Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
61/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla: ei alkoholia, ei tupakkaa, ei aurinkoa, paljon unta ja vettä, kasvissyöjä yli 30 v ja vegaani lähes 10 v. Vältän stressiä, en käytä lääkkeitä kuin pakon edessä, eli en juuri koskaan, käyn paljon luontaishoidoissa, ulkoilen ja liikun, joogaan päivittäin, käytän vain luontaskosmetiikkaa ihon ja hiusten ja vartalon hoidossa. Kehon puhdistuskuurit joka kevät ja syksy, kuppaus kaksi kertaa vuodessa. 

Pyrin olemaan positiivinen ja kiitollinen kaikesta hyvästä, mitä elämässäni on, kuten mies ja lapset, ystävät, koti, ihana työ, harrastukset. Mieleltään pysyy nuorena, kun on eri-ikäisten ihmisten seurassa, menee rohkeasti mukaan uusiin juttuihin, ylittää mukavuusalueensa rajat, opiskelee, suhtautuu elämään intohimoisesti. 

Ja sitten on vielä suuri joukko ikääntymistä hidastavia tuotteita, osa löytyy ihan Suomen luonnosta: nokkonen, voikukka, poimulehti, peltokorte, koivu. Kaupan hyllyltä msm ja vehnänalkioöljy. Ulkomailta löytyy myös tehokkaita yrttejä. Sopivasti pitää myös harrastaa myös liikuntaa, itse teen joka päivä 15 min tehokkaan treenin ja sen lisäksi pitkiä kävelylenkkejä, hiihtoa, pyöräilyä, uintia, lumikenkäilyä, pallopelejä. Liian kova liikuntaa vanhentaa, koska se aihuttaa elimistöön stressiä. Seksi on mainio nuorentaja myös ja juuri noiden yrttien avulla halut pysyvät korkeina ja paikat kunnossa.

Olen 50-v ja käytännössä aina kun iästä tulee puhetta, minua luullaan n. 35-vuotiaaksi, ei se voi olla sattumaa. Ja kyllähän tuo oma peilikuva ihan miellyttää, ei ole ryppyjä eikä mikään roiku, ei ole myöskään läskimakkaroita eikä selluliittia. Minun kohdallani ei kyllä ole kyse geeneistä, äitini oli ikäisenäni ihan mummo, harmaat hiukset ja ryppyjä ja monia sairauksia ja vaivoja. Isäni oli ylipainoinen ja kalju, sairas hänkin. Geeneillä annetaan ihan liian suuri painoarvo, elintavat ovat useimmiten suuremmassa osassa.

En halua loukata, mutta voisitko hieman kuvailla noita tilanteita, joissa iästäsi tulee puhetta. Itse olen 41, eikä ikäni ole herättänyt minkäänlaisia keskusteluja sen jälkeen, kun Alkossa lakattiin kysymästä paperit.

Ystävät tietävät ikäni, lääkärit näkevät sen papereista. Ja tuntemattomat - minun on todella vaikeaa kuvitella tilannetta, jossa joku alkaisi arvailla ikääni. Entisaikaan sellaista pidettiin varsin epäkohteliaana.

Luokkakokous: kutakuinkin kaikki kommentoivat, että miten ihmeessä voin näyttää melkein samalta kuin ylioppilaskeväänä. En kuullut, että kenenkään muun ulkonäköä olisi samalla tavalla kommentoitu, vaikka kohteliaisuuksia vaihdettiinkiin tyyliin: näytätpa hyvältä. Uusi hierojani: puhuin lapsistani ja hän kysyi, minkä ikäisiä lapsia minulla on, kun kerroin, hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, hän sanoi luulleensa, että minulla on pieniä lapsia. Nauroin ja sanoin, että eihän nyt viisikymppisellä enää pieniä lapsia ole, hän kommentoi, että ei voi olla totta, hän arveli että olen n. kolmevitonen. Teinityttäreni kaverit: uudet kaverit uudessa koulussa olivat ihailleen, että onpa sulla kaunis ja nuori äiti. Entiset työkaverit: et ole vanhentunut ollenkaan, mikä sun salaisuus oikein on? Miehen uudet työkaverit epäilivät miehen ottaneen teinivaimon, ei siis niin että nyt olisin teini, vaan että olen ollut hyvin nuori saadessani lapset, no en ollut, vaan kolmenkympin molemmin puolin. Minua myös luultu sisareni tyttären isosiskoksi, meillä on ikäeroa yli 20 v, olisihan se tietysti mahdollista. Samoin minua luultiin tuon samaisien sisaren tyttären pikkulapsen äidiksi, olishan sekin tietysti mahdollista.

