Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisen pukeutuminen helteellä

Vierailija
27.07.2018 |

Ongelmana ovat suuret rinnat (75-i- 70 j) ja nämä helteet. En halua paljastlla muttten voi kuumuuden takia pitää peittäviä paitoja. Suurimmassa osassa mekkoja jotka ovat sopivia muuten, on rintaosa todella pieni, ei mahdu rinnat... Tuubimallisissa joutuu pitämään toppia alla ja vielä rintaliivejä eli 3 kerrosta vaatetta. Joudun pitämään myös t-paidan alla rintaliivejä ja sporttiliivejä litistävän vaikutelman aikaansaamiseksi, sillä en rinnat näyttävät todella halvoilta ja tulee mieleen joku povipommi. Silloinkin on kuuma ja olisi kiva jos olisi joku vilpoisampi vaihtoehto.

Ja ei, mikään isojen naisten mallisto ei käy tiimalasivartalon takia, en halua laittaa päälle säkkiä (isojen tyttöjen vaatteet on suunniteltu yleensä omenavartaloille). Joku XL mekko roikkuu päällä olkapäiltä jne, eivät sovi.

Miten te muut isorintaiset pukudutte?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ohut, elastinen "alustoppi", joka ylettää vain rintojen alle. Peittää rintavakoa paljastavammissa paidoissa ja peittää olkaimet paidoissa, joissa en halua niiden näkyvän. Ei kuitenkaan tuo hirveästi lisäkerrosta vaatteisiin.

Näillä keleillä mä pidän rintsikoita, jotka tukevat hyvin ja pitävät rinnat nätisti erillään omissa kupeissaan. Aivan sama miltä näyttää, kun nyt etusijalla on mukavuus ja ihon terveys. Hikoilu rintojen välissä ja alla voi oikeasti laukaista näillä pitkillä helteillä esim. hiivaihottuman. Siksi ajatus litistävistä ja hengittämättömistä urheiluliiveistä kuulostaa hiukan oudolta, samoin kaksien liivien pitäminen päällekkäin.

Vierailija
22/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa vaatekaupassa on nykyään isojen tyttöjen mallejakin erikseen, varmasti jostain löytyy sinunkin vartalollesi sopivaa. Sokkari, Lindex, gina tricot jne. Isommissa kaupungeissa sitten yksityisiäkin pikkuliikkeitä jonkin verran. Tai ota kunnolla mitat itsestäsi ja nettishoppailua ulkomailta. Eiköhän ala löytyä etelä- ja väli-amerikasta, jossa naiset ovat ruumiinrakenteeltaan uhkeanpuoleisia.

Isotissinen ei välttämättä ole läski. Silloin nuo ”isojen tyttöjen” mallit on hillittömiä telttoja. Istuu korkeintaan rinnuksista jos siitäkään ja muutoin on muodoton säkki. Ja niinhän tuo ap aloituksessakin jo sanoi.

Tätä juuri yritin sanoa aloituksessa. Isojen tyttöjen mallit eivät käy! Kokeiltu on ja ovat epämukavia kun roikkuvat muuten joka puolelta! Ei pysty pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette rintojen pienennysleikkauksessa käyneet tulleet toimeen hirvittäviin arpien kanssa? Ei ne niitä pienennä nännien kautta.

Vierailija
24/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, se pienennysleikkaus on tosi hyvä ratkaisu, kun rinnat ovat niin isot kuin sinulla, mutta vartalo muuten normaali.

Pienennysleikkaus ei tarkoita rintojen poistamista. Minun rintani pienenivät leikkauksessa rintaliivikoosta 75I kokoon 75E. En siis vieläkään ole pienirintainen, mutta nyt olen sopusuhtainen.

Voitko linkata, tai ap, jonkun kuvan (ei tietenkään omaa!) minkä kokoluokan rinnat teillä on? Niin moni käyttää ihan väärän kokoisia liivejä, että kuppikoon ilmoittamisesta ei ole mitään hyötyä. Esim nämä ovat kokoa 75I

https://www.bratabase.com/browse/nessa/rossa-soft/75I/pictures/

Jos kroppa on suuri ja roteva, näyttävät suuremmatkin rinnat sopusuhtaisemmilta. Jos vartalo on muuten normaalikokoinen, näyttävät isot rinnat järkyttävän isoilta.

