Hanna-Riikka Siitonen kuollut
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ylen uutisissa ei sanottu/sanota asiasta mitään? Monesti uutisissa sanotaan monien kaikella kunnioituksella nevöhöödienkin kuolemista (tyyliin Ylen toimittaja joskus 50-luvulla). En ymmärrä.
Ylellä ei muutenkaan ole uutista tästä, vaikka oli Ylen "henkilökuntaa". Ehkä tekevät jonkun isomman jutun joka julkaistaan myöhemmin.
Miten niin ei ole? Olihan Ylellä uutinen julkaistu jo klo 19:30, jopa ennen Ilta-Sanomiakin.
https://yle.fi/uutiset/3-10323035?origin=rss
ok ei näkynyt amppareissa alun perin tai sit oli selaimessa vika
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Hanna-Riikka olikin sairaana pitkään, niin kauhea shokki varmasti koko perheelle silti. Eniten mietin sitä, että 12. v menetti äitinsä. Surullista :(
Mikä 12v?
Eikö ollu syntynyt v 2003?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen UP näyttelijä reilun viikon ja kolmas alle vuoden sisään:(
Anteeksi uteliaisuuteni, kuka oli tämä kolmas henkilö, -Antin jälkeen?
Tapani Perttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapani Perttu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko itsari?
No ei ollut. Sairasti syöpää ja oli viimeiset viikot saattohoidossa.
Kylläpä kosketti. Todella ammattitaitoinen ja monipuolinen esiintyjä, josta jäi lämminhenkisen ihmisen kuva. Itselläni on samanikäinen tytär, joka saa tänään ylimääräisen iltahalauksen. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko itsari?
Mitä sillä enää on väliä, jos ihminen on sairastanut syöpää 16 vuotta?
Syyn herkuttelu kuuluu näiden palstojen luonteeseen.
Joka paikassa sanotaan, että sairastui syöpään v.2000 ja ehti sairastaa sitä 16v. Millä matematiikalla tuosta saadaan 16v. Kuopus on syntynyt v.2000 ja minun mielestäni hän on nyt 18v.
Miten täällä jo saattohoitokin tiedetään?
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle on vielä väitetty että kilpirauhasen syöpä on helppo.
Niin no, helppoa syöpää ei ole olemassakaan... mutta kyllähän hän eli vuosia aivan normaalia elämää ilman pahempia oireita ja sairautta vain seurattiin. Sääli ettei hyviä vuosia voinut olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Rita Tainolat jää nykyaikana kakkoseksi. Täältä mä oon muutkin uutiset aina bongannut ekana.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa kerrotaan, että oli viimeiset viikot saattohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapani Perttu.
Niin ja ei sen neljännen kuolemastakaan ole kuin vähän reilu vuosi, eli viime vuonna kuoli myös Antin äiti Maija-Liisa, joka myös näytteli Uudessa Päivässä samoihin aikoihin, kuin Tapani Perttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Mitäpä jos vaikka googlaisit
Miksi vaivaudut vastaamaan jos et kuitenkaan vastaa?
Miksi minä kertoisin kun tiedon löytää googlesta jos viitsii etsiä. Typerää kysellä kuka kun sen kuka viestiin käyttämän ajan olisi voinut käyttänyt kirjoittamalla nimen googleen, ei tarvitsisi kysellä.
Musta tuntuu että tämä "kuka se on, en oo koskaan kuullukaan"- kommentointi on joku ihme muoti-ilmiö. Yritetään olla muka niin intellektuelleja kun ei miyään viihdeuutisia lueta...
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa sanotaan, että sairastui syöpään v.2000 ja ehti sairastaa sitä 16v. Millä matematiikalla tuosta saadaan 16v. Kuopus on syntynyt v.2000 ja minun mielestäni hän on nyt 18v.
Esikoinen eli Vieno on syntynyt 2006.
Hanna-Riikka oli vielä ainoa lapsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa kerrotaan, että oli viimeiset viikot saattohoidossa.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005769150.html
– Hanna-Riikka nukkui pois maanantaina. Vaikka hän sairasti pitkään ja tilanteen vakavuus oli tiedossa, siihen lopulliseen lähtöön ei osaa varautua, Janne Virtanen sanoo.
– Ikävä, huoli ja suru ovat suuria. Kaipaus on kova, Virtanen jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle on vielä väitetty että kilpirauhasen syöpä on helppo.
Niin no, helppoa syöpää ei ole olemassakaan... mutta kyllähän hän eli vuosia aivan normaalia elämää ilman pahempia oireita ja sairautta vain seurattiin. Sääli ettei hyviä vuosia voinut olla enemmän.
Itsekin ottaisin mielummin rintasyövän, kun mitään mikä liittyy kilpirauhaseen.
Sai lapsenkin vielä tämän jälkeen. Ymmärtääkseni tyttö on ollut paljon isovanhempien hoidossa jo Hanna-Riikan työaikojen, mutta varmasti myös ennakoidun tulevaisuuden vuoksi.