Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle koko ajan tärkeämpää remontit yms miesten työt kuin perhe- tai parisuhdeaika! Onko muilla tällaista?

Vierailija
26.07.2018 |

Miehellä siis koko ajan kiire hoitamaan jotain talon tai auton kunostukseen liittyvää asiaa, eikä siksi ehdi olla perheen tai minun kanssa. Ei ehdi meidän kanssa rannalle tai lomatekemisiin, kun kiire motonettiin tms. Jos tulee mukaan on näreissään, kun tärkeämpiä asioita olisi hoidettavana jotain remonttihommista tms. Tilanne ollut päällä miehellä viimeiset 5 vuotta ja loppua ei näy. Aina keksii tärkeämpää kuin perhe tai parisuhdeaika... iltaisin kun lapsi nukkuu on tallissa autoa tms laittamassa eikä minun kanssa. Olen todella yksinäinen ja harmissani kun mies ei ”ehdi” olla perheensä kanssa. Onko muilla samanlaista? Olisin kiitollinen kommenteissanne!

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kolmistaan. Ei kai vaimo sellaiseen lähde tai en ole kysynytkään, mutta tyttöystävä ei innostuisi.

Ai eikö vaimo tiedäkään sinun tyttöystävästä? Minkä ihmeen takia olet sitten vaimon kanssa yhdessä?

Vierailija
122/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuvastisanottu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys vielä, että lapsen kanssa viettää aikaa lähinnä niin, että lapsi mukana askareissaan.

Tosi hyvä että ottaa lapsen mukaan. Työntekoa seuraamalla ja kokeilemalla lapsi oppii paljon taitoja ja alkaa pitää itse tekemistä hyvänä asiana. Varmasti moni lapsi jää tällaisesta paitsi perheissä joissa ei tehdä mitään käden taitoja vaativaa.

Sinulla on hyvä mies. Toivottavasti saat oman pääsi kuntoon.

Tuossa viimeisessä lauseessa on viisaus. Voi kyllä olla myöhäistä. Onneksi naisia tulee lisää kuin raitiovaunuja. Pitää vaan tsekkaa se oikea.

Samoin mukavia, perheensä huomioivia miehiä. Huonoon suhteeseen ei kenenkään kannata elämäänsä tuhlata.

Okei, minä kuvittelin mielessäni tilanteen missä sitä autoa oikeasti tarvitaan ja mies näkee että auton pitää olla kunnossa tiukan paikan tullen. Tää on ehkä eri osastolla tää juttu. Ootellaan pahempia aikoja.

Kenellä on sellainen auto, että sitä pitää kaikki illat tai edes joka viikko korjailla?

No joo tossa on jotain,  mutta jos ei ajoissa korjaa niin voi mennä semmoiseen jamaan ettei illat enää riitä. Okei mä luovutan. Jos äijä lukee tätä niin myy autos ja osta fillari. Katsotaan mistä kana sitten pissaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuommoinen isä. En ole koskaan sanonut häntä isäksi, vaan aina puhunut "Pekasta", vaikka äitiä sanon äidiksi enkä etunimellä. Ollut noin jostain yläasteiästä lähtien. Nykyään en isääni juuri tapaa.

Vierailija
124/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys vielä, että lapsen kanssa viettää aikaa lähinnä niin, että lapsi mukana askareissaan.

Tosi hyvä että ottaa lapsen mukaan. Työntekoa seuraamalla ja kokeilemalla lapsi oppii paljon taitoja ja alkaa pitää itse tekemistä hyvänä asiana. Varmasti moni lapsi jää tällaisesta paitsi perheissä joissa ei tehdä mitään käden taitoja vaativaa.

Tuossa viimeisessä lauseessa on viisaus. Voi kyllä olla myöhäistä. Onneksi naisia tulee lisää kuin raitiovaunuja. Pitää vaan tsekkaa se oikea.

Samoin mukavia, perheensä huomioivia miehiä. Huonoon suhteeseen ei kenenkään kannata elämäänsä tuhlata.

Okei, minä kuvittelin mielessäni tilanteen missä sitä autoa oikeasti tarvitaan ja mies näkee että auton pitää olla kunnossa tiukan paikan tullen. Tää on ehkä eri osastolla tää juttu. Ootellaan pahempia aikoja.

Kyseessähän oli apn mukaan harrasteauto ja moottoripyörä, joita rakennellaan . Kyseessä ei siis ole edes miehen käyttöauto. Tämä on siis miehen ikioma harrastus, josta perhe ei hyödy mitään.

Vierailija
125/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on sellainen auto, että sitä pitää kaikki illat tai edes joka viikko korjailla?

No joo tossa on jotain,  mutta jos ei ajoissa korjaa niin voi mennä semmoiseen jamaan ettei illat enää riitä. Okei mä luovutan. Jos äijä lukee tätä niin myy autos ja osta fillari. Katsotaan mistä kana sitten pissaa. 

Ei kun kerro nyt, mitä autoa pitää jatkuvasti huoltaa, jotta tiedän pysyä sellaisista kaukana? Minulla on ollut autoja yli 20 vuoden ajan eikä yksikään niistä ole ollut noin huonokuntoinen vaikka olen aina ajanut käyttyillä autoilla.

Vierailija
126/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On korjailtava esim. tyhjät pullot ja täydet kortsut auton lattialta piiloon. Aina sitä pientä laittoa on.

Vierailija
127/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuommoinen isä. En ole koskaan sanonut häntä isäksi, vaan aina puhunut "Pekasta", vaikka äitiä sanon äidiksi enkä etunimellä. Ollut noin jostain yläasteiästä lähtien. Nykyään en isääni juuri tapaa.

Ottiko isäsi sinua mukaan puuhiinsa? Tekikö hän jotain kanssasi? Oma lapseni kyllä selkeästi kiintynyt isäänsä ja läheinen. Ap

Vierailija
128/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kerro nyt, mitä autoa pitää jatkuvasti huoltaa, jotta tiedän pysyä sellaisista kaukana? Minulla on ollut autoja yli 20 vuoden ajan eikä yksikään niistä ole ollut noin huonokuntoinen vaikka olen aina ajanut käyttyillä autoilla.

Ei semmoista autoa kyllä ole varmaan olemassakaan. Myönnän sen.

Minäkin olen vain korjaavinani autoa ja nappailen olutta ja viinaa tallissa. Ei mulla ole edes työkaluja kuin vasara ja jakoavain. Sekin ruosteessa. Silti parisuhdeaikaa löytyy kyllä. Ei vaan ehkä ole niin ohjekirjan mukaista.

Vierailija
129/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin romanttiset komediat esittää, miehet eivät nauti viinin juonnista villapaita olkapäillä.

Ehdottomasti suurin osa miehistä on suorittajia jotka mieluummin rakentavat jotain. Se on niiden käsitys onnesta.

Olisi hyvä jos naiset alkaisi vähitellen ymmärtää tämän sen sijaan että toivovat miesten muuttuvan naisiksi käytökseltään.

En minäkään nauti, siksi en olekaan parisuhteessa. Mikä pakko on olla jos ei halua jonkun kanssa viettää aikaa?

Vierailija
130/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonamakaajat taas leikkimässä keittiöpsykologeja ja parisuhdeasiantuntijoita.

Voi luoja teidän juttujanne. Toivon että ihan teidän kaikkien miehet jättää teidät, ja elätte lopun ikänne yh-elämää eikä yksikään mies edes räkäise teidän suuntaanne.

Vierailija
131/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän oli apn mukaan harrasteauto ja moottoripyörä, joita rakennellaan . Kyseessä ei siis ole edes miehen käyttöauto. Tämä on siis miehen ikioma harrastus, josta perhe ei hyödy mitään.

Minä en ole kyllä kaikkia kommentteja lukenut mutta aloittajan sanojen mukaan:

"Miehellä siis koko ajan kiire hoitamaan jotain talon tai auton kunostukseen liittyvää asiaa"

Talo ja auton kunnostus. Prätkää ei mainitse. Ikioma harrastus ? Kai se perhekin asuu siinä talossa?

Vierailija
132/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siis tekee? Onko tekemiset oikeasti välttämättömiä ja hyödyllisiä? Jos hän vaikka rassaa autoa, niin onko se sellaista, mikä on pakko tehdä vai vain huvin vuoksi?

Minua myös kiinnostaa, mitä nämä autonrassaajat käytännössä tekevät. Kuka ostaa niin huonon auton, että sitä täytyy yhtenään remontoida? Luulisi, että sellainen, joka autojen päälle ymmärtää, osaa valita ostaessa auton, joka ei saman tien leviä. Jos taas kyse on ns. harrasteautosta, ei korjaustyötä tehdä koko perheen hyväksi, vaan kyse on nimenomaan yhden perheenjäsenen omasta harrastuksesta, ja harrastuksiin liittyvästä ajankäytöstä sovitaan yhdessä perheen kesken.

Siis kyse harrasteautosta ja moottoripyöristä lähinnä.

Ei olisi minun mies... Kuinka paljon aikaa ja rahaa tuollaiseen turhuuteen menee? Lähtisin ja en tulisi takaisin, vaikka miten mies vonkuisi. Ap:n paikalla lopettaisin myös kaiken passaamisen ja lähtisin lapsen kanssa viikoksi pariksi vaikka mökkeilemään tai ulkomaille. Ehkä mies tajuaisi silloin perheen arvon. Tai sitten ei tajua.

Siis 90% miehen vapaa-ajasta menee näihin projekteihin. Lapsen tai minun kanssa ei matkustele tai tee juurikaan mitään kivaa. Kavereidensa kanssa käy ulkomaanmatkat ja mökkeilyt ei perheensä. Huvipuistoonkin vein siis lapsen itsekseni, kun mies piti turhana. Pakolliset sukulaisvierailut hoitaa kerran kesässä, parin päivän jälkeen jo kiire kotiin projekteja jatkamaan... ap

Tämä olikin sitten ihan porvoolaisjuttu. Ihan hyvin vedetty, onneksi olkoon ap! Keksi lisää samanlaisia, niin av ei käy tylsäksi. :D

Vierailija
133/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus vienyt sinne talliin lämpimät voileivät ja kylmää olutta. Joskus tehty lapsen kanssa iltapala piknik-koriin ja menty talliin. Joskus taas lapsen jo nukkuessa, tallissa on kesken jarrurempan sekstailtu.

Talon remontteja tehdään enempi yhdessä suunnitellen ja kun rakenteet on valmiina, mies ottaa lapsenvahtimoodin ja minä maalaan/tapetoin/laatoitan.

-9-

Vierailija
134/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siis tekee? Onko tekemiset oikeasti välttämättömiä ja hyödyllisiä? Jos hän vaikka rassaa autoa, niin onko se sellaista, mikä on pakko tehdä vai vain huvin vuoksi?

Minua myös kiinnostaa, mitä nämä autonrassaajat käytännössä tekevät. Kuka ostaa niin huonon auton, että sitä täytyy yhtenään remontoida? Luulisi, että sellainen, joka autojen päälle ymmärtää, osaa valita ostaessa auton, joka ei saman tien leviä. Jos taas kyse on ns. harrasteautosta, ei korjaustyötä tehdä koko perheen hyväksi, vaan kyse on nimenomaan yhden perheenjäsenen omasta harrastuksesta, ja harrastuksiin liittyvästä ajankäytöstä sovitaan yhdessä perheen kesken.

Siis kyse harrasteautosta ja moottoripyöristä lähinnä.

