100

Vierailija
20/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen aikarajoitukset ja kuurit motivoiviksi. Kun pudotin 20kg, niin vain reilu 5kg tuli välillä takaisin, yleensä stressaavina aikoina.

Ap

Silti, 5kg tuli takaisin joka on sekin aika paljon. Eikö olisi kivempaa opetella syömään ja liikkumaan niin ettei vaa an lukemat heittele ees taas? Entisenä jojoilijana voin itse ainakin sanoa että on! Minäkin suosittelen tuota 16:8 metodia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi