Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
81/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin jo 25-vuotiaana miten jotkut samanikäiset naiset näyttivät aivan nelikymppisiltä. Valitettavasti lapset vanhentaa aivan hirveästi, siitä ei pääse mihinkään.

Tyyli ja asenne, sillä on todella paljon merkitystä miten itsensä kantaa ja mitä itsestään ajattelee -jos pitää itseään rumana ja elämää ikävänä, se myös näkyy. Seksi ja onnellisuus näkyy päällepäin.

Täysin toisinpäin, lapset nimenomaan auttavat säilymään nuorena. Lapset pitävä ihmisen liikkeessä ja mielen nuorena, ensin omat lapset ja sit lastenlapset. Huomaa kyllä ikätovereista, joilla ei ole lapsia, että täysiä mummoja jo alta viiskymmppisinä. Ihan ulkona kaikesta ja jämähtäneet sinne nuoruusvuosiin, ei mitään henkistä kehitystä tapahtunut, tyyli samoin jotain ihan tätilookkia, mutta varmaan itse kuvittelevat olevansa nuorekkaita. Ja jos saa lapsen vielä yli 40-v, niin sehän se vasta nuorentaakin.

Imetys vaikuttaa positiivisesti terveyteen: se on ainoa todistettu keino ehkäistä aktiivisesti rintasyöpää. Imetys myös myöhentää vaihdevuosia. 

Tässä on vähän vaikea sanoa, mikä on syy ja mikä seuraus. Noin puolet naisista pystyy tulemaan raskaaksi luonnollisesti päälle 40-vuotiaina. Kun aletaan katsoa isompia tilasto-otoksia, huomataan että nelikymppisen raskaaksi tulolla on yhteys normaalipainon, optimaalisen hormonitoiminnan ja hyvien geenien kanssa. Eli lapsia saavat ne, joilla on parhaat edellytykset kasvattaa lapsensa aikuisiksi.

Itse olen tullut raskaaksi päälle nelikymppisenä. Naamaltani olen ihan ikäiseni näköinen, mutta kropaltani vetreä, eikä jaksamisongelmia ole.

Vierailija
82/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49. Käyn salilla 4 krt/vko, muut päivät aerobista. Raakaravinto, tarpeeksi protskua (2 g/painokilo). Ei tupakkaa, ei alkoa, ei ukkoa viereeen kuorsaamaan ja heikentämään unenlaatua.

Töissä asiakkaat tytöttelevät ja leuka loksahtaa kun snaon, että on mullakin lapsia, aikuisia ja pari lapsenlastakin. Eivät usko. Toisaalta se imartelee, toisaalta sillointällöin haluaisin myös "nauttia" iän tuomasta arvostuksesta, olla muutakin kuin työnhupakko, kuten väittävät. HUOM: en työskentele vanhustenhoidossa, joten vanhusten sanomisista ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä väitän, että tuon salaisuus on Photoshop ja huono lähinäkö. Yhtään rypytöntä viisikymppistä en ole koskaan nähnyt.

Todellisuudessa naisille tulee ekat hennot silmärypyt parikymppisinä. Ihan kaikille. 

Toki ryppyjen syvyys vaihtelee, mutta näin se nyt vaan on.

Eipä vain tulekaan. Minulle tuli ensimmäiset hiuksenhienot rypyt silmien alle muutama vuosi sitten ja olen nyt 50 v, ei vieläkään ole kuin niitä ihan pieniä ryppyjä. Sellaisia joita todella on jo suurimmalla osalla kolmekymppisillä. Jos ryppyjä aiemmin oli, ne oli niin pieniä, että niitä ei huomannut kukaan. Photoshoppia en osaa käyttää ja näkö oli ainakin vielä toukokuussa erinomainen. Olin nelikymppiseksi ehta babyface ja edelleen näytän sen 15 v nuoremmalta kuin olen. En sitten tiedä, jos peili valehtelee ja samoin kaikki tuttavat ja esim. miehen uudet työkaverit, jotka meinasivat, mieheni on ottanut aikoinaan teinivaimon. 

Sulla on se huono lähinäkö jo....

Vierailija
84/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, liikunta, terveellinen ruokavalio, auringon oton välttäminen ja mahdollisimman vähän stressiä ovat nuorekkuuden salaisuus.

Vierailija
85/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika paljon kiinni myös asenteesta, että minkä ikäiseltä näyttää. Kohtuullinen meikkaus, sopiva omantyylinen kampaus, ei kananpersetukkaa  eikä mummopermistä, iloinen ilme ja normaalipaino, näillä mennään jo pitkälle. Tosi on, että laihemmat saavat ryppyjä aikaisemmin ja lihavilla taas naama alkaa roikkua, mutta vasta kuuskymppisenä alkaa rupsahtamaan,  nautitaan silti elämästä.

Vierailija
86/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, kasvisvoittoinen ruokavalio. Uiminen, raitista ilmaa, unta ja seksiä.

Liikunta, voi olla myös hyötyliikunta. Ja positiivinen, myönteinen asenne. (copypastea edelliseltä vastaajalta)

Vierailija
87/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa siihen, miltä näytän, mutta tiedän olevani huomattavasti toimintakykyisempi kuin ikätoverini. Pistoolikyykyn tekeminen ei ole ongelma, enkä hengästy portaissa. Olen aina harrastanut liikuntaa ja vielä yli 50-vuotiaana harrastan myös erittäin raskasta liikuntaa. En ole koskaan pitänyt auringonontosta. En tupakoi. Minulla on hyvät unenlahjat ja nukun 8 h 15 min lähes joka yö. Syön vain kanaa ja kalaa, koska en pidä naudasta tai possusta

En pidä karkista tai pullasta. Elämänasenteeltani olen todella optimisti ja olen lähes aina hyvällä tuulella. Nautin harvoi n alkoholia. Olen samoissa mitoissa kuin yo-keväänä. Harrastan paljon seksiä.

Vierailija
88/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi puhutaan ylipainon nuorentavan. Ylipaino tekee aina tätimäisen ja vanhan näköiseksi.

Vierailija
89/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä väitän, että tuon salaisuus on Photoshop ja huono lähinäkö. Yhtään rypytöntä viisikymppistä en ole koskaan nähnyt.

Todellisuudessa naisille tulee ekat hennot silmärypyt parikymppisinä. Ihan kaikille. 

Toki ryppyjen syvyys vaihtelee, mutta näin se nyt vaan on.

Eipä vain tulekaan. Minulle tuli ensimmäiset hiuksenhienot rypyt silmien alle muutama vuosi sitten ja olen nyt 50 v, ei vieläkään ole kuin niitä ihan pieniä ryppyjä. Sellaisia joita todella on jo suurimmalla osalla kolmekymppisillä. Jos ryppyjä aiemmin oli, ne oli niin pieniä, että niitä ei huomannut kukaan. Photoshoppia en osaa käyttää ja näkö oli ainakin vielä toukokuussa erinomainen. Olin nelikymppiseksi ehta babyface ja edelleen näytän sen 15 v nuoremmalta kuin olen. En sitten tiedä, jos peili valehtelee ja samoin kaikki tuttavat ja esim. miehen uudet työkaverit, jotka meinasivat, mieheni on ottanut aikoinaan teinivaimon. 

Sulla on se huono lähinäkö jo....

Jaa, no siinä tapauksessa oli vissiin ammattitaidoton optikko, joka toukokuussa näköni tutki. Väitti mokoma näköäni erinomaiseksi ja etten tarvitse minkäänlaisia laseja. Sama tulos kuin edellisella kerralla, muutama vuosi sitten. Pitää varmaan vaihtaa optikkoa.

