Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada reisistä "löllyvää" pois?!

Vierailija
28.07.2018 |

Olen siis ilmeisesti ns. laihaläski, kun olen nyt jo normaalipainon alarajalla (painoindeksi 18.2) , mutta reisissä silti liikaa rasvaa. Enkä todellakaan kuvittele, vaan ex poikaystäväkin ihmetteli miten voi hoikalla naisella olla niin "pehmeät" reidet....ja ovathan ne. Ikävä kyllä, ihan kuin pullataikinaa. Minulla siis läski lähtee viimeisenä pepusta ja reisistä ja myös kertyy tuolle alueelle ensimmäisenä.

Pääseekö tuosta ylimääräisestä alakropan rasvasta eroon lopulta vain pelkästään painon pudottamisella ja sen tarkkailulla. Vai pitäisikö alkaa himourheilemaan vai mitä?! Työmatkat kävelen päivittäin ja niihin kuluu sen 40min ja syön hyvin kasvispainotteisesti, lihaa ja maitotaloustuotteita vain satunnaisesti. Salilla olen aikoinaan käynyt , mutta silloin reidet oikeastaan vain kasvoivat ja koska en muutenkaan pitänyt hommasta, niin annoin sen vain jäädä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien ja takamuksen rasvasta on vaikeinta päästä eroon toisin kuin vatsarasvasta. Siksi omppumallin naiset ja vatsakkaat miehet laihtuukin näytävämmin ja helpommin. Vatsarasva onkin vahingollista, reisien ja takamuksen rasvaa on sanottu terveelliseksi. Ehkä se siksi pysyy sitkeämmin kehossa. Kun olet jo painoindeksin alarajalla, ei laihduttaminen ole hyväksi, joku treeni en sijaa voisi muuttaa reisiä. En kyllä ymmärrä, miksi ne eivät saisi olla pehmeät.

Vierailija
2/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reisien ja takamuksen rasvasta on vaikeinta päästä eroon toisin kuin vatsarasvasta. Siksi omppumallin naiset ja vatsakkaat miehet laihtuukin näytävämmin ja helpommin. Vatsarasva onkin vahingollista, reisien ja takamuksen rasvaa on sanottu terveelliseksi. Ehkä se siksi pysyy sitkeämmin kehossa. Kun olet jo painoindeksin alarajalla, ei laihduttaminen ole hyväksi, joku treeni en sijaa voisi muuttaa reisiä. En kyllä ymmärrä, miksi ne eivät saisi olla pehmeät.

No kun on sellaista löllyvää löysää läskiä, joka ihan kävellessäkin höllyy ja velloo, ei kauhean esteettisen näköistä. Eihän tämä mikään universaali ongelma ole, mutta häiritsee itseäni kyllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu naisten kroppaan. Normaali liikunta riittää. Itse pidän itselläni juuri siitä että on pehmeät reidet, olisi kauheaa jos olis kovat kuin kivi. Toki on jumppaliikkeitä jotka voivat vaikuttaa sisäreiteen ja proteiini päälle. Ei kannata kuihduttaa itseään pojan kokoiseksi /miehen näköiseksi reisistä, vain jonkun yhden muotivirtauksen mukaan eikä poikaystäväsi taida tuntea todellista naisten anatomiaa ikänsä vuoksi. Muotimaailma ei ole realistinen.

Vierailija
4/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns löysä osa voi kertoa myös että lähenee alipainoa, eli iho liikkuu/roikkuu kun ei ole täytettä. Tai sitten kiinnität liikaa huomiota sinne ja asia suurenee, ehkä tietty vaate korostaa tätä vaikutelmaa. Tai geeniselitys, joillakin on vain suuremmat reidet ym. Ehkä kävelet kuitenkin jne. ettei pitäisi olla liikunnan puutteesta kiinni. Hormonivalmisteiden vaikutuksista en tiedä

Vierailija
5/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mitata reitesi ympärysmitan, niin tiedetään onko reitesi oikeasti isot?

Vierailija
6/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko mitata reitesi ympärysmitan, niin tiedetään onko reitesi oikeasti isot?

Siitä paksuimmasta kohdasta

Vierailija
7/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko? Vääristynyt kehonkuva.

Vierailija
8/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiden ympärysmitta on 51cm ja olen 160cm pitkä, mielestäni sekin vaikuttaa ja siis en ole valittanut että olisivat erityisen isot, vaan tuo niiden löysyys ja rasvaisuus häiritsee suhteessa muuhun kroppaan ja painoon.

ap

Vierailija
9/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiden ympärysmitta on 51cm ja olen 160cm pitkä, mielestäni sekin vaikuttaa ja siis en ole valittanut että olisivat erityisen isot, vaan tuo niiden löysyys ja rasvaisuus häiritsee suhteessa muuhun kroppaan ja painoon.

ap

No ei sulla mitkään paksut reidet ole. Mulla 63 senttiä. 160cm ja 60kg

Vierailija
10/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anapilua.

Ahmedd

Vierailija
11/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle nyt vaan kuuluu ne pehmeät reidet. Itsellä ei ole pehmeät ja löllyvät, mutta selluliittia reisissä on. Ottaisin mieluummin pehmeät ja löllyvät.

Vierailija
12/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa vielä kuvan niistä reisistä.

Vierailija
13/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole väittänytkään että olisi, mutta ovat löysät ja löllyvät.

ap

Vierailija
14/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kuvaa tarvii. Ympärysmitta kertoo, kapeat on reidet.

Vierailija
15/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle nyt vaan kuuluu ne pehmeät reidet. Itsellä ei ole pehmeät ja löllyvät, mutta selluliittia reisissä on. Ottaisin mieluummin pehmeät ja löllyvät.

Eivät ikävä kyllä sulje pois toisiaan.

ap

Vierailija
16/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole väittänytkään että olisi, mutta ovat löysät ja löllyvät.

ap

Sitten sun reidet kaipaa vaan kiinteytystä. Rupee vetämään kyykkyjä. Simple

Vierailija
17/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, eikä löysyys tule kuvissa niin hyvin ilmi.

ap

Vierailija
18/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä. Rasvaprosenttia alemmas ja lihasta tilalle.

Vierailija
19/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta reidet ylös suoraan eteenpäin kun istut tuolilla. Tein tätä liikettä 100 krt päivässä, töissä ja kotona. Reisistä lähti 2 cm 30 päivän sisään ja ne kiinteytyivät muutenkin. Olen hoikan ja normaalipainoisen väliltä.

Kaverini luottaa 9-10 cm korkkareilla kävelemiseen päivittäin, pitää hänen sääret ja reidet kiinteinä.

Vierailija
20/57 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea otsikkoa pidemmälle, mutta rasva kerääntyy eri paikkoihin eri ihmisillä (tietyssä mittakaavassa). Paras keino vähentää rasvan määrää on laihduttaa. Laihduttamalla se poistuu ”tasaiseen” pitkin kroppaa.