Lopullinen luovuttaminen
Ja yksinäisyyden hyväksyminen.
Muistan joskus vuosia sitten lukeneeni täältä ketjua, jossa keskusteltiin aikuisten miesten kokemattomuudesta. Mielipiteitä ketjussa oli useita, mutta mieleen jäi kysymys: Milloin on liian myöhäistä? Vastaus oli muistaakseni joko 28 v tai 32 v. Silloinkin se oli pysäyttävä vastaus, koska olin melkein ylärajalla, mutta nyt kun ajattelen, että olen vuosia vanhempi on oman tilanteensa tajuaminen jotain semmoista mitä en oikein osaa edes käsitellä. Miten voi olla juuri minä, muuten melko normaali, joka ei kykene siihen mihin 99% ihmisistä kykenee? Miten tähän päädyttiin?
Jos oletetaan tuon ikärajan pitävän paikkansa, ja kokemuksieni mukaan se on melko osuva, niin miten löytää se moodi, jossa hyväksyy yksinäisyyden ja oman viallisuutensa? Miten elää, kun kavereiden näkeminen perheineen ja lapsineen muistuttaa omasta epäonnistumisesta? Jos rakkautta, läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä ei ole minulle suotu voinko vain unohtaa ja keskittyä täysin johonkin muuhun?
Kommentit (84)
Mulla homma stoppaa jo ajatustasolla siihen, että todennäköisesti pitäisi tutustua naisen kaikenlaisiin vastenmielisiin ystäviin ja kaveerata niiden kanssa sitten puoliväkisin. Jäi joskus kaksvitosena jo traumoja, kun olin ihastuksella viettämässä iltaa ja siellä oli niitä jotain sen apinamieskavereita joiden kanssa joutui leikkiä jotain banaaninpaiskomisleikkejä (kuvainnollisesti).
Vierailija kirjoitti:
Mulla homma stoppaa jo ajatustasolla siihen, että todennäköisesti pitäisi tutustua naisen kaikenlaisiin vastenmielisiin ystäviin ja kaveerata niiden kanssa sitten puoliväkisin. Jäi joskus kaksvitosena jo traumoja, kun olin ihastuksella viettämässä iltaa ja siellä oli niitä jotain sen apinamieskavereita joiden kanssa joutui leikkiä jotain banaaninpaiskomisleikkejä (kuvainnollisesti).
En mä edes osaa ajatella noin pitkälle. Mulla se stoppaa siihen, kun nainen näkee epävarmuuteni ja samalla minä tunnen sen epävarmuuden sisälläni. Yhtälö johon ei ole ratkaisua niin ei tarvi paljon ajatella naisen kaveripiiriä.
Yksin alusta loppuun. Kai se on jonkinlainen saavutus sekin? Ehkä joku sirkus ottaisi mut friikkishown esiintyjäksi?
ap
Jos on 40 ja poikuus tallella niin heti huoriin! En tiedä ottaako nekään noin vanhoja kokemattomia vastaan, mutta kannattaa kokeilla, sillä muuten et tule ikinä seksiä kokemaan. Voit olla siis luuseri poikuuden kanssa tai luuseri, joka koki seksiä maksullisen kanssa. Valitse itse.
15-20 v : normaalia
21-25 v: outoa, mutta hyväksyttävää
26-30 v: menee, jos on hyvä selitys
31-35 v: vain erityistapauksissa, normaalisti pirun outoa
36 v ->: ei ikinä