NÄitä tilanteita on jatkuvasti, joten siitä päättelen, että kyllä niissä totuuden häivä täytyyy olla, kun harvoin ainakaan itse ihmettelen kenenkään ikää. Yleensä ihmset näyttävät ikäisiltään tai vähän vanhemmilta tai nuoremmilta. Minulla miehellä on ikäeroa vajaa vuosi, mutta yleensä luullaan, että ainakin 10. 

Hienoa, että sinua ihaillaan ja kehutaan. Mutta ohiksena: viisikymppisillä nykyään on pieniäkin lapsia, eikä siinä ole mitään kummasteltavaa. En tiedä, onko parempi vanhentua nopeasti naamaltaan vai mieleltään.

Juuri siksi lisäsin, että "olisihan se mahdollista". Jos näitä tilanteita olisikin vain joskus, niin pitäisin sattumana, mutta kun niitä on jatkuvasti, kukaan ei meinaa uskoa ikääni. Olen sellaisessa työssäkin, jossa ikä helposti tulee esille jotain kautta ja aina sama tilanne; et voi olla, ei ole totta, miten voit näyttää noin nuorelta. Vai osuisiko tielleni aina vain hyvin kohteliaita tai miellyttämisenhalusia ihmisiä, ehkä. Minä en mitään ihailuja ja kehuja kaipaa, mutta niitä vaan tulee. Yleensä naureskelen tilanteille itsekseni. Minusta on pahempi vanhentua nopeasti mieleltään, muuttua happamaksi, jämähtäneeksi, katkeraksi, ilkeäksi jne. Sitä se mielen vanheneminen näyttää monille ikävä kyllä olevan. Iän myötä viisaus kasvaa ja tulee mielenrauhaa, jos niille vain antaa tilaisuuden. 

Vierailija
62/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on pitää vaate-, hius- ja meikkityyli aikaan sopivana sekä näiden lisäksi iloinen ilme.

Ylipainoa ei kannata pitää ja tietysti kannattaa liikkua, nukkua ja syödä järkevästi.

Minulla on rypytön iho vielä viisikymppisenä, mutta olen huomannut, ettei siitä ole mitään hyötyä kun on tuota ylipainoa kertynyt. Pyöreä keski-ikäinen näyttää todella tädiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntavat, ei alkoholia, ei tupakkaa koskaan. Ei roskaruokaa taikka eineksiä yms tekoruokaa kuten leikkeleitä, mehuja jne. Liiku. Älä anna rasvan kerääntyä vaan pysy teinimitoissa edelleen 50v vanhana. Niin näytät muutenkin edelleen teiniltä. mitäs ny muutama naururyppy silmien sivusoissa ja hymykuoppia.  Ja pysy erossa meikeistä. Jos ilman meikkejä oisit suohirviö niin silloin oletkin suohirviö muutenkin, eikä suohirviön meikkaaminan auta pätkääkään.

Vierailija
64/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneilleen ei mitään voi, mutta elintavoilleen kyllä.

Parhaat keinot ovat nämä:

1. Suojaa aina ihosi UV-säteiltä, älä koskaan oleskele keskipäivällä ulkona kun on korkea UV-indeksi (joku ihotautilääkäri sanoi että paras anti-agetuote on aurinkovoide).

2. Älä juo alkoholia äläkä polta tupakkaa (nämä vaikuttavat varsinkin kasvon ja kaulan alueen ihoon merkittävästi).

3. Älä syö sokeria ja vältä muitakin matala-asteista tulehdusta aiheuttavia ruoka-aineita kuten lektiinit (vaikuttaa ihoon mutta myös koko kehoon).

4. Harrasta liikuntaa joka vahvistaa luustoa ja lihaksistoa sekä hoitaa niveliä (osteoporoosi ja nivelvaivat sekä roikkuva iho eivät nuorenna ketään).