Ei olisi minun mies... Kuinka paljon aikaa ja rahaa tuollaiseen turhuuteen menee? Lähtisin ja en tulisi takaisin, vaikka miten mies vonkuisi. Ap:n paikalla lopettaisin myös kaiken passaamisen ja lähtisin lapsen kanssa viikoksi pariksi vaikka mökkeilemään tai ulkomaille. Ehkä mies tajuaisi silloin perheen arvon. Tai sitten ei tajua.

Siis 90% miehen vapaa-ajasta menee näihin projekteihin. Lapsen tai minun kanssa ei matkustele tai tee juurikaan mitään kivaa. Kavereidensa kanssa käy ulkomaanmatkat ja mökkeilyt ei perheensä. Huvipuistoonkin vein siis lapsen itsekseni, kun mies piti turhana. Pakolliset sukulaisvierailut hoitaa kerran kesässä, parin päivän jälkeen jo kiire kotiin projekteja jatkamaan... ap

Tämä olikin sitten ihan porvoolaisjuttu. Ihan hyvin vedetty, onneksi olkoon ap! Keksi lisää samanlaisia, niin av ei käy tylsäksi. :D

Siis ei tämä ole provo! Mistä niin päättelit? Ehkä tuossa viestissäni on lueteltu monta ikävää asiaa putkeen, niin kuulostaa provolta, mutta näin meidän perheessä :( ap

Vierailija
135/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus vienyt sinne talliin lämpimät voileivät ja kylmää olutta. Joskus tehty lapsen kanssa iltapala piknik-koriin ja menty talliin. Joskus taas lapsen jo nukkuessa, tallissa on kesken jarrurempan sekstailtu.

Talon remontteja tehdään enempi yhdessä suunnitellen ja kun rakenteet on valmiina, mies ottaa lapsenvahtimoodin ja minä maalaan/tapetoin/laatoitan.

-9-

Ihanko tosi? Mies varmaan pyörtyisi, jos menisin talliin eväskorin kanssa! Eikö naapurit kuule, jos tallissa sekstailee? Ei apua!

Vierailija
136/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja teidän juttujanne. Toivon että ihan teidän kaikkien miehet jättää teidät, ja elätte lopun ikänne yh-elämää eikä yksikään mies edes räkäise teidän suuntaanne.

Mistäs sinä vihastuit? Voisitko avata vähän? Ihan oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
137/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
138/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-9-

Ihanko tosi? Mies varmaan pyörtyisi, jos menisin talliin eväskorin kanssa! Eikö naapurit kuule, jos tallissa sekstailee? Ei apua!

Ei ne naapurit sen enempää kuule kuin muumi-dvd:tä tuijottava lapsi. Ei mekään kuulla niiden touhuja paljusta, mutta yläkerran ikkunasta näkee 😁

Mun mies ei ilmeisesti ole vielä niin erkaantunut perheestään että yhteistä iltapalaa säikähtäisi.

Vierailija
139/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-9-

Ei ne naapurit sen enempää kuule kuin muumi-dvd:tä tuijottava lapsi. Ei mekään kuulla niiden touhuja paljusta, mutta yläkerran ikkunasta näkee 😁

Mun mies ei ilmeisesti ole vielä niin erkaantunut perheestään että yhteistä iltapalaa säikähtäisi.

Aika rohkeita olette! Itse en kyllä taipuisi samaan...

Vierailija
140/153 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä vihastuit? Voisitko avata vähän? Ihan oikeasti kiinnostaa.

Olisiko vaikka tämän palstan loputon miesviha?

Mies pitää jättää, AINA. Ihan sama mitä mies tekee, nillitätte palstalla keskinäisessä rinkirunkkukerhossanne joka helvetin asiasta.

Kuvittelette olevanne maapallon keskipisteitä, ja niitä UNIIKKEJA LUMIHIUTALEITA joiden pillin mukaan pitää hyppiä, asiassa kuin asiassa.

Toivon teille kaikkille miehetöntä loppuelämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi