Hanna-Riikka Siitonen kuollut
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita Tainola yllättäen soitellut heti omaisille... olis nyt odottanut vaikka viikon tai pari ja antanut rauhan surra.
Että mua ärsyttää koko erikoistoimittaja. Mauton turhantoimittaja eikä mitään muuta.
Oisko ollut Parempi että tän olisi tuonut joku Roine mafian jäsenistä julki niikuin Pertun kuolemankin. Nää paljastuu aina jonkun shakaalin kautta suurelle yleisölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhassyöpäkö tuli takas ?
Veikkaisin metastaaseja eli etäpesäkkeitä.
Miten se voi tehdä jos on poistettu?
Siis tällä tasollako ihmisten tietämys on?
Surullista, todella surullista. Ja jäi vielä niin nuori lapsikin, Vieno syntyi muistaakseni 2006, vai oliko se 2003..
Oma äitini kuoli myös 47v iässä ja hänen nuorimpansa oli silloin juuri täyttänyt 15v.
Pahalta tuntuu, voimia suureen suruunne Vieno, Janne, Fredi ja Eeva-Riitta ❤
Nukkui pois vielä isänsä suntymäpäivänä 23.7. Voi miten surullista, toivon omaisille kovasti voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna-Riikka oli vielä ainoa lapsi :(
Tätä on nyt vähän epäoleellista mutta mun muistaakseni H-Riikalla oli veli.
Ei ollut veljeä, oli ainoa lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle on vielä väitetty että kilpirauhasen syöpä on helppo.
Ei mistään syövästä voi sanoa noin, oletko vähän yksinkertainen?
Miten se tekee minusta yksinkertaisen, jos mulle on niin väitetty? Kuuluisa av-mamman sisälukutaito, tässäkin ketjussa tullut jo esille 👌
Syöpä on aina syöpä ja voi johtaa kuolemaan. Luulisi, että tämä ei tule yllätyksenä kenellekään. Yksinkertaisen tekee siinä mielessä, jos uskoo kaiken mitä väitetään. Väittää voi tietty yhtä ja toista, mutta kuulijalla on vastuu myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, arkkitehti Petri Siitonen on Hanna-Riikan isoveli
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa sanotaan, että sairastui syöpään v.2000 ja ehti sairastaa sitä 16v. Millä matematiikalla tuosta saadaan 16v. Kuopus on syntynyt v.2000 ja minun mielestäni hän on nyt 18v.
Samaa ihmettelin. Suurin osa kai noista haastatteluista oli 2016, joten toimittajat ei taaskaan viitsineet tarkistaa faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ainoa, Eeva-Riitta Siitosella on reilusti yli viisikymppinen Petri-poika jonka Fredi on käsittääkseni aikanaan adoptoinut kun yhteen menivät. Eli Hanna-Riikalla mitä suurimmassa määrin on veli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Fredin wikipediasivulla lukee, että olisi kaksi lasta vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen UP näyttelijä reilun viikon ja kolmas alle vuoden sisään:(
Kuka muu on kuollut viikon sisään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna-Riikan isä Matti "Fredi" Siitonen oli laulaja jo 70-luvulla. Viimeksi putouksessa esitti Tanhupallon vaaria, lauloi siinä.
Hanna-Riikan äiti Eeva-Riitta on ollut Helsingin kaupunginjohtaja ja europarlamentaarikko.Kyllä oli ihan laulaja jo 60-luvulla. Tuunnetuksi hän tuli 70-luvulla.
Meinaat ettei ollut tunnettu vielä 60-luvulla, vaikka iso osa hänen suurimmista hiteistään on juurikin sieltä ;)
Kyllähän Fredi oli totta kai supersuosittu jo 60-luvulla. Edustihan hän Suomea euroviisussakin ensimmäisen kerra jo vuonna 1967. Vuonna 1968 ilmestyi mm sellaiset hitit, kuin Pieni nukke ja Kolmatta linjaa takaisin, sekä monia muita hänen ikivihreitä klassikoitaan. Kivikasvotkin alkoi jo 60-luvulla. Kyllähän hän 60-luvun lopulla oli yksi suosituimmista artisteista Suomessa toisen hämeenlinnalaisen, eli Irwinin ohella.
Todella ikävää. Rauha hänen sielulleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapani Perttu kuoli viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin hän on näytellyt uudessa päivässä?
Miksiköhän tekivät jutun Cristl Snowsta, joka on tavannut H-R:n vain pari kertaa, tehnyt 4 tunnin euroviisujen esikatseumaratonin. Ei siis käsittääksi tuntenyt Hanna-Riikkaa kovin hyvin. Mielummin olisin kuullut vuosien mittaisista työkavereista, esim. Sillanpää, Valtee, Bjuström, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin hän on näytellyt uudessa päivässä?
Joskus sarjan alkupuolella näytteli lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tekivät jutun Cristl Snowsta, joka on tavannut H-R:n vain pari kertaa, tehnyt 4 tunnin euroviisujen esikatseumaratonin. Ei siis käsittääksi tuntenyt Hanna-Riikkaa kovin hyvin. Mielummin olisin kuullut vuosien mittaisista työkavereista, esim. Sillanpää, Valtee, Bjuström, jne.
No soita niille sitten prkl.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan em.ei ole somessa reagoinut mitenkään, mikä helvetti Siltsuakin vaivaa, oon aina tykännyt ja puolustanut häntä. Toivon totisesti että on ollut yhteydessä surutaloon eikä vaan keskity omaan mahaansa, vaikkei somessa sitten ilmaisisikaan järkytystä hyvän kollegan kohtalosta!!!😣
Miten se tekee minusta yksinkertaisen, jos mulle on niin väitetty? Kuuluisa av-mamman sisälukutaito, tässäkin ketjussa tullut jo esille 👌