Vierailija
90/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa siihen, miltä näytän, mutta tiedän olevani huomattavasti toimintakykyisempi kuin ikätoverini. Pistoolikyykyn tekeminen ei ole ongelma, enkä hengästy portaissa. Olen aina harrastanut liikuntaa ja vielä yli 50-vuotiaana harrastan myös erittäin raskasta liikuntaa. En ole koskaan pitänyt auringonontosta. En tupakoi. Minulla on hyvät unenlahjat ja nukun 8 h 15 min lähes joka yö. Syön vain kanaa ja kalaa, koska en pidä naudasta tai possusta

En pidä karkista tai pullasta. Elämänasenteeltani olen todella optimisti ja olen lähes aina hyvällä tuulella. Nautin harvoi n alkoholia. Olen samoissa mitoissa kuin yo-keväänä. Harrastan paljon seksiä.

Luulet vaan! Olet ihan yhtä raihnainen kuin ikätoverisi. Kysy vaikka tämän palstan mammoilta, joiden elämästä geenit määrää. 

Vierailija
91/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Itse en ikinä liiku, syön mitä sattuu ja nopeasti saa kasaan (eli elän nuudelilinjalla), nukun epäsäännöllisesti ja liian vähän, otan aurinkoa aina kun mahdollista ja suojakerroin on vain jos muistan, kosteusvoiteena käytän jotain marketin vartalovoidetta, poltin elämästäni 20 vuotta tupakkaa ja bailattukin on. Silti näytän ikäistäni vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta, yleisin veikkaus on 25. (Vaikka miten itkisitte.)

En tosin koskaan ole käyttänyt mitään meikkivoiteita tms, se voi vaikuttaa. On ollut aina niin tasainen iho, etten ole tarvinnut kuin sipauksen puuteria nenänpäälle ja kesällä ei sitäkään (koska rusketus).

N39

Vierailija
92/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä, miksi puhutaan ylipainon nuorentavan. Ylipaino tekee aina tätimäisen ja vanhan näköiseksi.

Sillä saa itselle hyvän mielen, läski nuorentaa! No, on kyllä totta, että kun on kunnolla ylipainoa, niin naamanahka on niin kireällä, että se ei rypisty samalla tavalla kuin laiha naama, mutta entä se kaksoisleuka ja muodoton rasvapallovartalo...

Vierailija
93/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elämäntavat niin kuin täällä on jo mainittu.

Ne geenit on kyllä älyttömän tärkeet.

Itse olen 37-vuotias, painoa on 52kg, urheilen 5 kertaa viikossa. Syön terveellisesti, en polta, joskus menee lasi tai pari viiniä ja nukun suositusten mukaan ihan riittävästi.

Luoja on kuitenkin suonut minulle suuret silmäpussit. Niiden ansiosta näytän väsyneeltä, ryypänneeltä elämänkoululaiselta. Ainut vaihtoehto näyttäisi olevan kirurgin veitsi jos haluan päästä niistä eroon ja näyttää nuorelta.

Vierailija
94/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet vaan! Olet ihan yhtä raihnainen kuin ikätoverisi. Kysy vaikka tämän palstan mammoilta, joiden elämästä geenit määrää. 

Palstamammoilta tai sitten miehiltä baarissa valomerkin tienoilla, niin kuin tuo eräs nuorekas pari sivua sitten.

Vierailija
95/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora ryhti, hoikkuus, reippaat liikkeet ja valloittava hymy (esim hyvän ravinnon ja elintapojen lisäksi)

Vierailija
96/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nainen joka väittää ettei hänellä 40+ ole ryppyjä nyt vihdoin postata kuvan silmistään tai otsastaan tjsp. 

Ei sinua kukaan siitä rajatusta otoksesta tunnista. 

Olisi vaan hyvä saada hiukan katetta puheille. Itsekin kyllä epäilen, ettäkö olisi mahdollista olla täysin rypytön ja sileäihoinen vielä tuossa iässä. Mielelläni kuitenkin tulen osoitetuksi vääräuskoiseksi. 

Vierailija
97/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Itse en ikinä liiku, syön mitä sattuu ja nopeasti saa kasaan (eli elän nuudelilinjalla), nukun epäsäännöllisesti ja liian vähän, otan aurinkoa aina kun mahdollista ja suojakerroin on vain jos muistan, kosteusvoiteena käytän jotain marketin vartalovoidetta, poltin elämästäni 20 vuotta tupakkaa ja bailattukin on. Silti näytän ikäistäni vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta, yleisin veikkaus on 25. (Vaikka miten itkisitte.)

En tosin koskaan ole käyttänyt mitään meikkivoiteita tms, se voi vaikuttaa. On ollut aina niin tasainen iho, etten ole tarvinnut kuin sipauksen puuteria nenänpäälle ja kesällä ei sitäkään (koska rusketus).

N39

Kyllä mua oikeasti vähän itkettää ajatus, että ihmiset jatkuvasti veikkailevat jonkun nelikymppisen ikää.

Vierailija
98/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit ja elämäntavat niin kuin täällä on jo mainittu.

Ne geenit on kyllä älyttömän tärkeet.

Itse olen 37-vuotias, painoa on 52kg, urheilen 5 kertaa viikossa. Syön terveellisesti, en polta, joskus menee lasi tai pari viiniä ja nukun suositusten mukaan ihan riittävästi.

Luoja on kuitenkin suonut minulle suuret silmäpussit. Niiden ansiosta näytän väsyneeltä, ryypänneeltä elämänkoululaiselta. Ainut vaihtoehto näyttäisi olevan kirurgin veitsi jos haluan päästä niistä eroon ja näyttää nuorelta.

Ulkonäkö kertoo elimistön tilasta. Silmäpussit voivat kertoa mm. huonosta munuaisten toiminnasta. Tai ongelmista keuhkoissa. Sinulla ei ehkä vielä ole mitään oireita, vaan tulevat vasta vuosien päästä, siksi olisikin hyvä hoitaa ongelma nyt kuntoon. Suosittelen vyöhyketerapiaa, jolla elimiston toimintoja elvytetään, sen perusteella myös tiedät, mikä elimistössäsi on vialla. Jos vika on esim. munuaisissa, kannattaa alkaa juomaan munuaisteekuureja, jättää eläinproteiini ruokavaliosta ja samoin sokeri. Koivu ja kultapiisku tekevät hyvää munuaisille. Voit myös itse tehdä kasvojen akupainantaa ja guasha-hierontaa. 

Minullakin on ollut monia rasitteita geenistössä, esim. koko lapsuudenperheelläni on korkea verenpaine, minä olen poikkeus että ei ole, uskon johtuvan elämäntavoistani. Eli geeneille voi erittäin paljon, elämäntavat ovat useimmiten ratkaisevat. 

Vierailija
99/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä saa itselle hyvän mielen, läski nuorentaa! No, on kyllä totta, että kun on kunnolla ylipainoa, niin naamanahka on niin kireällä, että se ei rypisty samalla tavalla kuin laiha naama, mutta entä se kaksoisleuka ja muodoton rasvapallovartalo...

Ei nyt tarvitse heti mennä ääripäästä toiseen. Eikös tuossa aiemmin sanottu, että neli-viisikymppinen nainen näyttää parhaimmalta, kun bmi on 23-27. Esim. bmi 23 ei tee vielä kenestäkään muodotonta rasvapalloa.

Vierailija
100/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

REilu40vuotias kirjoitti:

Elämäntavat vaikuttavat eniten. Itse olen säilynyt aivan äärettömän hyvin. En ole vanhentunut 20 vuodessa yhtään. Näytän täysin samalta kuin vuonna 1998. Superterveellinen ruokavalio ja päivittäinen liikunta näkyy ulospäin. Olet mitä syöt!

Sisarukseni eivät ole säilynyneet. Mutta heidän elintapansa eivät olekaan samanlaiset.  ;)

Valinnat ratkaisee..

Okei palstalaiset! Olemme löytäneet kaikkien Ärsyttävien Siskojen Äidin!