5. Hoidata hampaasi (mikään ei vanhenna kuin se että hampaat vedetään pois).

6. Käytä kosmetiikkaa, jossa ei ole hajusteita, alkoholia eikä muita ihoa kuivattavia ja ärsyttäviä aineita. (Allergialogolliset tuotteet ovat usein helpoin valinta.)

7. Huolehdi ruokavaliostasi: antioksidantit ja oikea rasva ovat tärkeitä. (Paras ruokavalio on kala-vihannesvoittoinen, vähän sellainen Välimeren tyylinen.)

8. Säilytä painosi jos mahdollista painoindeksissä välillä 23-27. (Laihuus vanhentaa, pieni rasvakerros pitää ihon nuoremman näköisenä ja pidentää ikää.)

9. Hymyile ja nauti elämästä, älä kalkkeudu ja katkeroidu! (Henkinen puoli on aika tärkeä, lisäksi leuan alue näyttää paremmalta kun hymyilet, kuin se että murjotat ja suupielet kääntyvät alaspäin.)

10. Päivitä tyylisi: kun vanhenet, joudut päivittämään meikkiesi sävyt ja vaatteittesi sekä hiustesi värit ja tyylit. Käytä ergonomisia kenkiä ja vaatteita, jotka eivät hankaa tai purista.

Vierailija
65/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette usko, että elämäntavoilla voi säilyä nuorekkaana pitkään, googlatkaa vegaaniravintoloitsija Babette Davis. Hän taitaa olla jo lähempänä 70 vuotta ja näyttää viisikymppiseltä, ellei nuoremmalta. Mitkään naamarasvat ja täyteaineet ei nuorenna, mutta terveet elämäntavat kyllä. Mutta monella menee se laiskuus edelle ja antavat kehonsa ja mielensäkin rapistua. Minulle tärkeintä on pysyä terveenä ja mieleltäni virkeänä ja siinä samalla tulee tämä nuorekas ulkonäkö. Eihän siinä mitään, jokainen voi valita elämäntapansa, mutta ei kannata huudella nuorekkaammille, että "ei ole mahdollista", kun ei tiedä aiheesta mitään. 

Upea nainen! Ihan mieletön kroppa!!

Eikö olekin? Mun idolini. Haluan näyttää samalta ja elää samalla tyylillä hänen iässään. Terve, elinvoimainan, nuorekas, ihana! Mutta tämän palstan mukaanhan tuo ei ole mahdollista...

Vierailija
66/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla: ei alkoholia, ei tupakkaa, ei aurinkoa, paljon unta ja vettä, kasvissyöjä yli 30 v ja vegaani lähes 10 v. Vältän stressiä, en käytä lääkkeitä kuin pakon edessä, eli en juuri koskaan, käyn paljon luontaishoidoissa, ulkoilen ja liikun, joogaan päivittäin, käytän vain luontaskosmetiikkaa ihon ja hiusten ja vartalon hoidossa. Kehon puhdistuskuurit joka kevät ja syksy, kuppaus kaksi kertaa vuodessa. 

Pyrin olemaan positiivinen ja kiitollinen kaikesta hyvästä, mitä elämässäni on, kuten mies ja lapset, ystävät, koti, ihana työ, harrastukset. Mieleltään pysyy nuorena, kun on eri-ikäisten ihmisten seurassa, menee rohkeasti mukaan uusiin juttuihin, ylittää mukavuusalueensa rajat, opiskelee, suhtautuu elämään intohimoisesti. 

Ja sitten on vielä suuri joukko ikääntymistä hidastavia tuotteita, osa löytyy ihan Suomen luonnosta: nokkonen, voikukka, poimulehti, peltokorte, koivu. Kaupan hyllyltä msm ja vehnänalkioöljy. Ulkomailta löytyy myös tehokkaita yrttejä. Sopivasti pitää myös harrastaa myös liikuntaa, itse teen joka päivä 15 min tehokkaan treenin ja sen lisäksi pitkiä kävelylenkkejä, hiihtoa, pyöräilyä, uintia, lumikenkäilyä, pallopelejä. Liian kova liikuntaa vanhentaa, koska se aihuttaa elimistöön stressiä. Seksi on mainio nuorentaja myös ja juuri noiden yrttien avulla halut pysyvät korkeina ja paikat kunnossa.

Olen 50-v ja käytännössä aina kun iästä tulee puhetta, minua luullaan n. 35-vuotiaaksi, ei se voi olla sattumaa. Ja kyllähän tuo oma peilikuva ihan miellyttää, ei ole ryppyjä eikä mikään roiku, ei ole myöskään läskimakkaroita eikä selluliittia. Minun kohdallani ei kyllä ole kyse geeneistä, äitini oli ikäisenäni ihan mummo, harmaat hiukset ja ryppyjä ja monia sairauksia ja vaivoja. Isäni oli ylipainoinen ja kalju, sairas hänkin. Geeneillä annetaan ihan liian suuri painoarvo, elintavat ovat useimmiten suuremmassa osassa.

En halua loukata, mutta voisitko hieman kuvailla noita tilanteita, joissa iästäsi tulee puhetta. Itse olen 41, eikä ikäni ole herättänyt minkäänlaisia keskusteluja sen jälkeen, kun Alkossa lakattiin kysymästä paperit.

Ystävät tietävät ikäni, lääkärit näkevät sen papereista. Ja tuntemattomat - minun on todella vaikeaa kuvitella tilannetta, jossa joku alkaisi arvailla ikääni. Entisaikaan sellaista pidettiin varsin epäkohteliaana.

Minun tuttavapiiriin kuuluu nelikymppinen nainen, joka alkaa aina kysellä uusilta tuttavuuksilta, että minkä ikäisenä häntä pitävät. No, eihän kukaan uskalla kertoa totuutta, joten hän saa jatkuvasti vastauksia, että näyttää 25-30 -vuotiaalta. Ja uskoo tämän täysin :( Harva muuten alkaa kenenkään ikää arvioimaan, jos ei asianomainen itse ota sitä esille. Noloa.

Vierailija
67/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon työntekijä täällä!

Meillä on todella kovat ukaasit, jos papereita ei kysytä. Eli varoitus tai jopa potkut. 

Eli näen aivan hyvin, että ihminen lähetelee neljääkymppiä, mutta varmuuden vuoksi kysyn. 

Meillä käy ns. valeostajiakin ja koskaan ei ole väärin kysyä. Mutta jos et kysy, se on vaaran paikka. 

Eli tästä ei pidä päätellä juuri mitään. Monet kollegoistakin ovat oudon sokeita. Yhdeltä 44-vuotiaalta mammaltakin kysyttiin, vaikka olisi arvioinut juuri sen ikäiseksi. 

Noh... saatiimpaan yksi ihminen tosi onnelliseksi. Pieni koko hämää monia. Olen huomannut, että useimmat työtoverit kysyvät herkemmin papereita pienikokoisilta kuin pidemmiltä, vaikka eihän sillä ole mitään tekemistä aikuisiän pituuden kanssa. 

Vierailija
68/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis valkoinen hymy. Lisäyksenä moniin muihin mitä on jo lueteltukin.

Vierailija
69/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette usko, että elämäntavoilla voi säilyä nuorekkaana pitkään, googlatkaa vegaaniravintoloitsija Babette Davis. Hän taitaa olla jo lähempänä 70 vuotta ja näyttää viisikymppiseltä, ellei nuoremmalta. Mitkään naamarasvat ja täyteaineet ei nuorenna, mutta terveet elämäntavat kyllä. Mutta monella menee se laiskuus edelle ja antavat kehonsa ja mielensäkin rapistua. Minulle tärkeintä on pysyä terveenä ja mieleltäni virkeänä ja siinä samalla tulee tämä nuorekas ulkonäkö. Eihän siinä mitään, jokainen voi valita elämäntapansa, mutta ei kannata huudella nuorekkaammille, että "ei ole mahdollista", kun ei tiedä aiheesta mitään. 

Eikö olekin? Mun idolini. Haluan näyttää samalta ja elää samalla tyylillä hänen iässään. Terve, elinvoimainan, nuorekas, ihana! Mutta tämän palstan mukaanhan tuo ei ole mahdollista...

Niinpä. Tämä palsta on katkeria ylipainoisia keski-ikäisiä naisia täynnä.

T.19

Vierailija
70/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on pitää vaate-, hius- ja meikkityyli aikaan sopivana sekä näiden lisäksi iloinen ilme.

Ylipainoa ei kannata pitää ja tietysti kannattaa liikkua, nukkua ja syödä järkevästi.

Minkälainen on se sopiva tyyli?

Vierailija
71/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elämäntavat, ei alkoholia, ei tupakkaa koskaan. Ei roskaruokaa taikka eineksiä yms tekoruokaa kuten leikkeleitä, mehuja jne. Liiku. Älä anna rasvan kerääntyä vaan pysy teinimitoissa edelleen 50v vanhana. Niin näytät muutenkin edelleen teiniltä. mitäs ny muutama naururyppy silmien sivusoissa ja hymykuoppia.  Ja pysy erossa meikeistä. Jos ilman meikkejä oisit suohirviö niin silloin oletkin suohirviö muutenkin, eikä suohirviön meikkaaminan auta pätkääkään.

Tämä ei muuten pidä paikkaansa, että pelkkä hoikkuus tekee nuoren näköiseksi. Siskoni on hoikempi kuin minä ja hänen kasvonsa ovat babyfacemmat kuin minun, mutta silti hänen kasvonsa ovat kuivahtavan vanhat. Se johtuu nimenomaan pienemmästä rasvaprosentista. Tämä on hyvin tyypillistä, että on pukeutunut nuorekkaasti ja olemus on hoikka, mutta naama kuuluu 150 vuotiaalle. Hoikkuus ja nuorekkaampi pukeutumistyyli vaan korostaa sitä kasvojen vanhutta. Siksi tähdetkin tunkevat rasvaa naamaansa, jotta ei olisi kuivanryppyjä. Ja siksi parikymppiset anorektiset Hollywood-tähdet ovat kasvoiltaan yli 49 v. näköisiä, koska naama on rasvattomuudesta näivettynyt. Todella rumat suunsivuposkijuonteet jokaisella.

Meghan on jo muutenkin vanha, mutta tässä kuvassa näkyy tuo rasvattomuuden tuoma ikälopun merkki

https://thenypost.files.wordpress.com/2018/07/meghan-markle-polo-dress-…

Tällainen löytyy jokaiselta laiheliinilta, vaikka ikää olisi 20 v. ja tekee heti yli 40 v. näköiseksi. Kun taas hieman enemmän rasvaa omaavalla tuota ei tule ennenkuin tosi vanhana eikä aina silloinkaan.

Vierailija
72/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän päälle nelikymppinen, ja minua kyllä paljon enemmän kiinnostaisi, miten pidetään tuki- ja liikuntaelimet kunnossa seuraavat 10 vuotta. Niin moni hoikkakin on romuna. Samoin olisi kiva, jos tietäisi kaikki keinot, miten geneettistä alttiutta syövälle voisi pienentää.

Liikkumalla ja syömällä hyvin. Sopivasti pitkäkestoista liikuntaa. Keskikropan ja jalkojen lihakset ovat tärkeimpiä ikääntyessä.

Vierailija
73/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kahdeksan mammaa kymmenestä näyttää ainakin kymmenen vuotta todellista ikäänsä nuoremmalta. Ja ne loput kaksi mammaa - no, toinen olen minä ja toinen on Kalastajan vaimo.

Päivän hauskin ja osuvin kommentti! 😄

Vierailija
74/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiiriin kuuluu nelikymppinen nainen, joka alkaa aina kysellä uusilta tuttavuuksilta, että minkä ikäisenä häntä pitävät. No, eihän kukaan uskalla kertoa totuutta, joten hän saa jatkuvasti vastauksia, että näyttää 25-30 -vuotiaalta. Ja uskoo tämän täysin :( Harva muuten alkaa kenenkään ikää arvioimaan, jos ei asianomainen itse ota sitä esille. Noloa.

Mä muistan jostakin hamasta nuoruudesta (olen tuo 41-vuotias tuossa yllä), miten baarissa joku vanhempi nainen, joka oli uinut samaan seurueeseen, alkoi tentata multa, että minkä ikäiseksi häntä arvioin.

Nainen oli mielestäni noin 45-vuotias, ja niinpä sanoa täräytin, että olisitkohan vaikka 44. Hän meni tosi kummallisen näköiseksi ja sanoi, että harvoin noin nuori ihminen on noin taitava arvaamaan toisten ikää. Silloin ymmärsin vasta, mikä on pelin nimi, ja sanoin että hän on tosi kaunis joka tapauksessa.

Vierailija
75/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tämä palsta on katkeria ylipainoisia keski-ikäisiä naisia täynnä.

