Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
1/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elintavat ja joissain tapauksissa myös rahalla saa (täyteaineet yms).

Vierailija
2/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Valitettavasti et voi asiaan juurikaan vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, uni, vähäinen alko, ei tupakkaa.

Vierailija
4/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geeneissä. Jotkut vaan säilyy. Tietysti elämäntavatkin vaikuttavat.

Vierailija
5/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä aurinkoa naamaan. Kasvisvoittoinen ruokavalio. Kosteutta ja öljyä iholle, raitista ilmaa, unta ja seksiä.

Kasvojumppaa myös, muun liikunnan ohella. Ja asennetta.

Vierailija
6/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elämäntavat ja asenne. Ne varmaan vaikuttavat eniten. Tietysti on kaiken maailman ryppyvoiteita, mutta niihin en usko ihmeitätekevänä asiana. 

Vierailija
7/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon välttäminen ja siitä palkkiona kaunis iho ja toisten kauhistelevat ilmeet ja puheet” kuinka sä voit olla noin kalpea”

Vierailija
8/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntavat vaikuttavat eniten. Itse olen säilynyt aivan äärettömän hyvin. En ole vanhentunut 20 vuodessa yhtään. Näytän täysin samalta kuin vuonna 1998. Superterveellinen ruokavalio ja päivittäinen liikunta näkyy ulospäin. Olet mitä syöt!

Sisarukseni eivät ole säilynyneet. Mutta heidän elintapansa eivät olekaan samanlaiset.  ;)

Valinnat ratkaisee..

Vierailija
9/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon täydellinen välttäminen auttanut ainakin minua. Kosteusvoidetta aina ja yöksi yövoide. Ei puuteria tms. tukkimaan ihoa. Ei tupakkaa, ei alkoa. Paljon unta. N61

Vierailija
10/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut palstalta, että ei voi olla ikäistään nuoremmalta näyttäviä naisia.

Vierailija
11/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat "vanhuksia jo sylilapsina" ja toiset nauravat ja hymyilevät elämän hölmöydelle loppuun saakka. Vaikka kuinka sattuisi, niin ilo irti pienestäkin. Se auttaa paljon.

Geenit.

Vierailija
12/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringon välttäminen ja siitä palkkiona kaunis iho ja toisten kauhistelevat ilmeet ja puheet” kuinka sä voit olla noin kalpea”

Voi, voi rupasahtaneita kalpeita näkee niin paljon katukuvassa. Ei tuo auringon välttäminen mikään nuoruuden lähde ole, mutta kohtuudella vähän kaikkea myös päivetystä. Eikös se keski-tie monessa asiassa ole paras. :)

Vierailija
13/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta pitäen kun huolehtii itsestään, niin iho säilyy kimmoisana.

Vierailija
14/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän päälle nelikymppinen, ja minua kyllä paljon enemmän kiinnostaisi, miten pidetään tuki- ja liikuntaelimet kunnossa seuraavat 10 vuotta. Niin moni hoikkakin on romuna. Samoin olisi kiva, jos tietäisi kaikki keinot, miten geneettistä alttiutta syövälle voisi pienentää.

Vierailija
15/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elämäntavat. Ensimmäiseen et voi vaikuttaa ja jälkimmäinen ei takaa nuorekkuutta, mutta nostaa todennäköisyyttä.

Vierailija
16/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoresta pitäen kun huolehtii itsestään, niin iho säilyy kimmoisana.

Kyllä sen nelikymppisenä näkee, ketkä ovat tupakoineet, juoneet tai käyttäneet paksua kerrosta "laadukkaita tuotteita".,

Vierailija
17/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä vastaus on geenit. Mulla upea pitkä superpaksu tukka melkein vyötärölle - hoidan sitä paskasti enkä läträä seerumeilla, markettishampoo ja kovakourainen harjaus.

Täysin rypytön sileä iho: en hoidasitä yhtään mitenkään, jotain halpaa marketin käsirasvaa laitan joskus jos kiristää.

Syön epäterveellisesti, viina maistuu.

Olen silti 45 vuotiaana noin 30 vuotiaan näköinen.

Geenit vaan joillain on hyvät. Ja tästä huomaa että voiteilla ym kosmetiikalla ei ihan hirveesti voi asialle tehdä mitään. Ystäväni esim laittaa satoja euroja kuussa tukanhoitoon ja käsittelyihin ja yhä edelleen se on laiha hiirenhäntä.

Tää on oikeesti tosi epäreilua miten geenit vaikuttaa.

Vierailija
18/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Geenit

2. Liikunta

3. Nuorekkaat aivot. Vilkkaat ja älykkäät silmät nuorentavat koko olemusta.

4. Auringon välttäminen

Vierailija
19/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elämäntavat ja tyyli.

Itselläni on nukkemaiset kasvot ja korkeat poskipäät. Kasvojen malli vaikuttaa yllättävän paljon! Ja tietty oon treenannut aina, joten kroppa on hyvässä kunnossa. Kivat vaatteet (hyvä tyyli, ei mummo) tekee tietysti myös paljon. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi...

N43

Vierailija
20/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hehkeiden av-mammojen kokoontumisajot taas.