Kaveri teki törkeän tempun, tai sitten ylireagoin. Kerro sinä.
Sovittiin kuukausi sitten, että menemme yhdessä festareille. Ostin kalliin lipun ja odotin kovasti tuota päivää. No festaripäivänä tää kaveri laittaa viestin ettei ostanutkaan lippua, ei jaksakaan kuulemma tulla.
Festarit loppuunmyyty enkä saanut toista kaveria enää. Enkä saanut omaa lippuani myytyä. Kävin yksin festareilla, ei ollut kauhean kivaa. Ei se muuten olisi harmittanut mutta lippu maksoi 70 euroa.
Mietin tässä onko tuommoinen ystävä mistään kotoisin. En itse olisi kuuna päivänä voinut tehdä toiselle noin.
Kommentit (30)
No olipa kyllä paskamaisesti tehty, et ylireagoi. Mikä urpo ja arvostus on tosiaan aika kysymysmerkki.
HSEn adonis kirjoitti:
Aika ikävä temppu. Ei taida arvostaa sinua juuri.
No eipä. Ja tunne on nyt kyllä molemminpuolinen.
Kaveri on kusipää. Hankkiudu eroon.
Todella paska temppu. Kaveri siis oletettavasti tiesi, että olit jo lipun ostanut.
Kai kerroit hänelle ton saman? Törkeä tyyppi kyllä.
Kyllä tämän kaverin olisi pitänyt ilmottaa, että ei jaksa/voi tulla.
Mulle kävi samoin, paitsi että minä olin ostanut molemmat liput ja kaverin piti maksaa osuutensa reissulla. Olikin tullut toisiin aatoksiin ja lähtöaamuna soitti ihan toisilta festareilta toiselta puolelta Suomea.
Oli entinen kaveri sen jälkeen.
Törkeä temppu!Ettekö te missään vaiheessa jutelleet että onhan molemmille liput? Etenkin tuommoiset festarit joissa liput myydään loppuun. Hyvä siinä ilmoittaa viime tippaan että ei ole edes lippua ostanut. En lähtisi enää ikinä minnekään tuommoisen kanssa
Teki törkeen tempun kyllä ja syystä suutut.
Meillä päin olisi ostettu kyllä molemmille lippu samalla. Vaikkei se olisi ollut ratkaisu tässä tilanteessa, mutta olisi ollut kiva saada joku kaveri.
Et ylireagoi. Mulla oli samantyylinen kaveri, nimenomaan oli. Hän saattoi muuttaa suunnitelmat ihan lennosta ja se oli tosi raivostuttavaa.
Paskasti teki kyllä kun ei ilmoittanut mutta.. ei kai hän sinun festareistasi ole vastuussa? Kai nyt aikuinen ihminen yhdet festarit pärjää omillaankin, sitä paitsi eikö sinne mennä osittain siitäkin syystä että tutustuu uusiin ihmisiin? Ota rennommin, nyt on kesä.
Minulle kaveri teki samantyylisen tempun. Ostin sovitusti meille molemmille liput ja odotin häntä ovella. (Kyse oli pienehköstä sisäfestarista.) Odotan ja odotan, ei kaveria kuulu. Vihdoin saan kiinni, ei viitsinyt tulla, vaan halusi mieluummin naiskennella uuden miehen kanssa eikä ollut viitsinyt ilmoittaa minulle. Onneksi sain myytyä liput jonottajille, mutta kyllä otti päähän. Sinun tilanteesi oli pahempi, kun et saanut lippua myytyä. Itsellä tosin olisi tullut takkiin kaverinkin lipun hinta, epäilen, että olisi maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Paskasti teki kyllä kun ei ilmoittanut mutta.. ei kai hän sinun festareistasi ole vastuussa? Kai nyt aikuinen ihminen yhdet festarit pärjää omillaankin, sitä paitsi eikö sinne mennä osittain siitäkin syystä että tutustuu uusiin ihmisiin? Ota rennommin, nyt on kesä.
Niinhän mä meninkin ja pärjäsin. Sanoin vaan ettei ollut kauhean kivaa. Ja ei ollu kaverilta kivasti tehty. Ei minun kesä tästä pilalle mennyt, rahakaan ei ollut isoin harmi. Se kaverin toiminta harmittaa.
Et kyllä ylireagoi, jos asia sovittu että yhdessä lähdette festareille, pitäisi kaverin kunnioittaa lupausta tai vähintään ilmoittaa hyvissä ajoin että ei lähdekään festarille.
No, nyt ainakin tiedät, mitä tasoa on tämä kaveri.
Juu, mulle on käynyt myös noin. Kerran ostin vielä alaikäisenä liput eräälle keikalle itselleni ja kaverille kun hän pyysi, että ostan hänenkin lippunsa. No, mentiin keikalle enkä koskaan saanut lippurahoja häneltä. Toisen kaverin kanssa kävi seuraavasti: ostin hänen pyynnöstään 2 lippua keikalle, jonne olisin ollut menossa ilman häntäkin. No, keikkapäivänä ilmoittaa, ettei olekaan tulossa. Mulla oli siis 2 kallista lippua erään ulkomaalaisen ison bändin keikalle. En saanut toista myytyä, eli maksoin tuplahinnan keikasta. Kiitos vaan. Enää en osta lippuja kenellekään, aikuiset ihmiset ostakoot lippunsa itse.
Törkeän tempun teki ja olisi kyllä ollut entinen kaveri tuon jälkeen.
Mulla yks kaveri johon ei voi ikinä luottaa. Piti esim. kuntosalilla käydä yhdessä, joka ikinen kerta meni ootteluun...väliin soitin kuntosalin pihasta meinaako tulla ni vastas unisella äänellä ettei tänään. Kyllä raivostutti. Lopulta kävin kyseisellä salilla 4 vuotta, yksin.
Jos tämä kaveri on tulossa kylään, ootteluun menee koko ilta. Soitan tunnin päästä sovitusta ajasta niin tämä vastaa et on Prismassa ja täällä on tämmönen alelaari.
Kyllä olisi entinen kaveri. Todella törkeää.
Ikävät oharit teki. Kaveri vaihtoon, jos ei ollut joku sukulainen kuollut tai muuta vastaavaa. (joo tiedämme, ettei ollut)
Sinkkumies
Aika ikävä temppu. Ei taida arvostaa sinua juuri.