T.19

Näin taitaa olla. Sitten voi muille hyväkuntoisille ja hyvännäköisille huudella että "ei ole mahdollista, kaikki keski-ikäiset on lihavia, ryppyisiä mummoja!" Totuus on, että terveys ja ulkonäkö on erittäin pitkälti omissa käsissä. Se mitä syö, vaikuttaa ihan kaikkeen, terveyteen, ihoon, hiuksiin, ikääntymisprosesseihin, mieleen, aivoihin...samoin se, miten liikkuu, nukkuu, miten aivojaan rasittaa, miten lepää, nauttiiko elämästä jne. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta on niin helppo ajatella, että millekään elämässä ei voi juuri mitään. Sama se syökö pikaruokaa ja eineksiä, makaako sohvalla ja katkeroituu, vaiko syökö terveellistä ruokaa, liikkuu ja on positiiinen, sama lopputulos ja ainahan voi popsia lääkkeitä ja truutata naamaansa mömmöjä. 

Vierailija
76/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on geeneissä. Jotkut vaan säilyy. Tietysti elämäntavatkin vaikuttavat.

Geenit!

Alko aurinko ja rööki alkavat näkyä paljon myöhemmin. Ei nelikybäsellä.

Siskoni ei polta, urheilee sikana, syö terveellisedti jadajadajada ja katso, huonon geeniperimän takia buldogin kasvot jo kolmekymppisenä.

Minä - päinvastainen nautiskelija ja katso, geeniperimän takia nuorekas.

Naama roikkuu plus viiskybäsellä. Se on fakta. Jos muuta näet, se ei ole aitoa.

Vierailija
77/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

REilu40vuotias kirjoitti:

Elämäntavat vaikuttavat eniten. Itse olen säilynyt aivan äärettömän hyvin. En ole vanhentunut 20 vuodessa yhtään. Näytän täysin samalta kuin vuonna 1998. Superterveellinen ruokavalio ja päivittäinen liikunta näkyy ulospäin. Olet mitä syöt!

Sisarukseni eivät ole säilynyneet. Mutta heidän elintapansa eivät olekaan samanlaiset.  ;)

Valinnat ratkaisee..

-----

Luultavasti sisaresi ovat kuitenkin vähemmän itserakkaita. Ja hyvä luonne on kuule paljon tärkeämpää kuin rypytön ulkokuori!

Vierailija
78/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon välttely ja ihon kosteutus ja rasvaus. Mitä öljyisempi ja kosteutetumpi iho, sitä vähemmän se rypistyy. Terveellinen ruokavalio ja liikunta auttaa myös.

Vierailija
79/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin jo 25-vuotiaana miten jotkut samanikäiset naiset näyttivät aivan nelikymppisiltä. Valitettavasti lapset vanhentaa aivan hirveästi, siitä ei pääse mihinkään.

Tyyli ja asenne, sillä on todella paljon merkitystä miten itsensä kantaa ja mitä itsestään ajattelee -jos pitää itseään rumana ja elämää ikävänä, se myös näkyy. Seksi ja onnellisuus näkyy päällepäin.

Täysin toisinpäin, lapset nimenomaan auttavat säilymään nuorena. Lapset pitävä ihmisen liikkeessä ja mielen nuorena, ensin omat lapset ja sit lastenlapset. Huomaa kyllä ikätovereista, joilla ei ole lapsia, että täysiä mummoja jo alta viiskymmppisinä. Ihan ulkona kaikesta ja jämähtäneet sinne nuoruusvuosiin, ei mitään henkistä kehitystä tapahtunut, tyyli samoin jotain ihan tätilookkia, mutta varmaan itse kuvittelevat olevansa nuorekkaita. Ja jos saa lapsen vielä yli 40-v, niin sehän se vasta nuorentaakin.

Imetys vaikuttaa positiivisesti terveyteen: se on ainoa todistettu keino ehkäistä aktiivisesti rintasyöpää. Imetys myös myöhentää vaihdevuosia. 

Vierailija
80/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringon välttely ja ihon kosteutus ja rasvaus. Mitä öljyisempi ja kosteutetumpi iho, sitä vähemmän se rypistyy. Terveellinen ruokavalio ja liikunta auttaa myös.

mä oon nuorena ottanut paljonkin aurinkoa. Ei rypyn ryppyä juuri silmäkulmissa ja oon jo 40