Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän omaa äitiäni, enkä jaksaisi olla hänen kanssa

Vierailija
26.07.2018 |

Hän on vain jotenkin säälittävä tapaus. Silti pitää itseään niin hyvänä, kehuu itseään jatkuvasti ja laittaa jotain huomionhakuista hommaa faceen.

Isä on myös nolo. Noiden kahden välillä ei ole kysymys rakkaudesta vaan jostain ihmeellisestä riippuvuudesta.

Toivon, että äitin elämää kohtaisi joku suuri vastoinkäyminen, jotta hän heräisi tuosta unestaan.

En vaan jaksa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ikuisuustarina rikkinäisestä äitisuhteesta vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu...

Vierailija
2/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, elämäni on aika pirstaleina, yritän vaan teeskennellä ulospäin muuta. Olen näköjään onnistunut tavoitteesani, koska toivot minulle vastoinkäymisiä, jotka herättäisivät. Kuule, olen kyllä herännyt vastoinkäymisten myötä, mutta kaikki ei ole niin mustavalkoista, että herätys ja hiphurraa, kaikki muuttuu. T: Äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, elämäni on aika pirstaleina, yritän vaan teeskennellä ulospäin muuta. Olen näköjään onnistunut tavoitteesani, koska toivot minulle vastoinkäymisiä, jotka herättäisivät. Kuule, olen kyllä herännyt vastoinkäymisten myötä, mutta kaikki ei ole niin mustavalkoista, että herätys ja hiphurraa, kaikki muuttuu. T: Äiti

Miksi ei ole? Minkä takia et ala kehittää itseäsi? Miksi se ei ole mustavalkoista?

Vierailija
4/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääsburgerin tarina osa numero 3013020 jatkuu...

Vierailija
5/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
6/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa miksi tunnen näin voimakkaasti?

Vierailija
7/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vastoinkäymisen toivominen ihan äidin parhaaksi.

Vierailija
8/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän omaa äitiäni, enkä jaksaisi olla hänen kanssa

Hän on vain jotenkin säälittävä tapaus. Silti pitää itseään niin hyvänä, kehuu itseään jatkuvasti ja laittaa jotain huomionhakuista hommaa faceen.

Isä on myös nolo. Noiden kahden välillä ei ole kysymys rakkaudesta vaan jostain ihmeellisestä riippuvuudesta.

Toivon, että äitin elämää kohtaisi joku suuri vastoinkäyminen, jotta hän heräisi tuosta unestaan.

En vaan jaksa.

Sää oot inhottava paska.

Vierailija
9/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Mä tajua miksi olen inhottava paska jos toivon että äiti alkaisi kehittymään?

Inhottavia paskoja ovat ne, jotka pitää yllä tuota äidin idiotismia. Ihmiset, jotka eivät sano rehellisesti, että olet huomionhakuinen ihminen, joka elää ilman rakkautta.

Ap

Vierailija
10/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi sinun ap täytyy olla esim. äitisi kanssa jatkuvasti? Oletko vielä ala-asteella, ja siksi sinulla ei ole vielä omaa elämää?

Vierailija
11/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini taas on aina hävennyt minua. En tiedä miksi, kun olen kuitenkin ihan hyvin pärjännyt. En vaan tienaa yhtä hyvin kuin hän.

Vierailija
12/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän isompi ongelma siellä pohjalla on kun sinua noin kovasti häiritsee oma äitisi?

Menepä kipin kapin keskustelemaan ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
13/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän isompi ongelma siellä pohjalla on kun sinua noin kovasti häiritsee oma äitisi?

Menepä kipin kapin keskustelemaan ammattiauttajan kanssa.

On montakin isoa ongelmaa, en sitä kiellä. Yritän selviytyä niistä. Miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
14/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Mä tajua miksi olen inhottava paska jos toivon että äiti alkaisi kehittymään?

Inhottavia paskoja ovat ne, jotka pitää yllä tuota äidin idiotismia. Ihmiset, jotka eivät sano rehellisesti, että olet huomionhakuinen ihminen, joka elää ilman rakkautta.

Ap

Miksi sinun äitisi pitäisi kehittyä, kuten sinä haluaisit hänen kehittyvän? Miksi et huolehdi vain niistä omista ongelmistasi? Äitisi on aikuinen ihminen ja vastaa itse siitä minkälaista elämää haluaa viettää. Se että onko hänellä rakkautta vai ei, ei myöskään kuulu sinulle. Opettele kunnioittamaan vanhempiasi.

Vierailija
15/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sinun äitisi pitäisi kehittyä, kuten sinä haluaisit hänen kehittyvän? Miksi et huolehdi vain niistä omista ongelmistasi? Äitisi on aikuinen ihminen ja vastaa itse siitä minkälaista elämää haluaa viettää. Se että onko hänellä rakkautta vai ei, ei myöskään kuulu sinulle. Opettele kunnioittamaan vanhempiasi.

Olet oikeassa. Mutta minua ahdistaa miten tuossa tulee käymään.

Ja jos jätän äidin huomiotta, hän sekoaa.

Vierailija
16/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä välitän äidistäni paljon enemmän kuin ne ihmiset, jotka kannustaa jatkamaan tuota elämäntapaansa. Ne ihmiset haluavat tuntea itsensä paremmaksi äidin rinnalla.

Minä taas ihan aidosti haluaisin äidin muuttuvan parempaan suuntaan. Eikös se ole rakkautta?

Vierailija
17/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin häpesin äitiäni, joka oli juoppo ja nolo. Sitten hän kuoli - problem solved.

Vierailija
18/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän