Isorintaisen pukeutuminen helteellä
Ongelmana ovat suuret rinnat (75-i- 70 j) ja nämä helteet. En halua paljastlla muttten voi kuumuuden takia pitää peittäviä paitoja. Suurimmassa osassa mekkoja jotka ovat sopivia muuten, on rintaosa todella pieni, ei mahdu rinnat... Tuubimallisissa joutuu pitämään toppia alla ja vielä rintaliivejä eli 3 kerrosta vaatetta. Joudun pitämään myös t-paidan alla rintaliivejä ja sporttiliivejä litistävän vaikutelman aikaansaamiseksi, sillä en rinnat näyttävät todella halvoilta ja tulee mieleen joku povipommi. Silloinkin on kuuma ja olisi kiva jos olisi joku vilpoisampi vaihtoehto.
Ja ei, mikään isojen naisten mallisto ei käy tiimalasivartalon takia, en halua laittaa päälle säkkiä (isojen tyttöjen vaatteet on suunniteltu yleensä omenavartaloille). Joku XL mekko roikkuu päällä olkapäiltä jne, eivät sovi.
Miten te muut isorintaiset pukudutte?
Kommentit (68)
Haha. Voihan isojen tyttöjen vaatteet... Jos olisit isorintainen, tietäisit että on myös vaatteiden busty-mallistoja.
Voi taivas näitä mun isoja tissejä. Painavat n. 2 kg/ rinta. Nää on mielettömät OO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös hakeutumista rintojen pienennysleikkaukseen. Jos nyt heti elokuussa käynnistät prosessin (tarvitset lähetteen esim. gynekologilta), niin pääset viimeistään keväällä leikkaukseen. Ensi kesänä ei enää olisi näitä kookkaisiin rintoihin liittyviä ongelmia.
Itse kävin pienennettävänä 5 vuotta sitten enkä ole katunut muuta kuin sitä, etten tehnyt sitä aikaisemmin.
Se, että sinä olet tehnyt moisen tyhmyyden ei tarkoita sitä, että muiden pitäisi sortua samaan tyhmyyteen.
Mies kommentoimassa!🤣🤣
Kaikille ei isot rinnat tarkoita niska-hartiakipuja, ainakaan mulle. Olen harteikas ja omistan L-kuppikoon rinnat. Minimizerit ei tosiaan tule kuuloonkaan, rinnat hautuvat ja hikoilevat niissä. Zalondolta olen löytänyt myös kivoja kesävaatteita. Ja onhan vaatteita, jotka näyttävät paremmilta isorintaisten yllä, esim. kietaisupaidat, jos eivät ole todella avarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään vaki kauppaa pitää kierellä ja etsiä, esim. Kietaisumallit ja joustavat kankaat ovat hyviä tai slimmatut tunikat
Kietaisumallit jää yleensä liian avonaiseksi isojen rintojen kanssa.
Kietaisumallit saattaa sopia sinulle kun on vyötäröä. Kaula-aukkoon voi itse laittaa jotkut napit tai nepparit tai sitten jollain korulla sulkea liian ison kaula-aukon. Istuvia vaatteita on tosiaan tarjolla vain tasapaksuille rinnattomille tai sitten ihan hoikille. Itse olen omenavartalo, rinnat c-kuppi, olen lyhyt, jalat ovat hoikat. Hyvin leikattuja pusero- tai mekkomalleja saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Isojen tyttöjen malliin olen liian pieni ja lyhyt vaikka en ihan hoikka olekaan. Isojen tyttöjen t-paidat ulottuvat mashan asti, käyvät kyllä yöpuvusta.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos ostaisit fiftarimekkoja, niissä on tilaa rinnoille ja pepulle mutta ei lökötä vyötäröstä. Tai ihan perus kesämekko johon lisäät vyön tai huivin vyötärölle, että saat vartalon mallia esille eikä ole säkki.
Tämä. Itse käytän fiftarimekkoja, esim. Hearts&roses tekee niin loistavia, etten edes niiden mekkojen kanssa tarvitse rintaliivejä vaikka kokoa rinnoissa on. Joustavat just sopivasti tissien kohdalta ja muu mekko istuu täydellisesti. Suosittelen ☺
Ja sitten on ihan tylsä vaihtoehto: tavallinen t-paita päälle, ja sen päälle iso huivi tms.
Mä pistän oman ison tissini pään alle ja toisella nukkuu mitäs. Ei sit tartte tyynyjä. Ekologista.