Minun housukokoni on 36 ja ennen leikkausta paitakokoni oli 42-44. Leikkauksen jälkeen olin kauttaaltaan kokoa 36.

Pienennysleikkaukseen menin 45-vuotiaana. Olin vuosikaudet joutunut ostamaan rintaliivit ainoastaan erikoisliikkeistä myyjän avustamana. Liivikokoni 75I oli aivan varmasti oikea.

Vierailija
25/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ohut, elastinen "alustoppi", joka ylettää vain rintojen alle. Peittää rintavakoa paljastavammissa paidoissa ja peittää olkaimet paidoissa, joissa en halua niiden näkyvän. Ei kuitenkaan tuo hirveästi lisäkerrosta vaatteisiin.

Näillä keleillä mä pidän rintsikoita, jotka tukevat hyvin ja pitävät rinnat nätisti erillään omissa kupeissaan. Aivan sama miltä näyttää, kun nyt etusijalla on mukavuus ja ihon terveys. Hikoilu rintojen välissä ja alla voi oikeasti laukaista näillä pitkillä helteillä esim. hiivaihottuman. Siksi ajatus litistävistä ja hengittämättömistä urheiluliiveistä kuulostaa hiukan oudolta, samoin kaksien liivien pitäminen päällekkäin.

Veikkaan, että ap käyttää väärän kokoisia liivejä.

Vierailija
26/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biksut jalkaan ja yläosattomissa.

Vierailija
27/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös hakeutumista rintojen pienennysleikkaukseen. Jos nyt heti elokuussa käynnistät prosessin (tarvitset lähetteen esim. gynekologilta), niin pääset viimeistään keväällä leikkaukseen. Ensi kesänä ei enää olisi näitä kookkaisiin rintoihin liittyviä ongelmia.

Itse kävin pienennettävänä 5 vuotta sitten enkä ole katunut muuta kuin sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin.

Se, että sinä olet tehnyt moisen tyhmyyden ei tarkoita sitä, että muiden pitäisi sortua samaan tyhmyyteen.

Rintojen pienennyttämisessä ei ollut mitään tyhmää. Älä puhu asiasta, mistä sinulla ei ole mitään kokemusta.

Leikkauksen ansiosta pääsin hetkessä eroon jatkuvista niska-hartia-säryistä ja huono ryhtinikin oikeni. Itsetunto kohosi hetkessä huikean hyväksi, kun enää ei tarvinnut hävetä niitä jättiläismäisiä lolloja, jotka eivät milloinkaan tuntuneet omilta. Ne olivat aina kuin giganttiset kasvaimet rintakehälläni. Oli niin huojentavaa tulla normaaliksi ja sopusuhtaiseksi. Kauniita vaatteitakin alkoi löytyä vaikka kuinka paljon, kun ei enää ollut pakko käyttää niitä telttoja, minne tissitkin mahtuivat.

Jos ei ole itseään inhonnut siten kuin minä inhosin, ei voi ymmärtää, miten suuren huojennuksen saattoi rintojen pienennysleikkaus tuottaa.

Kiitos, minulla on ikää jo sen verran etten lähde leikkauksiin kun ei ole kipuja. Ulkonäkö ei ole tärkeää enää, mutta nyt helteellä on kuuma. 

Huvittaa nämä kommentit täällä, taitavat kuvitella että kaikki isorintaiset ovat kauniita 20 v. Kyllä ne rinnat säilyvät suurina meillä vanhoillakin tädeillä.

Ajattelin että olisit nuorempi siksi koska et löydä sopivia vaatteita ja yleensä silloin ongelma on se että etsii jostain nuorisovaateliikkeestä. Esim. jostain Haloselta tai Stockmanilta saa varmasti mekkoja joissa on enemmän tilaa rinnoille.

Vierailija
28/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, se pienennysleikkaus on tosi hyvä ratkaisu, kun rinnat ovat niin isot kuin sinulla, mutta vartalo muuten normaali.

Pienennysleikkaus ei tarkoita rintojen poistamista. Minun rintani pienenivät leikkauksessa rintaliivikoosta 75I kokoon 75E. En siis vieläkään ole pienirintainen, mutta nyt olen sopusuhtainen.

Voitko linkata, tai ap, jonkun kuvan (ei tietenkään omaa!) minkä kokoluokan rinnat teillä on? Niin moni käyttää ihan väärän kokoisia liivejä, että kuppikoon ilmoittamisesta ei ole mitään hyötyä. Esim nämä ovat kokoa 75I

Jos kroppa on suuri ja roteva, näyttävät suuremmatkin rinnat sopusuhtaisemmilta. Jos vartalo on muuten normaalikokoinen, näyttävät isot rinnat järkyttävän isoilta.

Minun housukokoni on 36 ja ennen leikkausta paitakokoni oli 42-44. Leikkauksen jälkeen olin kauttaaltaan kokoa 36.

Pienennysleikkaukseen menin 45-vuotiaana. Olin vuosikaudet joutunut ostamaan rintaliivit ainoastaan erikoisliikkeistä myyjän avustamana. Liivikokoni 75I oli aivan varmasti oikea.

Eli näytit kutakuinkin tuolta kuin linkatussa kuvissa? Valitettavasti erikoisliikkeen myyjän valitsema koko voi olla ihan päin helvettiä. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
29/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette rintojen pienennysleikkauksessa käyneet tulleet toimeen hirvittäviin arpien kanssa? Ei ne niitä pienennä nännien kautta.

Minulla leikkausarvet ovat haalistuneet erittäin hyvin. Voin käydä uimahallissa eikä arpia huomaa, jollei vartavasten ala katsella. Suurin arpi jää rinnan alle piiloon.

Vierailija
30/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli näytit kutakuinkin tuolta kuin linkatussa kuvissa? Valitettavasti erikoisliikkeen myyjän valitsema koko voi olla ihan päin helvettiä. Puhun kokemuksesta.

En halua katsoa kuvaa isoista rinnoista.

Liivimyymälässä asiantuntija ei valinnut minulle kokoa, vaan tein sen itse. Myyjä avusti asiassa. En todellakaan käyttänyt yli 30 vuoden ajan vääränkokoisia liivejä.

Vierailija
31/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, mutten edelleen mene leikkaukseen. On tietyt syyt miksen halua turhiin leikkauksiin kun ei ole terveysongelmia. 

Kovin kalliisiin mekkoihin (Stockmann, Halonen) ei ole varaa kun olen työtön. Siksi lähinnä ostan nuorisovaateliikkeistä vaatteeni, muutenkin tyyli enemmän sellainen Halosen sijaan.

Vierailija
32/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla tarkenemiseen vaikuta se, onko kaula-aukko tissivaon paljastava vai solisluihin asti ulottuva. Käytän siis lyhythihaisia paitoja.

Vierailija
33/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös hakeutumista rintojen pienennysleikkaukseen. Jos nyt heti elokuussa käynnistät prosessin (tarvitset lähetteen esim. gynekologilta), niin pääset viimeistään keväällä leikkaukseen. Ensi kesänä ei enää olisi näitä kookkaisiin rintoihin liittyviä ongelmia.

Itse kävin pienennettävänä 5 vuotta sitten enkä ole katunut muuta kuin sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin.

Se, että sinä olet tehnyt moisen tyhmyyden ei tarkoita sitä, että muiden pitäisi sortua samaan tyhmyyteen.

Rintojen pienennyttämisessä ei ollut mitään tyhmää. Älä puhu asiasta, mistä sinulla ei ole mitään kokemusta.

Leikkauksen ansiosta pääsin hetkessä eroon jatkuvista niska-hartia-säryistä ja huono ryhtinikin oikeni. Itsetunto kohosi hetkessä huikean hyväksi, kun enää ei tarvinnut hävetä niitä jättiläismäisiä lolloja, jotka eivät milloinkaan tuntuneet omilta. Ne olivat aina kuin giganttiset kasvaimet rintakehälläni. Oli niin huojentavaa tulla normaaliksi ja sopusuhtaiseksi. Kauniita vaatteitakin alkoi löytyä vaikka kuinka paljon, kun ei enää ollut pakko käyttää niitä telttoja, minne tissitkin mahtuivat.

Jos ei ole itseään inhonnut siten kuin minä inhosin, ei voi ymmärtää, miten suuren huojennuksen saattoi rintojen pienennysleikkaus tuottaa.

Minulla on kokemusta 2 isosta rinnasta, jotka kuuluvat kroppaani. Etpä ainakaan tuolla tissisheimauksellasi helpota niiden isorintaisten itseinhoa, jotka siitä kärsivät. Voisit vähän miettiä miten käyttäydyt. Joillain ihmisillä on tärkeämpiä elämäntehtäviä kuin etsiä "kauniita vaatteita".

Vierailija
34/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi ongelma kuin arvet on menettää rintojen orgasmikyky leikkauksen takia.

Vierailija
35/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www. bratabase.com/browse/nessa/rossa-soft/75I/pictures/

En halua katsoa kuvaa isoista rinnoista.

Liivimyymälässä asiantuntija ei valinnut minulle kokoa, vaan tein sen itse. Myyjä avusti asiassa. En todellakaan käyttänyt yli 30 vuoden ajan vääränkokoisia liivejä.

Kuvassa on nainen rintaliivit päällään, kuvattu niin, että näkyy alue kaulasta vatsaan. Toisessa kuvassa on päällään hihaton toppi. Täysin asiallinen kuva, ei p.rnoa.

Vierailija
36/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla leikkausarvet ovat haalistuneet erittäin hyvin. Voin käydä uimahallissa eikä arpia huomaa, jollei vartavasten ala katsella. Suurin arpi jää rinnan alle piiloon.

Jos ei ole aiemmin leikattu ja ei kokemusta arpien parantumisesta saattaa tuloksena olla paha arpikeloidi, arven liikakasvu. Aika ikävä lopputulos, siinä ei rintsikoita voi pitää.

Vierailija
37/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka ovat käyneet pienennyttämässä rintojaan ja pitäneet lopputuloksesta. En sen sijaan ymmärrä, miksi tähän ketjuun pitää tulla suosittelemaan kirurgista toimenpidettä, kun kyseessä on pukeutuminen. Ei kaikkia inhota isot rinnat, vaikka niitä kantaisi itsekin. Ongelmana on vaatteet, ei rinnat.

Vierailija
38/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä, mutten edelleen mene leikkaukseen. On tietyt syyt miksen halua turhiin leikkauksiin kun ei ole terveysongelmia. 

Kovin kalliisiin mekkoihin (Stockmann, Halonen) ei ole varaa kun olen työtön. Siksi lähinnä ostan nuorisovaateliikkeistä vaatteeni, muutenkin tyyli enemmän sellainen Halosen sijaan.

Nyt on kuitenkin vielä alennusmyyntiaika, joten kannattaa pyörähtää muissakin liikkeissä kuin henkkamaukassa. Joskus sitä tekee löytöjä ja alunperin kalliimpi vaate saattaa kestää kauemmin. Nuorisovaateliikkeistä on tosi vaikea löytää sopivia vaatteita rintavalle. Nuo ehtosi: nuorisovaate, halpa, leikattu rintavalle, se on vain täysin mahdoton yhdistelmä. Ja tosiaan noissa muissakin liikkeissä on muutakin kuin mummokuoseja, kun vähän etsii.

Vierailija
39/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ota naisten pukeutumiseen sen enempää kantaa, mutta kyllä isorintaiset voivat pukeutua aivan niin kuin muutkin. Minusta todella omituinen kaksoisstandardi tuo, että jos rintava nainen pukeutuu normaaliin kevyeen kesävaatetukseen niin se on muka paljastavaa tai jopa provosoivaa tai lutkamaista, mutta sitten kun pienirintainen tekee saman niin sitä pidetään normaalina eikä kukaan sano mitään. Se, että jollakin sattuu olemaan isommat turvatyynyt ei tarkoita että normaali pukeutuminen olisi mitenkään sen paljastavampaa tai säädyttömämpää kuin muidenkaan.

Itsellä oli ennen isorintainen tyttöystävä, ja hän kyllä kärsi jossain määrin juuri tuon tyyppisestä tissisheimaamisesta. Onneksi hänkin tajusi olla välittämättä katkerien ihmisten kommenteista ja nykyään pukeutuu miten haluaa :-)

Vierailija
40/68 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bravissimo.com/collections/all-clothing/

https://www.biubiu.pl

http://urkye.pl/en_US/index

Isorintaiselle normivartaloiselle vaatetta. Aleosastolta löytää edullisestikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi