Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt vaimooni

Vierailija
28.07.2018 |

Ollaan oltu yhdessä 15v. Vaimo on temperamenttinen eli saa raivareita ja haukkuu minua. On aikaisemmin uhkaillut erolla, mutta varmaan nyt tajunnut ettei parempaa saa. Yhdessä ollaan lasten takia. Mietin eroa, mitä teen?

Kommentit (207)

Vierailija
1/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan.

Vierailija
2/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimenoa. Melaa mekkoon niin tasoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyty pariterapiassa joskus, mutta ei siitä nyt niin suurta hyötyä ollut

Vierailija
4/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ihan hyvä vaihtoehto etenkin jos roikutte yhdessä vain siksi ettette ehkä saa muita.

Vierailija
5/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se nauta liekaan ja lähde kylille !!

Vierailija
6/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saisin muita, mutta lähinnä ajattelin miten helppoa viikko-viikko elämä olisi poikamiehenä.

Ap

Vierailija
7/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi kuunnella jatkuvaa valitusta ja saisi tehdä asiat niinkuin itse haluaa.

Ap

Vierailija
8/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä saisin muita, mutta lähinnä ajattelin miten helppoa viikko-viikko elämä olisi poikamiehenä.

Ap

Eroa. Kyllä se vaimo paremmankin saa. Itse laihdun rajusti aina erotessa, joten uuden miehen saanti ei ole ongelma koska kasvot on kauniit. Sitähän sä tässä vihjasit. Viikko-viikko kuulostaa hyvältä myös naisen korvaan, ottaa mieskin vastuuta lapsistaan. Ja vaatiihan se uusi hoito myös aikaa.

Vierailija
9/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sä olet niin vakuuttunut siitä, että sinä saisit kyllä muita, mutta vaimo kokisi asian niin, ettei löytäisi ketään? Kyllä sitä vaimoakin varmaan vituttaa sun seuras, kaikkia pitkässä parisuhteessa kyllästyttää ja ärsyttää joskus toisen pärstävärkki ihan täysiä. Nyt teidän täytyy vaan yhdessä miettiä mitkä on teidän tavoitteet ja unelmat parisuhteen suhteen ja mitä olette valmiita tekemään saavuttaaksenne ne. Ja missä asioissa ette suostu tekemään kompromisseja.

Vierailija
10/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsisi kuunnella jatkuvaa valitusta ja saisi tehdä asiat niinkuin itse haluaa.

Ap

Mistä kaikesta se haukkuu sua ja mitä et saa tehdä niin kuin haluat? listaa tulemaan.

Vierailija
11/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla vaihtuvat vain ongelmat. Niitä on parisuhteessa aina.

Vierailija
12/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Elämä on kompromisseja, vaikket olisi parisuhteessa

Vierailija
13/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eroa. Kyllä se vaimo paremmankin saa. Itse laihdun rajusti aina erotessa, joten uuden miehen saanti ei ole ongelma koska kasvot on kauniit. Sitähän sä tässä vihjasit. Viikko-viikko kuulostaa hyvältä myös naisen korvaan, ottaa mieskin vastuuta lapsistaan. Ja vaatiihan se uusi hoito myös aikaa.

Suurin huoli on miten lapset suhtautuisivat eroon ja kalliiksi tulisi kahden asunnon maksaminen.

Ap

Vierailija
14/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suurin huoli on miten lapset suhtautuisivat eroon ja kalliiksi tulisi kahden asunnon maksaminen.

Ap

Vuoroasuminen ei paljoa eroa tutkimusten mukaan _toimivasta_ ydinperheestä lasten onnellisuuden ja pärjäämisen suhteen. Parempi se on, kuin toimimaton avioliitto. Pahimmillaan lapset vielä kantavat esimerkkinne omiin parisuhteisiinsa.

Vierailija
15/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä kaikesta se haukkuu sua ja mitä et saa tehdä niin kuin haluat? listaa tulemaan.

Esim. Pesen pyykit väärin, laitan pahaa ruokaa eli teen asiat eri tavalla kuin vaimo

Vierailija
16/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Omat vanhempani kitkuttelivat rakkaudettomassa ja ankeassa liitossa yli 30 vuotta VAIN lasten takia.

Ei ollut lapsena ihan erityisen mieltäylentävää tiedostaa sitä, että on ainoa syypää vanhempien ahdinkoon. Isä varsinkin jaksoi marmattaa, että olisi lähtenyt mäkeen jo ajat sitten, jos pentuja ei olisi. 

Olisivatpa eronneet jo paljon, paljon aiemmin....

Vierailija
17/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sä olet niin vakuuttunut siitä, että sinä saisit kyllä muita, mutta vaimo kokisi asian niin, ettei löytäisi ketään? Kyllä sitä vaimoakin varmaan vituttaa sun seuras, kaikkia pitkässä parisuhteessa kyllästyttää ja ärsyttää joskus toisen pärstävärkki ihan täysiä. Nyt teidän täytyy vaan yhdessä miettiä mitkä on teidän tavoitteet ja unelmat parisuhteen suhteen ja mitä olette valmiita tekemään saavuttaaksenne ne. Ja missä asioissa ette suostu tekemään kompromisseja.

Sanoin ettei vaimo todennäköisesti löytäisi parempaa, koska on luonteeltaan perustyytymätön ja nykyään reilusti ylipainoinen. Itse olen melkein komeampi kuin 15v sitten

Vierailija
18/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät uskalla erota koska eivät pärjää yksin. Se vain muotoillaan niin ettei voi erota lasten takia tai taloudellisista syistä. Tosiasiassa kyllä voisi mutta ei uskalleta ja tullaan katkeriksi.

Vierailija
19/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitu kirjoitti:

Vaihtamalla vaihtuvat vain ongelmat. Niitä on parisuhteessa aina.

En edes haluaisi vaihtaa, vaan elää villinä ja vapaana.

Ap

Vierailija
20/207 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylisi on kovin naismainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan