Olen kyllästynyt vaimooni
Ollaan oltu yhdessä 15v. Vaimo on temperamenttinen eli saa raivareita ja haukkuu minua. On aikaisemmin uhkaillut erolla, mutta varmaan nyt tajunnut ettei parempaa saa. Yhdessä ollaan lasten takia. Mietin eroa, mitä teen?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä riideltiin kolme vuotta. Kymmenen oltiin yhdessä. Joka asiasta riita. Pariterapia ei auttanut koska vaimossa ei ollut omasta mielestään mitään muutettavaa. Lasten takia päätettiin yrittää. No sitten vaimo lähti kuitenkin lasten kanssa ja nyt on katkeroitunut yh jossa ei edelleenkään mitään vikaa ole koskaan ollut. No, elämän täytyy jatkua. Tapasin työn kautta itseäni yli 10 v nuoremman sairaanhoitaja opiskelijatytön jolla unelma vartalo. Puoliksi leikilläni pyysin kävelylle ja rantakahvilaan ja nyt olen sitten kokenut sellaista yhdessäoloa johon ex vaimo ei suostunut.
Mies, eronnutTärkeintä naisessa on todellakin se, että on unelmavartalo. Sillä pääsee pitkälle parisuhteessa. Viis luonteesta tai muusta, kunhan on kurvit kohdallaan.
Mutta, mutta, entäpä sitten, kun se unelmavartalo turmeltuu lihomisen tai lapsensaannin myötä. Tai jos sairaus iskee ja riuduttaa unelmavartalon? Koko suhde on silloin tuhoon tuomittu, kun tärkein asia on poissa.
Samaten helposti käy niin, että tämä yli 10 nuorempi unelmavartalo ei enää viitsikään katsella sinun vanhan ukon rapistuvaa vartaloa ja kuunnella vanhan ukon jorinoita.
löytää nuoremman ja komeamman. Mutta mitäpä siitä, olihan sinulla hetki unelmavartalon kanssa, jota voit sitten kaiholla muistella.
Muista muuten, että riitaan tarvitaan aina kaksi. Kukaan ei riitele yksin.
Sinun mielestäsi pitää olla epätyydyttävässä suhteessa hinnalla millä hyvänsä? Kunhan on joku vierellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä riideltiin kolme vuotta. Kymmenen oltiin yhdessä. Joka asiasta riita. Pariterapia ei auttanut koska vaimossa ei ollut omasta mielestään mitään muutettavaa. Lasten takia päätettiin yrittää. No sitten vaimo lähti kuitenkin lasten kanssa ja nyt on katkeroitunut yh jossa ei edelleenkään mitään vikaa ole koskaan ollut. No, elämän täytyy jatkua. Tapasin työn kautta itseäni yli 10 v nuoremman sairaanhoitaja opiskelijatytön jolla unelma vartalo. Puoliksi leikilläni pyysin kävelylle ja rantakahvilaan ja nyt olen sitten kokenut sellaista yhdessäoloa johon ex vaimo ei suostunut.
Mies, eronnutSika.
Muuten samaa mieltä, mutta jotekin aina loukkaannun sikojen puolesta, jotka eivät ikinä alentuisi käyttäytymään noin. Sikahan on kuitenkin fiksu otus miehiin(huom! ei päde kaikkiin) verraten.
Ja anteeksi osa miehistäkin, teissä on paljon todella upeita yksilöitä, jotka eivät koskaan kirjoittaisi lastensa äidistä noin .
Justiinsa :D Taas tuli hyvä annos miesvihaa sekopää av-mammalta. Kiitos hyvää yötä!
Keksi ap joku kiva harrastus, jolla täyttää elämä. Pidä parisuhde pakollisena pahana.
Minäkin alan kyllästyä sun vaimoon. Voisitko hakea sen jo pois.
Mies raivoaa => Jätä se sika!
Nainen raivoaa => Mietitään mitä mies on tehnyt väärin.
Vaimosi käy luonani panemassa, on ihan ok. T:naapuri
Minäkin olen kyllästynyt vaimoosi.
Terv. Naapuri
Hukkaat elämäsi. Sinne menee viemäriin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, eronnut
No menee muutama vuosi ja olet unelmavartaloisesi kanssa samassa jamassa. Ainoa vaan että se lähtee lennossa seuraavan, nuoremman karjun mukaan joka tykkää vähän pyöreämmästä. Niillä unelmavartaloilla on tapana pyöristyä parisuhteessa ja samalla naamavärkki painuu riippahuulen suuntaan. Syy saattaa olla myös miehessä mutta eeei, sinussahan ei ole mitään vikaa, vain siinä eksässä!!! Heh!
Vierailija kirjoitti:
Mies raivoaa => Jätä se sika!
Nainen raivoaa => Mietitään mitä mies on tehnyt väärin.
Millaisen siivilän läpi luet tätä ketjua? Itse olen oikein hyvillä mielin katsonut, miten myötätuntoisia ja kannustavia useimmat kommentit ovat olleet. Liikuttavan yksimielisiä on oltu siitä, että jatkuva huutaminen ja haukkuminen ei ole normaalia käytöstä eikä sitä pidä kenenkään sietää.
Ja jos olet se peukutuksista rähjäävä tyyppi: katsopa nyt niitä peukutuksia. Onko jotain sanottavaa, onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, eronnutTärkeintä naisessa on todellakin se, että on unelmavartalo. Sillä pääsee pitkälle parisuhteessa. Viis luonteesta tai muusta, kunhan on kurvit kohdallaan.
Mutta, mutta, entäpä sitten, kun se unelmavartalo turmeltuu lihomisen tai lapsensaannin myötä. Tai jos sairaus iskee ja riuduttaa unelmavartalon? Koko suhde on silloin tuhoon tuomittu, kun tärkein asia on poissa.
Samaten helposti käy niin, että tämä yli 10 nuorempi unelmavartalo ei enää viitsikään katsella sinun vanhan ukon rapistuvaa vartaloa ja kuunnella vanhan ukon jorinoita.
löytää nuoremman ja komeamman. Mutta mitäpä siitä, olihan sinulla hetki unelmavartalon kanssa, jota voit sitten kaiholla muistella.
Oletko aivan varma tästä?
Typerä sanonta, jolla esim. luonnehäiriöiset puolustelevat jatkuvaa kumppanin haukkumista ja mitätöintiä.
No, myönnetään. Vituttaa kun mies pesee pyykit väärin (pilaa ne) tai suihkusta tullessaan kastelee laminaatit ja ne menee kupruille. Vaikka olen sanonut asiasta sata kertaa. Tulee sit kiukuteltua sille. Miehen mielestä nalkutan ja hän ei osaa ikinä tehdä mitään oikein.
Pattitilanne.
Ruuan polttaminen pohjaan tai liika suolankäyttö ärsyttää myös.
Sinänsä pidän näitä riitoja aika pieninä, kun miettii että voishan niitä isompiakin riidanaiheita olla olemassa...
Ap tilaa punpattava parpara. Taskulanppuhansullaonjo. Ja eikukäsijumpalle.. Yök mikä sika. Just tällasten takia naiset älkää sotkeentuko atm tason miehiin. He itse ovt utkuiittoja ja lopulta syyttävätvimojaan siittä et ovat katkeria pikku possuja. Nou laiffit jotka odottaaviihdytystä ja tuttipulloa suukkuun.
Ei pidä mennähenkisesti teinien kanssa yksiin!!!
Jos mun ukko kävisi itkemässä tällä sivulla,olisi se välittön ero
Vierailija kirjoitti:
Ap tilaa punpattava parpara. Taskulanppuhansullaonjo. Ja eikukäsijumpalle.. Yök mikä sika. Just tällasten takia naiset älkää sotkeentuko atm tason miehiin. He itse ovt utkuiittoja ja lopulta syyttävätvimojaan siittä et ovat katkeria pikku possuja. Nou laiffit jotka odottaaviihdytystä ja tuttipulloa suukkuun.
Ei pidä mennähenkisesti teinien kanssa yksiin!!!
Miesvihajankkaajan alkeellinen provoyritys, kun naiset eivät lähteneetkään yksissä tuumin lyttäämään ap:ta vaan suhtautuivat asiallisesti, jopa myötätuntoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun ukko kävisi itkemässä tällä sivulla,olisi se välittön ero
Mutta itsehän käyt täällä päivittäin haukkumassa miestäsi ja voimaantumassa, ja se on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi ihan vapaasti erota, vaimohan on puhunutkin hänelle erosta. Ei hän sitä toki tee. Taloustilanne on vain tekosyy sille, ettei hän oikeasti halua erota vaan nauttii siitä, että voi kuvitella itsensä paremmaksi kuin vaimo ja väheksyä ja haukkua häntä.
Mahdoitko lukea ap:n viestit ollenkaan? Vaimo on se joka tässä väheksyy ja haukkuu. Jotenkin käänsit tämänkin miehen syyksi: Maailmassa joka on mahdollisuuksia täynnä, ei kukaan reaalielämässä halua jatkaa suhdetta "voidakseen kuvitella että on parempi".
Kyllästynyt vaimoon. Haluaa olla villi ja vapaa. Vaimo ei uutta kumppania löytäisi, ap kylläkin koska ainoastaan komistunut parisuhteen aikana.
Miksi ihmeessä olet mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia?
Tärkeintä naisessa on todellakin se, että on unelmavartalo. Sillä pääsee pitkälle parisuhteessa. Viis luonteesta tai muusta, kunhan on kurvit kohdallaan.